Über 365villas

365villas ist eine cloudbasierte Mietmanagementsoftware, die eine umfassende Lösung für alle Aspekte der kurz-Aufenthalt Mietobjekt Geschäft bietet. Die Software zielt auf einzelne Eigentümer, Portfoliomanager und große Immobilienmakler in der ganzen Welt ab.

365villas bietet eine Vielzahl von Funktionen, einschließlich Anfragemanagement, Reservierungs- und Zahlungsmanagement, Gast-Kommunikationsmanagement, Online-Buchung, Berichte und Buchhaltung. Mit einem dreistufigen Prozess können Gäste online Immobilien buchen, sich die Bedingungen anzeigen lassen und diesen zustimmen, zwischen den Liegenschaften wechseln und andere optionale Dienste konfigurieren. Du kannst auch Zahlungen mit Kreditkarten oder anderen Online-Payment-Lösungen wie PayPal, Authorize.net und Stripe tätigen. Das Tool unterstützt auch die Eigentümer im Reservierungsmanagement und hat Gäste-Ordner, die durch Buchungsstatus- und Zahlungsstatus-Symbole markiert sind. Das Tool bietet auch Funktionen zur E-Mail-Integration und hilft dabei, alle eingehenden und ausgehenden Nachrichten in den richtigen Gast-Ordner zu verschieben und die Buchungs- und Zahlungsinformationen, Gästedetails und Kalender auf derselben Seite wie die Nachricht anzuzeigen. 365villas erstellt, passt, aktualisiert und archiviert automatisch Mietverträge für jeden Gast und kann digitale Signaturen und weiße Labels mit eigenem Branding fixieren.

Am Backend unterstützt die Software die Bedürfnisse von Eigentümern und Agenten und hilft bei der Automatisierung der Kommunikationsströme für eine effiziente Reinigung und Wartung. Das Produkt hilft auch beim Erstellen von benutzerdefinierten Websites, die in die Software 365villas integriert sind, oder ermöglicht Benutzern, ihre vorhandenen Websites in die Software zu integrieren. 365villas ist kompatibel mit verschiedenen Gerätetypen einschließlich Mobiltelefonen. Rix Mill, Wailea Ekahi Village Resort und Maui Condos Ferienhäuser sind einige der globalen Kunden von 365villas.


Bilder

365villas Software - 1
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365villas

4,7 (166)
VS.
Häufig bewertet

Startpreis

Keine Preise gefunden
90,00 $
Monat

Preisoptionen

Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion

Funktionen

69
41

Integrationen

37
14

Bedienkomfort

4,6 (166)
4,6 (221)

Preis-Leistungs-Verhältnis

4,7 (166)
4,8 (221)

Kundenservice

4,8 (166)
4,9 (221)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Alternativen

HQ Rental Software

4,8
Nr. 1 Alternative zu 365villas
HQ Rental Software dient als Online-Zentrale für Autovermietungen mit Tools zur Verwaltung von Online-Buchungen,...

RENTALL

4,5
Nr. 2 Alternative zu 365villas
Navotar ist eine Verwaltungslösung für Autovermietungen, die tägliche Fahrzeugvermietungsaufgaben wie Buchungen,...

RMS Cloud

4,4
Nr. 3 Alternative zu 365villas
RMS ist eine flexible und skalierbare cloudbasierte Immobilienverwaltungslösung, die Hotelbetreibenden dabei hilft, die...

Hostfully Property Management Platform

4,3
Nr. 4 Alternative zu 365villas
Hostfully Property Management Platform ist eine cloudbasierte Lösung, mit der Ferienvermietungsunternehmen Reservierunge...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,7 /5
(166)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,7/5
Funktionen
4,6/5
Bedienkomfort
4,6/5
Kundenbetreuung
4,8/5

Hast du 365villas bereits?

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Zeigt 5 von 166 Bewertungen
Andrea
Gesamtbewertung
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung

A product easy to use and complete, an important support for the growth of our company

Bewertet am 14.12.2017

It has greatly reduced our management work with the syncing tools across multi properties and has...

It has greatly reduced our management work with the syncing tools across multi properties and has improved the quality of the service we offer especially with the availability calendar easily embedded in our webpage

Vorteile

365villas has fully responded to our needs of management of several properties with different characteristics and in different locations. It is flexible and simple to use, combined with its ability to synchronise each property with the most important channels in the market, either individually with the iCal technology or in bulk, using an accessory service that can be integrated at an additional reasonable cost. The quality of Customer Support is excellent, with an available and competent staff. A special thanks goes to Giorgio, who has followed us from the beginning and who has also welcomed our requests for the development of some specific software features, subsequently implemented promptly by his colleagues. In addition to an excellent product, 365villas staff has the capacity and dynamism needed to respond promptly to the continuous and increasing demands of the sector. Which leaves us satisfied and confident, also considering the possibility for future development of our company. I have no doubt to recommend the product.

Nachteile

We believe that the optional channel manager service offered by a 365villas partner, which allows linking the properties with the desired channels in bulk could offer more flexible payment terms. At least for us, in Mozambique where a payment of one year in advance is requested; which was, however, under our request, kindly converted into two half-yearly payments and strangely enough no credit cards are accepted by the service provider, so that an expensive EFT shall be done instead.

David
David
Gesamtbewertung
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

A very strong player in the marketplace

Bewertet am 15.2.2019

Our business manages vacation rental properties on behalf of property owners. 365Villas gives us a...

Our business manages vacation rental properties on behalf of property owners. 365Villas gives us a robust platform to integrate all of our operations, and works well with third-party tools that we value. It's been a tremendous boost in the organization of our company using their platform, and our guests and clients have consistently been happy with the UX they are exposed to, as well.

Vorteile

We've been working with 365V for approximately 1 year now, and have been very impressed with them from the beginning. While there were some bumps getting started, and some points that needed to be worked out between our systems and their integrations, they have since made massive upgrades and improvements in their platform, and it has been a fantastic user experience. Automated messages work very well, booking management is easy, and their integrations with powerful channel management and yield management tools work very well to dramatically improve our operations. I also appreciate that they operate on a per-property that gradually scales down, which I find is far easier to absorb into the growth of business.

Nachteile

At this point, and with their recent upgrade, we are very happy with the platform and I cannot find any specific points that I feel are any better addressed by any other provider. It could conceivably be better if some of the more robust systems (like channel management and yield management) were wholly-encompassed in the platform - rather than being third-party integrations - but having worked with another PMS prior that did have this, the way that 365Villas does it IS far more effective.

Christina
Christina
Gesamtbewertung
  • Täglich für Kostenlose Testversion genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 2.0 /10

Very bad customer service!!

Bewertet am 14.5.2018

Vorteile

Very easy to use for small scale property managers, but quite expensive if you have up to 4 properties.

Nachteile

Very impolite customer service staff. It happened to me twice before deciding to stop using their services.

Antwort von 365villas.com

Ms Malfa originally wrote that she used our platform for 6-12 months. For some unexplained reason, Capterra changed this to less than six months. In fact, Ms Malfa was a free trial user. She began her trial on April 10. Her card failed on May 10 and she asked for a free extension, which our support team granted against policy when they should not have done.

During Ms Malfa's short time with us our service team made 4 courtesy outreach attempts. She contacted support twice, received her 1st response in 3.5 business hrs and her 2nd in 4 minutes. Correspondence on file appears professional. Ms Malfa scheduled 2 trainings, but was a no-show to one and 20 mins. late for the other. Her angst appears related to our trainer being unable to extend his time on-demand and her insistence on a discount on our service, which was declined. Our team member recommended a cheaper provider. We are disappointed by this review and by Capterra¿s failure to investigate it properly.

Emanuele
Gesamtbewertung
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Great System for Luxury Villa Rentals

Bewertet am 17.8.2023

From the beginning the team was always helpful and support is great. I would not hesitate to...

From the beginning the team was always helpful and support is great. I would not hesitate to recommend anyone looking for integrated website and reservations system to give it a try!

Vorteile

We have been using 365 villas over 1 year now, we worked in the past with MyVR and after that AVANTIO and to date this is the best one we have used. They recently launched new rally good features that we have been requesting for years to other systems like having final total pricing when placing dated and searching for availability. Also the integrated websites they have now are really sleek and great looking for the Luxury Market.

Nachteile

They took some time to enable VRBO and IRBNB inquiry only booking but now that feature is available and we currently have no more requests for them as everything works as we want it to.

Corne
Gesamtbewertung
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Destination 365Villas

Bewertet am 10.10.2023

Ease of synchronisation across many channels, solid integration with our site and business ...

Ease of synchronisation across many channels, solid integration with our site and business processes, easy booking and reservation management, speed to delivery, and guests having a 5-star experience.

Vorteile

We have been searching for over a year to find a suitable PMS for our short term vacation rental and property management business; to reduce effort and duplication, improve efficiencies, increase speed to delivery and most importantly, jolt guest experience into a completely new orbit of happiness. When we finally discovered 365Villas we were sceptical, but excited. And from the start we were amazed by the service of the team, the ease of use of the system, the self-learning capabilities of the features, the speed by which we could go live, and the integration with our own website and functionalities. One of the best benefits is that 365Villas has enabled us to use the right payment gateway fit for South African use. I am constantly surprised by how user-friendly and powerful 365Villas is! Strongly recommended.

Nachteile

I am looking forward to the opportunity of using a mobile App. And from what we have seen, continuous development is taking place. I know we will not be disappointed.

5 von 166 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

365villas Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über 365villas.

365villas bietet folgende Kostenpläne an:

  • Preismodell: Abonnement
  • Gratis Testen: Nicht verfügbar

365villas hat die folgenden typischen Kunden:

2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000

365villas unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch, Französisch, Italienisch, Portugiesisch, Spanisch

365villas unterstützt die folgenden Geräte:

Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

365villas kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Adyen, Amazon Pay, Azul Platform Core, Braintree, CHECKIN, CardConnect, Checkout.com, Chekin App, Divi, ECOMMPAY, Global Payments Integrated, GoCardless, Judo, Klarna, Mailchimp, Mollie, NMI, Opayo, Operto Teams, PayGate, PayPal, PayU, Paysafe, PriceLabs, QuickBooks, Rentals United, Shuttle, Stripe, Twilio, Veem, Vrbo, WePay, WhatsApp, WordPress, Worldpay, Zumper, authorize.net

365villas bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, 24/7 Live-Support, Chat

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