HubSpot CRM Übersicht

Was ist HubSpot CRM?

HubSpot CRM wurde von Grund auf neu entwickelt und ist bereit, manuelle Arbeit zu eliminieren und den Verkaufsteams zu helfen. Es wurde für die moderne Welt gebaut, um Nutzern zu helfen, aus den Startlöchern zu kommen und mit dem Verkaufen zu beginnen. HubSpot CRM kümmert sich um all die kleinen Details – das Protokollieren von E-Mails, das Aufzeichnen von Anrufen und das Verwalten von Daten – auf sehr intuitive Art und Weise, wodurch wertvolle Verkaufszeit eingespart wird.

Erhalte einen aktuellen Echtzeit-Überblick über den gesamten Verkaufstrichter auf einem sauberen, visuellen Dashboard. Nutzer können die gewonnenen und verlorenen Deals, geplante Termine und Verträge, die über einen beliebigen Zeitraum gesendet werden, sortieren und die Leistung anhand von Quoten nachverfolgen. Sortiere Deals mit benutzerdefinierten Filtern nach Name, Eigentümer, Betrag oder Stufe nach umsetzbaren Informationen in einem Bruchteil der Zeit.

HubSpot CRM verfolgt Kundeninteraktionen automatisch – unabhängig davon, ob sie in einer E-Mail, in sozialen Medien oder bei einem Anruf eingehen. Synchronisiere dich mithilfe von HubSpot Sales mit Gmail oder Outlook und erfasse jeden Anruf, jede E-Mail oder Besprechung. Jede Interaktion mit einem Lead wird in einer übersichtlichen Zeitleiste gespeichert, einschließlich Anrufe, E-Mails, Besprechungen und Notizen. Synchronisiere dich mit HubSpot Marketing, um zu erfahren, welche Content Leads konsumiert haben, um den Ansatz zu personalisieren.

HubSpot CRM Übersicht

Kosten

Beginnt ab
N/A

Preisoptionen

Gratis Testen
Kostenlos
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis

HubSpot CRM Funktionen

Geräte
Unternehmensgröße
K M G
Märkte
Vereinigte Staaten von Amerika, Kanada, Vereinigtes Königreich, Australien, China und 5 weitere , Indien, Japan, Deutschland, Brasilien, Mexiko
Unterstützte Sprachen
Deutsch, Englisch, Französisch, Japanisch, Portugiesisch, Spanisch

Medien

HubSpot CRM dashboard to control content, channels, and marketing performance.
Hubspot CRM deals and tasks view. Use traditional table view, or the intuitive board view. Drag deals from stage to stage as they progress through your pipeline.
HubSpot CRM phone call feature. Log call notes & full recordings of your discussion automatically.
Hubspot CRM tracked email sending from inbox or from the platform. Receive instant notifications when your emails are opened or clicked.
Hubspot CRM pipeline management
Hubspot CRM automatic sales activity logging
Hubspot CRM lead details
Videos zu HubSpot CRM HubSpot CRM Screenshot: HubSpot CRM dashboard to control content, channels, and marketing performance. HubSpot CRM Screenshot: Hubspot CRM deals and tasks view. Use traditional table view, or the intuitive board view. Drag deals from stage to stage as they progress through your pipeline. HubSpot CRM Screenshot: HubSpot CRM phone call feature. Log call notes & full recordings of your discussion automatically. HubSpot CRM Screenshot: Hubspot CRM tracked email sending from inbox or from the platform. Receive instant notifications when your emails are opened or clicked. HubSpot CRM Screenshot: Hubspot CRM pipeline management HubSpot CRM Screenshot: Hubspot CRM automatic sales activity logging HubSpot CRM Screenshot: Hubspot CRM lead details

HubSpot CRM Bewertungen

HubSpot CRM Bewertungen

Gesamtbewertung
4,5
/
5
Ausgezeichnet
1589

Sehr gut
866

Durchschnitt
148

Gering
30

Schlecht
12

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,4
Funktionen
4,3
Bedienkomfort
4,4
Kundenbetreuung
4,5
93% haben diese Anwendung empfohlen
Kristi A.

Top-quality CRM with excellent features, just make sure everyone is on board

Overall, HubSpot has been an INCREDIBLY positive experience for us. I won't lie and say there haven't been frustrations, but there are always going to be frustrations with switching software or implementing new processes. Ultimately, HubSpot has helped us bring our processes forward in a wonderful way, and their support is truly, truly superior to any other product support I have ever received.


Mit Google übersetzen
Verifizierter Rezensent

Easy to use & Constantly evolving

Hubspot has been there every step of the way as we have grown our business from 5 employees to 35.


Mit Google übersetzen
Javier H.

I hate HubSpot so much, it made me loose a lot of money!!!

The worst experience with a piece of software in my life. I have lost thousands because of HubSpot. Avoid with all your means!


Mit Google übersetzen
Verifizierter Rezensent

Probably the best free cRM on the market

absolutely perfect if goals are price point and only track contact info, and realize will want to manage actual deal flow through some task management tool.


Mit Google übersetzen
Darrell W.

Hubspot Gives us a lot of Value for the money

Ecxcellent. I would highly recomend it to anyone.


Mit Google übersetzen
Kristi A.
Branche: Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen
Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Top-quality CRM with excellent features, just make sure everyone is on board

Täglich für 6-12 Monate genutzt
Bewertet am 8.10.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

Overall, HubSpot has been an INCREDIBLY positive experience for us. I won't lie and say there haven't been frustrations, but there are always going to be frustrations with switching software or implementing new processes. Ultimately, HubSpot has helped us bring our processes forward in a wonderful way, and their support is truly, truly superior to any other product support I have ever received.

Vorteile

To HubSpot's credit, their CRM functions really quickly and its basic features have a very short learning curve -- we onboarded our sales teams in multiple parts, with inside first followed several months later by outside reps. The main CRM we used before HubSpot was Microsoft Dynamics, and we are still significantly based there, but I attribute the positive reception of a new (and dramatic) software shift to HubSpot's ease of use and quick accessibility of prospect information.

Nachteile

We've run into a similar problem several times due to our industry being so niche (and therefore, the information we collect tends to be highly customized). We have needed to organize and implement quite a few custom fields, which GENERALLY HubSpot's CRM is very good about -- however, there are some significantly important fields that cannot be changed at all, even by HubSpot. We also have had some issues with company associations -- if your prospects work in an industry in which one company can have multiple locations (and the distinction matters), HubSpot's CRM does not lend itself well to that at all.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 9.0/10

Verifizierter Rezensent
Branche: Computer-Software
Untern. Größe: 11-50 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Easy to use & Constantly evolving

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 13.7.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

Hubspot has been there every step of the way as we have grown our business from 5 employees to 35.

Vorteile

Hubspot has a ton of amazing features. From sales to marketing to customer success, it can really support all the key aspects of a growing business. My favourite part other than the great UI/UX is that Hubspot seems to be constantly evolving and they tend to stay about 6-12 months ahead of us on many of the features they release.

Nachteile

Pricing per contact starts to get pricey if you grow a lot. We have had to "cut down" the size of our database because of all the outbounding we do.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Javier H.
Branche: Marketing & Werbung
Untern. Größe: Selbstständig
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

I hate HubSpot so much, it made me loose a lot of money!!!

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 10.5.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

The worst experience with a piece of software in my life. I have lost thousands because of HubSpot. Avoid with all your means!

Vorteile

I really wanted to be fair and find something that I like about HubSpot but, to be honest, when I tried to do so, I was unable. It has so many bugs, its control panel UX is so bad, the learning curve is so big and it lacks so many features, that this is the first review I make in Capterra where I cannot find anything I like of a piece of software.

Nachteile

Oh, god. I have TONS of things that not only I dislike, but HATE of HubSpot. 1) The learning curve is ridiculously big, as a result of a very badly designed UX and the constant bugs when using it. 2) You will need hours, days, weeks and sometimes months of hard work to design by yourself a decent landing page that will still lack many functionalities and look not so good. Their visual editor is really really bad, and coding in HubL is frustrating. And if you look for predesigned templates, most of them are terribly badly designed. It has issues every now and then, and you will lose contacts, automations will not work... a disaster. Their support chat works sometimes, sometimes not, just when they decide to make it available! Very careful with the Advanced Code Snippet box in your landing pages settings, don't place your tracking codes there: sometimes this doesn't work and you will lose retargeting opportunities. Also, email templates are terrible. Oh! And this one is the worst: if you tag your ads' URLs with UTM tags, HubSpot receives these tags but will not show you this info for all interactions, only for the interaction preceding the creation of the contact. TERRIBLE!!! I think this has to be the worst CRM ever in history!!!

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 0.0/10

Verifizierter Rezensent
Branche: Marketing & Werbung
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Probably the best free cRM on the market

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 28.6.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

absolutely perfect if goals are price point and only track contact info, and realize will want to manage actual deal flow through some task management tool.

Vorteile

Hubspot is absolutely great as a CRM so long as you plan to use another tool for actual deal flow -- if your goal is to track names, contact info, notes, and docs, along with email traffic, Hubspot is perfect.

Hubspot also has about the best import and export capability, and the auto-linking to external domain logos is wonderful -- really great job of minimizing contact updates.

Nachteile

Like almost every other CRM, Hubspot *lacks* the capability to drag and drop tasks to plan your day or week -- so managing deals is next to impossible and salesforce too expensive.

Pipedrive has some ability to do so, however, only across stages of the deal and not within the stage; if you don't mind shelling out a few dollars, Pipedrive also has better Trello and other integrations, e.g., looking up a contact in Trello to manage the deals.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 9.0/10

Darrell W.
Branche: Unterhaltung
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Hubspot Gives us a lot of Value for the money

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 29.9.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

Ecxcellent. I would highly recomend it to anyone.

Vorteile

This product is built to serve our needs intuitively and gives us great options to customize the platform to fit our very specific needs. Smart design, always improving and works right!

Nachteile

sometimes there is a feature that I would like to upgrade that seems simple but they don't have it. For example when creating a task it defaults it on the desktop version to due at 8:00 AM and will not allow the user to set their own task due time default. Many people ask for this.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Nutzerempfehlung
8,6/10
Basierend auf 2.645 Benutzerbewertungen
Vergleiche Nutzerempfehlungen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

HubSpot CRM Preis

HubSpot CRM Preis

Beginnt ab
N/A
Gratis Testen
Kostenlos
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,4/5
Basierend auf 2.645 Benutzerbewertungen
Vergleiche das Preis-Leistungs-Verhältnis mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

HubSpot CRM Funktionen

HubSpot CRM Funktionen

API
Aktivitäts-Dashboard
Aktivitäts-Verfolgung
Anpassbare Vorlagen
Automatische Benachrichtigungen
Berichterstattung und Statistik
CRM-Integration
Daten-Import / -Export
Echtzeit-Daten
Integration von Dritten
Kontakt-Datenbank
Kontaktmanagement
Lead-Erfassung
Leadmanagement
Suchfunktion
Verkaufsanalyse
Verkaufsberichterstattung
Verkäufe nachverfolgen
Werkzeuge zur Zusammenarbeit
Workflow-Management
Funktionen
4,3/5
Basierend auf 2.645 Benutzerbewertungen
Vergleiche Funktionen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Kategorien

Zusätzliche Informationen für HubSpot CRM

Zusätzliche Informationen für HubSpot CRM

Schlüssel-Features von HubSpot CRM

  • Anrufüberwachung
  • Aufgabenplanung
  • Aufgabenverfolgung
  • Aufgabenvorbereitung
  • CRM-Integration
  • Content Management
  • Datenbank potentieller Kunden
  • E-Mail-Archivierung
  • E-Mail-Integration
  • E-Mail-Überwachung
  • Email-Tracking
  • Gemeinsame Geschichte
  • Kontakt-Datenbank
  • Kontakthistorie
  • Lead-Zeitleisten
  • Pipeline-Management
  • Social-Media-Integration
  • Wiederkehrende Aufgaben

HubSpot CRM Häufig gestellte Fragen

HubSpot CRM Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über HubSpot CRM.

F. Welche Preispläne bietet HubSpot CRM an?

HubSpot CRM bietet folgende Kostenpläne an:

Preismodell: Kostenlos, Abonnement

Gratis Testen: Nicht verfügbar

F. Was sind die Hauptfunktionen von HubSpot CRM?

HubSpot CRM bietet die folgenden Funktionen:

  • CRM-Integration
  • Anrufüberwachung
  • Kontakt-Datenbank
  • Kontakthistorie
  • Content Management
  • E-Mail-Archivierung
  • E-Mail-Integration
  • E-Mail-Überwachung
  • Email-Tracking
  • Lead-Zeitleisten
  • Pipeline-Management
  • Datenbank potentieller Kunden
  • Wiederkehrende Aufgaben
  • Gemeinsame Geschichte
  • Social-Media-Integration
  • Aufgabenvorbereitung
  • Aufgabenplanung
  • Aufgabenverfolgung

F. Wer sind die typischen Nutzer von HubSpot CRM?

HubSpot CRM hat die folgenden typischen Kunden:

Kleine Unternehmen, Großunternehmen, Mittlere Unternehmen

F: Welche Sprachen werden von HubSpot CRM unterstützt?

HubSpot CRM unterstützt die folgenden Sprachen:

Deutsch, Englisch, Französisch, Japanisch, Portugiesisch, Spanisch

F. Welche Preispläne bietet HubSpot CRM an?

HubSpot CRM hat folgende Preismodelle:

Kostenlos, Abonnement

F. Unterstützt HubSpot CRM mobile Geräte?

HubSpot CRM unterstützt die folgenden Geräte:

iPhone

F. Mit welchen anderen Applikationen integriert HubSpot CRM?

HubSpot CRM kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Anypoint Platform, Cloud Elements, CloudHub, Colabo, Kayako, Mule ESB, PieSync, Repsly, Tidio, Workato

F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet HubSpot CRM an?

HubSpot CRM bietet folgende Optionen für Kundensupport:

Häufig gestellte Fragen, Wissensdatenbank, Online-Support, Telefon-Support, Video-Anleitungen