Teletrac Navman DIRECTOR
Teletrac Navman DIRECTOR
Über Teletrac Navman DIRECTOR
Teletrac Navman DIRECTOR ist eine cloudbasierte Flottenmanagementlösung für Unternehmen jeder Größe. DIRECTOR bietet Fahrzeugverfolgung, Fahrzeugwartung und Flottenanalyse in einer einzigen Lösung. Die Software verwendet GPS-fähige elektronische Protokollierungsgeräte (ELD), mit denen Flottenmanager Fahrzeug- und Fahrerinformationen in Echtzeit erfassen können.
Die GPS-basierte Fahrzeugverfolgungsfunktion der Software bietet Nutzern einen Überblick über Fahrzeugstandort und -daten in Echtzeit. Zu den DIRECTOR-Funktionen gehört ein Sicherheitsmodul, das Nutzern in Notfällen wie bei einer unbefugten Fahrzeugbewegung, Geschwindigkeitsüberschreitung und Airbagauslösung eine Warnmeldung sendet.
Mit der Flottenanalysefunktion der Software können Nutzer Fahrzeugdaten nutzen, um Berichte über die Flottenleistung zu erstellen. Nutzer können auch Sicherheitsanalysen durchführen, um ihnen zu helfen, über den Status ihrer Fahrzeuge auf dem Laufenden zu bleiben.
Mithilfe einer mobilen App zur Verfolgung des Fahrzeugstandortes haben Nutzer die volle Übersicht über ihre Flottenaktivitäten von jedem Ort aus und sind besser ausgestattet, um Entscheidungen in Bezug auf Fahrzeug- und Flottenmanagementpraktiken treffen zu können.
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Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Bedienkomfort
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
Alternativen
Samsara
Azuga Fleet
Motive
ClearPathGPS
Nutzerbewertungen
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- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 7.0 /10
Great Vehicle Tracking Software
Bewertet am 9.3.2018
Great tracking software if you are in the need of tracking fleet vehicles. You can easily find the...
Great tracking software if you are in the need of tracking fleet vehicles. You can easily find the location of your vehicles and track their daily routes.
Vorteile
It's a great tracking software to monitor your fleet vehicles on the daily. Gives you real-time status updates turn by turn on vehicles that you monitor.
Nachteile
Satellite gets funky on bad weather. Trackers can be disabled easily by easily disabling antenna. Your upgrading tracking device can be costly after time. Geofencing still needs improvements.
- Branche: Transport/Güterfrachtverkehr/Schienenverkehr
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Chattanooga Bus Company
Bewertet am 14.11.2019
It has been a positive experience. I would recommend it to all.
It has been a positive experience. I would recommend it to all.
Vorteile
Ease of use
The phone App
Customer support
Nachteile
Nothing really.
Like all software, just have to get use and comfortable with the system.
- Branche: Transport/Güterfrachtverkehr/Schienenverkehr
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 3.0 /10
Former Teletrac user switched to Samsara
Bewertet am 21.3.2024
Poor, when we chose not to renew our contract we had a lot of issues getting their billing...
Poor, when we chose not to renew our contract we had a lot of issues getting their billing department to make the correct adjustments
Vorteile
Was best option at the time for AOBRD compliance
Nachteile
When time came to switch from AOBRD to ELD we chose to switch to Samsara because of video features and ease of installation
- Branche: Transport/Güterfrachtverkehr/Schienenverkehr
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 0.0 /10
Great Product with absolutly no Customer service
Bewertet am 11.8.2022
DO NOT RECCOMEND THIS COMPANY DUE TO LACK OF CUSTOMER SERVICE!!! If you are lucky and have no...
DO NOT RECCOMEND THIS COMPANY DUE TO LACK OF CUSTOMER SERVICE!!! If you are lucky and have no issues getting setup, great for you!
However if you have any issues with tech support, good luck on 50 min wait times and no responses to emails.
Vorteile
The accuracy and the layout for reports are great
Nachteile
My original customer representative was amazing, however after she moved on to a different position, The new customer rep doesn't even have a phone number! Multiple emails sent, claims opened/Cases open and no support whatsoever! Her name is [SENSITIVE CONTENT] and even though I have been with the comapny for 3 years, I spoken to her only twice (because there is no way to contact her other than though emails) which are ignored
- Branche: Transport/Güterfrachtverkehr/Schienenverkehr
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 0.0 /10
SAVE YOURSELF RUN FROM TELETRAC!
Bewertet am 11.2.2020
We had used Teletrac, From June off 2018 – May of 2019, of the many problems we reported to...
We had used Teletrac, From June off 2018 – May of 2019, of the many problems we reported to Teletrac, I have included 2 specific examples that in my opinion not only demonstrate the lackadaisical approach Teletrac takes in resolving our issues, but also provides the reasons, beyond a shadow of a doubt, that Teletrac did not resolve our issues within a timely fashion.
Issue #1:
Idling Report Issues: We use idle data to dictate what our drivers will be receiving as part of their fuel-saving bonus.
Date Issue was Reported: 09/10/2018
Date Issue Resolved: Never
Total Time Unresolved: 8+ Months
Issue #1 Recap: We had reached out several times starting on September 10, 2018, to get the idle time reports fixed as they were providing incorrect data. This was a feature that Teletrac had advertised when selling their product. This issue although multiple correspondences every month from the original date of reporting were had, was never fixed. There were large periods of time that had gone on where we were never reached out too. This was detrimental to or business because our drivers have a performance bonus that is given out monthly that is based on fuel mileage when we are unable to get a correct reading of fuel consumption we are paying out bonuses or not paying out bonuses on incorrect data. To put this into perspective, Samsara our current ELD provider had an issue with their idle time reports, not only did they reach out to us on a weekly basis as this was being fixed, but t
Vorteile
The thing that attracted me to this company was the integration with McLeod and the reasonable price. -- However as I would soon discover, these were merely a honey trap.
Nachteile
1. The fact that the product just did not work.
2. The worst customer support I have ever had the displeasure of dealing with.
3. LIESSSS
In Betracht gezogene Alternativen
SamsaraWarum Teletrac Navman DIRECTOR gewählt wurde
False promises, we should have stayed with KT, KT is a great product, we switched because Keep trucking was working on fixing issues with their AOBRD function, we wanted to continue to use the AOBRD rather than switch to the ELD, WHICH WAS A MISTAKE, but hindsight is 20/20.Zuvor genutzte Software
MotiveGründe für den Wechsel zu Teletrac Navman DIRECTOR
Because at the time Samsara did not have McLeod integration, which now they do btw. and they are amazing!!! I can't believe Teletrac can stay in business with Samsara on the market.Teletrac Navman DIRECTOR Häufig gestellte Fragen
Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Teletrac Navman DIRECTOR.F. Welche Preispläne bietet Teletrac Navman DIRECTOR an?
Teletrac Navman DIRECTOR bietet folgende Kostenpläne an:
- Ab: 25,00 $
- Gratis Testen: Verfügbar
F. Wer sind die typischen Nutzer von Teletrac Navman DIRECTOR?
Teletrac Navman DIRECTOR hat die folgenden typischen Kunden:
2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000
F: Welche Sprachen werden von Teletrac Navman DIRECTOR unterstützt?
Teletrac Navman DIRECTOR unterstützt die folgenden Sprachen:
Englisch
F. Unterstützt Teletrac Navman DIRECTOR mobile Geräte?
Teletrac Navman DIRECTOR unterstützt die folgenden Geräte:
Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)
F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Teletrac Navman DIRECTOR?
Wir haben keine Informationen darüber, welche Integrationen Teletrac Navman DIRECTOR hat
F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Teletrac Navman DIRECTOR an?
Teletrac Navman DIRECTOR bietet folgende Optionen für Kundensupport:
E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, 24/7 Live-Support
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