Slemma

Slemma

Business analytics app for teams

4,4/5 (10 Bewertungen)

Slemma Übersicht

Was ist Slemma?

Slemma is a powerful reporting tool that enables users to easily create dynamic dashboards from multiple data sets. The web-based tool connects to over 75 data warehouses, databases and cloud service solutions. Slemma's step-by-step Chart Designer makes report generation quick and seamless, allowing businesses to visualize their third-party data in minutes.

With Slemma’s unmatched collaboration capabilities, dashboards and reports can easily be shared to both clients and colleagues, while user permissions ensure that sensitive data can only be accessed, viewed and edited by specified user members. Slemma's data dashboards can be viewed on virtually any device for easy presentation. Do you have data security concerns? Slemma can be installed on-premises, behind your corporate firewall.

Slemma helps your business grow by liberating your data, providing valuable insights that everyone in your organization can understand and act on. Slemma empowers business leaders to monitor and improve KPIs, speed up internal decision making, win more clients and increase transparency.

Slemma Übersicht

Kosten

Beginnt ab
29,00 $/Monat

Preisoptionen

Gratis Testen
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis

Basic: $29/month (3 users included)

Small Business: $99/month (10 users included)

Standard: $199/month (30 users included)

Client Reporting: $599 (80 users included)

Custom plan: contact for pricing

All plans come with unlimited data and data connections, reports, and dashboards.
Additional users are available for all plans.

A White-labeled Slemma version for Agencies: contact for pricing

Embedded Business Analytics and Dashboards: contact for pricing


Slemma Funktionen

Geräte
Unternehmensgröße
K M G
Märkte
Asien, Australien, Brasilien, Kanada, Europa und 5 weitere , Deutschland, Indien, Japan, Lateinamerika, Mexiko
Unterstützte Sprachen
Englisch, Russisch

Screenshots

Slemma Screenshot: Dashboard filters let other users play with the data, and filter or segment it to run their own analysis
Slemma Screenshot: Dashboard filters let other users play with the data, and filter or segment it to run their own analysis Slemma Screenshot: Users are able to format dashboards charts the way they want with Slemma Slemma Screenshot: Drill down into your data with filters. Slemma Screenshot: Integrate with the cloud storage, data warehouse and cloud service solutions you already use. Slemma Screenshot: Create a dashboard to get a full overview of your business health. Slemma Screenshot:

Slemma Bewertungen

Slemma Bewertungen

Gesamtbewertung
4,4
/
5
Ausgezeichnet
7

Sehr gut
1

Durchschnitt
1

Gering
1

Schlecht
0

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,3
Funktionen
4,2
Bedienkomfort
4,2
Kundenbetreuung
4,2
80% haben diese Anwendung empfohlen
Maria G.


Mit Google übersetzen
Verifizierter Rezensent

An Excellent Data Visualization Product!

All my data, all in one place.


Mit Google übersetzen
Verifizierter Rezensent

Simply understaffed support


Mit Google übersetzen
Verifizierter Rezensent

good and best pricing


Mit Google übersetzen
Verifizierter Rezensent

Best bang for your buck option


Mit Google übersetzen
Maria G.
Branche: Informationstechnologie & -dienste
Untern. Größe: 13-50 Mitarbeiter

Nur Sternebewertungen

Bewertet am 27.6.2016
Quelle der Bewertung: GetApp

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 9.0/10

Verifizierter Rezensent
Übersetzen auf: Deutsch

An Excellent Data Visualization Product!

Täglich für 6-12 Monate genutzt
Bewertet am 10.10.2017
Quelle der Bewertung: Capterra

All my data, all in one place.

Vorteile

This tool simply makes things easy for me. Before, I needed to check reports in four different places, now I've got everything in one dashboard.

Nachteile

While the gang at Slemma are usually pretty good about anouncing upgrades to the software, sometimes the updates can be a bit difficult to figure out. Nothing that a quick chat with support can't solve, though!

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Verifizierter Rezensent
Branche: Informationstechnologie & -dienste
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Simply understaffed support

Wöchentlich für 1-5 Monate genutzt
Bewertet am 30.8.2017
Quelle der Bewertung: GetApp

Vorteile

Sales team was supportive and helpful to position the sale of the product. When I signed up, the support has an online chat option, that's a PRO ...BUT it is understaffed....Connecting API's is easy.. getting them to sing analytics ... isnt.

Nachteile

Onboarding is very very difficult. With Support being understaffed OR having high volume ... question are not viewed for long periods of time and responses are equally slow. The system is NOT simple to set up and zero You Tube video exist for this interface at this point to help.. triggering a Fee for service to set up . No training exists online or in documentation.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 3.0/10

Verifizierter Rezensent
Übersetzen auf: Deutsch

good and best pricing

Wöchentlich für 6-12 Monate genutzt
Bewertet am 31.12.2017
Quelle der Bewertung: Capterra

Vorteile

My business needs to report on a lot of different metrics - these come from quite a few different sources. This is no problem for Slemma; I've got all my reporting all in one place. And, it's easy to use! No need to pull other groups in to create reports for me - I can do it all myself.

Nachteile

Sales team was supportive and helpful to position the sale of the product. When I signed up, the support has an online chat option, that's a PRO ...BUT it is understaffed...

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 6.0/10

Verifizierter Rezensent
Branche: Marketing & Werbung
Untern. Größe: 13-50 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Best bang for your buck option

Täglich für 1-5 Monate genutzt
Bewertet am 1.12.2017
Quelle der Bewertung: GetApp

Vorteile

Best pricing, customer support and ease of use of any BI visualization tool out there. I can't say enough about the customer support, just great people to work with. Would recommend to any small to midsize business.

Nachteile

Design options both aesthetically and functionally could use a little improvement, but once again it's worth the money for sure.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 9.0/10

Nutzerempfehlung
8/10
Basierend auf 10 Benutzerbewertungen
Vergleiche Nutzerempfehlungen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Slemma Preis

Slemma Preis

Beginnt ab
29,00 $/Monat
Gratis Testen
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis

Basic: $29/month (3 users included)

Small Business: $99/month (10 users included)

Standard: $199/month (30 users included)

Client Reporting: $599 (80 users included)

Custom plan: contact for pricing

All plans come with unlimited data and data connections, reports, and dashboards.
Additional users are available for all plans.

A White-labeled Slemma version for Agencies: contact for pricing

Embedded Business Analytics and Dashboards: contact for pricing

Basic: $29/month (3 users included)

Small Business: $99/month (10 users included)

Standard: $199/month (30 users included)

Client Reporting: $599 (80 users included)

Custom plan: contact for pricing

All plans come with unlimited data and data connections, reports, and dashboards.
Additional users are available for all plans.

A White-labeled Slemma version for Agencies: contact for pricing

Embedded Business Analytics and Dashboards: contact for pricing

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,3/5
Basierend auf 10 Benutzerbewertungen
Vergleiche das Preis-Leistungs-Verhältnis mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Slemma Funktionen

Slemma Funktionen

API
Ad-hoc-Berichterstattung
Aktivitäts-Dashboard
Anpassbare Berichterstellung
Berichterstattung und Statistik
Business Intelligence
Dashboard-Erstellung
Daten-Import / -Export
Datenfilterung
Datenvisualisierung
Diagramm-Erstellung
Drag-and-Drop-Oberfläche
Echtzeit-Analytik
Echtzeit-Daten
Integration von Dritten
Prädiktive Analytik
Trend-Analysen
Visuelle Analytik
Werkzeuge zur Zusammenarbeit
Überwachung
Funktionen
4,2/5
Basierend auf 10 Benutzerbewertungen
Vergleiche Funktionen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Kategorien

Zusätzliche Informationen für Slemma

Zusätzliche Informationen für Slemma

Schlüssel-Features von Slemma

  • Automate reporting by sending pdfs directly to inboxes
  • Browser-based interface that doesn’t require coding
  • Build collections of reports and charts based on topics
  • Complete control over the looks and feel of reports
  • Connect and mix desperate data sources
  • Create visualizations without any coding
  • Customize the look of charts and dashboards
  • Embedded Analytics
  • Gain key insights from data
  • Have complete control over who sees what
  • Multidimensional analysis
  • Privately share dashboards and data
  • Pull data from a suite of services already in use

Vorteile

- Slemma connects to 75+ cloud services, cloud storage and data warehouse solutions including Google Analytics, Google Drive, Pipedrive and HubSpot
- Slemma makes data reporting easy and accessible for sharing. Users can invite colleagues and share their insights with team members, via URL or scheduled emails.
- Scheduled dashboard delivery and data refresh ensures that users are always viewing the most up-to-date data.
- Users can plug their data into pre-built charts and dashboards or, build their own with Slemma's Chart Designer. Users can save original charts as templates and distribute to other members of their team.
- Advanced client reporting and dynamic filtering allows users to easily, and securely, distribute dashboards and reports to clients.

Slemma Häufig gestellte Fragen

Slemma Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Slemma.

F. Welche Preispläne bietet Slemma an?

Slemma bietet folgende Kostenpläne an:

Beginnt ab: 29,00 $/Monat

Preismodell: Abonnement

Gratis Testen: Verfügbar

Basic: $29/month (3 users included) Small Business: $99/month (10 users included) Standard: $199/month (30 users included) Client Reporting: $599 (80 users included) Custom plan: contact for pricing All plans come with unlimited data and data connections, reports, and dashboards. Additional users are available for all plans. A White-labeled Slemma version for Agencies: contact for pricing Embedded Business Analytics and Dashboards: contact for pricing

F. Was sind die Hauptfunktionen von Slemma?

Slemma bietet die folgenden Funktionen:

  • Automate reporting by sending pdfs directly to inboxes
  • Browser-based interface that doesn’t require coding
  • Build collections of reports and charts based on topics
  • Complete control over the looks and feel of reports
  • Connect and mix desperate data sources
  • Create visualizations without any coding
  • Customize the look of charts and dashboards
  • Embedded Analytics
  • Gain key insights from data
  • Have complete control over who sees what
  • Multidimensional analysis
  • Privately share dashboards and data
  • Pull data from a suite of services already in use

F. Wer sind die typischen Nutzer von Slemma?

Slemma hat die folgenden typischen Kunden:

Mittlere Unternehmen, Non-Profit, Öffentliche Verwaltung, Kleine Unternehmen

F: Welche Sprachen werden von Slemma unterstützt?

Slemma unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch, Russisch

F. Welche Preispläne bietet Slemma an?

Slemma hat folgende Preismodelle:

Abonnement

F. Unterstützt Slemma mobile Geräte?

Wir haben keine Informationen darüber, welche Geräte Slemma unterstützt

F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Slemma?

Slemma kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Benchmark Email, HubSpot CRM, HubSpot Marketing, Insightly, Keap, Pipedrive, Salesforce Marketing Cloud, Stripe, Zendesk, Zendesk Sell

F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Slemma an?

Slemma bietet folgende Optionen für Kundensupport:

Wissensdatenbank, Online-Support, Video-Anleitungen, Häufig gestellte Fragen