
Über PaySimple
Unternehmen haben eine einfache, aber wichtige Anforderung, wenn sie PaySimple verwenden – eine bessere Möglichkeit, Zahlungen entgegenzunehmen.
PaySimple wurde für die besonderen Bedürfnisse von Dienstleistungsunternehmen entwickelt und bietet flexible Zahlungs- und Abrechnungslösungen, die täglich von über 20.000 Unternehmen genutzt werden.
Im Gegensatz zu der Konkurrenz konzentriert sich PaySimple auf personalisierten Service. Die Kundschaft erhält mit den engagierten Kundenerfolgs- und -betreuungsteams erstklassige, persönliche Unterstützung.
Mit einer robusten API ist PaySimple ein zuverlässiger Technologiepartner für die Zahlungsintegration, der den Cashflow nativ in SaaS-Produkten und mobilen Anwendungen abdeckt.
Erfahre mehr oder informiere dich über die PaySimple-Partnerschaft unter der offiziellen Telefonnummer.
Spezialgebiete: Onlinezahlungen, mobile Zahlungen, POS, wiederkehrende Rechnungsstellung, Kundenmanagement, Online-Zahlungsformulare, E-Invoicing, Cashflow-Berichterstattung, E-Scheck-Verarbeitung, dedizierte Händlerkonten, Zahlungsintegration.
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Nutzerbewertungen
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Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.
- Branche: Gesundheit, Wellness & Fitness
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Bedienkomfort
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
Excellent Payment Processing Software
Bewertet am 5.7.2019
Meets my needs and overall have been very happy with this software. Really sticks to what the name...
Meets my needs and overall have been very happy with this software. Really sticks to what the name says - a simple payment solution!
Vorteile
Great fit for any small, but growing business. Easy to set up, and use, clients seemed to like it and the customer service has been solid and very helpful with any questions.
Nachteile
Small changes like making it easier to search for past transactions. Right now it's a little cumbersome.
- Branche: Bau
- Unternehmensgröße: Selbstständig
- Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
A surprisingly useful tool for totally managing credit cards sales.
Bewertet am 6.8.2019
I manufacture, sell, and ship industrial coatings worldwide with a strong focus on the Southern...
I manufacture, sell, and ship industrial coatings worldwide with a strong focus on the Southern states.
Vorteile
It works as advertised! The dashboard only focuses on the essentials you need to know about. The overall structure of the package is utterly logical. You can easily find credit card customers, easily see how much they have purchased, all of the related invoices and the crowning glory of this product is the fact it tells you when the customer actually paid and it tells you immediately. Again the Dashboard is a major feature because it not only has charts for sales but charts for whether the sale closed relative to it being "out there, unpaid". It tracks Settlement Summary, Failed Transactions, Expiring Credit Card Schedules, Recurring Payments, Invoices ( Past Due, Paid, Unpaid, Invoices Sent, and Overdue. There is a past due invoice Aging chart, Unpaid Invoice Exposure. It is very useful to be able to "eyeball" all the possible problems when you have one page showing all the sources of a crisis.
Another positive is that they deal with the Credit Card bank, thus managing security issues such that you never have to fear the dreaded "Clawback" due to your own mistakes. A neat friendly package.
I am so used to poor service from Software companies that I expect it. The service people at Paysimple are very motivated to make you happy. This tells me the management at PaySimple is strong.
Nachteile
I cannot think of a complaint I have had in two years of use. I wish I could to balance this report with negatives but there are none. I do wish they had a non-credit card version. Then I could lose my existing accounting package(an expensive subscription).
- Branche: Design
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 0.0 /10
Crap Reseller of World Pay
Bewertet am 15.9.2021
Poor- check the email trail in tech support.
Poor- check the email trail in tech support.
Vorteile
nothing- 0%
Poor- check the email trail in tech support.
Poor- check the email trail in tech support.
Poor- check the email trail in tech support.
Nachteile
As a company, we were double billed and had to pay World Pay direct. Tech support was never correct with their trouble shooting and every time tech support said the account was active or working, IT WAS NOT. Tech1 had many clients denied billing and this was a total embarrassment resulting in loss of revenue.
- Branche: Bildungsmanagement
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
My PaySimple (PS) Experience
Bewertet am 20.3.2017
Our company tried two other payment systems before finding PaySimple(PS). We are very pleased with...
Our company tried two other payment systems before finding PaySimple(PS). We are very pleased with the system and the staff we have been in contact with. There have been things over the past 2-3 yrs that we would like to see changed or things that didn't meet our needs. At those times the staff have stepped in to write down our needs / suggestions and try their best to accommodate our needs. There have been many helpful changes to PS over the past 2-3 yrs that have made the system better, more efficient, and more user friendly.
The support staff has been a pleasure to work with! She is patient, caring, sincere, and knowledgeable. She goes above and beyond to meet our needs.
We are pleased with PS and would recommend PS to other companies.
Vorteile
Easy to learn and understand; easily accessible
Nachteile
There are areas that I believe need some adjusting. What page the system bounces you back to once you have completed something; on creating invoices the cursor always jumps back to invoice # after each item entered; and other minor things like that.
- Branche: Sport
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
September 2021 PaySimple Review
Bewertet am 10.9.2021
PaySimple has been great for our business. Most helpful is that customer service is easily reached...
PaySimple has been great for our business. Most helpful is that customer service is easily reached and very responsive. Customer service is definitely a strength in using PaySimple.
Vorteile
PaySimple makes it easy for our customers to make payment and view their accounts. It also is very user-friendly for our business administrator. The notifications of payment status allows for sucessful tracking of fees.
Nachteile
There are some features that have yet to be added. Would like to be able to delete categories without contacting the company. Trying to discover the best way to organize category items from one year to the next.
PaySimple Häufig gestellte Fragen
Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über PaySimple.F. Welche Preispläne bietet PaySimple an?
PaySimple bietet folgende Kostenpläne an:
- Ab: 69,95 $/Monat
- Preismodell: Abonnement
- Gratis Testen: Verfügbar
F. Wer sind die typischen Nutzer von PaySimple?
PaySimple hat die folgenden typischen Kunden:
Selbstständig, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500
F: Welche Sprachen werden von PaySimple unterstützt?
PaySimple unterstützt die folgenden Sprachen:
Englisch
F. Unterstützt PaySimple mobile Geräte?
PaySimple unterstützt die folgenden Geräte:
Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)
F. Mit welchen anderen Applikationen integriert PaySimple?
PaySimple kann in folgende Anwendungen integriert werden:
Constant Contact 1, Mailchimp, Quickbooks Online
F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet PaySimple an?
PaySimple bietet folgende Optionen für Kundensupport:
E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, Chat
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