TicketSpice

Online-Ticket- und Reservierungssystem

4,9 /5 (53 Bewertungen) Eine Bewertung schreiben

TicketSpice Übersicht

Was ist TicketSpice?

TicketSpice ist ein Online-System für Veranstaltungsmanagement, Buchung und Ticketverkauf, das es Nutzern ermöglicht, Tickets für einmalige, wiederkehrende, mehrtägige Veranstaltungen sowie an mehreren Orten stattfindende Veranstaltungen über ihre eigene gebrandete Webseite zu verkaufen. Nutzer können mit dem Drag-and-drop-Generator Ticketing-Seiten erstellen und aus einer Reihe von nutzerdefinierten Feldern auswählen, wie z. B. Telefonnummer, Geburtsdatum, Menüauswahl, T-Shirt-Größe und mehr. Social-Media-Integrationen ermöglichen es Nutzern, Facebook- und Twitter-Posts zu verfolgen und Anreize oder Vergütungen in Form von Fixbeträgen oder prozentualer Ermäßigung der Ticketpreise anzubieten.

Aktionen basierend auf bedingter Logik ermöglichen es Nutzern, die Preise und Verfügbarkeit von Tickets zu kontrollieren, beispielsweise bestimmte Sätze von Tickets an einem bestimmten Datum für den Verkauf freizugeben oder den Ticketpreis zu erhöhen, sobald der Lagerbestand auf eine voreingestellte Ebene sinkt. Diese Aktionen können auch verwendet werden, um Ermäßigungen für Kaufgebühren im Falle von Massenkäufen einzustellen oder Käufer dazu aufzufordern, Fragen zu beantworten, um ihre Tickets zu sichern.

Das integrierte Point-of-Sales(POS-)System ermöglicht es Nutzern, zusätzliche Produkte zu verkaufen, es unterstützt die Bestandsverwaltung und das Erstellen von Berichten über den Warenverkauf. TicketSpice informiert auch die Nutzer über Kennzahlen, einschließlich Transaktionszeit, Konversionsraten, Gerätenutzung und Seitenaufrufe. Des Weiteren ermöglicht es die Software Nutzern, Informationen zu Ticketinhabern und Transaktionsberichte zu exportieren.

Die mobile Ticket-Scan-App von TicketSpice funktioniert mit Geräten, die Laser-Scanning ermöglichen und auch mit kamerafähigen Geräten, synchronisiert in Echtzeit über mehrere Geräte hinweg und integriert eingebettete Betrugserkennung, sodass Nutzer betrügerische oder doppelte Tickets verfolgen und identifizieren können.

TicketSpice Übersicht

Kosten

Beginnt ab
0,99 $

Preisoptionen

Gratis Testen
Kostenlos
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis

TicketSpice Funktionen

Geräte
Unternehmensgröße
K M G
Märkte
Vereinigte Staaten von Amerika
Unterstützte Sprachen
Englisch

Medien

TicketSpice allows users to set up one-off, recurring and multi-date events
Users can customize multiple fields on their ticketing pages with TicketSpice
The custom fields are filled in at the same time as personal and delivery information when a ticket is bought through TicketSpice
TicketSpice allows users to set up multiple ticket levels with different prices and fees, and limit the number of each ticket type available
TicketSpice allows users to set actions using conditional logic
TicketSpice's actions give users control over ticket price and availability based on inventory, dates and more
Tickets can be sent out from TicketSpice as mobile QR codes, with no need for printing
Users can sell merchandise alongside their event tickets with TicketSpice
TicketSpice has multiple design options for users to customize the branding of their ticketing page
TicketSpice's mobile ticket scanning app enables users to spot duplicate or fraudulent tickets
Videos zu TicketSpice TicketSpice Screenshot: TicketSpice allows users to set up one-off, recurring and multi-date events TicketSpice Screenshot: Users can customize multiple fields on their ticketing pages with TicketSpice TicketSpice Screenshot: The custom fields are filled in at the same time as personal and delivery information when a ticket is bought through TicketSpice TicketSpice Screenshot: TicketSpice allows users to set up multiple ticket levels with different prices and fees, and limit the number of each ticket type available TicketSpice Screenshot: TicketSpice allows users to set actions using conditional logic TicketSpice Screenshot: TicketSpice's actions give users control over ticket price and availability based on inventory, dates and more TicketSpice Screenshot: Tickets can be sent out from TicketSpice as mobile QR codes, with no need for printing TicketSpice Screenshot: Users can sell merchandise alongside their event tickets with TicketSpice TicketSpice Screenshot: TicketSpice has multiple design options for users to customize the branding of their ticketing page TicketSpice Screenshot: TicketSpice's mobile ticket scanning app enables users to spot duplicate or fraudulent tickets

TicketSpice Bewertungen

TicketSpice Bewertungen

Gesamtbewertung
4,9
/
5
Ausgezeichnet
50

Sehr gut
3

Durchschnitt
0

Gering
0

Schlecht
0

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,9
Funktionen
4,8
Bedienkomfort
4,8
Kundenbetreuung
5
100% haben diese Anwendung empfohlen
Jared D.

Fantastic Ticketing Tool

TIcketSpice has saved many nonprofits I've worked with lots of funds by the lower fees they charge compared to other ticketing systems out there.


Mit Google übersetzen
Hayley G.

Best find after lots of research!

Overall we are very happy with this product and using it for registration on our events!


Mit Google übersetzen
Sarah Q.

Peanut butter ticket time

I had a good experience overall. It's always challenging to switch versions but I found it to be pretty easy.


Mit Google übersetzen
Kathy S.

User Friendly in all areas

I was apprehensive to delving into this product, as I usually had other staff available. I was pleased at the ease to set up, the availability to chat with TicketSpice team, when I had questions. They don't make you feel like - duh! you should know this. Being responsive in a matter of minutes is key to the success. Thank you.


Mit Google übersetzen
Ismael Q.

[SENSITIVE CONTENT HIDDEN] is Amazing

Amazing. Service is everything. [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] treated me like i was running a million dollar event. But in reality it was all free. Their company is not making much from us but still he took the time out to help.


Mit Google übersetzen
Jared D.
Branche: Computer-Software
Untern. Größe: 11-50 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Fantastic Ticketing Tool

Monatlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 10.5.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

TIcketSpice has saved many nonprofits I've worked with lots of funds by the lower fees they charge compared to other ticketing systems out there.

Vorteile

TicketSpice is an incredible ticketing app I recommend to nonprofits all the time to use. TicketSpice makes it easy to create ticket registration form pages as well as confirmation emails. Their rates are much cheaper than Eventbrite's and they have some additional features for nonprofits that outweigh Eventbrite.

Nachteile

Although you can customize your registration forms, there are parts of the form builder that can feel a bit dated. Some of their templates could use a bit of updating.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Hayley G.
Branche: Bildende Kunst
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Best find after lots of research!

Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 12.2.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

Overall we are very happy with this product and using it for registration on our events!

Vorteile

Easily customizable. Great customer service! Had all the features we needed and lots of ways to create features we needing, using other features. That might be confusing - but basically they have lots of ways to create options and services that may not be plainly available through their software. It's been really great!

Nachteile

There was a minor glitch in the middle of our festival that we were able to work around, but it caused about 30 minutes of panic. It was part user error, but also part back-end software glitch. However - like I said, it was minor. Also, it was a Saturday and someone from TicketSpice called me on my cell directly from their cell on their day off to make sure I got it figured out.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Sarah Q.
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Peanut butter ticket time

Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 4.8.2016
Quelle der Bewertung: Capterra

I had a good experience overall. It's always challenging to switch versions but I found it to be pretty easy.

Vorteile

I like the look and feel much better. Software looks great on mobile devices and loads fast. templates are easy to use.

Nachteile

It is sometimes difficult to find what you are looking for, or the best way to do something. I also don't really like how you can't get totals for the different ticket types easily without pulling a report. There is that one graph with the sales trends which is helpful, but when your ticket types over lay each other, you can't really view them unless you zoom in extra close. Would be great to see those numbers with a roll over or a chart of how many and how much.
Another issue is tokens. I wish you could set up a token and add the ticket types you want to instead of having them all go into the same token. I know you can set it up through the app to have the ones you want selected but having to update all the devices to do that can be time consuming. From a manager point of view I do not want my ticket takers to have access to types of tickets they can scan. Leaves room for error at a very busy event.
When it comes to CSS I had some issues getting what I wanted to work all over the document. Front sizes would jump or not stick when I would use the HTML button. I finally gave up. Would be great to have a tutorial on how it works and if there are any tricks.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 8.0/10

Kathy S.
Branche: Non-Profit-Organisation Management
Untern. Größe: Selbstständig
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

User Friendly in all areas

Täglich für 1-5 Monate genutzt
Bewertet am 8.1.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

I was apprehensive to delving into this product, as I usually had other staff available. I was pleased at the ease to set up, the availability to chat with TicketSpice team, when I had questions. They don't make you feel like - duh! you should know this. Being responsive in a matter of minutes is key to the success. Thank you.

Vorteile

* The cost to the organization
* The ease in setting up
* The ease of use by the end user
* The support team is phenomenal. Every time I have had a question or concern, the response is quick, helpful and supportive. This alone is worth it all.
* The reports are so helpful and easily shared with my Board members.

Nachteile

Could use a little more detail when setting up. Some of us are not always intuitive or tech savvy when it comes to products like TicketSpice. To get it all set up and find a 2nd phase (webconnex) is needed. Yes, it should probably be a given on the clients part. Or alert them of this beforehand.

Verteilung der Bewertung

Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Ismael Q.
Branche: Unterhaltung
Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

[SENSITIVE CONTENT HIDDEN] is Amazing

Täglich für 1-5 Monate genutzt
Bewertet am 20.5.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

Amazing. Service is everything. [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] treated me like i was running a million dollar event. But in reality it was all free. Their company is not making much from us but still he took the time out to help.

Vorteile

The software is pretty easy to use. Its just a matter of understanding what does what. Its like anything that is new. There is a learning curve at first. But after one event i now know what to do.

The best was customer support by [SENSITIVE CONTENT HIDDEN]. He answered our message at 8pm at night and walked me through small issues.

He fixed it all and made it amazing.

Nachteile

The donation part. We have a lot of users that want to go back in the ticket window and donate more. But they cannot really.

But our event is unique where its free.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Nutzerempfehlung
9,9/10
Basierend auf 53 Benutzerbewertungen
Vergleiche Nutzerempfehlungen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

TicketSpice Preis

TicketSpice Preis

Beginnt ab
0,99 $
Gratis Testen
Kostenlos
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,9/5
Basierend auf 53 Benutzerbewertungen
Vergleiche das Preis-Leistungs-Verhältnis mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

TicketSpice Funktionen

TicketSpice Funktionen

API
Aktivitäts-Dashboard
Aktivitäts-Verfolgung
Anpassbare Berichterstellung
Anpassbare Vorlagen
Automatische Benachrichtigungen
Benutzerdefinierte Felder
Berichterstattung und Statistik
Daten-Import / -Export
E-Mail-Integration
Echtzeit-Daten
Elektronische Zahlungen
Erinnerungen
Integration von Dritten
Kalenderverwaltung
Kontaktmanagement
Kundendatenbank
Kundenspezifisches Branding
Social-Media-Integration
Umfragen & Feedback
Funktionen
4,8/5
Basierend auf 53 Benutzerbewertungen
Vergleiche Funktionen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Kategorien

TicketSpice Häufig gestellte Fragen

TicketSpice Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über TicketSpice.

F. Welche Preispläne bietet TicketSpice an?

TicketSpice bietet folgende Kostenpläne an:

Beginnt ab: 0,99 $

Preismodell: Kostenlos, Abonnement

Gratis Testen: Verfügbar

F. Was sind die Hauptfunktionen von TicketSpice?

Wir haben keine Informationen über die Funktionen von TicketSpice

F. Wer sind die typischen Nutzer von TicketSpice?

TicketSpice hat die folgenden typischen Kunden:

Kleine Unternehmen, Mittlere Unternehmen

F: Welche Sprachen werden von TicketSpice unterstützt?

TicketSpice unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

F. Welche Preispläne bietet TicketSpice an?

TicketSpice hat folgende Preismodelle:

Kostenlos, Abonnement

F. Unterstützt TicketSpice mobile Geräte?

TicketSpice unterstützt die folgenden Geräte:

iPhone

F. Mit welchen anderen Applikationen integriert TicketSpice?

Wir haben keine Informationen darüber, welche Integrationen TicketSpice hat

F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet TicketSpice an?

TicketSpice bietet folgende Optionen für Kundensupport:

Wissensdatenbank, Online-Support, Telefon-Support