Über OwnerRez

OwnerRez ermöglicht es Vermietern von Ferienwohnungen, alle Auflistungsseiten wie HomeAway, TripAdvisor oder VRBO von einem zentralen Ort aus zu verwalten, indem sie den Datenfluss der Anfrage steuern. Das Produkt macht den zur manuellen Bearbeitung von Reservierungen, zur Aufzeichnung und zum Akzeptieren von Zahlungen sowie zur Verwaltung der Aufgabenplanung erforderlichen Papierkram überflüssig.

Mit OwnerRez können Immobilieneigentümer variable Preise festlegen, die von Faktoren wie Jahreszeiten, Wochentagen, Ereignissen usw. abhängen. Nutzer können die Datumsbereiche für die Hoch- und Nebensaison eingeben und variable Preise für Wochenenden und Wochentage festlegen. Zusätzliche Gebühren können für Erwachsene und Haustiere mit Hilfe der Regeleinstellung hinzugefügt werden, die vom Nutzer vollständig konfiguriert werden kann. OwnerRez kann mehrere Eigenschaften desselben Besitzers an verschiedenen Orten verwalten. Die Lösung bietet außerdem verschiedene Vorlagen und Designs zum Anpassen des Aussehens von Angeboten und E-Mails.

Für OwnerRez muss keine Software auf dem Computer des Nutzers installiert werden. Der Zugriff darauf ist über jeden Webbrowser auf einem PC, Mac oder Smartphone möglich. Die Daten werden jede Nacht gesichert und von zwei Geräten an unterschiedlichen Orten gespeichert. Dies gewährleistet die Sicherheit der Daten bei Naturkatastrophen oder Stromausfall. Darüber hinaus werden Kreditkartendaten durch SSL-Verschlüsselung mit 256 Bit übertragen.


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OwnerRez

4,9 (170)
VS.
Häufig bewertet

Startpreis

40,00 $
Monat
49,00 $
Monat

Preisoptionen

Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion

Funktionen

67
66

Integrationen

19
3

Bedienkomfort

4,7 (170)
4,6 (530)

Preis-Leistungs-Verhältnis

4,9 (170)
4,6 (530)

Kundenservice

4,9 (170)
4,5 (530)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Alternativen

Guesty For Hosts

4,7
Nr. 1 Alternative zu OwnerRez
Your Porter App ist eine Mobile-First-Airbnb-Property-Management-App, die die Synchronisierung von Kalendern mit...

LiveRez

4,5
Nr. 2 Alternative zu OwnerRez
LiveRez ist eine Online-Software für Ferienwohnungen und -häuser, die ein zentrales Reservierungssystem bietet und...

Streamline

4,5
Nr. 3 Alternative zu OwnerRez
Streamline ist eine intelligente und leistungsstarke Ferienwohnungs- und Immobilienverwaltungssoftware zur Maximierung...

eviivo

4,1
Nr. 4 Alternative zu OwnerRez
eviivo ist ein Buchungs- und Channel-Management-System, das es kleinen Unternehmen im Gastgewerbe erlaubt, ihre...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,9 /5
(170)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,9/5
Funktionen
4,9/5
Bedienkomfort
4,7/5
Kundenbetreuung
4,9/5

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Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

Zeigt 5 von 170 Bewertungen
Todd
Todd
Gesamtbewertung
  • Branche: Immobilien
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

So Happy!

Bewertet am 27.3.2019

Vorteile

I honestly cannot say enough good things about OwnerRez as both a software and as a company. Having been in business for many years in both the technology and manufacturing realms and now in vacation rental management, I have a real appreciation for quality customer service. The service and technical support offered by this company truly sets the bar for others. I continue to be blown away at the speed and thoroughness of their responses even at late hours, on weekends… you name it!

Now the software – just WOW! OwnerRez has saved our company so much time and energy. From calendar syncing, guest communication, automated emails, an amazing variety of reports, integration with other platforms (VRBO, Airbnb, Booking.com, QuickBooks), etc. – I could not imagine functioning without it. Best of all – the hosted application is fast! In addition, the website hosting gives us an all-in-one solution to be able to see everything that is happening from one place and share that with our customers. It even works on your mobile phone!

I could go on and on – but you get the idea – I love this software and more importantly – the company and service behind it!

Nachteile

There are too many options? HA! This software does so much that truly complete configuration can take some time - but is that really a con? I can't really think of a con or complaint.

Bill
Gesamtbewertung
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Great Software, Great Price, Great Support - What's Not to Love?

Bewertet am 8.4.2021

They are just an overall complete solution... Great Price, Great Support, Great Feature set. I...

They are just an overall complete solution... Great Price, Great Support, Great Feature set. I wish I would have found them before I made the mistake that cost me thousands of dollars in implementation costs and improperly collected (ie not collected) taxes.

Vorteile

OwnerRez is full featured Property Management software. Our goal when embarking on the journey of finding a solution was to be as hands off as we could be. With OwnerRez someone can book a property, pay online, receive all communications needed for arrival, have door locks added to the appropriate home automation system and have the cleaning scheduled. (Granted there are some 3rd party integrations here but the integrations are so solid that we don't have to worry about them)

OwnerRez is easy to use. The database is built in a way that it is fully relational. You can look at a guest, see all of their bookings, click on the booking and have all relevant data including communications to/from the guest right there at your finger tips.

Support with OwnerRez is top notch. I've never talked with them on the phone but their email response times are exceptional and their solutions detailed and comprehensive. You do not have an "expensive" onboarding team to walk you through step by step... but with OwnerRez we didn't need it. Watched a couple of videos, followed some checklists and we were up and running in a matter of a week. We spent 5 weeks with another solution and when it came time to go live we had one OTA connected and it was not calculating tax correctly. Literally we had all OTAs connected to OwnerRez in a week and were managing our complete portfolio with virtually no hiccups.

Nachteile

OwnerRez is extremely feature rich. I wanted a single solution for all aspects of our business but ultimately I have decided to let the experts in Housekeeping and Guest Portals do what they do best and just integrate to OwnerRez. Perhaps someday they will add that functionality.

Brian
Gesamtbewertung
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Wöchentlich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 7.0 /10

OwnerRez has the features and support!

Bewertet am 25.4.2022

I recommend it!

I recommend it!

Vorteile

The functionality is pretty incredible, and the support team is very very thorough .

Nachteile

It's not the most modern interface. I value function over attractiveness, so I don't mind too much. It's still somewhat intuitive.

Andrea
Gesamtbewertung
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

If you have doubts or issues, don't have to wait long for a fast support team response!

Bewertet am 29.4.2020

it was self explanatory and easy to work with, but yes you have to experience and try for yourself....

it was self explanatory and easy to work with, but yes you have to experience and try for yourself. It's a lot of features and the best way to learn is using it... Some things you will find out works great for you and other features not so much, but you can just not use it and leave it aside. Overall great functions and fast learning after you begin using it.

Vorteile

It's kind of easy to work with, unlike many others in the market, but is you have any problem or doubt, the support team is A-M-A-Z-I-N-G-L-Y fast to respond!! So you can solve most of the problems or doubts real quick.

Nachteile

no negative issues so far... I am still learning some functions, but so far it worked great for what I need.

In Betracht gezogene Alternativen

CiiRUS

Warum OwnerRez gewählt wurde

Actually I used Ciirus as a homeowner last year. But as a Homeowner I already had difficulties using it. And you do not allow all features for homeowners. I wonder how it must be a lot more difficult with administrator functions.

Zuvor genutzte Software

CiiRUS

Gründe für den Wechsel zu OwnerRez

easy to work with and the main functions were there. After purchase I realize what they have the best is their support team. They never failed me once getting back to me quickly and solving or explaining my issues/concerns.
Julia
Gesamtbewertung
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

Really happy with Ownerrez after trying many other softwares

Bewertet am 27.4.2022

I rent six properties in a remote location in Greece. Each one has some very specific needs in how...

I rent six properties in a remote location in Greece. Each one has some very specific needs in how I manage them. I do the online part and work together with the owner who is on the field and need many specific things from me. With ownerrez a lot of what I used to do in like 5 steps using different softwares now are done in one step. I have a complete picture of my scenario of reservations and finances without doing anything. Before I had to do many entries in different softwares. I am really happy with their customer service too. They are fully committed to us clients and to improving their product. Highly professional and dedicated to excellent quality.

Vorteile

I has a lot of flexibility for my unique needs as the manager of 6 vacation rentals in Greece. Basically everything I had needed so far I found a work around in OwnerRez. Or the staff helped me to find a solutions. Few things I still need to do outside of it. But my workflow managing my listings and reservations has really become simpler and much much faster.

Nachteile

It is not as beautiful as other options I’ve used. And it is not as user friendly either. But all other options I’ve used had some critical limitations that I couldn’t work around. For my type of property management I needed some very specific things. Together with the staff at ownerrez, always by email, but efficiently, we almost always found a solution.

In Betracht gezogene Alternativen

Hostaway, Little Hotelier, Guesty und Lodgify

Warum OwnerRez gewählt wurde

Hostaway had some bugs and limitations and over complications on the money collection and quote to guests etc. Lodgify was way too limited and inflexible to me.

Zuvor genutzte Software

Hostaway und Lodgify

Gründe für den Wechsel zu OwnerRez

Flexibility within a really robust system and highly professional staff super committed to their product and to solving my unique needs.
5 von 170 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

OwnerRez Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über OwnerRez.

OwnerRez bietet folgende Kostenpläne an:

  • Ab: 40,00 $/Monat
  • Preismodell: Abonnement
  • Gratis Testen: Verfügbar

OwnerRez hat die folgenden typischen Kunden:

Selbstständig, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500

OwnerRez unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

OwnerRez unterstützt die folgenden Geräte:

Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

OwnerRez kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Beyond, Braintree, Constant Contact, Duve, Google Calendar, Google Maps, Mailchimp, Meta for Business, Microsoft 365, Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Operto Teams, PayPal, PriceLabs, QuickBooks Online, Stripe, Twilio, WordPress, authorize.net

OwnerRez bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, Chat

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