Shore

Shore

Online-Buchungstool für KMUs

4.2/5 (32 Bewertungen)

Shore Übersicht

Was ist Shore?

Shore ist ein One-Stop-Shop, um Business-Workflows zu digitalisieren und bietet die notwendigen Werkzeuge, um bestehende Kunden zu monetarisieren, neue zu generieren und sich vom Wettbewerb mit State-of-the-Art-Websites und Kundenbindung-Tools zu unterscheiden. CRM Das Cloud-basiertes CRM-System von CRM Shore beinhaltet modernstes Scheduling-Management, eine Online-Kundendatenbank, eine Newsletter-Funktion und viele andere Funktionen, die Unternehmen helfen, effektiver zu operieren und Kundentermine leichter zu buchen. Web Shore erstellt State-of-the-Art Websites mit Designs, die 100 % auf die Präferenzen des Kunden angepasst werden. Shore kümmert sich auch um Onpage SEO und Keyword-Management, so dass es einfacher für Kunden ist, ein Unternehmen über Google oder andere Suchmaschinen zu finden. App Shore kann auch benutzerdefinierte Mobile Apps erstellen. Die App kann individualisiert und ganz nach den Bedürfnissen eines Unternehmens erstellt werden – mit allen relevanten Informationen und der Möglichkeit, einen Termin innerhalb der App zu buchen. Shore ist auch auf Apple‘s App Store und Google‘s Play Store zu finden. Network Shores Netzwerk-Funktion listet Kunden unter 30 Business-Verzeichnisse wie Foursquare, Facebook, Google, Yahoo, Bing und vielen mehr auf. Benutzer können dann mehr Kunden erreichen, sich mit ihnen einlassen und Buchungen direkt erhalten, nicht nur auf einer, sondern auf 30 verschiedenen Plattformen.

Shore Übersicht

Preis

Beginnt ab
99,00 $

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Preis-Leistungs-Verhältnis

Shore Funktionen

Geräte
Unternehmensgröße
K M G
Märkte
Europa, Vereinigte Staaten von Amerika
Unterstützte Sprachen
Englisch, Französisch, Deutsch, Italienisch, Norwegisch und 3 weitere , Spanisch, Schwedisch, Türkisch

Shore Bewertungen

Shore Bewertungen

Gesamtbewertung
4.2
/
5 32 Nutzerbewertungen
Ausgezeichnet
22

Sehr gut
3

Durchschnitt
2

Gering
1

Schlecht
4

Preis-Leistungs-Verhältnis
3.9
Funktionen
3.7
Bedienkomfort
4.1
Kundenbetreuung
4.2
78% haben diese Anwendung empfohlen
Josephine A.

Smooth & Beautiful User Experience + User Interface

I used the free trial early in 2018 and tested it again just last month, and WOW there has been major upgrades to make it the easiest to use (in my opinion) booking software in the market for now. It's just missing 2 key features that are keeping me from making the jump over from Acuity.

Shore's dashboard, menu, and overall navigation are very easy to use and doesn't require a high learning curve. The entire interface is quite beautifully arranged in a modern, clean way so it doesn't feel overloaded or cluttered for such a feature-rich software.

It's got all the bells and whistles in a neat package that will be useful for most SMB owners. What I mean is: you don't need to buy digital marketing software and text (SMS) services, and whatever digital service you need to reach new audiences separately. Shore has the key functionalities of those features built into their system. I'm currently paying extra for digital marketing (ConvertKit) and text functionality (Twilio), which balloon my operating costs (their services are priced based on size of customer base; more customers = higher $ subscription).

With Shore alone, you could probably easily save $50+/month (i.e., booking, digital marketing, SMS communication). Again, if/when Shore includes a class package option and allows customers to book multiple appointments at a time, I'm switching over.


Mit Google übersetzen
Carl A.

waste of money. Very poor software and service. Using shore has made my life hell


Mit Google übersetzen
Sergio S.

Exceptional Product, Even Better Service


Mit Google übersetzen
Michelle D.

Excellent Support Team for My Business

The Shore Team provides exceptional service! From day one of building my site they've been patient with all my requests and always ensure my overall satisfaction. No matter how big or small the job, they work to solve my issues in a timely manner. And when I need a minor change here or there, they efficiently and effectively complete each task. It gives me such peace of mind having this kind of support for my business. I always feel valued and taken care of which isn't the norm these days. Definitely the type of people I want in my corner. I highly recommend them a try!


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Michail K.

Hi, I use Calender since3 Years ago , I do a GOOD & MORE Business with this Service. I LOVE...

I use Shore Calender since 3 Years ago ,
I do a GOOD & MORE Business with this Service.
I LOVE IT


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Josephine A.
Branche: E-Learning
Untern. Größe: Selbstständig
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Smooth & Beautiful User Experience + User Interface

Täglich für 6-12 Monate genutzt
Bewertet am 27.7.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

I used the free trial early in 2018 and tested it again just last month, and WOW there has been major upgrades to make it the easiest to use (in my opinion) booking software in the market for now. It's just missing 2 key features that are keeping me from making the jump over from Acuity.

Shore's dashboard, menu, and overall navigation are very easy to use and doesn't require a high learning curve. The entire interface is quite beautifully arranged in a modern, clean way so it doesn't feel overloaded or cluttered for such a feature-rich software.

It's got all the bells and whistles in a neat package that will be useful for most SMB owners. What I mean is: you don't need to buy digital marketing software and text (SMS) services, and whatever digital service you need to reach new audiences separately. Shore has the key functionalities of those features built into their system. I'm currently paying extra for digital marketing (ConvertKit) and text functionality (Twilio), which balloon my operating costs (their services are priced based on size of customer base; more customers = higher $ subscription).

With Shore alone, you could probably easily save $50+/month (i.e., booking, digital marketing, SMS communication). Again, if/when Shore includes a class package option and allows customers to book multiple appointments at a time, I'm switching over.

Vorteile

-Clean, bright, and modern interface
-Easy to navigate (easiest to use imo in the current market)
-Email newsletter/marketing with tagging and segmentation tools
-Customer database w/extra profile features
-Text reminder function
-AMAZING dashboard with reporting/insight tools for business analysis
-Responsive client support

Nachteile

Two features that would make Shore the go-to booking software for me is:

1) to have a class package option, as many of my customers like to buy packages at a discounted price; and 2) to allow the customer to book more than 1 appointment at a time.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Carl A.
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waste of money. Very poor software and service. Using shore has made my life hell

Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 8.6.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

Vorteile

Nothing to like other than our clients giving us another thing to talk about whilst in the barber chair

Nachteile

Where do I start? The practicality of the software is shocking. The fact that all I've ever asked for is for my clients to have a login on the app they designed for us so when they book an appointment they don't have to fill in there details every time is poor and they can't in a year and a half resolve the problem. Then there's the being able to have me and my colleague on different time slots. How hard is it to have one barber operating 20-minute slots and one 30 minute slots. Also after a year and half my account manager only just tells me how appointments can be canceled by the client after months of asking. Lastly, there's the shore app keeps kicking me and my colleague out so every time we go to check our appointments we have to log back in. Not good customer service neither I've requested on numerous occasions that things be organized better on my app and website with no luck in getting it right. All in all a complete waste of my time and money I had been better off using another provider like Booksy or cue junky. The only thing that would make me happy now is being compensated for my horrible experience so I can set up my booking service elsewhere

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Antwort von Shore

Hello Mr. Allain,
We would like to apologize and we're sorry to hear you're that your unsatisfied with our product and service.
We always try to implement our customer's feature requests, but unfortunately it is not possible to realize every request immediately.
We are still in contact with you regarding your issues with the Shore business app.
Please contact us if you are still unhappy with your website or app and we'll try to find solutions as quick as possible.
We're looking forward to hearing from you.

Kind regards,
Your Customer Relations Team

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Sergio S.
Branche: Verbraucherdienste
Untern. Größe: Selbstständig
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Exceptional Product, Even Better Service

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 17.9.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

Vorteile

The software fits my needs, and I have never had any customer complaints regarding ease of use. I run a very busy private hairstyling business in NYC, and with customers paying $100 plus for men's​ haircuts, you can expect a very picky/particular clientele. With that said, everyone finds the system easy to use and book, even with multiple booking types.​ My representative, has been extremely accommodating. He was always quick to respond and is very knowledgable about the product. I couldn't ask for better customer service.

Nachteile

Nothing to add to this category, I am very pleased with the service.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Michelle D.
Branche: Gesundheit, Wellness & Fitness
Untern. Größe: Selbstständig
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Excellent Support Team for My Business

Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 27.8.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

The Shore Team provides exceptional service! From day one of building my site they've been patient with all my requests and always ensure my overall satisfaction. No matter how big or small the job, they work to solve my issues in a timely manner. And when I need a minor change here or there, they efficiently and effectively complete each task. It gives me such peace of mind having this kind of support for my business. I always feel valued and taken care of which isn't the norm these days. Definitely the type of people I want in my corner. I highly recommend them a try!

Vorteile

Ease of use and having all the features I need under ONE umbrella.

Nachteile

It can be a little unpredictable at times with regards to appointment and odd changes to the website.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Michail K.
Branche: Kosmetik
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
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Hi, I use Calender since3 Years ago , I do a GOOD & MORE Business with this Service. I LOVE IT

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 24.4.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

I use Shore Calender since 3 Years ago ,
I do a GOOD & MORE Business with this Service.
I LOVE IT

Vorteile

EASY & FAST
Hi,
I use Calender since3 Years ago ,
I do a GOOD & MORE Business with this Service.
I LOVE IT

Nachteile

I do more MONEY with this Service
THANK YOU SOO MUCH
Hi,
I use Calender since3 Years ago ,
I do a GOOD & MORE Business with this Service.
I LOVE IT

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Antwort von Shore

Hello Michail!
we're excited that you're so happy with Shore!
Thank you for your kind words!
We wish you the very best for the future and we are looking forward to a long lasting and successfull partnership!
Kind regards,
Your Shore Relations Team

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Nutzerempfehlung
9.4/10
Basierend auf 32 Benutzerbewertungen
Vergleiche Nutzerempfehlungen mit Alternativen
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Shore Preis

Shore Preis

Beginnt ab
99,00 $
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Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis
Preis-Leistungs-Verhältnis
3.9/5
Basierend auf 32 Benutzerbewertungen
Vergleiche das Preis-Leistungs-Verhältnis mit Alternativen
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Shore Funktionen

Shore Funktionen

API
Aktivitäts-Dashboard
Aktivitäts-Verfolgung
Anpassbare Berichterstellung
Anpassbare Vorlagen
Automatische Benachrichtigungen
Benutzerdefinierte Felder
Berichterstattung und Statistik
CRM-Integration
Daten-Import / -Export
E-Mail-Integration
Echtzeit-Daten
Elektronische Zahlungen
Erinnerungen
Integration von Dritten
Kalenderverwaltung
Kundendatenbank
Kundenspezifisches Branding
Social-Media-Integration
Umfragen & Feedback
Funktionen
3.7/5
Basierend auf 32 Benutzerbewertungen
Vergleiche Funktionen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Kategorien

Shore Häufig gestellte Fragen

Shore Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Shore.

F. Welche Preispläne bietet Shore an?

Shore bietet folgende Kostenpläne an:

Beginnt ab: 99,00 $

Preismodell: Abonnement

Gratis Testen: Nicht verfügbar

F. Was sind die Hauptfunktionen von Shore?

Wir haben keine Informationen über die Funktionen von Shore

F. Wer sind die typischen Nutzer von Shore?

Shore hat die folgenden typischen Kunden:

Kleine Unternehmen

F: Welche Sprachen werden von Shore unterstützt?

Shore unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch, Französisch, Deutsch, Italienisch, Norwegisch, Spanisch, Schwedisch, Türkisch

F. Welche Preispläne bietet Shore an?

Shore hat folgende Preismodelle:

Abonnement

F. Unterstützt Shore mobile Geräte?

Shore unterstützt die folgenden Geräte:

Android, iPhone, iPad

F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Shore?

Shore kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Facebook, Weebly, Wordpress

F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Shore an?

Shore bietet folgende Optionen für Kundensupport:

Wissensdatenbank, Online-Support, Telefon-Support