
Über EZOfficeInventory
EZOfficeInventory ermöglicht dir die einfache Verwaltung von Assets sowie die Kontrolle des Lagerbestands. Der gesamte Asset-Lebenszyklus wird überwacht – du kannst Bestellungen erstellen, Servicetickets erstellen und Lieferanten effektiv verwalten. Erstelle benutzerdefinierte Etiketten und verwende die mobile App, um Barcodes und QR-Codes mit Leichtigkeit zu scannen. Es bietet sogar eine RFID-Integration, um die Bearbeitungszeiten noch schneller zu reduzieren.
Die Asset-Tracking-Software bietet einfaches Abschreibungsmanagement, scanbasierte Audits und aussagekräftige Berichte, mit denen du fundierte Geschäftsentscheidungen treffen kannst. Standort- und Besitzhistorien machen es einfach, große Mengen an Vermögenswerten zu verfolgen. Die Zendesk-Module für Integration und Arbeitsauftragsmanagement unterstützen dich bei der Zentralisierung aller Aktivitäten in Bezug auf deine Vermögenswerte. Du kannst sogar benutzerdefinierte Felder und Benachrichtigungen für eine Asset-Management-Erfahrung festlegen, die genau auf deine Bedürfnisse zugeschnitten ist!
Preisoptionen ab:
40,00 $/Monat
- Kostenlose Version
- Gratis Testen
- Abonnement
Typische Kunden
- Freie Mitarbeiter
- Kleine Unternehmen (2–50)
- Mittelgroße Unternehmen (51–500)
- Großunternehmen (500 und mehr)
Bereitstellung
- Cloudbasiert
- On-Premise (vor Ort)
Erhältlich in diesen Ländern
Albanien, Algerien, Amerikanisch-Samoa, Amerikanische Jungferninseln, Andorra und 220 weitere
Unterstützte Sprachen
Englisch
Preisoptionen ab:
40,00 $/Monat
- Kostenlose Version
- Gratis Testen
- Abonnement
Bilder





Funktionen
Gesamtzahl der Funktionen von EZOfficeInventory: 151
Alternativen
JIRA Service Management

ServiceNow

LOCATE

monday.com

Nutzerbewertungen
Hast du EZOfficeInventory bereits?
Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

- Branche: Informationstechnologie & -dienste
- Unternehmensgröße: 10.000+ Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
EZ Office Ease of use
Bewertet am 18.2.2020
Overall my experience has been great and I appreciate the ease it brings to our needs for managing...
Overall my experience has been great and I appreciate the ease it brings to our needs for managing so many items as we do.
Vorteile
It is very easy to use and is great at categorizing any items we add for EZ management. There are too many features to list and I will just say that the app lives up to its brand name, EZ.
Nachteile
The reports function was a challenge at first and it seems like we can't delete previously created reports which remain under Bookmarked. Slightly annoying but easy to ignore.
Antwort von EZO
Hi Glenn,
We're delighted to hear you didn't have any complaints!
We sincerely appreciate you for taking out time to review us.
We're glad that you found EZOfficeInventory easy to use and felt that our application lives up to its brand name, EZ.
If you encounter any concerns in the future, feel free to drop us a message at support@ezofficeinventory.com and we would love to assist you.
- Branche: Eventservice
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
The Ease of EZOFFICEInventory
Bewertet am 13.8.2020
My personal experience has been great. When speaking with potential clients, if they have certain...
My personal experience has been great. When speaking with potential clients, if they have certain preferences on equipment needs, I can easy access our inventory to see off we have that particular equipment instantly. It is just very easy to use. It's not clunky in any way.
Vorteile
It's very user friendly software. Before selecting it, we looked at one other software. What we loved about it was the ability to customize it without having to call support for help. We are able to track all of our inventory via barcode no matter what project they are assigned to with ease, via online or mobile app.
Nachteile
As soon as I have an answer I will update. We are very pleased with the software.
In Betracht gezogene Alternativen
NetSuiteGründe für den Wechsel zu EZOfficeInventory
EZOfficeinventory is just that, easy to use. It is straightforward in how it allows you to tailor your inventory database to your company needs. In the events industry, time is money. I can't waste time wondering what's in inventory or not. There are times when I need answers yesterday, so I do not and cannot waste it because my inventory software is incapable of delivering.Antwort von EZO
Hi Duane, hope you are having a good day! Thank you for giving us the positive energy. If you ever feel like discussing anything related to the system and your workflow feel free to reach out to us. We will be happy to help.
- Branche: Unterhaltung
- Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 6.0 /10
EZ Office Inventory Review
Bewertet am 19.3.2020
I have been using EZ for the past 4yrs and it has done what we have needed it for.
I have been using EZ for the past 4yrs and it has done what we have needed it for.
Vorteile
The cost for the functionality that it offers I would say is well worth it. It does the job for what our IT Dept uses it for.
Nachteile
I just wished the portal was a bit more visually appealing. We currently have our company logo on top but would be nice to customize the whole page.
Antwort von EZO
Hey Eddie,
Thank you for expressing your view to us. We give our clients the flexibility to add their company name, logo and have their own subdomain. As far as the main Dashboard screen is concerned, make sure you customize and set your own KPIs as per your requirements. Traditionally, our focus has been more on giving our customers a feature rich system but this year, especially with the launch of our new UI, we are focusing more on the aesthetic appeal and customization involved in the system. This includes internationalization, which will give our customers the flexibility they need in terms of renaming fields and an over-all update of our mobile app. We're very eager on collecting feedback on our UI so please do reach out to us at support@ezofficeinventory.com and we will be happy to pass it on to our product team for consideration.
- Branche: Bildungsmanagement
- Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
- Wöchentlich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Bedienkomfort
- Weiterempfehlungsquote 7.0 /10
EZO for Inventory Management
Bewertet am 7.7.2023
Vorteile
I like that I have the ability to create a bar code sticker in the moment. This feature allows me to streamline the checkout process and helps me to quickly find asset availability.
Nachteile
My least favorite thing about EZO is the limited navigation. For instnace, I dont like that I cant return to the page I was on when I delete an asset. There are a few other navigation delays like this that cost me several seconds. It doesnt sound like much but those seconds add up.
- Branche: Bildungsmanagement
- Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
My Take on EZOfficeInventory for Colleges
Bewertet am 21.5.2020
I was the staff member who implemented and set up this system for our college and I work on the...
I was the staff member who implemented and set up this system for our college and I work on the team that uses this software everyday. We have about 200 assets in our system and over 5000 users. We use this system to manage reservations and loans of tech hardware such as speaker systems and cameras. Overall the system has worked well for our needs but I can tell that is is not optimized for this use case. We love the customer support and the flexibility of this software.
Vorteile
For our use case the most valuable feature is definitely the ability to pull user information from our existing LDAP system so we never have to worry about creating user profiles or authentication. We also love the "carts" module which saves us time when checking out multiple assets to the same student/staff member.
Nachteile
It is frustrating that carts is not set up as part of the core of the software and is instead an add-on. This means certain features like sending alerts based on cart actions or seeing cart reservations along side single item reservations. I feel this is likely due to the fact that this system is designed for companies to manage their assets among staff, but we are implementing it as a service/customer lending system sort of like a library for tech hardware.
In Betracht gezogene Alternativen
CheqroomWarum EZOfficeInventory gewählt wurde
our old software was incredibly slow and they went out of business.Gründe für den Wechsel zu EZOfficeInventory
Best value for the money compared to other products considered.EZOfficeInventory Häufig gestellte Fragen
Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über EZOfficeInventory.F. Welche Preispläne bietet EZOfficeInventory an?
EZOfficeInventory bietet folgende Kostenpläne an:
- Ab: 40,00 $/Monat Preisoptionen anzeigen
- Preismodell: Abonnement
- Gratis Testen: Verfügbar
F. Wer sind die typischen Nutzer von EZOfficeInventory?
EZOfficeInventory hat die folgenden typischen Kunden:
Selbstständig, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000
F: Welche Sprachen werden von EZOfficeInventory unterstützt?
EZOfficeInventory unterstützt die folgenden Sprachen:
Englisch
F. Unterstützt EZOfficeInventory mobile Geräte?
EZOfficeInventory unterstützt die folgenden Geräte:
Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)
F. Mit welchen anderen Applikationen integriert EZOfficeInventory?
EZOfficeInventory kann in folgende Anwendungen integriert werden:
Dropbox Business, JIRA Service Management, Okta, OneDrive, OneLogin, Zendesk Suite
F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet EZOfficeInventory an?
EZOfficeInventory bietet folgende Optionen für Kundensupport:
E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, Chat
Ähnliche Kategorien
Sieh alle für EZOfficeInventory gefundenen Softwarekategorien an.
- Inventarisierungssoftware für Medizinprodukte
- Event Management Software
- Barcode Software
- Lagerverwaltungssoftware
- Warenwirtschaftssysteme
- IT Asset Management Software
- Instandhaltungssoftware
- Bauprojektmanagement Software
- CMMS Software (Computerised Maintenance Management System)
- Auftragsmanagement Software
- Anlagegüterverwaltungssystem
- Inventarisierungssoftware
- Equipment Maintenance Software
- Werkzeugverwaltungssoftware
- Asset Tracking Software
- EAM Software