TouchBistro

3,9 (396)
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iPad-basierte Point-of-Sale-Lösung für Restaurants.

Über TouchBistro

TouchBistro wurde von der Business News Daily drei Jahre in Folge als bestes POS-System für Restaurants ausgezeichnet. Der zum Erfolg führende Faktor der Plattform ist, dass das iPad-POS-System von TouchBistro für und von Restaurant-Servicemitarbeitern entwickelt wurde, um die speziellen Anforderungen der Branche mit kompetenter Unterstützung von ehemaligen Servierern, Führungskräften und Besitzern von Restaurants rund um die Uhr zu erfüllen.

TouchBistro hilft dir dabei, deinen Umsatz zu steigern, den Service zu verbessern und bessere Geschäftsentscheidungen zu treffen, unabhängig davon, ob du einen vollumfänglichen oder Schnellservice anbietest. Verwalte Bestellungen, Raumaufteilung und Tische, mobile Zahlungsabwicklung, Personal und Einsatzplanung, iPad- und Inventarmanagement und Loyalität direkt vom iPad aus. Greife darüber hinaus jederzeit und von überall aus auf die Berichterstattung und Analysen in der Cloud zu.


Bilder

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TouchBistro

3,9 (396)
VS.
Häufig bewertet

Startpreis

69,00 $
Monat
49,00 €
Monat

Preisoptionen

Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion

Funktionen

64
110

Integrationen

18
58

Bedienkomfort

4,1 (396)
4,1 (967)

Preis-Leistungs-Verhältnis

3,5 (396)
3,9 (967)

Kundenservice

3,5 (396)
4,0 (967)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Alternativen

Lightspeed Retail

4,1
Nr. 1 Alternative zu TouchBistro
Lightspeed ist ein komplettes cloudbasiertes Point-of-Sale- und Inventarmanagement-Tool, das einfach einzurichten und...

Square Payments

4,7
Nr. 2 Alternative zu TouchBistro
Square Payments ist eine Online-Zahlungsabwicklungslösung, die in die Hardware- und POS-Software von Square integriert...

Wix

4,4
Nr. 3 Alternative zu TouchBistro
Wix ist eine Plattform zum Erstellen und Publizieren von Websites, mit der Nutzer professionelle Websites mit einem...

Squirrel POS

3,9
Nr. 4 Alternative zu TouchBistro
Squirrel in a Box+ enthält alles, was du zum Einrichten deines Restaurants benötigst. Erhalte die Box mit Hardware und...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

3,9 /5
(396)
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,5/5
Funktionen
3,8/5
Bedienkomfort
4,1/5
Kundenbetreuung
3,5/5

Hast du TouchBistro bereits?

Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

Zeigt 5 von 396 Bewertungen
Chris
Chris
Gesamtbewertung
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung

Well programmed with very few bugs. Easy to use.

Bewertet am 7.12.2017

Vorteile

I really like the features it offers especially now that recipe costing has been added. Splitting checks is a breeze.

Nachteile

Having to check every item to put a discount on the entire check. Slows things down a lot when in a hurry.

Antwort von TouchBistro

Hey, Chris!

Thanks so much for your review. Very happy to hear you're finding TouchBistro easy to use and well programmed. I'll be sure to let our development team know.

If there's anything I can do to make your experience even better, please do not hesitate to get in touch.

Magan
Gesamtbewertung
  • Branche: Wein und Spirituosen
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 6.0 /10

Average overall

Bewertet am 7.6.2022

Average

Average

Vorteile

Ease of use, wireless capabilities, most of the customer service reps are knowledgeable and friendly.

Nachteile

Does not allow you to put a hold on credit cards for any amount. Does not work when internet is down which it is supposed to store and forward, and it does not. Was supposed to be completely wireless and is now not. Hate to have to pay for more equipment when I pay a monthly fee.

Antwort von TouchBistro

Hi Magan, thank you for your review.

We are sorry to hear about the issues you were facing. Please call 1-888-342-0131 and our Customer Support team who would be happy to look into this for you.

Allen
Gesamtbewertung
  • Branche: Restaurants
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 0.0 /10

Look elsewhere if you're considering TouchBistro!

Bewertet am 2.12.2021

This software has steadily gone done hill in the last 3 years. Tech support is horrible, unless...

This software has steadily gone done hill in the last 3 years. Tech support is horrible, unless you get a mid-level person who knows something. The movement to everything being cloud-based sounds great, but makes daily server reporting tedious and time consuming. HORRIBLE. If i didn't have so much money invested in equipment between multiple restaurants, i would change. If you're new and considering purchasing TouchBistro....DON'T! Look elsewhere!

Vorteile

Table side ordering. Menu flexibility. Expandability.

Nachteile

The more they add features, the worse it gets. I highly doubt that the development people have any restaurant experience. Refunding a cc that has been wrung in is ridiculously difficult. To top it off, they have just recently started to move EVERYTHING to the cloud. Including the server end-of-day reports which makes it extremely hard to check credit cards, voids, comps, etc. It's ridiculous at best. No thought whatsoever on user friendliness.

In Betracht gezogene Alternativen

Revel Systems

Warum TouchBistro gewählt wurde

Tableside ordering.

Gründe für den Wechsel zu TouchBistro

Not really sure...wish daily I hadn't.

Antwort von TouchBistro

Hi Allen,
I apologize for the issues you've been facing with TouchBistro. Our updates are all made based on customer requests, the cloud-first reporting feature was a popular request to be able to access reports anywhere you are. I will ensure that your sentiments are passed along to the product team for consideration.
- Carly at TouchBistro

Jill
Gesamtbewertung
  • Branche: Essen & Trinken
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

TouchBistro for Bar Industry

Bewertet am 26.1.2021

Again, TouchBistro has a legit inventory tracking system, you just have to set aside a few hours a...

Again, TouchBistro has a legit inventory tracking system, you just have to set aside a few hours a day for a few weeks to make it worth it. Also, I have enjoyed simple things like the images I can add to each menu item. It seems silly but in the bar industry we know there are hundreds of tequilas, so when I have a new bartender and a customer orders Don Julio 1942-when my bartender goes to the menu, they can see exactly what the bottle looks like and know what to look for!

Vorteile

I love the inventory tracking that is available with this POS system. That being said, it does take ALOT of ingredient entry and programming on your end but it is worth it! I also think their customer service is great! We have a direct email contact and Monday through Friday you can logon to their website and chat with an associate.

Nachteile

I am used to a lot of other POS systems so this just took getting used to. I definitely referenced their "How to step by step" references for a few items. I had to figure out some work arounds in order to account for all inventory. For example, in past systems I've used, if I rang up a shot of Jim Beam bourbon, there was a modifier button for 'Double Shot' and it would automatically deduct $2.00 off the second shot and account for the inventory. In TouchBistro my option was a discount code with a custom modifier that I type in, but it wouldn't account for the inventory, so I had to add a separate menu for 'Double Shots' which wasn't the worst thing but again, a lot of time.

Antwort von TouchBistro

Hi Jill, thank you so much for your feedback! We put a lot of work into our inventory solution so it's wonderful to hear it's brought value to your business. I will be passing your feedback on to our product team as we are always looking to improve.

April
Gesamtbewertung
  • Branche: Restaurants
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

Excellent POS system

Bewertet am 18.8.2023

Touch bistro has been a vital part of my business. It was easy to set up my menu and any modifiers,...

Touch bistro has been a vital part of my business. It was easy to set up my menu and any modifiers, which is important for not missing things on an order. Getting daily, monthly or even yearly reports is very easy. The software is easy to use, so you don’t have to be tech savvy to understand how to use it. When you link your payment terminal with the system it is only a push of a button and the customer can use the terminal. There is no change of discrepancy between the register and terminal. Overall it is a great system and I have had no issues with it in the almost 3 years I have been using it!

Vorteile

I love that it is so easy to navigate through my menu. Payment options are made simple and easy for the employees and customers. You don’t need to be tech savvy to understand how the program works so it’s great for all age employees.

Nachteile

Sometimes it takes a while to reach support

Antwort von TouchBistro

April, it's been a pleasure working with your business for the past 3 years! Thank you for sharing. -Carly

5 von 396 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

TouchBistro Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über TouchBistro.

TouchBistro bietet folgende Kostenpläne an:

  • Ab: 69,00 $/Monat
  • Preismodell: Abonnement
  • Gratis Testen: Nicht verfügbar

TouchBistro hat die folgenden typischen Kunden:

Selbstständig, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000

TouchBistro unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

TouchBistro unterstützt die folgenden Geräte:

iPad (mobil)

TouchBistro kann in folgende Anwendungen integriert werden:

7shifts, Craftable, Deliverect, EVO Payments, MarginEdge, Marketman, Optimum Control, Ordermark, PayPal, Push Operations, QuickBooks Online Advanced, Sage Intacct, Square Point of Sale, Square for Retail, TSYS, WISK.ai, Worldpay, Xero

TouchBistro bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, 24/7 Live-Support, Chat

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