
WorkWave Service
Über WorkWave Service
WorkWave Service ist eine webbasierte Service-Management-Software, die sich vor allem an Fachleute in den Bereichen Reinigung, Gartenpflege, Schädlingsbekämpfung, HLK, Haushaltshilfe und Landschaftsbau richtet.
WorkWave Service bietet Planung, Verkauf und Schätzung, Abrechnung, mobile Anwendung, Immobilienmessung und mehr. Benutzer können ihre Entfernung und Anfahrtzeit zum Auftragsort sofort sehen, um die Termine abzustimmen. Darüber hinaus kann WorkWave Service-Planungskonflikte schnell erkennen und ggf. melden.
Die Software erfasst und verfolgt Leads und Opportunities und organisiert sie auf eine intuitive Art und Weise, um verpasste Gelegenheiten für neue Geschäfte zu reduzieren. Benutzer können Bulk-Rechnungen und Kontoauszüge mit Zahlungsverarbeitung und einer einmaligen Ansicht von ausstehenden Zahlungen senden.
Das WorkWave Service-Dashboard bietet eine umfassende Ansicht der Einblicke in Bezug auf Mitarbeiter, Produkte und Materialverwaltung. Benutzer können auch eine einzige Ansicht der ausstehenden Kontobestände, des aktuellen Arbeitsauftragsstatus, der geschätzten Einnahmen und Kapazitätsniveaus anzeigen.
Mit der Eigenschaftsmessfunktion können Benutzer Liegenschaften unabhängig von Wetter, Tageszeit oder Standort einschätzen. Dies hilft bei der Vorbereitung von Standortmessungen vor einem Besuch und kann einfach mit dem Kunden beim Besuch vor Ort validiert werden.
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Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.
- Branche: Bau
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Powerful scheduling and invoicing software.
Bewertet am 14.11.2019
Vorteile
I like the flow within the program and the fact that it is web based eliminates a lot of downtime that you might experience from a local network program.
Nachteile
I would love to see POS functionality in a future update. To use this software in the retail store for cashing out products would be so great!
Antwort von WorkWave
Hi Christopher - Thank you for the review! We are so glad you are finding success with our software, and we really appreciate the valuable feedback.
- Branche: Verbraucherdienste
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
review of WorkWave
Bewertet am 29.9.2021
Keeps work orders from slipping through the cracks when you are so busy and not enough help.
Keeps work orders from slipping through the cracks when you are so busy and not enough help.
Vorteile
I like that it keeps the technicians on task.
Nachteile
The program could be more user friendly to get it set up.
Antwort von WorkWave
Hi Lisa - We are so glad you are finding success with our software. Thank you for the review!
- Branche: Erholungseinrichtungen & -dienstleistungen
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 5.0 /10
Get it in writing Read All the papers
Bewertet am 14.11.2023
Vorteile
Liked the program for scheduling and changing of workers in the system
Nachteile
You can ADD user at Anytime - since they make more money they are happy to help add and charge more BUT when you want to downsize how many users it will cost you. I know I asked about this and was told we can change user amounts anytime. However was not told it will cost. I understand cancelling the contract needs notice but to change how many users can use can be done for a COST to lower BUT not to raise. Seems not fair to the customer
Will be changing programs
Antwort von WorkWave
Hi Debbie - thank you for taking the time to share your experience with WorkWave. Customer feedback is our highest priority and your comments will help us continue to improve. Please call our service line at (800) 762-0301 to speak to our team. - WorkWave
- Branche: Bau
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 0.0 /10
Read the Reviews before you sign a contract.
Bewertet am 10.11.2020
We are so bogged down with this system. The word that our staff uses for the WWS system is it just...
We are so bogged down with this system. The word that our staff uses for the WWS system is it just feels clunky. Rather than making our life easy and more efficient we are feeling bogged down and spending more time. We expected a learning curve up front, but wow! All we have done is spend time and money on a software that is not fully developed. Shame on WWS for taking the investment of our time and money for their gain. This company should not be able to operate like this!
Vorteile
We used Service CEO for 9 years. We decided to make the switch to Work wave service when we were told CEO was being sunset product and not supported. We were told the transition would be smooth.
Nachteile
All of the migrated data that came over from CEO we have had to delete and re-enter. WWS and CEO are not compatible software systems. The software is only 2 years old and WWS staff often reminded us of that stating "WWS is still young and working through development." There is no front end sales system built out. The claim they are 6-8 months out before the front end is built out. Why did someone not interview us in the beginning asking what our needs are and tailor our training to our business? Why have we got to this point just to find out the system is not built to manage estimates? The part that is most upsetting is after wasting hours of our staff's time and money on the software they will not let me out of our contract, and we are still getting charged for a product we are not using.
Antwort von WorkWave
Hi Spencer,
We sincerely appreciate your valuable feedback as we look to continually grow and improve our processes. Being able to meet our customers' needs is one of our top priorities and we are sorry that our solution and customer service did not satisfy your expectations. We will be reviewing this issue with our team.
- Branche: Umweltdienstleistungen
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
Easy to use - easy to train.
Bewertet am 15.3.2019
I have been in the industry for 40 years and used override of different systems. This is undoubtedly...
I have been in the industry for 40 years and used override of different systems. This is undoubtedly the strongest I have used to date. It extremely functional, easy to train on, allows for all of our employees to use a mobile system. If we use this from the first phone call for a new client through every interaction they will ever have moving forward. We have been using it since 2007
Vorteile
It is an extremely strong CRM system that handles everything from the initial client interaction through billing and payment. It is one of the most important pieces of software in our business.
Nachteile
A major miss step with their lead system, we had to drop out of this that side of the system because of all the problems they were having with it. We felt like we were beta testers however we were being billed monthly for the pleasure.
WorkWave Service Häufig gestellte Fragen
Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über WorkWave Service.F. Welche Preispläne bietet WorkWave Service an?
WorkWave Service bietet folgende Kostenpläne an:
- Gratis Testen: Verfügbar
F. Wer sind die typischen Nutzer von WorkWave Service?
WorkWave Service hat die folgenden typischen Kunden:
Selbstständig, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500
F: Welche Sprachen werden von WorkWave Service unterstützt?
WorkWave Service unterstützt die folgenden Sprachen:
Englisch
F. Unterstützt WorkWave Service mobile Geräte?
WorkWave Service unterstützt die folgenden Geräte:
Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)
F. Mit welchen anderen Applikationen integriert WorkWave Service?
WorkWave Service kann in folgende Anwendungen integriert werden:
QuickBooks Desktop Pro, Quickbooks Online
F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet WorkWave Service an?
WorkWave Service bietet folgende Optionen für Kundensupport:
E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, Chat
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