365villas

4,7 (169)
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Cloudbasierte Mietverwaltungssoftware für Kurzaufenthalte.

Über 365villas

365villas ist eine cloudbasierte Mietmanagementsoftware, die eine umfassende Lösung für alle Aspekte der kurz-Aufenthalt Mietobjekt Geschäft bietet. Die Software zielt auf einzelne Eigentümer, Portfoliomanager und große Immobilienmakler in der ganzen Welt ab.

365villas bietet eine Vielzahl von Funktionen, einschließlich Anfragemanagement, Reservierungs- und Zahlungsmanagement, Gast-Kommunikationsmanagement, Online-Buchung, Berichte und Buchhaltung. Mit einem dreistufigen Prozess können Gäste online Immobilien buchen, sich die Bedingungen anzeigen lassen und diesen zustimmen, zwischen den Liegenschaften wechseln und andere optionale Dienste konfigurieren. Du kannst auch Zahlungen mit Kreditkarten oder anderen Online-Payment-Lösungen wie PayPal, Authorize.net und Stripe tätigen. Das Tool unterstützt auch die Eigentümer im Reservierungsmanagement und hat Gäste-Ordner, die durch Buchungsstatus- und Zahlungsstatus-Symbole markiert sind. Das Tool bietet auch Funktionen zur E-Mail-Integration und hilft dabei, alle eingehenden und ausgehenden Nachrichten in den richtigen Gast-Ordner zu verschieben und die Buchungs- und Zahlungsinformationen, Gästedetails und Kalender auf derselben Seite wie die Nachricht anzuzeigen. 365villas erstellt, passt, aktualisiert und archiviert automatisch Mietverträge für jeden Gast und kann digitale Signaturen und weiße Labels mit eigenem Branding fixieren.

Am Backend unterstützt die Software die Bedürfnisse von Eigentümern und Agenten und hilft bei der Automatisierung der Kommunikationsströme für eine effiziente Reinigung und Wartung. Das Produkt hilft auch beim Erstellen von benutzerdefinierten Websites, die in die Software 365villas integriert sind, oder ermöglicht Benutzern, ihre vorhandenen Websites in die Software zu integrieren. 365villas ist kompatibel mit verschiedenen Gerätetypen einschließlich Mobiltelefonen. Rix Mill, Wailea Ekahi Village Resort und Maui Condos Ferienhäuser sind einige der globalen Kunden von 365villas.


Bilder

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365villas

4,7 (169)
VS.
Häufig bewertet

Startpreis

Keine Preise gefunden
90,00 $
Monat

Preisoptionen

Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion

Funktionen

67
41

Integrationen

37
14

Bedienkomfort

4,6 (169)
4,6 (247)

Preis-Leistungs-Verhältnis

4,7 (169)
4,9 (247)

Kundenservice

4,8 (169)
4,9 (247)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Alternativen

HQ Rental Software

4,9
Nr. 1 Alternative zu 365villas
HQ Rental Software dient als Online-Zentrale für Autovermietungen mit Tools zur Verwaltung von Online-Buchungen,...

RENTALL

4,5
Nr. 2 Alternative zu 365villas
Navotar ist eine Verwaltungslösung für Autovermietungen, die tägliche Fahrzeugvermietungsaufgaben wie Buchungen,...

RMS Cloud

4,4
Nr. 3 Alternative zu 365villas
RMS ist eine flexible und skalierbare cloudbasierte Immobilienverwaltungslösung, die Hotelbetreibenden dabei hilft, die...

LiveRez

4,5
Nr. 4 Alternative zu 365villas
LiveRez ist eine Online-Software für Ferienwohnungen und -häuser, die ein zentrales Reservierungssystem bietet und...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,7 /5
(169)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,7/5
Funktionen
4,6/5
Bedienkomfort
4,6/5
Kundenbetreuung
4,8/5

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Zeigt 5 von 169 Bewertungen
Andrea
Gesamtbewertung
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung

A product easy to use and complete, an important support for the growth of our company

Bewertet am 14.12.2017

It has greatly reduced our management work with the syncing tools across multi properties and has...

It has greatly reduced our management work with the syncing tools across multi properties and has improved the quality of the service we offer especially with the availability calendar easily embedded in our webpage

Vorteile

365villas has fully responded to our needs of management of several properties with different characteristics and in different locations. It is flexible and simple to use, combined with its ability to synchronise each property with the most important channels in the market, either individually with the iCal technology or in bulk, using an accessory service that can be integrated at an additional reasonable cost. The quality of Customer Support is excellent, with an available and competent staff. A special thanks goes to Giorgio, who has followed us from the beginning and who has also welcomed our requests for the development of some specific software features, subsequently implemented promptly by his colleagues. In addition to an excellent product, 365villas staff has the capacity and dynamism needed to respond promptly to the continuous and increasing demands of the sector. Which leaves us satisfied and confident, also considering the possibility for future development of our company. I have no doubt to recommend the product.

Nachteile

We believe that the optional channel manager service offered by a 365villas partner, which allows linking the properties with the desired channels in bulk could offer more flexible payment terms. At least for us, in Mozambique where a payment of one year in advance is requested; which was, however, under our request, kindly converted into two half-yearly payments and strangely enough no credit cards are accepted by the service provider, so that an expensive EFT shall be done instead.

Nicholas
Gesamtbewertung
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

365Villas - Great Property Management System for the Vacation Rental Owner or Company

Bewertet am 12.1.2022

Overall, the system performed well and as described. I have had absolutely no issues with the...

Overall, the system performed well and as described. I have had absolutely no issues with the product and the people at the company. It is a great product.

Vorteile

It is very easy to get set up and to use. Training is a snap and the system automates many of the actions around guest communication and the booking process.

Great support and very quick to respond to any questions or issues.

Very affordable and full featured.

Nachteile

The system may be too easy and some of the reporting can limiting if you have a lot of owners to report to

The system requires a few 'add on' features at extra cost that sometimes seem like they should have been included.

For daily use and inventory and guest management however the system is a star

In Betracht gezogene Alternativen

Cloudbeds, Hotelogix, roomMaster Anywhere, Guesty und RDPWin

Gründe für den Wechsel zu 365villas

Ease of use and cost. It also addressed the Vacation Rental market which is different than a hotel or an Inn.

Antwort von 365villas.com

Dear Nicholas,

Thank you for the excellent review. We really appreciate it. Ease-of-use and comprehensive feature functionality are two important qualities we are always striving to find the right balance on with our platform. Two things, in regards to our reports, which may help: our Owner Statements are highly customizable and have just been further enhanced, and our Dynamic Report Builder bolt-on option is an industry-first solution, which allows users to customize the structure and content their administrative and accounting reports.

Regards,

The 365Villas Team

Christina
Christina
Gesamtbewertung
  • Täglich für Kostenlose Testversion genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 2.0 /10

Very bad customer service!!

Bewertet am 14.5.2018

Vorteile

Very easy to use for small scale property managers, but quite expensive if you have up to 4 properties.

Nachteile

Very impolite customer service staff. It happened to me twice before deciding to stop using their services.

Antwort von 365villas.com

Ms Malfa originally wrote that she used our platform for 6-12 months. For some unexplained reason, Capterra changed this to less than six months. In fact, Ms Malfa was a free trial user. She began her trial on April 10. Her card failed on May 10 and she asked for a free extension, which our support team granted against policy when they should not have done.

During Ms Malfa's short time with us our service team made 4 courtesy outreach attempts. She contacted support twice, received her 1st response in 3.5 business hrs and her 2nd in 4 minutes. Correspondence on file appears professional. Ms Malfa scheduled 2 trainings, but was a no-show to one and 20 mins. late for the other. Her angst appears related to our trainer being unable to extend his time on-demand and her insistence on a discount on our service, which was declined. Our team member recommended a cheaper provider. We are disappointed by this review and by Capterra¿s failure to investigate it properly.

Mark
Gesamtbewertung
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

A fantastic system that is working well for motorhome rental booking management

Bewertet am 12.3.2021

[SENSITIVE CONTENT HIDDEN] has been a very proactive sales account manager and a great ambassador...

[SENSITIVE CONTENT HIDDEN] has been a very proactive sales account manager and a great ambassador for 365. Technical support was a bit slow in responding at times but overall very good.

Vorteile

The templates that we were able to bespoke to make usable for a leftfield need. Motorhome rental is not the typical client makeup, but the guys supported us well to look at how we could adapt the system to provide a website and customer booking system that far surpasses the customer experience provided by other competitors

Nachteile

Check-in and check-out days should be represented on the calendars.
Would benefit from having more ability to add custom fields and workflow automation for post booking activity.
The ability to capture leads that haven't progressed to a reservation and expressions of interest and set tasks and activities

In Betracht gezogene Alternativen

RENTALL, HQ Rental Software und Lodgify

Gründe für den Wechsel zu 365villas

Provided a better front end experience for customers and the integrations into WP templates

Antwort von 365villas.com

Dear Mark,

Thank you for your review. You had us at "fantastic" and we appreciate it.

Check-in and check-out days are denoted with half-day backward and forward slashes.

On capturing leads and expressions of interest, our Marketing & CRM module can do these things and much more.

You're right about workflow management. It's something of a speciality area. Several of our users with more complex needs use VR Scheduler. They are leaders in that area and we are fully integrated with them.

Regards,

The 365Villas Team

Nikoletta
Gesamtbewertung
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Great system, recommended

Bewertet am 12.4.2023

Great experience

Great experience

Vorteile

i love that the owners can have access to 365 villas, its very important with the trust building.

Nachteile

nothing to mention for the moment everything goes well

In Betracht gezogene Alternativen

Guesty For Hosts, iGMS und Lodgify

Gründe für den Wechsel zu 365villas

They had the best solutions for what my company need

Antwort von 365villas.com

Dear Nikoletta,

Thanks so much for the kind review.

It's always pleasure to see professionals like you come onto our platform and do so well with it so quickly. Any good PMS is always going to be very comprehensive, yet you on-boarded and were up and running in just over a few weeks. This included also your direct Airbnb connection and the channel manager. Way to go!

We look forward to the continued partnership and, as you know, we're here for you whenever you need us.

The 365Villas Team

5 von 169 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

365villas Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über 365villas.

365villas bietet folgende Kostenpläne an:

  • Preismodell: Abonnement
  • Gratis Testen: Nicht verfügbar

365villas hat die folgenden typischen Kunden:

2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000

365villas unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch, Französisch, Italienisch, Portugiesisch, Spanisch

365villas unterstützt die folgenden Geräte:

Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

365villas kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Adyen, Amazon Pay, Azul Platform Core, Braintree, CHECKIN, CardConnect, Checkout.com, Chekin App, Divi, ECOMMPAY, Global Payments Integrated, GoCardless, Judo, Klarna, Mailchimp, Mollie, NMI, Opayo, Operto Teams, PayGate, PayPal, PayU, Paysafe, PriceLabs, QuickBooks, Rentals United, Shuttle, Stripe, Twilio, Veem, Vrbo, WePay, WhatsApp, WordPress, Worldpay, Zumper, authorize.net

365villas bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, 24/7 Live-Support, Chat

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