Toast POS

4,2 (515)
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Cloudbasierte Point-of-Sale-Lösung für Restaurants

Über Toast POS

Toast ist eine POS-Software, mit der Unternehmen die Betriebskosten senken, die Effizienz des Personals erhöhen und die Kundenerfahrung verbessern können. Die Software kann nur mit einem Android-Tablet kombiniert werden und bietet derzeit keine Unterstützung für iPad. Die Software ist auf die Bedürfnisse verschiedener Verkaufsstellen in Schnellrestaurants (QSR), Feinrestaurants, Kaffeehäusern, Bäckereien, Pizzerienketten sowie Brauereien und Bars ausgerichtet.

Toast POS bietet Menüverwaltungsfunktionen, mit denen das gesamte Menü einschließlich aller Gruppen und Untergruppen eingerichtet werden kann. Sie ermöglichen das separate Anpassen des Menüs für Online- und Offline-Zielgruppen und das Hinzufügen von zeitspezifischen Preisen für Menüs wie das Happy-Hour-Menü. Das Produkt enthält eine Restaurant-Bestellfunktion, die die Möglichkeit bietet, Bestellungen im Handumdrehen anzunehmen, automatische Benachrichtigungen an den Servierer zu senden, wenn die Bestellung bereit ist, und Rechnungen und Menüartikel zwischen Kunden aufzuteilen. Die Lösung vereinfacht Zahlungen für Kunden und Geschäftsinhaber, indem sie Funktionen wie „Bezahlung am Tisch“, das Geben von Trinkgeldern an Servierer direkt vom Tablet aus, das E-Mailen oder Drucken von Belegen durch die Integration eines externen Druckers und die Möglichkeit, Zahlungen in Treuepunkte umzuwandeln, die bei zukünftigen Besuchen eingelöst werden können. Das Produkt verfolgt zudem den Menüverkauf in Echtzeit und liefert Nutzern detaillierte Berichte über die Produktmischung auf allen Menüs.

Toast POS wird zu einem abonnementbasierten Preis angeboten, der auf der Kernsoftware basiert und zusätzlich Add-on-Module wie Online-Bestellungen, Treueprogrammen sowie digitale und physischen Geschenkkarten bietet. Das Produkt bietet außerdem gebündelte Hardware mit einer einmaligen Preisoption. Zu den wichtigsten Kunden von Toast POS gehören Lakewood Brewing Company, Paris Creperie, Beach Hut Deli und Fresh City.


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Toast POS

4,2 (515)
VS.
Häufig bewertet

Startpreis

69,00 $
Monat
49,00 €
Monat

Preisoptionen

Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion

Funktionen

75
110

Integrationen

44
58

Bedienkomfort

4,3 (515)
4,1 (967)

Preis-Leistungs-Verhältnis

3,9 (515)
3,9 (967)

Kundenservice

3,7 (515)
4,0 (967)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Alternativen

Lightspeed Retail

4,1
Nr. 1 Alternative zu Toast POS
Lightspeed ist ein komplettes cloudbasiertes Point-of-Sale- und Inventarmanagement-Tool, das einfach einzurichten und...

Lavu POS

4,2
Nr. 2 Alternative zu Toast POS
Ein All-in-One-System für iPad Restaurants-POS mit Inventar-Management, Personaleinsatzplanung, Vertriebssteuerung und...

CAKE POS

4,6
Nr. 3 Alternative zu Toast POS
CAKE ist die Point-of-Sale-Restaurantlösung von Sysco. Robust gebaut, widerstandsfähig, aber einfach zu bedienen und...

Maitre'D

3,6
Nr. 4 Alternative zu Toast POS
Maitre'D ist eine POS-Software zur Verwaltung von Restaurants, Bars, Hotels und des Back-Office mit vielen Funktionen.

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,2 /5
(515)
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,9/5
Funktionen
4,1/5
Bedienkomfort
4,3/5
Kundenbetreuung
3,7/5

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Zeigt 5 von 515 Bewertungen
Steve
Steve
Gesamtbewertung
  • Branche: Restaurants
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Toast POS for Restaurants

Bewertet am 3.1.2023

We have had a great Toast experience overall. It is a vast improvement over our previous POS system...

We have had a great Toast experience overall. It is a vast improvement over our previous POS system and saves us a great deal of time by giving us important information in a concise, effective format.

Vorteile

The whole package is easy to use and provides a huge amount of valuable information. It also helps build sales with ordering and marketing options (some of which are at additional cost).

Nachteile

The initial installation required us to do a great deal of the set-up work, which required outside technical help. It also would have been nice to have someone present for an extra day or two to help with errors and changes. I am interested in rolling out Toast Order and Pay, but Toast can't locate a similar restaurant for me to model, which is causing delays in using this feature.

Verifizierter Rezensent
Gesamtbewertung
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 5.001–10.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

I'd give it a 10 but then it would be perfect!

Bewertet am 21.8.2020

Overall, I really enjoy the system. It's simple to program and they have a great support system....

Overall, I really enjoy the system. It's simple to program and they have a great support system. It's worth the investment to pay for extended support until you or a manager has the ins and outs of the backend in hand. The reporting is awesome and when used the right way, you have your answers to questions you didn't even know you needed to ask.

Vorteile

I have been using restaurant POS for over 20 years and Toast has shown itself to be one of the best on the market. It is so user-friendly and easy to work in, including the handhelds, that it's amazing. In training new teams they offer a great program and support team. The layout is ideal for high-volume. Reporting is excellent. I refer Toast to most of our clients.

Nachteile

As with any new system you install, there will be issues and "clunks." Toast is no exception. The worst was the display screen and the use of it on the line. If you do not set aside enough time to train, prior to opening or first use, it will be challenging to understand, especially if you are not used to systems other than tickets and calling out. It just takes time getting used to and working out the kinks upon install.

In Betracht gezogene Alternativen

CAKE POS und Clover

Warum Toast POS gewählt wurde

We needed to have a better system than the old one we were using, as in most places. Toast offered the package at a wonderful price and the system supports the costs.

Gründe für den Wechsel zu Toast POS

Price, support, system use

Antwort von Toast

Hi there, Mora from Toast here. It's great to hear that your positive experiences with Customer Care have enabled you to efficiently train up new team members. Thank you for providing this feedback!

Tim
Gesamtbewertung
  • Branche: Restaurants
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 1.0 /10

Disappointed is the right way to say it. Promised so much and did not deliver

Bewertet am 29.1.2020

It started off strong, and then just slowly going down hill. They have you locked in is how I...

It started off strong, and then just slowly going down hill. They have you locked in is how I feel, and now they don’t care.. They are worried about other things...

Vorteile

The hardware is nice. Having a handheld order taker is very nice. Also saving some paper with people signing the handheld device, but there are some issues as well. If there is an issue, it is nice to have a US based support center..

Nachteile

Well, You can not add an auto charge of 3% if a person is using a credit card unless you manually add it, the kitchen display has glitches, an order with 5 things will send a text alert for each item rather than the entire order when finished. I was also promised that the credit cards would not cost more, they would match or beet what I had in the past, and that is not ringing true to the tune of around 100 ish a month.... Took 4 months to get someone to finally review the credit card charges only for him to “shine me on” which is frustrating to a business owner. I have also had a few extremely good feature requests that I know other restaurants would use, like using the hand held to present the final bill rather than printing a receipt... But honestly there is no way to know if anyone has herd you, if anything will happen or if anyone cares... Also you can’t have pictures in the POS.. having pictures as well as having descriptions and a recipe would be great.. but no options...

Antwort von Toast

Hi Tim, Mora from Toast here. Thank you for all this feedback, we appreciate hearing from you as we work to continuously improve our product! We do have many great feature ideas in our queue from customers and are constantly working on implementing them. I would encourage you to follow "Feature Release Updates", available on Toast Central (central.toasttab.com). This is where you can find the most up-to-date product release notes for various Toast products.

Heather
Gesamtbewertung
  • Branche: Restaurants
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Bbq Restaurant

Bewertet am 4.4.2024

Five stars, we have not left yet and recommend to all our other restaurant owner friends.

Five stars, we have not left yet and recommend to all our other restaurant owner friends.

Vorteile

Easy daily use and modifier options and report options. We had to submit an insurance claim and everything requested was available through Toast.

Nachteile

Hit/miss with customer service. You either get someone excellent that can walk you through the issue or someone with no clue that keeps you on the phone rather than transferring to someone who can assist.

Antwort von Toast

Hi Heather, thanks for the 5-star rating!

Katie
Gesamtbewertung
  • Branche: Restaurants
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 5.0 /10

Toast Support needs a lot of "Support"

Bewertet am 22.12.2022

Overall I like using Toast and the various integration options, but if they cannot get better...

Overall I like using Toast and the various integration options, but if they cannot get better support solutions, they will conitnue to have angry merchants who wait weeks for solutions and have to spend time digging for their own solutions after Toast cannot help or refuses to help. In a fast moving business like a restaurant, having to wait weeks for support especially on issues that cause revenue loss is devastating and would be a reason to find another POS solution. If you're going with Toast make sure you have managers who are experts at troubleshooting and critical thinking because they will have to figure out problems themselves a lot and will have to be able to articulate in very simple terms to the support team what the issue is for it to be understood.

Vorteile

Toast software works pretty well, and has a lot of integration partners which is nice for a growing small business who is looking to integrate several different tech options.

Nachteile

The "Support" or lack there of leaves much to be desired. When I call support often times I am teaching or coaching their support people on what the issue is or how to fix it. They often sound like they are reading solutinos from a flip book and many times the solutions offered are not for the problem I am describing. I have to repeat myself more than 4 or 5 times for them to understand what the issue is and even then, it is painful to get them to understand the problem and offer me appropriate support.Further, I recently had a support issue that I had to call and email about for 3 weeks straight every day in which they continued to offer no support and today told me they refused to send me to the integrations department because the problem I was experiencing was not a toast problem. Turns it is WAS. I have never been refused support before. Very dissapointed in their support or lack there of.

In Betracht gezogene Alternativen

Clover

Gründe für den Wechsel zu Toast POS

Price, integration opportunities, growth potential, ease of use
5 von 515 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

Toast POS Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Toast POS.

Toast POS bietet folgende Kostenpläne an:

  • Ab: 69,00 $/Monat
  • Preismodell: Kostenlose Version, Abonnement
  • Gratis Testen: Nicht verfügbar

Toast POS hat die folgenden typischen Kunden:

Selbstständig, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000

Toast POS unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

Toast POS unterstützt die folgenden Geräte:

Android (mobil)

Toast POS kann in folgende Anwendungen integriert werden:

7shifts, Avero Slingshot, BevSpot Food and Beverage Management, Chowly, Cirrus, Cohesion, Como Sense, Compeat, Craftable, CrunchTime, CrunchTime TeamworX, DAVO, DolceClock, DoorDash, Envysion Managed Video Solution, GrubHub, Harri, Homebase, HotSchedules, Incentivio, LevelUp, Marketman, Odeko, Olo, OpenTable, PAR Punchh, Paytronix, PeachWorks, Proliant, QuickBooks Online Advanced, Raydiant, Repeat Returns, Restaurant365, Resy OS, Sauce, SevenRooms, Sling, Solink, SynergySuite, TapMango, Tock, Vestwell, Yellow Dog Inventory, xtraCHEF

Toast POS bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, 24/7 Live-Support

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