AutoEntry
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Über AutoEntry
OCREX DocuRec eliminiert die manuelle Dateneingabe und übernimmt Buchhaltungsdokumente in das papierlose Umfeld der Computing-Cloud. DocuRec verarbeitet und veröffentlicht automatisch Daten aus Rechnungen und anderen Buchhaltungsdokumenten, überprüft die Genauigkeit der erfassten Daten und aktualisiert integrierte Buchhaltungsanwendungen. Mit DocuRec können Nutzer Daten aus importierten Dokumenten in Echtzeit anzeigen und bearbeiten.
DocuRec hilft Nutzern, Daten schnell in Buchhaltungsanwendungen einzugeben. DocuRec automatisiert den Prozess. DocuRec verfügt derzeit über Integrationen für Xero, Sage 50, QuickBooks, Kashflow und Fuzemetrix. Über die Nutzeroberfläche von DocuRec können Nutzer eingehende Dokumente in entsprechende Kontoordner integrieren. DocuRec kann automatisch an eine oder mehrere Buchhaltungsanwendungen weiterleiten, sodass die App in eine Vielzahl von Workflows passen kann.
OCREX DocuRec bietet eine Reihe kollaborativer Funktionen, die es Buchhaltern, Buchhaltungspartnern und anderen Stakeholdern ermöglichen, sicher an gescannten Dokumenten zusammenzuarbeiten. DocuRec bietet auch E-Mail-Integration, mit der Dokumente, die in DocuRec gescannt wurden, an Kunden und andere Empfänger gesendet werden können.
DocuRec funktioniert als webbasierte Anwendung in jedem Browser.
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Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.
- Branche: Finanzdienstleistungen
- Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Just a highly recommended efficent add on, an easy, quick & reliable win
Bewertet am 26.4.2017
Vorteile
Literally does everything - Bank Statements, Sales Invoices & Purchase Invoices.
The credit system is credit for accountants and they rollover on unused credits
Now has a phone app mean it can be used for every function
Picks up individual line and descriptions from invoices is brilliant.
Good customer support form
Multi-currency function works
Works on QBO, Xero and Sage Desktop!
Nachteile
Expenses module not fantastic - would use Expensify for this all day long
Uses quite a lot of credits fro scanning bank statements
- Branche: Buchhaltung
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 6.0 /10
Good pricing structure and features, but could do with more development
Bewertet am 5.8.2017
Vorteile
The pricing structure for AutoEntry is spot on in terms of paying what you use and carrying over of credits.
AutoEntry copes very well with bulk invoices and has a good range of 'rules' to code the transactions. Once rules are set up, they are applied to the inbox instantly, so mass processing for bulk invoices is very efficient.
AutoEntry copes with complex tax summaries and foreign currency quite well.
Another unique feature, as compared to Receipt Bank, is the ability to process sales invoices. Some of our clients use 3rd party software to raise invoices, which does not integrate with the accounting software, so AutoEntry provides a cost-efficient 'bridge' between the two.
Bank statement processing is unique and quite quick, but does require good resolution scans. The ability to import digitised bank statements directly into the accounting software (we use Xero) is excellent.
Nachteile
We have had some issues with the app, where receipts go 'pending' and never make it to the software. Because of the bugs in the app and the client experience, we stopped using AutoEntry for some clients, but it remains the software of choice for internal processing. The functionality of the app is very limited - there is no editing or leaving notes, it is simply view and publish.
OCR technology is not as powerful as, for example, Receipt Bank, so some supplier details are not picked out accurately.
The support team are sometimes slow to respond (sometimes in excess of 72 hours) and some of our issues didn't get a satisfactory resolution.
- Branche: Einzelhandel
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 1.0 /10
Time saving promisses, time wasting results
Bewertet am 17.8.2022
I have been using AutoEntry for over 2 years hoping that the longer I used it the easier it would...
I have been using AutoEntry for over 2 years hoping that the longer I used it the easier it would be to use. This is not the case. It is a rare occurrence when I can go through a short stack of processed invoices without having to open up support chat and request help or a complete reprocessing of a document. Correcting small discrepancies is a clunky process that requires moving your hands back and forth from the keyboard to the mouse several times for each line. Occasionally a document is so poorly processed that the data is fabricated to manipulate the numbers and force a balanced transaction. It would seem that documents are run through OCR with human assistance. For what ever reason this combination produces a grab bag of unpredictable results and it seems to be getting worse over the last few months. I was hoping AutoEntry would save me time but I it has done exactly the opposite.
Vorteile
Once I correct the regular invoice inaccuracies in the user interface AutoEntry exports to QuickBooks Online well. Product mapping is easy when it works.
Nachteile
About 2 out of 3 invoices with line items processed have some level of inaccuracy. There is an "automatically post" option that I would NEVER turn on if you care about having accurate data, cost centers, or inventory.
- Branche: Buchhaltung
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
An excellent time saving tool, a must for all bookkeepers and accountants
Bewertet am 1.12.2017
Vorteile
Will OCR sales and purchase invoices and bank statements
Easy to understand the interface and get going
Clients love the simplicity of it, as there is nothing for them to do but take a pic on their phone.
Nachteile
Could do with some further development to start to be able to process email text invoices.
We have to manually send their invoices back to their system for processing, surely this could be automated?
- Branche: Buchhaltung
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Weitere für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
AutoEntry Support
Bewertet am 9.7.2020
Overall all good.
Overall all good.
Vorteile
As the IT Manager I don't personally use the software very much myself but I do setup client companies and talk client users through setting up the app. Not once have I had any clients come back to us saying anything bad about the system or requiring assistance in using.
The online chat staff are very knowledgeable and helpful if any assistance is needed.
Nachteile
Sometimes when processing bank statements to get them into Excel format for non-integrated clients it can appear to take a while to process. Having said that, it would take a lot longer if we were to try and do the same using OCR software so not all bad!
AutoEntry Häufig gestellte Fragen
Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über AutoEntry.F. Welche Preispläne bietet AutoEntry an?
AutoEntry bietet folgende Kostenpläne an:
- Ab: 12,00 $/Monat
- Preismodell: Abonnement
- Gratis Testen: Verfügbar
F. Wer sind die typischen Nutzer von AutoEntry?
AutoEntry hat die folgenden typischen Kunden:
Selbstständig, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000
F: Welche Sprachen werden von AutoEntry unterstützt?
AutoEntry unterstützt die folgenden Sprachen:
Englisch
F. Unterstützt AutoEntry mobile Geräte?
AutoEntry unterstützt die folgenden Geräte:
Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)
F. Mit welchen anderen Applikationen integriert AutoEntry?
AutoEntry kann in folgende Anwendungen integriert werden:
AccountsIQ, Clear Books, FreeAgent, FuseMetrix, KashFlow, MYOB Business, QuickBooks, QuickBooks Online, QuickBooks Online Accountant, QuickBooks Online Advanced, Reckon One, Sage 50cloud Accounting, Sage Accounting, SortMyBooks, Xero
F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet AutoEntry an?
AutoEntry bietet folgende Optionen für Kundensupport:
E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, 24/7 Live-Support, Chat
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