Magentrix Communities

Partner- (PRM), Kunden- und Mitarbeitergemeinschaften.

4,7 /5 (23 Bewertungen) Eine Bewertung verfassen!

Magentrix Communities Übersicht

Was ist Magentrix Communities?

Magentrix Community Solutions helfen KMU- und Unternehmensorganisationen dabei, die Zusammenarbeit neu zu definieren, indem sie einen sicheren Ort für die Verbindung von Kommunikation, Engagement und Lernen bieten. Erweitere dein CRM, damit Vertriebspartner, Kunden und Mitarbeiter mit den Daten arbeiten können, mit denen dein Geschäft betrieben wird.

Dabei ist es ganz egal, ob es sich um eine Partner Relationship Management (PRM)-Community-Lösung handelt, die es deinen Partnern ermöglicht, Leads und Verkaufschancen zu übermitteln, auf Unterlagen zuzugreifen oder schneller einzusteigen, oder ob es sich um eine Customer Success Community handelt, die Selbstbedienung ermöglicht, damit deine Kunden Unterstützung erhalten, auf Ressourcen zugreifen und eine Community schaffen können, in der sie sich gegenseitig helfen können. Oder aber es handelt sich um eine Employee Collaboration Community, die es allen Mitarbeitern ermöglicht, sich einzubringen, zu kommunizieren und die Arbeit zu erledigen – Magentrix integriert Daten, Inhalte und Gespräche an einem zentralen Ort, der allen zur Verfügung steht.

Magentrix Communities Übersicht

Kosten

Beginnt ab
699,00 $/Monat

Preisoptionen

Gratis Testen
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis

Magentrix Communities Funktionen

Geräte
Unternehmensgröße
K M G
Märkte
Australien, Brasilien, Kanada, Europa, Deutschland und 5 weitere , Lateinamerika, Mexiko, Mittlerer Osten und Afrika, Vereinigtes Königreich, Vereinigte Staaten von Amerika
Unterstützte Sprachen
Englisch, Französisch, Deutsch, Russisch, Spanisch

Screenshots

Magentrix Communities Screenshot: Custom Themes provide unique look and feel to match corporate branding
Magentrix Communities Screenshot: Custom Themes provide unique look and feel to match corporate branding Magentrix Communities Screenshot: Partner Relationship Management community from onboarding to training, certification, deal management, sales enablement and performance management. Magentrix Communities Screenshot: Salesforce.com and Microsoft Dynamics CRM integrations extend your data for community collaboration. Magentrix Communities Screenshot: Fully integrated native LMS with courses, lessons and quizzes for certification and compliance training, Magentrix Communities Screenshot: Reduce case volume with fully integrated knowledge base. Magentrix Communities Screenshot: Flexible Articles module includes rich text posts, categories, tags, layouts, subscription and approval workflow. Magentrix Communities Screenshot: Full featured file storage and sharing with version control. Magentrix Communities Screenshot: Built-in analytics with permission settings enables cross-entity reporting and dashboards.

Magentrix Communities Bewertungen

Magentrix Communities Bewertungen

Gesamtbewertung
4,7
/
5
Ausgezeichnet
16

Sehr gut
7

Durchschnitt
0

Gering
0

Schlecht
0

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,8
Funktionen
4,3
Bedienkomfort
4,5
Kundenbetreuung
4,7
100% haben diese Anwendung empfohlen
Verifizierter Rezensent

Great to keep your business team working together.


Mit Google übersetzen
Roger E.

Could a software provider be any more helpful?!

18 months after starting to integrate Magentrix with Salesforce our portal is now woven into many of our business processes. Even though Magentrix can clearly rely on our continued custom, they are still more helpful, flexible and supportive than I could wish for. Not only is the software reliable and robust, the support, discussion forums, blogs etc complete the package.
Of course there are things I'd like them to change or improve, but at least it feels like they are actually listening when I make these suggestions. I'm an administrator rather than a programmer, so I've really appreciated the ease with which I've been able to create, configure and maintain pages, classes, workflow etc without needing too much re-education.
Thanks.


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Jennifer J.

Feedback from JA

We have been quite pleased with the system but do find it challenging to get issues resolved. We recently had a glitch in the system that we spent a lot of time on finding the root of the issue and then getting a resolution.


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Daniel M.

Magentrix review (Sodexo México)

the system is really useful, it get us the ability to create and manage all kind of records on-line.
It allow us to have a bigger number of users in the platform with self-service portal license. Giving us the chance to enhance and reduce the time in our processes.


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Andrea S.

Magentrix is feature rich, has a beautiful interface, and the customer support is TOP NOTCH

We've been using Magentrix for over 3 years for our customer portal solution, integrated with Salesforce. We evaluated the Salesforce portal at the same time and found that Magentrix was far superior in every way -- a simplified pricing model, handholding support during setup and post-implementation, and a beautiful interface both on desktop and mobile. The 4 star ease of use is simply due to the time it takes to setup the security and portal before you can go live - at least when we went through implementation it was not "out of the box" setup, but that's due to the serious fine-tuning you can do from a security and user profile perspective. It's more like, "what can't you do with Magentrix" as opposed to "what does this product do?" It's so flexible that you can configure it to suit any possible business need. The developers, I'm convinced, are geniuses. I've never seen such flawless updates and features before in any product that we use. We use it to integrate our knowledgebase from Salesforce, product documentation, for customer help desk tickets, training videos, white papers, and more. Once it's set up, it is really a set it and forget it application that just works flawlessly.

What really makes Magentrix shine, though, is the SUPPORT. These people are like the Four Seasons of software vendors! The response time, follow-up, knowledge level of the folks answering questions, and ability to offer a variety of approaches and solutions to a single business need truly underscores Magentrix' reps deep level of product and Salesforce knowledge. I really feel like they are on our side, a part of our team, and are -- by far -- the best, most valued, and easiest vendor relationship we have.


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Verifizierter Rezensent
Branche: Gastgewerbe
Untern. Größe: 13-50 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Great to keep your business team working together.

Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 31.8.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

Vorteile

Lots of flexibility with the software’s features— really helped to boost sales and share leads across multiple platforms.

Nachteile

I had a data connectivity issue and had to contact customer support— issue was on vendor side.

Übersetzen auf: Deutsch

Antwort von Magentrix

Thank you for your review, we are very pleased to know that you are happy with the portal and its capabilities and that our customer services team has been able to assist you with any issues that have come up.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 9.0/10

Roger E.
Branche: Unternehmensberatung
Untern. Größe: 13-50 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Could a software provider be any more helpful?!

Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 9.1.2017
Quelle der Bewertung: Capterra

18 months after starting to integrate Magentrix with Salesforce our portal is now woven into many of our business processes. Even though Magentrix can clearly rely on our continued custom, they are still more helpful, flexible and supportive than I could wish for. Not only is the software reliable and robust, the support, discussion forums, blogs etc complete the package.
Of course there are things I'd like them to change or improve, but at least it feels like they are actually listening when I make these suggestions. I'm an administrator rather than a programmer, so I've really appreciated the ease with which I've been able to create, configure and maintain pages, classes, workflow etc without needing too much re-education.
Thanks.

Vorteile

Good integration with SalesForce. Efficient user interface for management of portal. The scope of the functionality is more limited by our imagination than by the software.

Nachteile

Some of the constructs and semantics around the "code" could be better explained and validation of code could be better.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 9.0/10

Jennifer J.
Branche: Non-Profit-Organisation Management
Untern. Größe: 13-50 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Feedback from JA

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 27.9.2016
Quelle der Bewertung: Capterra

We have been quite pleased with the system but do find it challenging to get issues resolved. We recently had a glitch in the system that we spent a lot of time on finding the root of the issue and then getting a resolution.

Vorteile

unlimited users

Nachteile

administrator portal is not easy to navigage

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 7.0/10

Daniel M.
Branche: Verbraucherdienste
Untern. Größe: 1.001-5.000 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Magentrix review (Sodexo México)

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 22.9.2016
Quelle der Bewertung: Capterra

the system is really useful, it get us the ability to create and manage all kind of records on-line.
It allow us to have a bigger number of users in the platform with self-service portal license. Giving us the chance to enhance and reduce the time in our processes.

Vorteile

The capability to have the platform in all kind of devices.
Have the information 24/7 365 for all users in all moment.
The capability to have reports.

Nachteile

You can get a better app if you simplify the workflows (is kind of complicated creating them from Magentrix).
The capability to have automations not only for mails, but to update other fields.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Andrea S.
Übersetzen auf: Deutsch

Magentrix is feature rich, has a beautiful interface, and the customer support is TOP NOTCH

Bewertet am 23.9.2016
Quelle der Bewertung: Capterra

We've been using Magentrix for over 3 years for our customer portal solution, integrated with Salesforce. We evaluated the Salesforce portal at the same time and found that Magentrix was far superior in every way -- a simplified pricing model, handholding support during setup and post-implementation, and a beautiful interface both on desktop and mobile. The 4 star ease of use is simply due to the time it takes to setup the security and portal before you can go live - at least when we went through implementation it was not "out of the box" setup, but that's due to the serious fine-tuning you can do from a security and user profile perspective. It's more like, "what can't you do with Magentrix" as opposed to "what does this product do?" It's so flexible that you can configure it to suit any possible business need. The developers, I'm convinced, are geniuses. I've never seen such flawless updates and features before in any product that we use. We use it to integrate our knowledgebase from Salesforce, product documentation, for customer help desk tickets, training videos, white papers, and more. Once it's set up, it is really a set it and forget it application that just works flawlessly.

What really makes Magentrix shine, though, is the SUPPORT. These people are like the Four Seasons of software vendors! The response time, follow-up, knowledge level of the folks answering questions, and ability to offer a variety of approaches and solutions to a single business need truly underscores Magentrix' reps deep level of product and Salesforce knowledge. I really feel like they are on our side, a part of our team, and are -- by far -- the best, most valued, and easiest vendor relationship we have.

Vorteile

Customer support, features, timely updates

Nachteile

Nothing

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Nutzerempfehlung
9,3/10
Basierend auf 23 Benutzerbewertungen
Vergleiche Nutzerempfehlungen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Magentrix Communities Preis

Magentrix Communities Preis

Beginnt ab
699,00 $/Monat
Gratis Testen
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,8/5
Basierend auf 23 Benutzerbewertungen
Vergleiche das Preis-Leistungs-Verhältnis mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Magentrix Communities Funktionen

Magentrix Communities Funktionen

API
Aktivitäts-Dashboard
Aktivitäts-Verfolgung
Automatische Benachrichtigungen
Berichterstattung und Statistik
Chat
Datei-Verwaltung
Dokumentenmanagement
Dokumentenspeicher
Drag-and-Drop-Oberfläche
Gemeinsamer Arbeitsbereich
Genehmigungs-Management
Integration von Dritten
Kommentieren
Kundenspezifisches Branding
Prognosen
Suchfunktion
Werkzeuge zur Zusammenarbeit
Workflow-Management
Zugriffskontrolle
Funktionen
4,3/5
Basierend auf 23 Benutzerbewertungen
Vergleiche Funktionen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Kategorien

Magentrix Communities Häufig gestellte Fragen

Magentrix Communities Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Magentrix Communities.

F. Welche Preispläne bietet Magentrix Communities an?

Magentrix Communities bietet folgende Kostenpläne an:

Beginnt ab: 699,00 $/Monat

Preismodell: Abonnement

Gratis Testen: Verfügbar

F. Was sind die Hauptfunktionen von Magentrix Communities?

Wir haben keine Informationen über die Funktionen von Magentrix Communities

F. Wer sind die typischen Nutzer von Magentrix Communities?

Magentrix Communities hat die folgenden typischen Kunden:

Großunternehmen, Mittlere Unternehmen, Non-Profit, Kleine Unternehmen

F: Welche Sprachen werden von Magentrix Communities unterstützt?

Magentrix Communities unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch, Französisch, Deutsch, Russisch, Spanisch

F. Welche Preispläne bietet Magentrix Communities an?

Magentrix Communities hat folgende Preismodelle:

Abonnement

F. Unterstützt Magentrix Communities mobile Geräte?

Wir haben keine Informationen darüber, welche Geräte Magentrix Communities unterstützt

F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Magentrix Communities?

Magentrix Communities kann in folgende Anwendungen integriert werden:

LiveChat, Mailchimp, Salesforce Sales Cloud, VisitorTrack, Zapier

F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Magentrix Communities an?

Magentrix Communities bietet folgende Optionen für Kundensupport:

Wissensdatenbank, Online-Support, Telefon-Support, Häufig gestellte Fragen