CiiRUS

Intuitive Software zur Verwaltung von Ferienvermietungen und Immobilien.

Über CiiRUS

Ciirus ist eine cloudbasierte Plattform für die Verwaltung von Ferienwohnungen und Immobilien, die für kleine und mittlere Unternehmen entwickelt wurde. Immobilienverwalter können dieses Tool verwenden, um mit dem Personal zu kommunizieren und die erforderlichen Aufgaben zu verwalten. Durch die Anmeldung in die Ciirus-Cloud kann das Büro- und Außendienstpersonal mithilfe verschiedener Online- und mobilen Kommunikationstools Projekte und Aufgaben in Echtzeit anzeigen, zuweisen und versenden. Sofortige Benachrichtigungen sind auf dem Bildschirm verfügbar und können auch per SMS und E-Mail gesendet und geteilt werden.

Reservierungs- und Angebotserstellungs-Engines sind für die Arbeit mit externen Websites, Integrationen, ausgewählten Channel-Partnern, SuperSites und Agentenportalen optimiert. Hausbesitzer können über das Online-Hausbesitzerportal auch auf ihr Konto zugreifen, wo sie unter anderem Reservierungen und Informationen hinzufügen oder bearbeiten, sowie Angebote an potenzielle Gäste senden können.

Ciirus bietet auch Website- und Marketingtools, die nutzerdefiniertes Web- und mobiles Design, Funktionen für Hausbesitzer, integrierte Buchungsmaschinen und Newsletter-Verteilung mit erweiterten Filteroptionen für Mailingkampagnen umfassen.

Die Software erstellt auch Geschäftsberichte, die viele Bereiche abdecken, z. B. fällige Beträge, erwartete Ankünfte, Belegungsberichte, Mieteinnahmen und prozentuale Belegung. Nutzerdefinierte Berichte können auch durch erweiterte Datenmanipulation und flexible Filteroptionen erstellt werden. Berichte können als Farbdatendiagramme angezeigt und unmittelbar per E-Mail oder in eine Datenbank gesendet werden.


Bilder

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CiiRUS

4,4 (91)
VS.
Häufig bewertet

Startpreis

25,00 $
Monat
Keine Preise gefunden

Preisoptionen

Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion

Funktionen

70
134

Integrationen

20
5

Bedienkomfort

4,3 (91)
4,4 (259)

Preis-Leistungs-Verhältnis

4,3 (91)
4,2 (259)

Kundenservice

4,5 (91)
4,2 (259)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Alternativen

Guesty

4,4
Nr. 1 Alternative zu CiiRUS
Guesty ist ein Cloud-basiertes Ferienvermietungssystem für das kurzfristige Immobilienmanagement, das Tools für...

Lodgify

4,5
Nr. 2 Alternative zu CiiRUS
Lodgify vereinfacht die Verwaltung von Ferienwohnungen durch eine buchbare Website, die kanalübergreifende Synchronisati...

Hostaway

4,7
Nr. 3 Alternative zu CiiRUS
Hostaway ist eine Channel-Management-Lösung für Ferienimmobilien, die automatisch Preise, Verfügbarkeit und Buchungen...

Escapia

4,5
Nr. 4 Alternative zu CiiRUS
Escapia ist eine Software für Ferienwohnungen und -häuser zur Verwaltung von Reservierungen, Buchhaltung, Immobilienange...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,4 /5
(91)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,3/5
Funktionen
4,4/5
Bedienkomfort
4,3/5
Kundenbetreuung
4,5/5

Hast du CiiRUS bereits?

Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

Zeigt 5 von 91 Bewertungen
Sandra
Gesamtbewertung
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Ciirus Technical Supporting

Bewertet am 23.2.2020

I consider myself "savvy" in computer, but it does not make me an expert. It is on me to learn how...

I consider myself "savvy" in computer, but it does not make me an expert. It is on me to learn how to handle the software/application, however to all of us to succeed, we need a good support.
Ciirus support team is not only good, they are one of the best support team I have ever worked with. I feel comfortable to count on their team, and confident that I will complete my task on time. They are professionals, courteous and agile. Congrats to the team!

Vorteile

It is fast, logical and concise. The new software features makes the process faster and provide us with a clear view of our business day-to-day results in a simple "touch-of-a-button". We like everything, from the "one-point of contact" platform, which allows us to have a 360 view of all our rentals in a diverse Vacation Home sites, to the taxes reports.

Nachteile

So far, there is nothing I like the least.

Ashley
Gesamtbewertung
  • Branche: Gewerbeimmobilien
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 5.0 /10

Customer Support

Bewertet am 15.10.2020

CiiRus is good. I feel like it can be great if it gets all features to function properly. Trey is...

CiiRus is good. I feel like it can be great if it gets all features to function properly. Trey is great over at customer support, I feel like he makes our CiiRus experience a lot easier and help make sense of things. If it were not for him my review may reflect differently. There's just a lot of features still needing to be worked out.

Vorteile

What is the best about this software is all the features it has. However some do not work to the best ability and are faulty. Hopefully the updates will fix this.

Nachteile

I do not like how every time you would like to include financials it has all the column choosers pop up every time and doesn't save the amount you would like to keep. Just a hassle. Its a lot to look at and is annoying when you need to just see a few rather than all columns.

Verifizierter Rezensent
Gesamtbewertung
  • Branche: Immobilien
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 2.0 /10

Great ideas that fall short on delivery

Bewertet am 12.6.2019

Ciirus was a last minute decision to help assist with the purchase of a rental company. They have...

Ciirus was a last minute decision to help assist with the purchase of a rental company. They have great ideas and could be a major player in this field. They unfortunately are trying to expand and grow too fast to keep control of the program, therefore failing miserably with customer satisfaction.

Vorteile

The concept of the whole program that Ciirus has come up with is great, and they have a lot of good ideas on the platform

Nachteile

The program is loaded with bugs and glitches that makes using it a regular frustration. Getting help from the help desk in not as quick or easy as you would expect, even a non reply occuring every now and then. I've even been told regarding one of the glutches that they can't figure out why it changes the dollar numbers from one screen to the next. Kind of an important item in business, not to mess with billing. Last update crashed my computer, and locked me out of Ciirus for over a day.

Antwort von CiiRUS

Thank you very much for this feedback. I'd like to learn more about the specific difficulties you've encountered and see what I can do to help. Your experience described is not consistent with the larger sentiment from our happy customers, so it's extremely important we have the opportunity to deliver that same value to you. We have brought in significant resources to track with the heightened demand for our services - it's unacceptable that you've experienced such delays and errors. Would you mind emailing communications@ciirus.com so we can talk more about the problems you've had, and do what we can to correct course? Thank you so much.

Kind regards,
The CiiRUS Team

Susie
Gesamtbewertung
  • Branche: Immobilien
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Ciirus Vacation Rental Software

Bewertet am 21.6.2022

We love that our reservations are in one place and we are able to manage them. We also love the...

We love that our reservations are in one place and we are able to manage them. We also love the communication with the cleaners and the ease of knowing when the property is cleaned and ready to go. It also makes paying the cleaners so easy!!

Vorteile

This software is easy to use and understand. I also enjoy that the team listens when you have any problem and takes action to correct it. They are regularly rolling out updates and improvement to the website.

Nachteile

Any time you have a new product you have a learning curve. I was selected to test the new financial software side of Ciirus. I expected many more issues that we encountered and found the training team to be very knowledgeable and willing to help in any way possible. Most of the problems I had was my learning curve in using the product, not an issue on the Ciirus side. When we did find an issue it was immediately reported and corrected as soon as possible. I am very pleased with the software.

Antwort von CiiRUS

Hi Susie,

It was such a pleasure working with you and your team to roll out the new Trust Accounting module. You guys have exemplary accounting practices which are a perfect fit for all of the bookkeeping and finance tools CiiRUS has to offer.

We know that picking up new features can be daunting, but it's our goal to support you as much as possible with online, in-person, and phone support. Please never hesitate to contact us whenever you need a fresher or when it's time to learn more about what's new. Major updates and features are launching consistently, so be on the look out!

Sincerely yours,
Josh at CiiRUS.

Catherine
Gesamtbewertung
  • Branche: Freizeit, Reisen & Tourismus
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Bedienkomfort
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Good but could be a whole lot better

Bewertet am 7.5.2019

Vorteile

It covers all the basics requirements for a booking software

Nachteile

The ical calendar is slow to sync with my other listing websites, can take up to an hour or more.
It is clunky to use and I've had several glitches that can take quite some time to resolve.

Antwort von CiiRUS

Hi Catherine,

This is great feedback. iCal integrations are notoriously unreliable, and provide developers like us with very little flexibility to help - this is why we provide comprehensive 2-way API feeds to connect you with sites like HomeAway, Vrbo, Airbnb, TripAdvisor, Home To Go, and Booking.com. If you aren't yet set up with the direct connections, please contact support@ciirus.zendesk.com to get plugged in. It will make a world of difference for you. Also, I was sorry to hear that some of your concerns took time to resolve. If you are ever experiencing such a delay, our admin staff is available at the main office number to connect you with a rep and bring rapid resolution to your cases. You can also email communications@ciirus.com to talk more about your experiences and help us to do better next time.

Kind regards,
The CiiRUS Team

5 von 91 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

CiiRUS Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über CiiRUS.

CiiRUS bietet folgende Kostenpläne an:

  • Ab: 25,00 $/Monat
  • Preismodell: Abonnement
  • Gratis Testen: Verfügbar

CiiRUS hat die folgenden typischen Kunden:

Selbstständig, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000

CiiRUS unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

CiiRUS unterstützt die folgenden Geräte:

Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

CiiRUS kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Airbnb Clone, BookingPal, DigiSigner, Google Analytics 360, Google Maps, Lynx, Mailchimp, Mailchimp Transactional Email, NextPax Channel Management System, PriceLabs, QuickBooks, Quickbooks Connect, Quickbooks Pro, RedSky, Rently, SiteMinder, Stripe, Twilio, Vrbo, authorize.net

CiiRUS bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, 24/7 Live-Support, Chat

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