
Über Vtiger CRM
Mit dem kompletten CRM von Vtiger sorgen Teams im gesamten Kundenlebenszyklus für ausgezeichnete Erfahrungen.
1. Marketingteams zur Erfassung und Pflege von Leads.
2. Verkaufsteams zum Erzielen, Verfolgen und Abschließen der resultierenden Angebote.
3. Supportteams, um auf die vollständige Kundenhistorie zuzugreifen und Unterstützung für Ausnahmen bereitzustellen.
Preisoptionen ab:
42,00 $/Monat
- Kostenlose Version
- Gratis Testen
- Abonnement
Die 5 Top-Alternativen zu Vtiger CRM
Typische Kunden
- Freie Mitarbeiter
- Kleine Unternehmen (2–50)
- Mittelgroße Unternehmen (51–500)
- Großunternehmen (500 und mehr)
Einsatz
- Cloudbasiert
- On-Premise (vor Ort)
Unterstützte Sprachen
Arabisch, Chinesisch, Chinesisch (traditionell), Deutsch, Dänisch und 13 weitere
Preisoptionen ab:
42,00 $/Monat
- Kostenlose Version
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Die 5 Top-Alternativen zu Vtiger CRM
Bilder









Funktionen
Gesamtzahl der Funktionen von Vtiger CRM: 93
Alternativen
NetSuite

HubSpot CRM

Zoho CRM

Salesforce Essentials

Nutzerbewertungen
Hast du Vtiger CRM bereits?
Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.
- Branche: Marketing & Werbung
- Unternehmensgröße: Selbstständig
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
A very adoptable CRM
Bewertet am 24.3.2016
Depending on your needs the Vtiger CRM might be the best CRM for you. I needed a CRM where I would...
Depending on your needs the Vtiger CRM might be the best CRM for you. I needed a CRM where I would be able to change fields, add fields, create my own templates for printing, add functions and checklists for my daily work. I also had one specific demand - I wanted one CRM but for 3 companies. I'm an entrepreneur so at present I'm involved in 3 companies and closely working with other entrepreneurs and we share customers. But we want to send quotes, sell orders and other information from different companies to each customer but have alla customers in one CRM. Vtiger solved this.
Vorteile
Very adoptable. Depending on which version you choose you will have different modules and the possibility to add modules of your own or deactivate modules you don't need. All records from the different modules can be printed out and you can change the templates.
Vtiger is complex and can be adopted to all your needs but then you need someone within the organisation that would love to get into the system and make the changes. The vtiger support are great to.
I have been able to create a CRM that works for me, all my companies and partners and help us give create customer service and of course keep up with leads, projects, email campaigns and todos.
Nachteile
Well Vtiger might not be the CRM for companies that only need to have a simple register of clients companies and leads. Since there are so many great modules you really have to set a aside time to get to know the system so if you don't have time or only need a few limited functions you maybe should not choose vtiger.
- Branche: Computer-Software
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Best for money
Bewertet am 9.10.2019
We have introduced vtiger from the decision date in rolling planning. This enabled us to cover 90%...
We have introduced vtiger from the decision date in rolling planning. This enabled us to cover 90% of our needs within a very short time (less than 1 month). An unequalled value, which I was not able to realize with other solutions.
Vorteile
- functionality
- customizability
- stability
Nachteile
- often many clicks to the destination
- many open windows
- restricts clarity
Warum Vtiger CRM gewählt wurde
We have introduced vtiger from the decision date in rolling planning. This enabled us to cover 90% of our needs within a very short time (less than 1 month). An unequalled value, which I was not able to realize with other solutions.Gründe für den Wechsel zu Vtiger CRM
- best price and performance ratio - rapid implementation - simple user guidance - little user training necessary - variety of functions- Branche: Computer-Software
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 3.0 /10
CRM whose strength was the community forgotten by the manufacturer
Bewertet am 18.8.2020
In general terms, the CRM is good, but without community collaboration is hardly to make it better...
In general terms, the CRM is good, but without community collaboration is hardly to make it better and adaptable to current time
Vorteile
Its very powerful for use, understand an customize, One of the best CRM's open source from 2004-2014, that cover the income and outcome process of any mid-size organization. with tools provided by community that complement it and make it strength and powerful.
Nachteile
the manufacturer forget the community and focus its work in On Demand version and it set aside the community that helped develop and grow globally. Today it is positioned as a standard CRM that hardly provides valuable characteristics to the market, as it is no longer open source
Gründe für den Wechsel zu Vtiger CRM
open source, community, functionality, flexibility and power are some of its main characteristics undoubtedly- Branche: Internet
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
One of the best!
Bewertet am 3.12.2020
We adapt CRM to our recruitment process and we install also VTiger to manage our prospect and sales...
We adapt CRM to our recruitment process and we install also VTiger to manage our prospect and sales department. All's just perfect!
Vorteile
- Easy to configure
- Easy to modify
- Easy to use
- Easy to adapt to your need
- Complete software
Nachteile
- The email template could be more complete with more design
- Branche: Informationstechnologie & -dienste
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Vtiger review
Bewertet am 15.10.2019
daily customer contacts and follow up, opportunities, quotes and invoicing
daily customer contacts and follow up, opportunities, quotes and invoicing
Vorteile
Cost ease of use and functionality...easy to set up and use and it cost about 10% of what we were using
Nachteile
there really isn't anything we don't like about it
Vtiger CRM Häufig gestellte Fragen
Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Vtiger CRM.F. Welche Preispläne bietet Vtiger CRM an?
Vtiger CRM bietet folgende Kostenpläne an:
- Ab: 42,00 $/Monat
- Preismodell: Kostenlose Version, Abonnement
- Gratis Testen: Verfügbar
F. Wer sind die typischen Nutzer von Vtiger CRM?
Vtiger CRM hat die folgenden typischen Kunden:
Selbstständig, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000
F: Welche Sprachen werden von Vtiger CRM unterstützt?
Vtiger CRM unterstützt die folgenden Sprachen:
Arabisch, Chinesisch, Chinesisch (traditionell), Deutsch, Dänisch, Englisch, Französisch, Hebräisch, Italienisch, Japanisch, Niederländisch, Polnisch, Portugiesisch, Russisch, Schwedisch, Spanisch, Türkisch, Ungarisch
F. Unterstützt Vtiger CRM mobile Geräte?
Vtiger CRM unterstützt die folgenden Geräte:
Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)
F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Vtiger CRM?
Vtiger CRM kann in folgende Anwendungen integriert werden:
Adobe Commerce, Asterisk, Authorize.Net, Clearbit, Clickatell, DocuSign, Dropbox Business, Exotel, Gmail, Google Calendar, Google Contacts, Google Docs, Google Drive, Gupshup, Intuit Data Protect, Lead Gen & CRM, LinkedIn for Business, Mailchimp, Meta for Business, Microsoft 365, Microsoft Outlook, Microsoft Teams, Olark, PayPal, QuickBooks Online Advanced, Quickbooks Online, Solutions Infini, Stripe, Telzio, TextAnywhere, Twilio, VICIdial, WhatsApp, Xero, Zapier, Zoom Meetings
F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Vtiger CRM an?
Vtiger CRM bietet folgende Optionen für Kundensupport:
E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, 24/7 Live-Support, Chat
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