Shore Übersicht

Was ist Shore?

Shore ist ein One-Stop-Shop, um Business-Workflows zu digitalisieren und bietet die notwendigen Werkzeuge, um bestehende Kunden zu monetarisieren, neue zu generieren und sich vom Wettbewerb mit State-of-the-Art-Websites und Kundenbindung-Tools zu unterscheiden.

CRM
Das Cloud-basiertes CRM-System von CRM Shore beinhaltet modernstes Scheduling-Management, eine Online-Kundendatenbank, eine Newsletter-Funktion und viele andere Funktionen, die Unternehmen helfen, effektiver zu operieren und Kundentermine leichter zu buchen.

Web
Shore erstellt State-of-the-Art Websites mit Designs, die 100 % auf die Präferenzen des Kunden angepasst werden. Shore kümmert sich auch um Onpage SEO und Keyword-Management, so dass es einfacher für Kunden ist, ein Unternehmen über Google oder andere Suchmaschinen zu finden.

App
Shore kann auch benutzerdefinierte Mobile Apps erstellen. Die App kann individualisiert und ganz nach den Bedürfnissen eines Unternehmens erstellt werden – mit allen relevanten Informationen und der Möglichkeit, einen Termin innerhalb der App zu buchen. Shore ist auch auf Apple‘s App Store und Google‘s Play Store zu finden.

Network
Shores Netzwerk-Funktion listet Kunden unter 30 Business-Verzeichnisse wie Foursquare, Facebook, Google, Yahoo, Bing und vielen mehr auf. Benutzer können dann mehr Kunden erreichen, sich mit ihnen einlassen und Buchungen direkt erhalten, nicht nur auf einer, sondern auf 30 verschiedenen Plattformen.

Shore Übersicht

Kosten

Beginnt ab
99,00 $

Preisoptionen

Gratis Testen
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis

Shore Funktionen

Geräte
Unternehmensgröße
K M G
Märkte
Vereinigte Staaten von Amerika
Unterstützte Sprachen
Englisch, Französisch, Deutsch, Italienisch, Norwegisch und 3 weitere , Spanisch, Schwedisch, Türkisch

Shore Bewertungen

Shore Bewertungen

Gesamtbewertung
4,2
/
5
Ausgezeichnet
23

Sehr gut
3

Durchschnitt
2

Gering
1

Schlecht
4

Preis-Leistungs-Verhältnis
3,9
Funktionen
3,8
Bedienkomfort
4,1
Kundenbetreuung
4,2
79% haben diese Anwendung empfohlen
Charles J.

Best of it’s kind on the Market.


Mit Google übersetzen
Josephine A.

Smooth & Beautiful User Experience + User Interface

I used the free trial early in 2018 and tested it again just last month, and WOW there has been major upgrades to make it the easiest to use (in my opinion) booking software in the market for now. It's just missing 2 key features that are keeping me from making the jump over from Acuity.

Shore's dashboard, menu, and overall navigation are very easy to use and doesn't require a high learning curve. The entire interface is quite beautifully arranged in a modern, clean way so it doesn't feel overloaded or cluttered for such a feature-rich software.

It's got all the bells and whistles in a neat package that will be useful for most SMB owners. What I mean is: you don't need to buy digital marketing software and text (SMS) services, and whatever digital service you need to reach new audiences separately. Shore has the key functionalities of those features built into their system. I'm currently paying extra for digital marketing (ConvertKit) and text functionality (Twilio), which balloon my operating costs (their services are priced based on size of customer base; more customers = higher $ subscription).

With Shore alone, you could probably easily save $50+/month (i.e., booking, digital marketing, SMS communication). Again, if/when Shore includes a class package option and allows customers to book multiple appointments at a time, I'm switching over.


Mit Google übersetzen
Debbie I.

Update

Positive. Gratitude.Supported. Productive.
Looking forward to our future 👍 together.
[SENSITIVE CONTENT HIDDEN] are fantastic.


Mit Google übersetzen
Carl A.

waste of money. Very poor software and service. Using shore has made my life hell


Mit Google übersetzen
Sergio S.

Exceptional Product, Even Better Service


Mit Google übersetzen
Charles J.
Branche: Maschinerie
Untern. Größe: 201-500 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Best of it’s kind on the Market.

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 22.5.2018
Quelle der Bewertung: GetApp

Vorteile

Saves tons of time! Customers can book, cancel, and rebook all without my assistance 24/7. I can view the activity and have booking stats as well.

Nachteile

Had a problem with the time slots. That would seem to be a thing of the past. As a health care provider, customizing appointment times for patients without cheating them can be challenging .

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Josephine A.
Branche: E-Learning
Untern. Größe: Selbstständig
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Smooth & Beautiful User Experience + User Interface

Täglich für 6-12 Monate genutzt
Bewertet am 27.7.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

I used the free trial early in 2018 and tested it again just last month, and WOW there has been major upgrades to make it the easiest to use (in my opinion) booking software in the market for now. It's just missing 2 key features that are keeping me from making the jump over from Acuity.

Shore's dashboard, menu, and overall navigation are very easy to use and doesn't require a high learning curve. The entire interface is quite beautifully arranged in a modern, clean way so it doesn't feel overloaded or cluttered for such a feature-rich software.

It's got all the bells and whistles in a neat package that will be useful for most SMB owners. What I mean is: you don't need to buy digital marketing software and text (SMS) services, and whatever digital service you need to reach new audiences separately. Shore has the key functionalities of those features built into their system. I'm currently paying extra for digital marketing (ConvertKit) and text functionality (Twilio), which balloon my operating costs (their services are priced based on size of customer base; more customers = higher $ subscription).

With Shore alone, you could probably easily save $50+/month (i.e., booking, digital marketing, SMS communication). Again, if/when Shore includes a class package option and allows customers to book multiple appointments at a time, I'm switching over.

Vorteile

-Clean, bright, and modern interface
-Easy to navigate (easiest to use imo in the current market)
-Email newsletter/marketing with tagging and segmentation tools
-Customer database w/extra profile features
-Text reminder function
-AMAZING dashboard with reporting/insight tools for business analysis
-Responsive client support

Nachteile

Two features that would make Shore the go-to booking software for me is:

1) to have a class package option, as many of my customers like to buy packages at a discounted price; and 2) to allow the customer to book more than 1 appointment at a time.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Debbie I.
Branche: Gesundheit, Wellness & Fitness
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Update

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 13.8.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

Positive. Gratitude.Supported. Productive.
Looking forward to our future 👍 together.
[SENSITIVE CONTENT HIDDEN] are fantastic.

Vorteile

I feel I worked with [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] to make unique booking system in 2017. Shore team have continued to support, update, help us evolve our business and survive Covid19. Our team has grown over the years and Shore have made this possible.

Nachteile

Sometimes we’d like to customise areas, that are on the template.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Carl A.
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

waste of money. Very poor software and service. Using shore has made my life hell

Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 8.6.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

Vorteile

Nothing to like other than our clients giving us another thing to talk about whilst in the barber chair

Nachteile

Where do I start? The practicality of the software is shocking. The fact that all I've ever asked for is for my clients to have a login on the app they designed for us so when they book an appointment they don't have to fill in there details every time is poor and they can't in a year and a half resolve the problem. Then there's the being able to have me and my colleague on different time slots. How hard is it to have one barber operating 20-minute slots and one 30 minute slots. Also after a year and half my account manager only just tells me how appointments can be canceled by the client after months of asking. Lastly, there's the shore app keeps kicking me and my colleague out so every time we go to check our appointments we have to log back in. Not good customer service neither I've requested on numerous occasions that things be organized better on my app and website with no luck in getting it right. All in all a complete waste of my time and money I had been better off using another provider like Booksy or cue junky. The only thing that would make me happy now is being compensated for my horrible experience so I can set up my booking service elsewhere

Übersetzen auf: Deutsch

Antwort von Shore

Hello Mr. Allain,
We would like to apologize and we're sorry to hear you're that your unsatisfied with our product and service.
We always try to implement our customer's feature requests, but unfortunately it is not possible to realize every request immediately.
We are still in contact with you regarding your issues with the Shore business app.
Please contact us if you are still unhappy with your website or app and we'll try to find solutions as quick as possible.
We're looking forward to hearing from you.

Kind regards,
Your Customer Relations Team

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Sergio S.
Branche: Verbraucherdienste
Untern. Größe: Selbstständig
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Exceptional Product, Even Better Service

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 17.9.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

Vorteile

The software fits my needs, and I have never had any customer complaints regarding ease of use. I run a very busy private hairstyling business in NYC, and with customers paying $100 plus for men's​ haircuts, you can expect a very picky/particular clientele. With that said, everyone finds the system easy to use and book, even with multiple booking types.​ My representative, has been extremely accommodating. He was always quick to respond and is very knowledgable about the product. I couldn't ask for better customer service.

Nachteile

Nothing to add to this category, I am very pleased with the service.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Nutzerempfehlung
9,4/10
Basierend auf 33 Benutzerbewertungen
Vergleiche Nutzerempfehlungen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Shore Preis

Shore Preis

Beginnt ab
99,00 $
Gratis Testen
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,9/5
Basierend auf 33 Benutzerbewertungen
Vergleiche das Preis-Leistungs-Verhältnis mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Shore Funktionen

Shore Funktionen

API
Aktivitäts-Dashboard
Aktivitäts-Verfolgung
Anpassbare Berichterstellung
Anpassbare Vorlagen
Automatische Benachrichtigungen
Benutzerdefinierte Felder
Berichterstattung und Statistik
Daten-Import / -Export
E-Mail-Integration
Elektronische Zahlungen
Erinnerungen
Integration von Dritten
Kalenderverwaltung
Kontakt-Datenbank
Kontaktmanagement
Kundendatenbank
Kundenspezifisches Branding
Social-Media-Integration
Umfragen & Feedback
Funktionen
3,8/5
Basierend auf 33 Benutzerbewertungen
Vergleiche Funktionen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Kategorien

Shore Häufig gestellte Fragen

Shore Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Shore.

F. Welche Preispläne bietet Shore an?

Shore bietet folgende Kostenpläne an:

Beginnt ab: 99,00 $

Preismodell: Abonnement

Gratis Testen: Nicht verfügbar

F. Was sind die Hauptfunktionen von Shore?

Wir haben keine Informationen über die Funktionen von Shore

F. Wer sind die typischen Nutzer von Shore?

Shore hat die folgenden typischen Kunden:

Kleine Unternehmen

F: Welche Sprachen werden von Shore unterstützt?

Shore unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch, Französisch, Deutsch, Italienisch, Norwegisch, Spanisch, Schwedisch, Türkisch

F. Welche Preispläne bietet Shore an?

Shore hat folgende Preismodelle:

Abonnement

F. Unterstützt Shore mobile Geräte?

Shore unterstützt die folgenden Geräte:

Android, iPhone, iPad

F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Shore?

Shore kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Facebook, Weebly, Wordpress

F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Shore an?

Shore bietet folgende Optionen für Kundensupport:

Wissensdatenbank, Telefon-Support, Online-Support