Epom

4,7 (18)
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Robuste Adserving-Plattform für erfolgreiche Online-Geschäfte.

Über Epom

Epom Ad Server ist eine Adserving-Lösung mit zahlreichen Funktionen, die auf die Bedürfnisse von Werbenetzwerken, Marken und Publishern zugeschnitten ist.

Epom Ad Server arbeitet als SaaS-Plattform mit vollständig anpassbarer Software. Mit umfassenden kanalübergreifenden Funktionen, Echtzeitanalysen und präzisen Targeting-Optionen können Werbetreibende hochleistungsfähige Kampagnen auf Desktop- und Mobilgeräten durchführen. Um die Effizienz der Zielgruppenausrichtung zu erhöhen, unterstützt Epom Ad Server die Integration der Daten von Drittanbieter-DMPs in Werbekampagnen.

Epom Ad Server unterstützt mehr als 50 Anzeigenformate, darunter Video-, native und In-App-Lösungen. Das Programm kombiniert RTB und Direct-Deals, um den Ertrag für Publisher zu maximieren, und bietet eine erstklassige Kundenbetreuung durch erfahrene Kundenbetreuer.


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Epom

4,7 (18)
VS.
Häufig bewertet

Startpreis

250,00 $
Monat
10,99 €
Monat

Preisoptionen

Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion

Funktionen

16
234

Integrationen

Keine Integrationen gefunden
92

Bedienkomfort

4,0 (18)
4,4 (12.611)

Preis-Leistungs-Verhältnis

4,7 (18)
4,4 (12.611)

Kundenservice

4,9 (18)
4,3 (12.611)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Alternativen

Asana

4,5
Nr. 1 Alternative zu Epom
Asana ist eine Teamlösung für Work Management, mit der alle Mitarbeiter auf die Unternehmensziele ausgerichtet und die...

OrbitSoft Ad Server

5
Nr. 2 Alternative zu Epom
OrbitSoft Ad Server ist ein Online-Adserver, der Unternehmen bei der Verwaltung von Display-, Video- und Kontextwerbung...

EXADS

4,8
Nr. 3 Alternative zu Epom
EXADS ist ein anpassbarer Adserver, der für Entwickler entwickelt wurde. Das EXADS Admin Panel bietet eine einzige...

Papirfly

4,7
Nr. 4 Alternative zu Epom
Mit BrandMaster sprechen die Ergebnisse für sich. Markenverwaltungsplattform für Marketingfachleute, die die Umsetzung...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,7 /5
(18)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,7/5
Funktionen
4,8/5
Bedienkomfort
4/5
Kundenbetreuung
4,9/5

Hast du Epom bereits?

Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

Zeigt 5 von 18 Bewertungen
Pooja
Pooja
Gesamtbewertung
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Epom WL DSP is the best investment for my in-house media buying.

Bewertet am 27.3.2023

Previously, I was frustrated with my inability to generate aggregate reports and analyze multiple...

Previously, I was frustrated with my inability to generate aggregate reports and analyze multiple reports concurrently. However, with the help of Epom DSP, all of my campaigns are now centralized, allowing me to streamline the process and easily manage them in one place.

Vorteile

I manage numerous ad campaigns; it takes time to dedicate sufficient time to analyze each campaign individually. I have also encountered issues where I lost money due to underperforming traffic, as I often needed to remember to turn off specific campaigns. Fortunately, Epom WL DSP's bidding autopilot feature now takes care of this for me by automatically turning off underperforming campaigns. This auto-optimization capability has been a tremendous asset in enabling me to manage my workload and resources better.

Nachteile

The platform is making progress, but there is still room for growth. One area where improvement is needed is the absence of a DMP, despite the platform's ability to collect bid stream data.

Kateryna
Gesamtbewertung
  • Branche: Finanzdienstleistungen
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

A great tool to drive fintech app installs

Bewertet am 31.10.2023

Meeting fintech regulations was challenging. But with the advanced programmatic tool WL Epom DSP,...

Meeting fintech regulations was challenging. But with the advanced programmatic tool WL Epom DSP, we could tailor targeting, filter ad content, and decide where ads appeared. The result was better engagement and retention of users. We were also able to tap into specialized traffic sources with the Epom WL DSP, which resulted in a 150% boost in app installations.

Vorteile

Using White Label Epom DSP gave our campaigns a big boost. Within three weeks, our app downloads skyrocketed by 150%. By testing various ad concepts tailored to specific audiences, we achieved this success. As a result, we met our campaign objectives and increased our ads' visibility and clarity for a broader audience. A combination of automated bidding and swift adjustments ensured that we reached the right audience without incurring overspending fees.

Nachteile

Epom DSP can be a little tricky to use at first. Epom provided us with helpful demos to help us master the DSP platform.

Verifizierter Rezensent
Gesamtbewertung
  • Wöchentlich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 4.0 /10

Great Customer Support but technically weak behind the scenes

Bewertet am 8.4.2018

Simple ad setups and quality of customer service made the product worthwhile if the business need...

Simple ad setups and quality of customer service made the product worthwhile if the business need were simple ad setups.

Vorteile

We found that the Customer Support Team did a very good job, were responsive and easy to work with. The user interface for simple ad set ups was well done.

Nachteile

The software has some significant limitations when trying to interface with other systems. It's a shame because it has great potential if this were resolved.

Jacob
Jacob
Gesamtbewertung
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

The perfect DSP that we were looking for

Bewertet am 12.5.2020

One thing that we liked the most was its compatibility with native and popup ads. This is one thing...

One thing that we liked the most was its compatibility with native and popup ads. This is one thing that you don’t normally get with other DSPs.

Vorteile

We were looking for a ready-to-go platform to bring our advertising in-house. Particularly also because we didn’t want to pay a hefty amount of money to middlemen including ad networks, agencies, and other DSPs. That’s when we stumble across Epom DSP, and we are grateful that we did.
Flaunting an easy interface along with a wide array of supported ad formats, Epom is a perfect white label DSP that we were looking for. It is pretty easy to set up and get started with.

Nachteile

You need time to get it running smoothly - although you really can create DSP in a day, WL DSP deep customization and platform adjustments took us around 2 weeks

Valeriia
Gesamtbewertung
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

A practical solution for privacy-conscious direct media buying

Bewertet am 9.6.2023

One of my primary objectives was to find a platform that facilitates the management of direct...

One of my primary objectives was to find a platform that facilitates the management of direct publishers. Using this platform, I can secure premium ad placements on their websites without relying on automated placements. Additionally, I value the privacy of my advertising operations. Epom is the only software provider that I trust with my data, so I can rest assured that my information won't be shared with multiple networks as it sometimes is.

Vorteile

I've got a complete solution for direct media buying that prioritizes privacy. Buying ad inventory directly from publishers allows me to serve clients, eliminating intermediaries efficiently. In particular, this is helpful for clients with niche businesses, as it enables us to find publishers with inventory that meets their needs. The Epom ad server enables me to effectively fulfill my client's needs by delivering the right amount of targeted traffic. Aside from that, Epom takes care of the technical aspects, allowing me to streamline the process of launching my ads.

Nachteile

This solution has no identified issues, but any potential concerns can be addressed in the future.

5 von 18 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

Epom Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Epom.

Epom bietet folgende Kostenpläne an:

  • Ab: 250,00 $/Monat
  • Preismodell: Abonnement
  • Gratis Testen: Verfügbar

Epom hat die folgenden typischen Kunden:

2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000

Epom unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

Epom unterstützt die folgenden Geräte:

Wir haben keine Informationen darüber, welche Integrationen Epom hat

Epom bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, Wissensdatenbank, 24/7 Live-Support

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