Über TouchBistro

TouchBistro wurde von der Business News Daily drei Jahre in Folge als bestes POS-System für Restaurants ausgezeichnet. Der zum Erfolg führende Faktor der Plattform ist, dass das iPad-POS-System von TouchBistro für und von Restaurant-Servicemitarbeitern entwickelt wurde, um die speziellen Anforderungen der Branche mit kompetenter Unterstützung von ehemaligen Servierern, Führungskräften und Besitzern von Restaurants rund um die Uhr zu erfüllen.

TouchBistro hilft dir dabei, deinen Umsatz zu steigern, den Service zu verbessern und bessere Geschäftsentscheidungen zu treffen, unabhängig davon, ob du einen vollumfänglichen oder Schnellservice anbietest. Verwalte Bestellungen, Raumaufteilung und Tische, mobile Zahlungsabwicklung, Personal und Einsatzplanung, iPad- und Inventarmanagement und Loyalität direkt vom iPad aus. Greife darüber hinaus jederzeit und von überall aus auf die Berichterstattung und Analysen in der Cloud zu.


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TouchBistro

3,9 (392)
VS.
Häufig bewertet

Startpreis

69,00 $
Monat
49,00 €
Monat

Preisoptionen

Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion

Funktionen

64
110

Integrationen

18
58

Bedienkomfort

4,1 (392)
4,1 (956)

Preis-Leistungs-Verhältnis

3,5 (392)
3,9 (956)

Kundenservice

3,5 (392)
4,0 (956)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Alternativen

Lightspeed Retail

4,1
Nr. 1 Alternative zu TouchBistro
Lightspeed Retail ist ein umfassendes Tool für POS (Point-of-Sale)- und Bestandsverwaltung, das zeitraubende Aufgaben...

Square Payments

4,7
Nr. 2 Alternative zu TouchBistro
Square Payments ist eine Online-Zahlungsabwicklungslösung, die in die Hardware- und POS-Software von Square integriert...

Wix

4,4
Nr. 3 Alternative zu TouchBistro
Wix ist eine Plattform zum Erstellen und Publizieren von Websites, mit der Nutzer professionelle Websites mit einem...

Squirrel POS

3,9
Nr. 4 Alternative zu TouchBistro
Squirrel in a Box+ enthält alles, was du zum Einrichten deines Restaurants benötigst. Erhalte die Box mit Hardware und...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

3,9 /5
(392)
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,5/5
Funktionen
3,8/5
Bedienkomfort
4,1/5
Kundenbetreuung
3,5/5

Hast du TouchBistro bereits?

Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

Zeigt 5 von 392 Bewertungen
Chris
Chris
Gesamtbewertung
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung

Well programmed with very few bugs. Easy to use.

Bewertet am 7.12.2017

Vorteile

I really like the features it offers especially now that recipe costing has been added. Splitting checks is a breeze.

Nachteile

Having to check every item to put a discount on the entire check. Slows things down a lot when in a hurry.

Antwort von TouchBistro

Hey, Chris!

Thanks so much for your review. Very happy to hear you're finding TouchBistro easy to use and well programmed. I'll be sure to let our development team know.

If there's anything I can do to make your experience even better, please do not hesitate to get in touch.

Chris
Gesamtbewertung
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

Solid Platform

Bewertet am 24.8.2023

Pretty good have had some issues with constant updates

Pretty good have had some issues with constant updates

Vorteile

Ease of use and the cost is pretty resonable

Nachteile

Support can be very frustrating and challenging

Antwort von TouchBistro

Hi Chris, thank you for sharing your feedback!

Michelle
Gesamtbewertung
  • Branche: Essen & Trinken
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 0.0 /10

A Big Steaming Pile o'POS!!

Bewertet am 24.3.2021

Their tech support is a joke, it takes all day to get a hold of someone, unless of course they have...

Their tech support is a joke, it takes all day to get a hold of someone, unless of course they have just rolled out an update that is writhe with errors, then it may take as much as two days to get through to their support. It's really fun when a pos- pos update makes your visa service go out for an entire day. This company is in way to far over their heads. The system is not reliable and neither is their tech support. I just called and 24/7 tech support means someone who knows NOTHING answers the phone and tells you to call back the next day or go on your tablet and submit X to data support team tomorrow. You must have gotten paid for this review. You obviously have not experienced the product first hand!!!

The worst part is my complaints and problems got escalated to [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] told me he would work to get me out of this system and out of my 2 year visa contract with Chase. I started talking to him in January and he has now ghosted me. No contact, no follow through. It's going to the lawyers now.

Vorteile

I thought this would have a better interface than what I had been using. And while it is a little sexier and the touchscreen is handy, but those small benefits our out weighed by the other problems with their lack of competent support and other functionality.

Nachteile

The biggest problem is that they oversold and under delivered. They told me that all my current printers would work with their requirements. Opps get ready to go live, go live and then find out you have to purchase a $350 printer bc your visa printer isn't "actually compatible" after all. Print all of your visa slips to a boh printer and run to the kitchen to retrieve them for a week while the new printer arrives- so much fun!!! They didn't explain that each device must have it's own Moby Visa device, no problem, that's only about $200+ to get another one of those. Sales person sold me on how they set up your menu, oh not that costs $800, even the promotional video they sent says the same thing.

It is not reliable, there are constant glitches in the system. They roll out updates with out thoroughly testing them. I'm not paying them $120 per month to be QA for their shitty updates. The interface with the Mobi CC machine from Chase it completely intermittent. For at least half the transactions of the day, you have to send the info to the machine twice bc it automatically craps out an error on you. During one painful update, the system stopped communicating our visa terminals altogether. Really fun to ask customer if I can write down their info and run it later, that didn't make us look ghetto or anything.

In Betracht gezogene Alternativen

Toast POS

Warum TouchBistro gewählt wurde

Because the Sapphire system was not very user friendly and had limitations that we were constantly trying to work around. It looks like an old dos program from 1999, for the most part.

Gründe für den Wechsel zu TouchBistro

They start up cost was supposed to be much cheaper.
Ekin
Gesamtbewertung
  • Branche: Restaurants
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

Industry Standart for Restaurants and Cafes

Bewertet am 2.7.2023

If you are running a restaurant, you need rock solid working system especially in rush hours. It is...

If you are running a restaurant, you need rock solid working system especially in rush hours. It is touchbistro.

Vorteile

It is super easy to fill your menu in and start using. There is high possibility your crew is familiar with it and if anything goes wrong just call the support and they gonna help you.

Nachteile

Some features needs extra clicks and attention, like updating menu, photos and prices etc. it is not a daily task, but would be nice to make edits on better ui.

Antwort von TouchBistro

Thank you for the review, Ekin!

Dolly
Gesamtbewertung
  • Branche: Restaurants
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

Review from Touch Bistro

Bewertet am 7.6.2023

i am happy using it

i am happy using it

Vorteile

I have been using touch bistro since we open on 2015 and still using it. The POS is easy to navigate and easy to use. I would not try any other .

Nachteile

When they download new info or upgrade, sometimes it takes so long for the other support to figured it out themselves.

Antwort von TouchBistro

Hi Dolly, thank you for your review! We're happy to hear you're enjoying the system after all these years! We have shared your message with our team to work to improve on the downloads and upgrades. Thank you!

5 von 392 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

TouchBistro Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über TouchBistro.

TouchBistro bietet folgende Kostenpläne an:

  • Ab: 69,00 $/Monat
  • Preismodell: Abonnement
  • Gratis Testen: Nicht verfügbar

TouchBistro hat die folgenden typischen Kunden:

Selbstständig, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000

TouchBistro unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

TouchBistro unterstützt die folgenden Geräte:

iPad (mobil)

TouchBistro kann in folgende Anwendungen integriert werden:

7shifts, Craftable, Deliverect, EVO Payments, MarginEdge, Marketman, Optimum Control, Ordermark, PayPal, Push Operations, QuickBooks Online Advanced, Sage Intacct, Square Point of Sale, Square for Retail, TSYS, WISK.ai, Worldpay, Xero

TouchBistro bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, 24/7 Live-Support, Chat

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