Über Regpack

Regpack ist eine webbasierte Lösung für die Veranstaltungsregistrierung und -verwaltung, die auf die Bedürfnisse kleiner und mittlerer Unternehmen zugeschnitten ist. Das Produkt wird häufig von Organisationen in den Vereinigten Staaten verwendet, um bei der Verwaltung verschiedener Kurse, Sportligen, Konferenzanwendungen, Campingregistrierungen und Mitgliedschaften zu helfen.

Regpack bietet eine intelligente Registrierungsschnittstelle, mit der Nutzer Formulare erstellen, genaue Anwendungen anzeigen, automatisch mit Bewerbern kommunizieren und Veranstaltungen auf mehreren Social Media-Plattformen veröffentlichen können. Die Software ermöglicht es Nutzern, einen maßgeschneiderten Registrierungsprozess für jeden Bewerbertyp zu erstellen, was sicherstellt, dass alle relevanten Informationen in einem Zuge erfasst werden und auch die Konvertierungsrate hoch ist. Die Lösung bietet eine Auslöser-basierte Kommunikation, die es Nutzern ermöglicht, automatische Massen-E-Mails an eine Liste von Teilnehmern zu senden, die mit Filterwerkzeugen erstellt werden kann.

Mit Regpack können Nutzer Grafiken und Diagramme erstellen, die bei der Visualisierung der Daten helfen. Die Statistik-Engine des Produkts verfügt über Filterfunktionen, mit denen Nutzer Bewerber nach verschiedenen Kriterien gruppieren können. Die Daten können außerdem im XLS-, CSV- oder PDF-Format exportiert oder mit anderen Nutzern geteilt werden. Um die Sicherheit und den Schutz von Daten zu gewährleisten, implementiert die Lösung SSL während des Registrierungsprozesses. Sie bietet zudem eine regelmäßige Sicherung aller Daten, um sicherzustellen, dass keine Daten des Nutzers verloren gehen und dass Bewerber Zugriff auf die aktuellsten Informationen haben.


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Regpack

4,4 (355)
VS.
Häufig bewertet

Startpreis

125,00 $
Monat
Keine Preise gefunden

Preisoptionen

Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion

Funktionen

164
31

Integrationen

Keine Integrationen gefunden
105

Bedienkomfort

4,0 (355)
4,7 (10.723)

Preis-Leistungs-Verhältnis

4,4 (355)
4,8 (10.723)

Kundenservice

4,3 (355)
4,4 (10.723)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Alternativen

Google Forms

4,7
Nr. 1 Alternative zu Regpack
Google Forms ist ein kostenloses Formularerstellungstool, mit dem Nutzer*innen online Umfragen und Fragebögen erstellen...

Salesforce Sales Cloud

4,4
Nr. 2 Alternative zu Regpack
Salesforce Sales Cloud ist eine cloudbasierte CRM-Anwendung von Salesforce. Sales Cloud hilft Vertriebsteams, Deals...

Cvent Event Management

4,4
Nr. 3 Alternative zu Regpack
Unsere Aufgabe ist es, die Event- und Meeting-Industrie zu verwandeln. Unsere Software-Plattform verbessert die...

DonorPerfect

4,5
Nr. 4 Alternative zu Regpack
Tausende von Non-Profit-Organisationen jeder Art nutzen DonorPerfect, um unbegrenzte Daten zur Spendenbeschaffung,...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,4 /5
(355)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,4/5
Funktionen
4,2/5
Bedienkomfort
4,0/5
Kundenbetreuung
4,3/5

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Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

Zeigt 5 von 355 Bewertungen
Kayla
Kayla
Gesamtbewertung
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung

Using Regpack has STREAMLINED and REVOLUTIONIZED our summer program registration process.

Bewertet am 30.5.2018

Vorteile

Filtering options, pulling reports, in-software messaging system, professional look-- Regpack has truly changed the way that we register for our summer program. Everything was so simple to use for our parents who are constantly on the go. Everyone at Regpack has been extremely helpful, courteous and professional in each interaction. I could sing Regpack's praises from the mountaintops.

Nachteile

Email Server issues, lack of personalization/customization in the messaging system-- these are truly the smaller issues that I've had with Regpack. As a communications coordinator, I want our brand to be consistent throughout every platform and communication medium; however, I realize that the messaging system could possibly be built out so that all messages look the absolute best.

Antwort von Regpack

Wow, Kayla, so great to hear that Regpack as revolutionized your registration process!

With all the free time you have from streamlining your registration process, seems like you deserve some free time up to a beautiful mountain top to singe our praises, and enjoy a nice picnic and the views!

Thanks so much for your feedback and being a part of the Regpack family!

Erin
Gesamtbewertung
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 7.0 /10

So many options!

Bewertet am 16.2.2021

Vorteile

We've been frustrated by the lack of options in other registration software. The way Regpack is set up, we can do pretty much anything we want. We especially love the payment plan options and that they are completely customizable and automated.

Nachteile

Because there are so many possibilities with Regpack, the learning curve has been steeper than with previous systems. Previous systems we used prioritized ease of use, but that also meant that are options were extremely limited. Luckily, we had a project manager to help us through setting up the system, this was invaluable.

Antwort von Regpack

Erin, we're so happy that we're able to offer the flexibility you need to charge clients on your terms and that our Project Manager was able to walk you through building out a customized system that is successful for you!

Elizabeth
Gesamtbewertung
  • Branche: Bildungsmanagement
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 1.0 /10

customer support

Bewertet am 30.6.2021

Non-productive; as I cannot use their reports. Contacted support about this. They said they would...

Non-productive; as I cannot use their reports. Contacted support about this. They said they would look into it. But then, 3 months gone by, no change. Thus, I gave up.

Vorteile

MANY knobs for adjustment (but, it because also its issues)

Nachteile

1) Having a lot of knobs is a good thing ONLY when it helps customers' productivity. Often one size fits all is not the best solution.

2) The system requires a somewhat tech-savvy administrative staff to manipulate. COMPLETELY defeat my purpose to subscribe the service; as I have already written in-house one myself, except customer portal portion. To get it right, hiring an admin staff who do not have reasonable technical skill is not suitable.

3) Technical support needs to be patient listening to customer's issue; instead of coming across dismissive. One of them often went off the tangent to talk about many details that I have already known; but still not answering my question. I am always left frustrated and exhausted after talking to your support; as he finally got to answer my question after 10-20 minutes having him talking most of them instead of trying to understand my issue. I understand he wants to make sure to give me as many details as possible; but it is ONLY effective IF it focuses on understanding my question first. Another one was just wrong, and often came off dismissive.. Once, she just told me I should run it on firefox instead of Chrome instead; and nothing she could do to help!? She must think Chrome with over 70% user market is not a crucial , but I should just focus on firefox (with less than7% user market).

4) searching thru their knowledgebase is like finding a needle in a hay stack.

5) report misses clarity on students' info.

Antwort von Regpack

Hi Elizabeth, thanks for all of this constructive feedback. I understand that you came to Regpack after using a home built system, so I can understand how there wasn't always a 1:1 with the report data you wanted and what Regpack can pull for you. Regpack is highly customizable and allows for organizations to build out an onboarding flow and database that is very powerful. After reviewing your communication with our Support team, I do see that all of your questions were answered in a timely manner. Apologies if you did not find this or our help article and video library helpful. Our Support team often spends time looking into the specific setup of your system and creates custom video responses both to visually answer your question and provide content that you can reference in the future. We were sorry that you didn't go live with your project and enjoy the benefits of what Regpack has to offer.

Kelly
Gesamtbewertung
  • Branche: Programmentwicklung
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

New Client

Bewertet am 27.2.2020

We are a summer camp handling our registration through Regpack. I have had TONS of questions as...

We are a summer camp handling our registration through Regpack. I have had TONS of questions as our product went live and Regpack has answered all of them with a smile on their face (I'm guessing as all our conversations are over the phone). Even when I needed additional information or I didn't fully understand the explanation the first time they were willing to break it down a different way. And the videos they can send you to reference back later on are AMAZING!

Vorteile

We are a new client, and I'm not super technology proficient but the RegPack system is user friendly and once you understand the ins and outs it is super easy to use.

Nachteile

There are a few features that are missing for us, but once we report them they are willing to see which ones are possible to add in the future.

Antwort von Regpack

Kelly - promise there was a smile on our face when helping you go live and collect registrations and payments seamlessly!

Corinne
Gesamtbewertung
  • Branche: Non-Profit-Organisation Management
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 6.0 /10

Regpack Review for Group Camps

Bewertet am 18.5.2020

Being able to register families as a whole and volunteers on the same platform.

Being able to register families as a whole and volunteers on the same platform.

Vorteile

The software is customizable which was something we looked for for a long time.

Nachteile

Sometimes the features are not very intuitive and it can be a little difficult to navigate creating an application or form from scratch. Which makes it feel like the company is forcing you to use them to help you create your product which could cost extra money, that we as a non-profit, don't have.

Antwort von Regpack

Corinne, glad we could help you to create a system that lets you register families for camp and manage your volunteer process. Our success team is reaching out to make sure you have the training you need to successfully create your volunteer process the way you want! We're glad we can help your non-profit streamline operations and make registration and payments easier!

5 von 355 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

Regpack Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Regpack.

Regpack bietet folgende Kostenpläne an:

  • Ab: 125,00 $/Monat
  • Preismodell: Abonnement
  • Gratis Testen: Verfügbar

Regpack hat die folgenden typischen Kunden:

11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000

Regpack unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

Regpack unterstützt die folgenden Geräte:

Wir haben keine Informationen darüber, welche Integrationen Regpack hat

Regpack bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, Chat

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