Über Tix

Tix ist eine Cloud-basierte Ticket- und integrierte Box-Office-Lösung für Produzenten, Veranstaltungsorte, Kasinos, Museen und Messen


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Startpreis

0,25 $
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Preisoptionen

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Funktionen

47
35

Integrationen

18
5

Bedienkomfort

4,7 (166)
3,8 (37)

Preis-Leistungs-Verhältnis

4,9 (166)
3,8 (37)

Kundenservice

5,0 (166)
3,6 (37)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Alternativen

Brown Paper Tickets

3,7
Nr. 1 Alternative zu Tix
Brown Paper Tickets ist eine Ticketing- und Registrierungsplattform für Veranstaltungsproduzenten, Organisatoren und...

Showpass

4,7
Nr. 2 Alternative zu Tix
Showpass ist eine White-Label-Event-Ticketing- und Kassen-App. Plug-ins für Websites und Facebook-Ticketverkäufe....

ThunderTix

4,8
Nr. 3 Alternative zu Tix
Eine nahtlose cloud-basierte Ticketing-Lösung mit reservierten Sitzplätzen und Abonnements. Einbettung auf deiner...

AudienceView

4,6
Nr. 4 Alternative zu Tix
OvationTix ist eine All-in-one-Ticketing-, Fundraising-, CRM- und Marketinglösung, die das Wachstum von Hunderten...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,8 /5
(166)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,9/5
Funktionen
4,8/5
Bedienkomfort
4,7/5
Kundenbetreuung
5,0/5

Hast du Tix bereits?

Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

Zeigt 5 von 166 Bewertungen
Tom
Gesamtbewertung
  • Branche: Unterhaltung
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Best Ticketing Service By Far

Bewertet am 19.5.2022

Tix are great to deal with. Very honest and don't add hidden fees. What they say that they will do...

Tix are great to deal with. Very honest and don't add hidden fees. What they say that they will do happens.

Vorteile

It is an easy company to deal with. The ticketing is very professional and efficient.

Nachteile

We need some training with setting up our ticketing so that we have more control without needing help.

AJ
Gesamtbewertung
  • Branche: Sport
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Simple, Great Customer Service that is always there to help and make things work properly

Bewertet am 6.6.2018

Selling tickets 24-7

Selling tickets 24-7

Vorteile

It is a simple program to use. Easy Setup events allows you to get other work done to make your event successful

Nachteile

Lack of social media connection. Lack of information that can be placed on the tickets and being and to use the same information on the online and box office tickets. Need to be able to rename the categories on the e ticket to be able to put
more coupons. Need to have an option to automatically set when to change ticket prices so you do not have to wait up until midnight.

Rita
Gesamtbewertung
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung

The Excellent Customer Service has made working with this system a breeze!

Bewertet am 4.5.2016

I have worked with these people and this system for seven years working for three companies. While...

I have worked with these people and this system for seven years working for three companies. While there are some glitches, overall the system is simple to use and the Customer Service is outstanding! They have enabled me to streamline processes that were consuming more time than humanly endurable with the automatic renewal system. They advise me of the system parameters and what it can do for me, and have educated me to use it proficiently throughout the years. They take ownership of my problems and resolve them by whatever it takes to get the job done, including being most accommodating customizing reports, seat maps, customer letters, emails, etc. as needed and adapting their programming to meet my unique needs, a rare option in this world! I have never experienced more concern for my issues and dedication to resolving them than I have with this staff of experts. They continually enhance and improve their system and incorporate my requests whenever possible. They are truly committed to excellence going above and beyond providing extraordinary Customer Service and are quick to respond to my often urgent needs and resolved issues I deemed hopeless. They listen to my problems, have eased my frustrations and spent hours and hours on the phone with me and my complications over the years. I have worked with other systems that had no one to talk with and no "phone a friend" option which I found unbearable. Although I have never met any of the staff, I regard them as my friends as I am the friend in need and they are the friends indeed!

Antwort von Tix

Rita, thank you for taking the time to provide your feedback. Your challenges are our challenges and we do what we can to ensure that our system helps you do things as efficiently and productively as possible. We appreciate you and hold you in kind regard as well. Thank you for choosing Tix!

Silvia Mahoney | Tix, Inc.

Erik
Gesamtbewertung
  • Branche: Unterhaltung
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Easy to Use

Bewertet am 7.2.2023

Vorteile

We wanted a ticketing software that was easy to use for us and our guests and Tix has been great so far.

Nachteile

How the group rates are set up is a little funky.

Stephanie
Gesamtbewertung
  • Branche: Non-Profit-Organisation Management
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

My Tix Review :)

Bewertet am 26.5.2022

Iris Pechinek is the most valuable asset that TIX offers us!

Iris Pechinek is the most valuable asset that TIX offers us!

Vorteile

Ease of use - easy to link. Flexible options for our "unique" events and needs.

Nachteile

Can't edit address changes during order - can create a hassle when matching credit card payments with a zip code. Why can't a partial refund be integrated with our credit card processer?

5 von 166 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

Tix Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Tix.

Tix bietet folgende Kostenpläne an:

  • Ab: 0,25 $
  • Gratis Testen: Nicht verfügbar

Tix hat die folgenden typischen Kunden:

Selbstständig, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000

Tix unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

Tix unterstützt die folgenden Geräte:

Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Tix kann in folgende Anwendungen integriert werden:

BluePay, Forte, GlobalGateway, Mailchimp, Orbital Payment Gateway, PayPal, PayTrace, Payflow, Sage Payments, Square Payments, Stripe, SurveyMonkey, TouchNet Payment Systems, authorize.net, cybersource, ePay, goEmerchant Shopping Cart Software, iATS

Tix bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, 24/7 Live-Support, Chat

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