karmaCRM

4,5 (27)
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CRM-Software für Kleinunternehmer

Über karmaCRM

karmaCRM ist eine webbasierte CRM-Software, die sich vor allem an kleine und mittlere Unternehmen richtet. Sie ermöglicht es Teams, Transaktionen und Vorschläge in der Pipeline zu verfolgen, zu konvertieren und zu verwalten. Die Lösung bietet E-Mail-Vorlagen für schnelle Entwürfe und für das Versenden von Massen-E-Mails. Die Anwendung organisiert Aufgaben mit To-do-Listen und sendet Benachrichtigungen über bevorstehende Fristen per E-Mail und Textnachricht. Abhängig von den Geschäftsanforderungen können benutzerdefinierte Felder für Verkaufsformulare erstellt und Verkaufs-Leads basierend auf ihrer Conversion-Wahrscheinlichkeit priorisiert werden.

Das Dashboard von karmaCRM ermöglicht es Nutzern, wichtige Informationen direkt einzusehen und zugänglich zu halten. karmaCRM kann für seine E-Mail-Funktionen in Microsoft Outlook, Gmail und MailChimp integriert werden. Die Integration in soziale Medien ermöglicht es Vertriebsmitarbeitern, mehr Leads zu gewinnen und mit ihnen in Kontakt zu bleiben.

karmaCRM speichert den Verlauf aller Kundenanrufe, E-Mails, Aufgaben und Geschäfte und teilt ihn mit dem gesamten Team. Teammitglieder können über Live-Chats mit den Nutzergruppen in Kontakt bleiben.


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karmaCRM

4,5 (27)
VS.
Häufig bewertet

Startpreis

28,00 $
Monat
25,00 €
Monat

Preisoptionen

Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion

Funktionen

33
194

Integrationen

5
26

Bedienkomfort

4,4 (27)
4,0 (18.353)

Preis-Leistungs-Verhältnis

4,3 (27)
4,0 (18.353)

Kundenservice

4,6 (27)
4,1 (18.353)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Alternativen

Salesforce Sales Cloud

4,4
Nr. 1 Alternative zu karmaCRM
Salesforce Sales Cloud bietet neben vollständigem Kontakt-, Lead- und Opportunity-Management unter anderem Marketing...

Zoho CRM

4,3
Nr. 2 Alternative zu karmaCRM
Zoho CRM zeichnet alle Kontakt-, Lead- und Kontodaten auf. Darüber hinaus kannst du Aufgaben zuweisen, Workflows und...

HubSpot CRM

4,5
Nr. 3 Alternative zu karmaCRM
HubSpot CRM ist ein kostenlose Verkaufstool für dein kleines Unternehmen. Verabschiede dich von manuellen Aufgaben und...

Pipedrive

4,5
Nr. 4 Alternative zu karmaCRM
Pipedrive ist ein einfach zu implementierendes CRM-Softwaretool, mit dem du dich auf die Aktivitäten konzentrieren...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,5 /5
(27)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,3/5
Funktionen
4,1/5
Bedienkomfort
4,4/5
Kundenbetreuung
4,6/5

Hast du karmaCRM bereits?

Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

Zeigt 5 von 27 Bewertungen
Bruce
Gesamtbewertung
  • Branche: Immobilien
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Review - KarmaCRM

Bewertet am 28.8.2018

Excellent experience dealing directly with karmaCRM folks who really listen to their clients and...

Excellent experience dealing directly with karmaCRM folks who really listen to their clients and are honest about status of changes and upgrades. Refreshing in the software industry

Vorteile

Its excellent features and reasonable pricing.

Nachteile

Literally nothing - the software is excellent and does the job.

Stan
Gesamtbewertung
  • Branche: Finanzdienstleistungen
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Created for the Relational Business

Bewertet am 21.10.2019

I've been in sales 35 years. I've used Reynolds and Reynolds CRM's, MWA whom I'm with has a great...

I've been in sales 35 years. I've used Reynolds and Reynolds CRM's, MWA whom I'm with has a great CRM and I've tried others. In sales, we know a CRM is only as good as the amount we use it. This one is VERY user friendly. It allows me to update efficiently and effectively. It gives me the information I need right away and keeps ALL my contacts within my reach.

Vorteile

Quick entry of day's touches,
Quick scheduling of future events,
Printable task list (which incl 'overdue' scheduled events),
Great app, which lets me search for contacts, and with two taps dial directly,
Before entering a business, searching company on app lists ALL contacts I've made prior within company (valuable reminder),
Good search engine to bring up contacts when only a 'hint' of reference is known,
Very responsive tech and customer service staff,
Reasonable price too (based on user numbers).

Nachteile

Since I take the printed Task list with me in travels, I wish the printed list would allow 'phone numbers' to print with each task, as it would save me time. There are times when I'm away from WiFi.

Verifizierter Rezensent
Gesamtbewertung
  • Branche: Internet
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 6.0 /10

Better Customer Service could really help this company

Bewertet am 9.5.2019

We have been using the product for over 8 years. There have been improvements but there still...

We have been using the product for over 8 years. There have been improvements but there still needs to be many more improvement. We have not moved because we now have so much data in KarmaCRM. My review would be much different if the customer support and customer service were better.

Vorteile

There are several features that help you track customer interactions, follow leads and manage task with a team.

You can create task and give them due dates.

You can look at all your customers at a glance and export reports.

Nachteile

There is very little support. Response times are slow. When a feature is broken, it NEVER gets fixed. They are always doing improvements and updates, but the original problems never get addressed. The support team seems very small and customers get left trying to figure things out on their own.

Templates and forms, that would be a great tool, simply don't work.

When creating a customer, then a deal for the customer, the contact info does not copy over. You have to input info in every field.

The mobile app gives very little info and you are unable to look at your calendar or retrieve contact's info quickly.

Andrew
Gesamtbewertung
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

KarmaCRM = insightly on steroids

Bewertet am 21.6.2016

Vorteile

Insightly is a great little app, but KarmaCRM has all of insightly’s best features – and a lot more. For example, If you want to create a non-sales process of things that need to happen after a new customer signs up…or a production template of standard tasks to be done by different users before your company can deliver the goods, insightly can’t do that. With karmaCRM, you can easily create task templates for more or less anything. That means you can systematise almost every area of your business, and make sure that nothing falls through the cracks.
For me, KarmaCRM’s next best feature after task process templates is its Dashboard. Basically, you can create a “home page” of multiple “widgets” , each of which can be set to display whatever information you need to see. For example, All tasks of “type” due “this week”. Or All "Prospects" in “California” who haven’t been contacted since "date”. Each user can easily customize their own personal dashboard to show not one, but multiple, subsets of information that they need to do their jobs. Not only is that difficult or impossible to do in other CRMs, it also gives your users a sense of control over how they do their jobs, (instead of just being told what to do today). They can customize their personal Dashboard to show only the information they need to see, the way they want to see it. At the same time, you can hide what they don’t need to see.

Nachteile

KarmaCRM's mobile app isn’t great, but then you can’t expect to run a sophisticated CRM like this from a phone. The mobile app is just a way to access the information from the road.

Bruce
Gesamtbewertung
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung

karmaCRM is the BEST !!

Bewertet am 7.10.2015

Our organization - we are non-profit Consumer Advocates selected karmaCRM after an extensive search...

Our organization - we are non-profit Consumer Advocates selected karmaCRM after an extensive search for a CRM product that would meet our needs, be easy to use, easy to adapt, had solid customer service and met our budget. Our organization was featured on a major US Network and our clients and inquiries nearly tripled over night. Our search was nearly done when the national exposure happened. We were strongly leaning toward karmaCRM and decided to go for it in the midst of explosive growth.
karmaCRM not only worked for, the support staff were wonderful and incredibly helpful.
karmaCRM has exceeded our expectations at every step of the way and continues to do so. karmaCRM is a great product and solution backed by tremendous people and lead by John Paul Narowski - a truly unique leader of a tech company. John Paul is involved with his staff and clients and is not afraid to admit a mistake or tackle tough questions. He and everyone at karmaCRM are great to work with and actually truly listen to clients our size and from what I can see - all clients of all sizes. We use karmaCRM in every part of our operations and we are reminded every day of the great decision we made in choosing karmaCRM. Our entire staff sends its thanks to John Paul and everyone at karmaCRM not only for a great product but for a great approach to all aspects of their business. Thank you!

Antwort von KARMA Software

Wow, I'm truly touched. I can't thank you enough for all of your support along the way. I hope some day we get to meet in person so I can shake your hand good sir.

Feedback like that helps me and my entire team stay charged and focused.

Hope you have the best and most productive week!

5 von 27 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

karmaCRM Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über karmaCRM.

karmaCRM bietet folgende Kostenpläne an:

  • Ab: 28,00 $/Monat
  • Preismodell: Abonnement
  • Gratis Testen: Verfügbar

karmaCRM hat die folgenden typischen Kunden:

Selbstständig, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500

karmaCRM unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

karmaCRM unterstützt die folgenden Geräte:

Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

karmaCRM kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Formstack Forms, Gmail, Mailchimp, Microsoft Outlook, Wufoo

karmaCRM bietet folgende Optionen für Kundensupport:

FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Chat

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