BroadVoice Cloud PBX

Über BroadVoice Cloud PBX
BroadVoice Cloud PBX ist eine cloudbasierte Private Branch Exchange Software (PBX) für Unternehmen jeder Größe, die Softphone-, Remote-Office-, Telefon-, Voicemail- und virtuelle Faxfunktionen in einer Suite bietet.
Die PBX-Funktionalität der Software umfasst „Auto Attendant“, mit dem Nutzer automatisierte Sprachnachrichten wiedergeben können, sodass Nutzer auf der Grundlage von Eingaben über das Tastenfeld automatisch mit den richtigen Personen in Verbindung treten können. Falls Mitarbeitende im Kundendienst nicht verfügbar sind, können Nutzer ihre Nachrichten mithilfe der integrierten Voicemail-Funktion aufnehmen.
Eine Schlüsselfunktion des Produkts ist das „Audiokonferenz“-Modul, mit dem Nutzer Konferenzgespräche von verschiedenen Standorten in einem einheitlichen System durchführen können.
Die Lösung ist mit lokalen und globalen PBX-Tarifen erhältlich. Der lokale Tarif unterstützt Unternehmen in den USA, während der globale Tarif BroadVoice Cloud PBX Sprachanrufe aus 75 verschiedenen Ländern unterstützt.
Mit einer mobilen Anwendung für Geschäftsanrufe von Smartphone-Geräten aus können Nutzer von mehreren Standorten aus Geschäftsanrufe tätigen und die Geschäftskommunikation und Telefonkonferenzen von unterwegs effizient abwickeln.
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BroadVoice Cloud PBX
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Bedienkomfort
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
Alternativen
Vonage Business Communications

RingEX

Nextiva

Dialpad

Nutzerbewertungen
Hast du BroadVoice Cloud PBX bereits?
Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

- Branche: Gastgewerbe
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Great Product supported by an even greater team
Bewertet am 29.6.2021
Vorteile
This software provides the highest quality, with dependable and trusted service. The feature and benefits are easy to use and the value for price paid is phenomenal. We were able to double the number of phones for the same prices as what we were paying another provider.
Nachteile
The product was so easy to set up and use and the training provided was great. Can't find anything that I do not like about this software.
In Betracht gezogene Alternativen
Vonage Business CommunicationsWarum BroadVoice Cloud PBX gewählt wurde
Price. I needed more phones and BroadVoice was able to double my phones for the same price as what I was paying Vonage.Zuvor genutzte Software
Vonage Business CommunicationsGründe für den Wechsel zu BroadVoice Cloud PBX
Better price value. Since using Broadvoice, the service, support, and product are all great.- Branche: Telekommunikation
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Broadvoice should be an option you look at!
Bewertet am 22.6.2021
I love Broadvoice's Cloud PBX from top to bottom. A solid product and very highly recommend it.
I love Broadvoice's Cloud PBX from top to bottom. A solid product and very highly recommend it.
Vorteile
Broadvoice Bhive / Cloud PBX is a great, easy to use UC software application. It's easy for the customer and it's easy for the administrator and/or I.T. person to navigate through and use. With all of the major features needed in a UCaaS platform, Broadvoice combines great functionality, and use on cell phones desktop, laptop and ipad.
Nachteile
Interface could be designed a little better, more eye appeal, but overall it works great and no issues.
In Betracht gezogene Alternativen
RingEXWarum BroadVoice Cloud PBX gewählt wurde
Wanted to give Broadvoice a try and very glad I did. Huge upgrade.Zuvor genutzte Software
Vonage Business CommunicationsGründe für den Wechsel zu BroadVoice Cloud PBX
Pricing and ease of working with the company were considerations. Broadvoice won in both areas.- Branche: Informationstechnologie & -dienste
- Unternehmensgröße: Selbstständig
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 0.0 /10
Avoid Broadvoice if you're a small solo business.
Bewertet am 23.2.2025
Things started out great years ago. Pricing was decent, call quality was good. Now my account price...
Things started out great years ago. Pricing was decent, call quality was good. Now my account price almost doubled and I had to negotiate a smaller package with support. Then my call quality started to fail. Currently I can't receive calls at all. Support is extremely slow and in many cases they seem to be ignoring my support tickets. I'm ready to port my number out and leave. This is a horrible phone service.
Vorteile
Initial pricing seemed decent compared to competition. Call quality was decent.
Nachteile
Mobile apps are extremely buggy. Support can go days to a week without responding which is horrible when your business depends on a non working voip line. I assume larger volume customers are getting priority service while small businesses like myself get ignored. Account fees increased over the years. Account contract keeps getting auto renewed which is actually illegal here in Wisconsin.
Gründe für den Wechsel zu BroadVoice Cloud PBX
Pricing was better with Broadvoice. This is no longer true.Antwort von Broadvoice
Ryan,
We sincerely apologize for the challenges you’ve experienced. We take feedback like yours very seriously, as our business is built on delivering a strong customer experience, and it’s clear that we fell short of those expectations in your case.
We understand how critical our services are for your business, and we regret any frustration caused by the issues you've encountered. Your experience is not reflective of the level of service we strive to provide, and we’d love the opportunity to make things right.
Please reach out to us so we can discuss your concerns directly and work toward a resolution. Our team is committed to addressing any issues and earning back your trust.
We appreciate your time and your business, and we hope to have the chance to turn this around for you.
Thanks,
George Mitsopoulos
Chief Operating Officer
We have sent you a direct message with our contact information.
- Branche: Finanzdienstleistungen
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Great Offering for Cloud PBX
Bewertet am 28.7.2021
Outstanding customer service and design.
Outstanding customer service and design.
Vorteile
Simple to use, deploy and manage. Has served us well for many years.
Nachteile
What I wanted improved seemed to be addressed in B-Hive. We migrated to that offering now.
- Branche: Medizinische Praxis
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Admin & IT Broadvoice review
Bewertet am 6.7.2021
The system works seamlessly, the company is quick to answer questions, perform walk-throughs and...
The system works seamlessly, the company is quick to answer questions, perform walk-throughs and make sure if there is an issue it is resolved. I can not stand "I will get back to you" support like most services today where you have to submit a ticket and wait. BV responds immediately on the phone with a knowledgeable support person.
Vorteile
Customer Support, Functionality & issues are resolved usually with a single phone call. There was even a feature i didnot like that was changed.
Nachteile
The problem has been resolved there was a period of time where the system would go down. that has not happened in nearly a year.
BroadVoice Cloud PBX Häufig gestellte Fragen
Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über BroadVoice Cloud PBX.F. Welche Preispläne bietet BroadVoice Cloud PBX an?
BroadVoice Cloud PBX bietet folgende Kostenpläne an:
- Ab: 10,00 $/Monat
- Preismodell: Abonnement
- Gratis Testen: Verfügbar
F. Wer sind die typischen Nutzer von BroadVoice Cloud PBX?
BroadVoice Cloud PBX hat die folgenden typischen Kunden:
Selbstständig, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500
F: Welche Sprachen werden von BroadVoice Cloud PBX unterstützt?
BroadVoice Cloud PBX unterstützt die folgenden Sprachen:
Englisch
F. Unterstützt BroadVoice Cloud PBX mobile Geräte?
BroadVoice Cloud PBX unterstützt die folgenden Geräte:
Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)
F. Mit welchen anderen Applikationen integriert BroadVoice Cloud PBX?
BroadVoice Cloud PBX kann in folgende Anwendungen integriert werden:
Microsoft Outlook, Microsoft Teams, Salesforce Platform
F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet BroadVoice Cloud PBX an?
BroadVoice Cloud PBX bietet folgende Optionen für Kundensupport:
E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, Chat
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