Über Quadient Accounts Payable Automation

Beanworks unterstützt Buchhaltungsteams, dank der Automatisierung der Kreditorenbuchhaltung (AP) schneller von der Rechnung bis zur Zahlung zu kommen.

Die cloudbasierte Software verwendet automatische Dateneingabe, um Rechnungsdaten in das sichere Online-Dashboard zu ziehen. Rechnungen werden dann für einfache Genehmigungen von deinem Computer oder Mobilgerät aus weitergeleitet.

Genehmigte Rechnungen können dann mit einer virtuellen Kreditkarte bezahlt werden, um Cash-Back-Rabatte zu erhalten, sowie unmittelbar in die ACH (USA) oder EFT (CAN) einzuzahlen. Abgeschlossene Transaktionen und Rechnungen werden sieben Jahre lang sicher in der Cloud gespeichert, sodass keine Papierarbeit mehr anfällt.

Preisoptionen ab:

Nicht vom Anbieter bereitgestellt

  • Kostenlose Version
  • Gratis Testen
  • Abonnement

Die 5 Top-Alternativen zu Quadient Accounts Payable Automation

Typische Kunden

  • Freie Mitarbeiter
  • Kleine Unternehmen (2–50)
  • Mittelgroße Unternehmen (51–500)
  • Großunternehmen (500 und mehr)

Einsatz

  • Cloudbasiert
  • On-Premise (vor Ort)

Erhältlich in diesen Ländern

Australien, Deutschland, Kanada, Vereinigte Staaten, Vereinigtes Königreich

Unterstützte Sprachen

Englisch

Preisoptionen ab:

Nicht vom Anbieter bereitgestellt

  • Kostenlose Version
  • Gratis Testen
  • Abonnement

Die 5 Top-Alternativen zu Quadient Accounts Payable Automation

Bilder

Quadient Accounts Payable Automation Software - 1
Quadient Accounts Payable Automation Software - 2
Quadient Accounts Payable Automation Software - 3
Quadient Accounts Payable Automation Software - 4
Quadient Accounts Payable Automation Software - 5
Quadient Accounts Payable Automation Software - 6
7 weitere anzeigen
Videos zu Quadient Accounts Payable Automation
Quadient Accounts Payable Automation Software - 1
Quadient Accounts Payable Automation Software - 2
Quadient Accounts Payable Automation Software - 3
Quadient Accounts Payable Automation Software - 4
Quadient Accounts Payable Automation Software - 5
Quadient Accounts Payable Automation Software - 6

Funktionen

Gesamtzahl der Funktionen von Quadient Accounts Payable Automation: 49

  • ACH Zahlungsabwicklung
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Anpassbare Berichte
  • Audit Trail
  • Berichterstattung / Analyse
  • Bestell-Management
  • Betrugserkennung
  • Buchhaltung
  • Budgetierung/Prognosen
  • Cash Management
  • Compliance Management
  • Datenextraktion
  • Datenvisualisierung
  • Dokumentenspeicher
  • Duplizierte Zahlungswarnung
  • ERP
  • Echtzeit-Analytik
  • Echtzeit-Benachrichtigungen
  • Echtzeit-Daten
  • Elektronische Zahlungen
  • Elektronischer Zahlungsverkehr
  • Erinnerungen
  • Finanzanalyse
  • Finanzmanagement
  • Fortschrittsverfolgung
  • Integration in QuickBooks
  • Integration in die Buchhaltung
  • Kontenabgleich
  • Kontrolle des Genehmigungsprozesses
  • Kostenverfolgung
  • Kreditkartenbearbeitung
  • Lieferanten-Management
  • Mehrere Währungen
  • Mehrfache Datenquellen
  • Mobiler Zugriff
  • Projektbuchhaltung
  • Rechnungsmanagement
  • Rechnungsverarbeitung
  • SSL-Sicherheit
  • Scheckausstellung
  • Stapelverarbeitung
  • Suchen / filtern
  • Tracking offener Rechnungen
  • Verbindlichkeiten
  • Werkzeuge zur Zusammenarbeit
  • Wirtschaftsprüfung-Management
  • Workflow-Management
  • Zugriffskontrollen / Berechtigungen

Alternativen

NetSuite

4,1
Nr. 1 Alternative zu Quadient Accounts Payable Automation
NetSuite ist eine Cloud-ERP-Lösung (Enterprise Resource Planning), der mehr als 32.000 wachstumsstarke internationale...

Tipalti

4,7
Nr. 2 Alternative zu Quadient Accounts Payable Automation
Tipalti automatisiert deine gesamten Lieferantenzahlungen für Kreditorenorganisationen. Beschleunige internationale...

SAP Concur

4,3
Nr. 3 Alternative zu Quadient Accounts Payable Automation
Concur führt Unternehmen aller Größen und Stufen über die Automatisierung hinaus zu einer vollständig vernetzten...

Sage Intacct

4,2
Nr. 4 Alternative zu Quadient Accounts Payable Automation
Sage Intacct ist ein führender Anbieter von erstklassiger, cloud-basierter ERP-Software und ist die von der AICPA...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,6 /5
(40)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,6/5
Funktionen
4,3/5
Bedienkomfort
4,6/5
Kundenbetreuung
4,7/5

Hast du Quadient Accounts Payable Automation bereits?

Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

Zeigt 5 von 40 Bewertungen
Danica
Gesamtbewertung
  • Branche: Buchhaltung
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Great AP Software

Bewertet am 30.10.2018

Vorteile

Everything is electronic. Subs/Vendors can email their invoices directly to our Beanworks, which cuts down on incoming mail. Approvers can be located in various locations and still access and approve even via mobile. The search features to find an invoice are exceptional.

Nachteile

Since their recent update the PDF files are much smaller outside of Beanworks which is NOT great.

Antwort von Quadient

Electronic AP is what we want! We are working hard to make it seamless for you. Your response has been noted. Thank you!

Samantha
Gesamtbewertung
  • Branche: Maschinerie
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Great Solution for Small/Medium Size Business Looking to Go Paperless

Bewertet am 23.10.2018

Overall our company could not be happier with Beanworks and their AP solution. Any time we have an...

Overall our company could not be happier with Beanworks and their AP solution. Any time we have an issue, we can reach out to support and work with someone directly for a quick resolution. During implementation, the team listened to our needs and really helped to customize their product in a way that was the best fit for our business. Their product has made the headache of bill processing and payment a thing of the past.

Vorteile

This Accounts Payable solution has brought our business into the 21st century and we could not be happier with the result. All of our invoices and corresponding payment information is now available with a few clicks of a mouse. We no longer need to store mountains of banker boxes filled with obsolete records to maintain our data archive for historical record audit -- saving us valuable internal space and saving money as we no longer need to call a professional shredding company to purge old records. Our approval workflow was customized to our business and we now have a complete audit log noting each person's approval and processing of every invoice. All of the corresponding invoice data syncs seamlessly with our ERP software so there is minimal data entry which has saved our AP personnel a significant amount of time on a previously tedious clerical task.

Nachteile

Originally when we signed up with Beanworks, the company was unable to print our account number on the physical checks mailed to our vendors. This meant that bills for credit cards or utilities were still paid manually so we could include the information. As of 2018, we can now print our account number on vendor checks so this problem has been alleviated. One note is that you will still need to print your own check should you need to include any paperwork with the physical check as the check printing service is a third-party provider so only the check itself is mailed to the vendor.

Antwort von Quadient

We enjoy having you as our customer and very much appreciate your continuous support in the product and the team. We are working hard to make the AP workflow simple and delightful!

Chris
Gesamtbewertung
  • Branche: Verlagswesen
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

SAGE AP - Very Good Solution for AP Automation

Bewertet am 22.2.2023

Approval, review, coding and payment of invoices is now automated and savings lots of time.

Approval, review, coding and payment of invoices is now automated and savings lots of time.

Vorteile

Document Flow, Sync with SAGE 300, Audit trail for approvals

Nachteile

Payment feature through a 3rd party. Nvoicepay is not always in sync with SAGE APA or SAGE 300. The change in Customer Support was not an improvement. Still waiting for minor fixes.

Antwort von Quadient

Thank you for choosing Sage AP Automation and for taking the time to write a review. We're glad to hear that our product is helping you save time and improve your approval workflow.

We appreciate your feedback on our customer support team, and we're sorry to hear that you haven't had a positive experience. We are constantly working to improve our customer support so that we can provide the best possible experience for our users.

Thank you again and we hope you continue to find it helpful in streamlining your AP processes.

Sachin
Gesamtbewertung
  • Branche: Lagerung
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 2.0 /10

Good AP tool for small enterprises - will not fully automate AP, still many manual intervention...

Bewertet am 10.8.2022

We tried to automate the AP fully, but Beanworks doesn't seem to do that. Our success criteria with...

We tried to automate the AP fully, but Beanworks doesn't seem to do that. Our success criteria with the AP Automation project are not met with it. The tool is still in the designing phase and needs a lot of improvements before it can be called a complete AP automation tool.

Vorteile

The product is easy to implement, configure and put to use.

Nachteile

Recently implemented the tool faced the following challenges -
- Customer support sucks, no SLA adhered. Subscribed for 2 hours of support to realize there are no timelines called 2 hours.
- Not able to process any USD Invoices as claimed by the product team. Needs to be processed and entered manually outside Beanworks.
- A single report can handle only 80 invoices in it. But if want to select more than 80, which is normal for any large organization, need to report a separate report each time, which sucks and defeats the entire purpose of automation.
- The line description on the HST line doesn't get posted in GP Ledger from Beanworks and again we need to manually copy and paste the description before the Invoices get posted in ERP.
- The expense Module doesn't have the OCR Capabilities and requires manual entry by the users of all the receipts, which is not the case with some other AP Automation tools.

In Betracht gezogene Alternativen

SAP Concur

Gründe für den Wechsel zu Quadient Accounts Payable Automation

We chose because of the Sales pitch which claims all is possible in Beanworks.
Wendy
Gesamtbewertung
  • Branche: Bau
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Transformational

Bewertet am 27.2.2023

This software has transformed our payables and improved processing time and accuracy signifcantly.

This software has transformed our payables and improved processing time and accuracy signifcantly.

Vorteile

The implementation process was the easiest I have ever experienced.

Nachteile

No negative aspects so far. We would only wish for the Purchase Order Module to be a bit more robust.

Antwort von Quadient

Thank you for your review, Wendy! We are thrilled Quadient AP has provided your company with a transformative experience and helped to improve processing time and accuracy.

On behalf of our team, we especially appreciate the feedback that the implementation process was simple and straightforward. That is always our goal when onboarding any new client.

We thank you again for sharing this feedback and we look forward to continuing to provide you with positive experiences as your business grows.

5 von 40 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

Quadient Accounts Payable Automation Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Quadient Accounts Payable Automation.

Quadient Accounts Payable Automation bietet folgende Kostenpläne an:

  • Ab:
  • Preismodell: Abonnement
  • Gratis Testen: Verfügbar

Quadient Accounts Payable Automation hat die folgenden typischen Kunden:

2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000

Quadient Accounts Payable Automation unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

Quadient Accounts Payable Automation unterstützt die folgenden Geräte:

Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Quadient Accounts Payable Automation kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Jonas Enterprise, Microsoft Dynamics GP, NetSuite, QuickBooks Online Advanced, Quickbooks Online, Rent Manager, Sage 500, Sage 50cloud Accounting, Sage Intacct, Xero

Quadient Accounts Payable Automation bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, Chat

Ähnliche Kategorien

Sieh alle für Quadient Accounts Payable Automation gefundenen Softwarekategorien an.