Über Tix

Tix ist eine Cloud-basierte Ticket- und integrierte Box-Office-Lösung für Produzenten, Veranstaltungsorte, Kasinos, Museen und Messen

Preisoptionen ab:

0,25 $/Monat

  • Kostenlose Version
  • Gratis Testen
  • Abonnement

Die 5 Top-Alternativen zu Tix

Geräte

Unternehmensgröße

S M L

Märkte

Australien, Kanada, Vereinigte Staaten

Unterstützte Sprachen

Englisch

Preisoptionen ab:

0,25 $/Monat

  • Kostenlose Version
  • Gratis Testen
  • Abonnement

Die 5 Top-Alternativen zu Tix

Bilder

Tix Software - 1
Tix Software - 2
Tix Software - 3
Tix Software - 4
Tix Software - 5
Tix Software - 6
Tix Software - 7
7 weitere anzeigen
Tix Software - 1
Tix Software - 2
Tix Software - 3
Tix Software - 4
Tix Software - 5
Tix Software - 6
Tix Software - 7

Funktionen

Gesamtzahl der Funktionen von Tix: 45

  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Angebot in sozialen Medien
  • Angebotsmanagement
  • Anpassbare Berichte
  • Barcode / Tickets scannen
  • Befragungs-/Umfragemanagement
  • Berichterstattung / Analyse
  • Bestätigung / Erinnerungen
  • CRM
  • Daten-Import / -Export
  • Drag-and-Drop
  • Drittanbieter-Integration
  • E-Mail Marketing
  • Echtzeitüberwachung
  • Eventplanung
  • Für Filmfestivals
  • Für Musikfestivals
  • Gästeakkreditierung
  • Kartenverkauf
  • Kartenverkauf vor Ort
  • Kiosk-Kartenverkauf
  • Konferenzen/Tagungen
  • Kundendatenverwaltung
  • Kundenhistorie
  • Marketing-Automatisierung
  • Mitarbeitermanagement
  • Mobiler Kartenverkauf
  • Mobiler Zugriff
  • Online-Anmeldung
  • Online-Kartenverkauf
  • Online-Zahlungen
  • Rabattmanagement
  • Registrierungs-Management
  • Saisonkarten
  • Sitzplan
  • Supportticket-Management
  • Teilnehmer-Management
  • Ticket-Reservierungen
  • Umfragen & Feedback
  • Veranstaltungskalender
  • Verkaufspunkt POS
  • Website-Management
  • Zahlungsabwicklung
  • Zugriffskontrollen / Berechtigungen
  • Zuhause drucken

Alternativen

Eventbrite

4,6
Nr. 1 Alternative zu Tix
Eventbrite ist eine globale Ticketing- und Event-Technologieplattform, die Veranstaltern Tools und Ressourcen zur...

Agilysys Stay

4,3
Nr. 2 Alternative zu Tix
Agilysys Stay is a cloud-based property management software that helps businesses in the hospitality industry manage...

Carbonara

4,8
Nr. 3 Alternative zu Tix
Free waitlist and reservation system for restaurants, seamlessly handle both walk-in customers and guests who have...

Wix Answers

4,6
Nr. 4 Alternative zu Tix
Wix Answers ist laut Anbieter die erste einheitliche Kundenbetreuungsplattform der Branche. Durch die Integration aller...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,8 /5
(149)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,9/5
Funktionen
4,9/5
Bedienkomfort
4,7/5
Kundenbetreuung
5,0/5

Hast du Tix bereits?

Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

Eine Bewertung schreiben
Zeigt 5 von 149 Bewertungen
Laura C.
Gesamtbewertung
  • Branche: Darstellende Künste
  • Unternehmensgröße: 11-50 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Easy to use, fantastic support!

Bewertet am 31.5.2022

Tix has been a breath of fresh air for our ticket office after coming from AudienceView Professional...

Tix has been a breath of fresh air for our ticket office after coming from AudienceView Professional. The software was easy to learn and get set up with and is surprisingly feature-rich, bringing us more options and more advanced options to work with. Couple this with truly great customer support from not only our Tix rep, but also the support and development teams, and you have a ticketing system that probably isn't beatable for the price!

Vorteile

Excellent tools for setting up events quickly and easily, including great discount and email management programs that make applying the same setting to multiple events a breeze! User interface for administrators and users (ticket-buyers) is straightforward and clean. Customer support is fantastic!

Nachteile

Reporting is different from what we are used to. There are a lot of different reports, and figuring out what we needed for our accounting has taken some time. That being said, we are very particular with our accounting, so this may not be a problem for other institutions.

Stacey D.
Gesamtbewertung
  • Branche: Bildende Kunst
  • Unternehmensgröße: 2-10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Tix makes ticketing easy

Bewertet am 14.6.2022

Vorteile

Mobile Opera began using Tix a year ago and from the beginning it was really helpful. The setup is intuitive and the processes are logical. The ease with which customers can navigate the ticketing process and the development tools for renewals and patron contact have improved our process greatly. The growth in early ticket sales in just our second year is impressive. Also, Tix' customer service is excellent with courteous representatives who are responsive and really know the answers. Tix is well worth the reasonable price.

Nachteile

WE are pleased with Tix and do not wish to publicly review features that we are still learning of. You require an answer here but we prefer to address any questions or concerns to Tix directly.

Mari W.
Gesamtbewertung
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung

Personal interaction with staff is excellent, navigation of site not easy.

Bewertet am 11.4.2016

Cannot easily find solutions to problems on our own, generally must call and speak with rep to get...

Cannot easily find solutions to problems on our own, generally must call and speak with rep to get answer - it works if its during office hours but not on weekends or evenings. At times feel as though I'm going in a circle.

Antwort von Tix

Mari, thank you for your feedback. We offer a number of different tools that are available to help you maximize your use of our system, including a Knowledge Base, video tutorials, and onboarding emails. Additionally, our system features online, contextual help from within our various programs and reports. With respect to our availability, we offer 24/7 support at no cost - we can be reached outside of our office hours by calling our Support number. Thanks again for your feedback - we welcome the opportunity to help you get the most out of Tix.

Silvia Mahoney | Tix, Inc.

Monica T.
Gesamtbewertung
  • Branche: Eventservice
  • Unternehmensgröße: 201-500 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Tix is a great partner for our venue

Bewertet am 19.5.2022

The personalized service we receive makes Tix a valuable partner in operating a successful venue....

The personalized service we receive makes Tix a valuable partner in operating a successful venue. As a local government-owned facility, cost controls are not only important; they are subject to governmental review. Tix offers all desired features at a demonstrably competitive price.

Vorteile

Tix is easy to use for staff and customers. I have shopped the competition and appreciate the pricing and service that Tix provides. We benefit from Tix keeping our venue in focus throughout the customer interaction with landing pages etc. reflecting our name in the forefront.

Nachteile

Not all of the features of some legacy reports have been integrated into the newer reports that can be created. Some minor features (like changeable tax rates and ticket text for printing) are not as easy for us to adjust, fortunately [SENSITIVE CONTENT] is always happy to make changes for us.

Thomas W.
Gesamtbewertung
  • Branche: Unterhaltung
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Monatlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Fantastic Service

Bewertet am 16.6.2022

We are a performing arts venue of around 600 seats. I spent a lot of time asking colleagues...

We are a performing arts venue of around 600 seats. I spent a lot of time asking colleagues thoughts on what ticket selling service to choose. I received quite a few options, but after doing my homework, we went with tix. Some of those colleagues had to regroup when their service changed prices or closed down entirely. I've been happy with tix since day one. Questions get answered promptly. We use volunteers (retirees) to staff our box office and, to be honest, they can struggle with all things computerized. It's been so helpful that tix emphasizes their approach of prompt problem solving, no judgement, make it easy to get the job accomplished.

Vorteile

We've used tix for several years now, after doing much research on other ticket selling services. I find that it's easy to navigate, there is outstanding support and I've never had a question that wasn't fully answered promptly. The reports are complete and help us market and manage with ease. tix provides us with a comprehensive service for our venue.

Nachteile

I really don't have anything that I could list here.

5 von 149 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

Tix Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Tix.

Tix bietet folgende Kostenpläne an:

  • Ab: 0,25 $/Monat
  • Preismodell: Abonnement
  • Gratis Testen: Nicht verfügbar

Tix hat die folgenden typischen Kunden:

Selbstständig, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Tix unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

Tix unterstützt die folgenden Geräte:

Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Tix kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Authorize.Net, Mailchimp, PayPal, Square Payments, Stripe, SurveyMonkey

Tix bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, 24/7 Live-Support, Chat

Ähnliche Kategorien

Sieh alle für Tix gefundenen Softwarekategorien an.