ScheduFlow

Einfache Planungssoftware für jedes Unternehmen

4,6 /5 (247 Bewertungen) Eine Bewertung verfassen!

ScheduFlow Übersicht

Was ist ScheduFlow?

ScheduFlow ist die einzige cloudbasierte native Desktop-Anwendung, mit der Kalender und Zeitpläne erstellt, verwaltet und mit Nutzern an einem oder mehreren Standorten geteilt werden können. Die Software aktualisiert sich jedes Mal automatisch, wenn neue Funktionen oder Fehlerbehebungen veröffentlicht werden. Termine/Kalender sowie Kunden und Ressourcen können in unbegrenzter Anzahl erstellt werden.

ScheduFlow wird auf Windows-Computern installiert, aber Zeitpläne sind sofort nach ihrer Erstellung auf jedem mobilen Gerät wie iPhone, Android-Telefon oder Tablet verfügbar. ScheduFlow umfasst mehrere Ansichten wie Täglich, Wöchentlich, Monatlich, Zeitleiste und 3d-Karussell. Es können auch Terminvorlagen erstellt werden, die eine Wiederverwendung der am häufigsten erstellten Termine ermöglichen, ohne dass Informationen erneut eingegeben werden müssen.

ScheduFlow Übersicht

Kosten

Beginnt ab
29,95 $/Monat

Preisoptionen

Gratis Testen
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis

ScheduFlow Funktionen

Geräte
Unternehmensgröße
K M G
Märkte
Australien, Kanada, Europa, Deutschland, Vereinigtes Königreich, Vereinigte Staaten von Amerika
Unterstützte Sprachen
Englisch

Screenshots

ScheduFlow Screenshot: ScheduFlow is a native Windows cloud app, it sits in your traybar and automatically refreshes.
ScheduFlow Screenshot: ScheduFlow is a native Windows cloud app, it sits in your traybar and automatically refreshes. ScheduFlow Screenshot: View multiple schedules side by side ScheduFlow Screenshot: View multiple schedules side by side ScheduFlow Screenshot: ScheduFlow Screenshot: ScheduFlow Screenshot: ScheduFlow Screenshot: ScheduFlow Screenshot: ScheduFlow Screenshot: Create custom labels and assign color codes to them ScheduFlow Screenshot: Create custom labels and assign color codes to them

ScheduFlow Bewertungen

ScheduFlow Bewertungen

Gesamtbewertung
4,6
/
5
Ausgezeichnet
173

Sehr gut
58

Durchschnitt
13

Gering
3

Schlecht
0

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,6
Funktionen
4,4
Bedienkomfort
4,5
Kundenbetreuung
4,4
94% haben diese Anwendung empfohlen
Patrick B.

Great Product and Great Customer Service

At Neurotherapy Northwest we have been using ScheduFlow for over 5 yrs. As a small mental health practice it is an affordable scheduling solution with a lot of power and easy to use. Duoserve's customer service is quick to respond to any question or problem. We highly recommend ScheduFlow.


Mit Google übersetzen
Sam A.

Awesome!

The customer service is amazing! They are quick, always available, friendly, easy to understand, and didn't waste my time with features that we didn't need. I was told that something I was looking for was in development and am excited for the innovation this company releases.


Mit Google übersetzen
Dr. paul Z.

Use of ScheduFlow in our Orthodontic office

We've been using this software for the last 3 years or so through the cloud from our multiple office locations and have been generally pleased with its ease of use, accuracy and secure access. It's reasonably priced for a small operation like ours but easily scaled up as needed. It's relatively easy to configure the look of the schedule to individual needs and permits numerous variations...more than we can use but its good to have the choice. The function allowing a mobile device to be used cannot apparently be initiated entirely online in real-time which is a bit frustrating as is the sometimes difficult to reach "help". We were somewhat surprised over the recent December holidays that we were unable to reach a person who could help us deal with the replacement of one of our PC's that malfunctioned with a mobile device. While we came up with an alternative, by the time "support" got back to us our needs had changed again so it wasn't a smooth process bringing devices on and off the licensing function in this case. It is not always this way but superior customer service would not have allowed this to happen and we have been good long-term customers. Overall, this program works very well as designed and is a good value for any small to medium business...and superior to other competing products of which we are aware.


Mit Google übersetzen
Evelyn L.

As Easy as 1-2-3


Mit Google übersetzen
Maureen R.

Scheduflow review

I find it frustrating that I can't seem to speak to anyone ever. When we have a billing issue or need assistance, it seems like it takes a long time to get a response back. In the spring I had sent a request because I wanted to add another license to our account. I never heard anything after two emails to Duoserve.


Mit Google übersetzen
Patrick B.
Übersetzen auf: Deutsch

Great Product and Great Customer Service

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 15.9.2016
Quelle der Bewertung: GetApp

At Neurotherapy Northwest we have been using ScheduFlow for over 5 yrs. As a small mental health practice it is an affordable scheduling solution with a lot of power and easy to use. Duoserve's customer service is quick to respond to any question or problem. We highly recommend ScheduFlow.

Vorteile

Easy to setup and use. Minimal training needed. Great customer service.

Nachteile

A local backup option would be nice just in case we lose our internet connection.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Sam A.
Branche: Professionelles Training & Coaching
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Awesome!

Täglich für 1-5 Monate genutzt
Bewertet am 5.7.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

The customer service is amazing! They are quick, always available, friendly, easy to understand, and didn't waste my time with features that we didn't need. I was told that something I was looking for was in development and am excited for the innovation this company releases.

Vorteile

This calendar has amazing features and has saved us time with our scheduling process.

Nachteile

I wish there were more customization with the labels.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Dr. paul Z.
Übersetzen auf: Deutsch

Use of ScheduFlow in our Orthodontic office

Bewertet am 7.1.2017
Quelle der Bewertung: Capterra

We've been using this software for the last 3 years or so through the cloud from our multiple office locations and have been generally pleased with its ease of use, accuracy and secure access. It's reasonably priced for a small operation like ours but easily scaled up as needed. It's relatively easy to configure the look of the schedule to individual needs and permits numerous variations...more than we can use but its good to have the choice. The function allowing a mobile device to be used cannot apparently be initiated entirely online in real-time which is a bit frustrating as is the sometimes difficult to reach "help". We were somewhat surprised over the recent December holidays that we were unable to reach a person who could help us deal with the replacement of one of our PC's that malfunctioned with a mobile device. While we came up with an alternative, by the time "support" got back to us our needs had changed again so it wasn't a smooth process bringing devices on and off the licensing function in this case. It is not always this way but superior customer service would not have allowed this to happen and we have been good long-term customers. Overall, this program works very well as designed and is a good value for any small to medium business...and superior to other competing products of which we are aware.

Übersetzen auf: Deutsch

Antwort von Duoserve

We apologize for the delay in holiday support. We need to make it clearer next holiday season that you can file an online support ticket that is guaranteed to be answered within 24 hours but usually within 1-2 hours on average. We will make this clear and will make sure that problems are resolved quickly in the future. We value you as a customer and will do our best to please you in the near future and hope to keep you for years to come. Its our customers that keep us alive and your feedback whether technical or not is always appreciated. We appreciate you mentioning some of the great things about our software despite you being upset with our service over the holidays. We will do our best to make it up to you and your employees.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Evelyn L.
Branche: Bau
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

As Easy as 1-2-3

Täglich für 1-5 Monate genutzt
Bewertet am 15.9.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

Vorteile

What I like most of this software is that you get to customize your employees, we are in the construction field and with other software it was difficult on knowing which employee we dispatch.

Nachteile

Cons would be that there’s no app for iphones . Everything is cloud base

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Maureen R.
Branche: Automotive
Untern. Größe: 13-50 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Scheduflow review

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 7.10.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

I find it frustrating that I can't seem to speak to anyone ever. When we have a billing issue or need assistance, it seems like it takes a long time to get a response back. In the spring I had sent a request because I wanted to add another license to our account. I never heard anything after two emails to Duoserve.

Vorteile

We have two locations and the software enables us to book appointments for each mechanic from both locations.

Nachteile

The software is great. My concerns are with the support.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Nutzerempfehlung
8,8/10
Basierend auf 247 Benutzerbewertungen
Vergleiche Nutzerempfehlungen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

ScheduFlow Preis

ScheduFlow Preis

Beginnt ab
29,95 $/Monat
Gratis Testen
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,6/5
Basierend auf 247 Benutzerbewertungen
Vergleiche das Preis-Leistungs-Verhältnis mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

ScheduFlow Funktionen

ScheduFlow Funktionen

API
Aktivitäts-Dashboard
Aktivitäts-Verfolgung
Automatische Benachrichtigungen
Berichterstattung und Statistik
Chat
Datei-Verwaltung
Dokumentenmanagement
Dokumentenspeicher
Drag-and-Drop-Oberfläche
Gemeinsamer Arbeitsbereich
Genehmigungs-Management
Integration von Dritten
Kommentieren
Kundenspezifisches Branding
Prognosen
Suchfunktion
Werkzeuge zur Zusammenarbeit
Workflow-Management
Zugriffskontrolle
Funktionen
4,4/5
Basierend auf 247 Benutzerbewertungen
Vergleiche Funktionen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Kategorien

Videos und Anleitungen

Videos und Anleitungen

ScheduFlow Häufig gestellte Fragen

ScheduFlow Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über ScheduFlow.

F. Welche Preispläne bietet ScheduFlow an?

ScheduFlow bietet folgende Kostenpläne an:

Beginnt ab: 29,95 $/Monat

Preismodell: Abonnement

Gratis Testen: Verfügbar

F. Was sind die Hauptfunktionen von ScheduFlow?

Wir haben keine Informationen über die Funktionen von ScheduFlow

F. Wer sind die typischen Nutzer von ScheduFlow?

ScheduFlow hat die folgenden typischen Kunden:

Freie Mitarbeiter, Großunternehmen, Mittlere Unternehmen, Non-Profit, Öffentliche Verwaltung, Kleine Unternehmen

F: Welche Sprachen werden von ScheduFlow unterstützt?

ScheduFlow unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

F. Welche Preispläne bietet ScheduFlow an?

ScheduFlow hat folgende Preismodelle:

Abonnement

F. Unterstützt ScheduFlow mobile Geräte?

ScheduFlow unterstützt die folgenden Geräte:

Android

F. Mit welchen anderen Applikationen integriert ScheduFlow?

ScheduFlow kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Microsoft Outlook

F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet ScheduFlow an?

ScheduFlow bietet folgende Optionen für Kundensupport:

Häufig gestellte Fragen, Forum, Wissensdatenbank, Online-Support, Telefon-Support, Video-Anleitungen