Toast POS Funktionen, Bewertungen & Alternativen

Toast POS

Cloud-based Point of Sale solution for restaurants

4.4/5 (131 Bewertungen)

Toast POS Übersicht

Toast is a Point of Sales (POS) software which allows business owners to reduce operational costs, increase staff efficiencies, and improve customer experience. The software can be paired only with an Android tablet and offers no support for iPad at present. The software caters to the needs of several outlets in quick service restaurants (QSR), fine dining restaurants, coffee outlets, bakery’s, pizza chains, and breweries & bars.

Toast POS offers menu management features that include setting up the entire menu including all the groups & sub-groups, customizing menu’s separately for online & offline audiences, and adding time specific pricing for menu’s such as happy hour menu. The product provides a restaurant ordering feature that offers capability to take orders on the fly, sending automatic notifications to the server when the order is ready, and splitting bills & menu items among customers. The solution simplifies payments for the customers & business owners by offering features such as 'pay at the table', tipping servers directly from the tablets, emailing receipts or printing them through integration with an external printer, and the ability to turn payments into loyalty points redeemable on future visits. The product also tracks real-time menu sales and provides users with detailed reporting of product mix across all menus.

Toast POS operates on a subscription based pricing model based on the core software in addition to offering add-on modules such as online ordering, loyalty programs, and digital & physical gift cards. The product also offers bundled hardware with a one-time pricing option. Some of the key customers of ToastPOS include Lakewood Brewing Company, Paris Creperie, Beach Hut Deli, and Fresh City.

Preis

Beginnt ab
$100/Monat
Preisoptionen
Kostenlose Testversion
Einmalige Lizenz
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis

Geräte

Unternehmensgröße

K
M
G

Märkte

Vereinigte Staaten von Amerika

Unterstützte Sprachen

Englisch

Toast POS Bewertungen

Gesamtbewertung
4.4/5
88% Positive Bewertungen
86
Ausgezeichnet
29
Sehr gut
6
Durchschnitt
2
Gering
8
Schlecht

Warum wählte ich Toast

Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 30.03.2017
Quelle der Bewertung: SoftwareAdvice

Mit jetzt im Geschäft ein ganzes Jahr jetzt, habe ich und ich lerne immer Pro und Cons, Geschäfte zu machen. Ich habe in Restaurants gearbeitet, aber ich war noch nie auf der Manager / Besitzer Seite und es ist nicht so einfach, wie Sie denken, es ist. Wenn Sie Ihr eigenes Geschäft zum größten Teil laufen, sind Sie auf eigene Faust! Ich setzte mich mit einer Computer-Tech, um herauszufinden, das beste Kassensystem für mein Geschäft. Es gibt so viele da draußen und mit ihnen nicht vertraut gemacht wurde viel erledigt! Ich besuchte die Gordon Food Show einen Monat, bevor wir uns eröffneten und ich bekam die erste Hand, wie Toast arbeitete. Ich war sehr beeindruckt von dem System und wie einfach es aussah, um zu funktionieren (erinnere mich, dass ich noch nie auf dieser Seite des Geschäfts gewesen bin) und wir hatten uns entschlossen, 100% mit Gordon Food Service zu arbeiten, weil sie Unterstützung und unser bestes Interesse haben Für unser Geschäft. Jetzt ein Jahr später konnte ich mir nicht vorstellen, mit einem anderen Kassensystem zu sein, also keine Reue hier bei der Auswahl von Toast für unsere POS!

Vorteile

Kundendienst! - ich schätze sie 100 auf diesem !! Irgendwelche Fragen, die ich groß oder klein habe, sind sie nur ein Anruf! Wenn mein Anruf nicht sofort beantwortet wird oder ich beschäftigt bin, haben sie die Funktion, deine Nummer zu verlassen und sie werden dich so schnell anrufen.
Kundenservice - Als Technik zu sein und einige der verrückten Fragen zu beantworten (ich bin einer, der wahrscheinlich die meisten hat) sind sie immer geduldig, freundlich und sehr professionell bei der Beantwortung von Fragen.

Nachteile

Kreditkartenabwicklungsgebühren - Mit anderen Verarbeitungsfirmen da draußen sind einige billiger, aber insgesamt mit Toast, sie gewinnen. Es ist die versteckten Gebühren, die du zu sehen hast. Toast Gebühren scheinen höher zu sein, aber was du siehst, ist was du bekommst wo mit den anderen Jungs du das Kleingedruckte lesen musst.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote

10.0/10

Toast is really a great system easy & saves time. Problems false promises from sales rep & cc fees

Täglich für 6-12 Monate genutzt
Bewertet am 26.03.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

Vorteile

That is super user friendly. Fast and overall a great system. Seriously aside from what I write in the CON section. Toast REALLY is the best software POS system I have worked with. Hands down.

Nachteile

The credit card processing fees they initially promise you they can match your current rates which they DO NOT its a LIE. Then customer service never gets back to you or passes you on to someone else then someone else and someone else. Never follow through with their promises and never can get ahold of your sales rep and he doesn't reply or follow through when you finally do get him on phone. Beware they will not match your credit card rate like they promise you. They will overcharge you if you don't watch exactly what they are taking out of you bank account. You will get charged for modules they say they will " give you for x amount of months free" and then continue getting charged and have to wait months and months and make a million phone calls to try and get your money back for 'free trials they charged you for and your money back for when you told them you didn't want them at all after "free trail" and they continue charging you. Biggest advice is get your credit card rates in clear upfront writing and sit down and figure it out. Make sure they are not screwing you. Because its not only happened to us but several other businesses.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

NOT WORTH THE MONEY

Täglich für 6-12 Monate genutzt
Bewertet am 06.01.2018
Quelle der Bewertung: SoftwareAdvice

They grew too fast and lost sight of what they were doing. They have lost control and customers are suffering. We have had the system for 1 year and are in the process of purchasing a new system.

Vorteile

There are not many pros to this system. Appears to be easy when watching the demos however the reality is that if you do anything custom in your restaurant this is not the program for you.

Nachteile

The upfront cost for hardware is expensive compared to other systems. They will sell you on a low monthly charge however if you want to use all of the features that they will sell you on you will pay dearly. Just a simple integration with a scheduling program will add an additional monthly charge. They will tell you that their credit card processor is competitive however do your homework - you will find out they are way overcharging for what most processors charge restaurants. Tech support is almost non existent. They have started using third party re-sellers which has confused the tech support even more. The third party re-seller that we have had to use (after being sold on the product by Toast direct) have made our lives miserable with the "that's a toast problem" or "we will get back to you when we get an answer from Toast support". If you have to go thru a third party do not buy this system, you will no longer be able to contact toast directly for help.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Love love love.

Täglich für 6-12 Monate genutzt
Bewertet am 25.03.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

Vorteile

We started using toast and to be honest I wasn't in love with it. After two months I genuinely loved the service. As the manager I spent two months daily as the cashier and learned the system like the back of my hand. The better you know your POS the better you know your business. Toast has an extensive FAQ section where they cover almost everything. Their staff is so prompt with responding and if they don't have an immediate answer they will forward you to someone who does. Since I have moved from PC America and Revel at two of our different stores to Toast and the staff have been raving how it immensely helped them do their jobs.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Sehr empfehlenswert!

Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 24.03.2017
Quelle der Bewertung: Capterra

Wir hatten Toast seit über einem Jahr und konnten nicht glücklicher sein. Wir haben nie geplant, von unserem alten POS zu wechseln, aber nachdem wir eine Präsentation von Toast gesehen haben, wurden wir von den Möglichkeiten weggeblasen. Toast hat unsere Effizienz enorm erhöht, was in unserem Vertrieb zeigt. Wir hatten vor kurzem über 10.000 Menschen für unsere jährliche St. Patrick's Day Street Event. Wir waren schon immer dabei, wie leicht es sich um unsere Band handelt, aber wow, es lief reibungslos und mühelos den ganzen Tag! Wir hatten 17 Handhelds und 5 Terminals! Wir können nicht genug Gutes über Toast sagen! Wir lernen jeden Tag neue Dinge, die unsere Produktivität steigern!

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote

10.0/10

Toast POS Preis

Beginnt ab
$100/Monat
Preisoptionen
Kostenlose Testversion
Einmalige Lizenz
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis
Core Software: $100 per month + $50 per month for each additional device (billed annually) Enterprise Software: Contact Toast POS for pricing information or a quote Hardware: • 10" Hardware Bundle: $1,362 one-time • Handheld Tablet Bundle: $450 one-time

Toast POS Funktionen

  • API
  • Automatic notifications sent to servers' tablets
  • Create employee permissions by role
  • Credit card payments
  • Customer data combing
  • Customizable menus and workflows
  • Discounts for items
  • Export payroll in one click
  • Integration with QuickBooks
  • Integration with QuickBooks, Peachworks, etc.
  • Inventory tracking
  • Loyalty programs
  • Monitor restaurants anywhere & anytime
  • Online order entry through Toast POS
  • POS Solution
  • Restaurant reports update in real-time
  • Restaurant sales report dashboard
  • Restaurant sales reports
  • Split checks
  • Track active & seasonal staff and who clocked in

Toast POS Vorteile

● Toast POS allows food servers to take orders directly with the POS tablets, avoiding the hassles of them running back and forth between kitchen, terminals, or the serving tables.

● The product offers an intuitive interface with features such as adding or removing menu items, changing interface layouts, marking stock outs, all from the tablet’s interface.

● The solution enables users to pay bills, sign receipts, and offer tip right at their tables using the tablet’s interface.

● Toast POS allows the users to perform extensive customizations on its interface. It provides options to customize the entire menu, adding role-based permissions and automating discounts & loyalty program workflows.

● The product also enables restaurant owners to track staff performance on key metrics by sending daily email digests on the key parameters.

Toast POS Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Toast POS.

F. Welche Preispläne bietet Toast POS an?

Toast POS bietet folgende Kostenpläne an:

Beginnt ab: $100/Monat

Preismodell: Einmalige Lizenz, Abonnement

Kostenlose Testversion: Nicht verfügbar

Core Software: $100 per month + $50 per month for each additional device (billed annually)

Enterprise Software: Contact Toast POS for pricing information or a quote

Hardware:

• 10" Hardware Bundle: $1,362 one-time
• Handheld Tablet Bundle: $450 one-time

F. Was sind die Hauptfunktionen von Toast POS?

Toast POS bietet die folgenden Funktionen:

  • API
  • Automatic notifications sent to servers' tablets
  • Create employee permissions by role
  • Credit card payments
  • Customer data combing
  • Customizable menus and workflows
  • Discounts for items
  • Export payroll in one click
  • Integration with QuickBooks
  • Integration with QuickBooks, Peachworks, etc.
  • Inventory tracking
  • Loyalty programs
  • Monitor restaurants anywhere & anytime
  • Online order entry through Toast POS
  • POS Solution
  • Restaurant reports update in real-time
  • Restaurant sales report dashboard
  • Restaurant sales reports
  • Split checks
  • Track active & seasonal staff and who clocked in

F. Wer sind die typischen Nutzer von Toast POS?

Toast POS hat die folgenden typischen Kunden:

Großunternehmen, Mittlere Unternehmen, Kleine Unternehmen

F: Welche Sprachen werden von Toast POS unterstützt?

Toast POS unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

F. Welche Preispläne bietet Toast POS an?

Toast POS hat folgende Preismodelle:

Einmalige Lizenz, Abonnement

F. Unterstützt Toast POS mobile Geräte?

Toast POS unterstützt die folgenden Geräte:

Android

F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Toast POS?

Toast POS kann in folgende Anwendungen integriert werden:

7Shifts: For Restaurants, Findmyshift, HotSchedules, QuickBooks

F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Toast POS an?

Toast POS bietet folgende Optionen für Kundensupport:

Häufig gestellte Fragen, Forum, Wissensdatenbank, Online-Support, Telefon-Support, Video-Anleitungen

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