
Über Envoy
Envoy Visitors kümmert sich um alle Aspekte des Check-Ins von Gästen, einschließlich der Vorregistrierung. Mit der Anwendung können Nutzer Unterschriften erfassen und mit Gästen rechtsverbindliche Vereinbarungen (Vertraulichkeitsvereinbarungen) unterzeichnen. Envoy kann Gast- und Mitarbeiterausweise drucken. Die Anwendung ist anpassbar, mit mehr anpassbaren Feldern in der Premium- und Enterprise-Version. Diese Versionen der Anwendung bieten auch die Integration von Box und Salesforce. Zu den exklusiven Produkten der Enterprise-Version gehören ein kostenloses iPad Air, ein Ausweisdrucker und ein Kiosk an jedem Standort sowie Prioritätsunterstützung.
Mit Envoy Deliveries kannst du nun eingehende Lieferungen verfolgen und Benachrichtigungen an Empfänger senden, um sie daran zu erinnern, sie abzuholen.
Envoy für iPad unterstützt auch die iPhone-Begleitanwendung Envoy Passport, mit der Envoy Besucher-iBeacons erkennt und das Gastgeberunternehmen darüber informiert, wann ein Gast ankommt. Envoy Passport ermöglicht es Mitarbeitern auch, Push-Benachrichtigungen zu erhalten.
Die Anwendung ist vollständig skalierbar und eignet sich für Unternehmen jeder Größe. Es werden mehrere Standorte unterstützt, und die Anwendung unterstützt nativ eine Vielzahl von Ländern und Sprachen, sodass auch internationale Ketten bedient werden können.
Zusätzlich zu seiner iOS-Anwendung verfügt Envoy über ein webbasiertes Dashboard, das alle Steuerelemente der Anwendung von jeder Arbeitsstation kopiert. Über dieses Dashboard können Nutzer verschiedene Kundendatensätze anzeigen und exportieren.
Bilder







Du bist nicht sicher, ob Envoy das Richtige ist?
Mit einer beliebten Alternative vergleichen
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Bedienkomfort
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
Alternativen
Sign In App

SwipedOn

Robin

Proxyclick

Nutzerbewertungen
Hast du Envoy bereits?
Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

- Branche: Internet
- Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Another great Visitor and Package Tracking Tool
Bewertet am 9.10.2018
Vorteile
I used this a few years ago and it is a very powerful tool to track visitors and even any packages that you might be expecting to be delivered.
The application is again very simple and easy to install
Nachteile
No negative points that I could find. I would recommend it to anyone who has a small office
- Branche: Maschinenbau oder Wirtschaftsingenieurwesen
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
best out of two Visitor Management Systems that we used on trial basis for 30 days
Bewertet am 2.6.2020
We did not know about ENVOY when we laid off our receptionist, but I'm very glad that I found ENVOY...
We did not know about ENVOY when we laid off our receptionist, but I'm very glad that I found ENVOY a few months later, because - despite the fact that NOTHING is as good as a well trained human being at the front end of a customer visit - ENVOY makes the very best of the situation.
Vorteile
Ease of use , for both Users and System Administrators. ENVOY is superior to Traction Guest, the other system that we used on trial.
Nachteile
Integration could be easier to select, setup, implement and use. It might be because of the nature of the product, but of all the aspects of the User Interface on ENVOY, Integration is a problem for us. Our IT department continually asks me for assistance, and I'm not the IT expert. They ask me because I'm the closest to ENVOY, so I understand why they ask me, but this part of your UI needs improvement. If I knew exactly what to improve, I would write it here, but I'm not sure what it needs to make it as good as the rest of ENVOY.
In Betracht gezogene Alternativen
Sign In EnterpriseWarum Envoy gewählt wurde
Ease of use, and finally, ENVOY matched the lower price that Traction Guest offered us. If it were not for the reduction in price of the ENTERPRISE system, we would still be using Traction Guest, because the price was that far apart.Zuvor genutzte Software
Sign In EnterpriseGründe für den Wechsel zu Envoy
Ease of use, and finally, ENVOY matched the lower price that Traction Guest offered us. If it were not for the reduction in price of the ENTERPRISE system, we would still be using Traction Guest, because the price was that far apart.- Branche: Bildungsmanagement
- Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
Envoy system is very helpful in registering/recording visitors of the institution.
Bewertet am 18.4.2018
The visitor recording/registration is very helpful and the data can be easily retrieved for...
The visitor recording/registration is very helpful and the data can be easily retrieved for security and other purposes. This eliminates the traditional log sheet manual registration of the visitors and this system gives a good impression/image to the university in terms of new technology implemented to the institution.
Vorteile
What I like most in the system is the customizable input fields (visitor information) that can be modified if desired. Also the interface of the visitor registration form and the receptionist's dashboard in monitoring visitors.
Nachteile
The system is internet-based and the system will not function if internet connection problems occur. Also the visitor input application is only for Apple devices. They should have an application version for Android devices.
- Branche: Bankwesen
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 5.0 /10
Like the software but am disappointed in the Customer Service after purchase
Bewertet am 20.5.2020
In the sales process, we were told it took 2 hours to set up. It took much longer than that. Now...
In the sales process, we were told it took 2 hours to set up. It took much longer than that. Now that I have worked with it, it might take me 2 hours. The set up time should be qualified - 2 hours for advanced techies, longer for beginners. It gave us inaccurate expectations about setup.
Once we went live, we had 2 weeks were the system worked great. Of course there was training to communicate to staff what to expect and how to update their notifications. One big selling point for us was phone notifications. We have about 4 hotlines that ring on multiple extensions. Very important for a quick response to the visitor in the lobby since we don't have a receptionist. Phone notifications stopped working after 2 weeks. It took 7 weeks for Twilio and our phone expert to figure out the issue - which was a software issue. For weeks we were brushed off that the software was working correctly and it was our phone system issue. I do like the software but have been disappointed in customer service post purchase.
Vorteile
I like the notification choices available for each user, the photos and the badge printing.
Nachteile
I would love to have three of our workflows that can be programmed to call a specific number without entering the name of the department. Ex. Member Services visitor has to type in Member Services after selecting Member Services. For a particular staff, I see the advantage to typing in a name for a number. But we have 3 workflows that go to a specific Department.
I would like to have the access to note that listing ones email when signing in is optional. That has been a stopper for some of our visitors. Other questions I added I had access to list as optional. It is not intuitive to some visitors that they have to select the name for the system to recognize it. Might be nice to somehow direct them to the process. Is it possible to have a Chat to help people that are not techy - for the offices that do not have a receptionist in the lobby?
In Betracht gezogene Alternativen
The Receptionist for iPadGründe für den Wechsel zu Envoy
I like the features in Envoy and our initial sales rep was outstanding, [SENSITIVE CONTENT HIDDEN]. We had excellent response from the team during the pre-sales stage which pointed us to Envoy. After I recommended Envoy and we were in the final sales process, our IT Exec told my VP that he visited a vendor that used Envoy and he liked it. That was a confirmation for me! Post sales the customer service fell slightly. I did contact the Help Desk quite a bit during the setup. They did respond and helped me. I don't know how you track in your CS department questions but I was corrected for opening a new email to hi@envoy with another question. If I am to use one email string, how about giving me a company number that I put all emails are together?
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
The easyest and coolest system to register visitors.
Bewertet am 9.3.2018
Vorteile
Simplycity and reliability. In the past we used paper logbooks that really made our reception desk look antiquate and the registration porcess was slow and unreliable. The i-pad and the software have greatly upgraded the reception of our guests.
Nachteile
When we installed the system we also added the printer for the badges, but the cost of the supplies and the overall speed and quality could be improved.
Envoy Häufig gestellte Fragen
Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Envoy.F. Welche Preispläne bietet Envoy an?
Envoy bietet folgende Kostenpläne an:
- Ab: 119,00 $/Monat
- Preismodell: Kostenlose Version, Abonnement
- Gratis Testen: Verfügbar
F. Wer sind die typischen Nutzer von Envoy?
Envoy hat die folgenden typischen Kunden:
2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000
F: Welche Sprachen werden von Envoy unterstützt?
Envoy unterstützt die folgenden Sprachen:
Chinesisch, Chinesisch (traditionell), Deutsch, Dänisch, Englisch, Finnisch, Französisch, Italienisch, Japanisch, Koreanisch, Niederländisch, Norwegisch, Portugiesisch, Russisch, Schwedisch, Spanisch
F. Unterstützt Envoy mobile Geräte?
Envoy unterstützt die folgenden Geräte:
Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)
F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Envoy?
Envoy kann in folgende Anwendungen integriert werden:
Aruba ClearPass, Azure Active Directory, Box, Centrify Identity Service, Cisco Meraki, DocuSign, Dropbox Business, Egnyte, Eventbrite, Google Calendar, Google Chat, Google Drive, Google Hangouts, Greenhouse, HipChat, Kisi, Mailchimp, Microsoft 365, Microsoft Outlook, Microsoft Teams, Okta, OneDrive, OneLogin, Openpath, Rippling, SAMLink Processor, Salesforce Sales Cloud, ServiceNow, Skype for Business, Slack, Webex, Workplace from Meta, Zapier, Zoom Meetings
F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Envoy an?
Envoy bietet folgende Optionen für Kundensupport:
E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, Chat
Ähnliche Kategorien
Sieh alle für Envoy gefundenen Softwarekategorien an.