HelpOnClick
Über HelpOnClick
Die HelpOnClick Live Chat-Software ist eine leistungsstarke Lösung für kleine und mittlere Unternehmen. Die Kombination mehrerer aktueller Funktionen und eines moderaten Preises macht die Software zu einer lohnenden Investition für Unternehmer.
Die Datenverkehr-Überwachung und das Chatten mit Kunden in Echtzeit ist direkt nach der Installation verfügbar, die lediglich durch Kopieren und Einfügen erfolgt. Erweiterte Anpassungsoptionen helfen Website-Inhabern, das Tool an das Erscheinungsbild ihrer Website anzupassen.
HelpOnClick Live Chat kann in jede Website integriert werden. Es unterstützt mehrere Websites und Abteilungen, sodass Betreiber auf mehreren Websites vom selben Konto aus Unterstützung anbieten können. Gleichzeitig können Administratoren verschiedene Einstellungen und Vorlagen auf verschiedene Websites anwenden.
HelpOnClick bietet native Anwendungen für iOS- und Android-Geräte, einen Chat für Facebook-Seiten, einen virtuellen Assistenten (automatisierte Antworten), eine Integration mit dem HelpOnClick-Helpdesk oder einem beliebigen Helpdesk deiner Wahl.
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Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.
- Branche: Sicherheit & Untersuchungen
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
We Love HelpOnClick and Our Customers Do Too!
Bewertet am 11.12.2018
We've been able to help so many customers with this app, that alone is worth its cost. A few...
We've been able to help so many customers with this app, that alone is worth its cost. A few customers have even used HelpOnClick to ask for quotes. We love it because it offers our customers a simple, easy way to get in touch with us and get most of their questions answered.
Vorteile
HelpOnClick was super easy to install on our website. As the administrator of the program, it's easy to add or remove users, create canned responses to quickly engage the customer, and it couldn't be easier for our website visitors to use.
Nachteile
Sometimes I forget to set the app to "offline" when I leave for lunch and a customer will try to chat with me when I'm not there. I wish it would automatically go offline once my computer went to sleep, but HelpOnClick will stay connected even when I'm gone.
- Branche: Maschinerie
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
Chatting like the best of them!
Bewertet am 16.4.2019
Vorteile
The functionality. As the Admin for my company, I like being able to utilize the functionality at maximum capacity to better understand how my team is using the software, and how we can better serve our customers.
Nachteile
I'd like to better understand the path user's are taking when they are on my site when they leave a message. I'm not sure if this is through HelpOnClick or a third party, but I think the software should tell us more about what people are ready/looking at when they leave us a message after hours. This would be very helpful for us businesses, especially when user's don't specify which products they are interested in, or inquire about for pricing.
Antwort von HelpOnClick
Thank you for your review. We will consider adding more information to the messages that are received in the offline mode.
- Branche: Computer-Software
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 6.0 /10
Poor Response from all levels
Bewertet am 17.5.2021
The software itself is really nice and easy to use, however their customer service response needs...
The software itself is really nice and easy to use, however their customer service response needs to improve. At this point, we are debating if we even want to continue. Customer Service makes a difference and they don't offer that aspect of their business.
Vorteile
having a Desktop version was great since we don't keep browsers open.
Nachteile
Their customer service is very slow to respond, if they respond at all! Trying to live chat with them takes forever, which is bad when you are selling a live chat solution! They updated the software back in March and broke the desktop version, and have been told a fix is coming soon, 3 months later still waiting and still cannot get an email update or live chat connection to anyone.
- Branche: Gesundheit, Wellness & Fitness
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
My appreciation of HelpOnClick
Bewertet am 12.4.2019
I really appreciate this tool and even more when I see that customers love it too
I really appreciate this tool and even more when I see that customers love it too
Vorteile
Easy to use, easy to link to web site, service very appreciated from customers, helps to increase sales when the customer can have help live about a product that he wants to add to the cart.
Nachteile
It does not work well with Google chrome...I can only use it with Edge...I prefer Google. It would be nice to a visual sign at the same time as the sound...when you do not here the sound...we would be able to see that there is a message (would be nice at the bottom of our screen).
Antwort von HelpOnClick
Nancy, thank you for your review. You might be interested in downloading a desktop application that can send both sound and visual notifications of an incoming chat.
- Branche: Freizeit, Reisen & Tourismus
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 7.0 /10
Good value for small businesses
Bewertet am 28.7.2018
Overall, this is a good value for small businesses and plan to continue using them.
Overall, this is a good value for small businesses and plan to continue using them.
Vorteile
Affordable compared to other options. Easy to use for basic chat functions.
Nachteile
The dashboard is limited on functionality and can be cumbersome for admins. Set-up can be tricky for non-computer programmers. When I went over my time limit there was not an easy way to upgrade, but I eventually figured it out (need a link or prompt from the dashboard). Tried to chat with them mid-day during the week, but it was not available. They did email me back the next day and explained how to find the upgrade option.
Antwort von HelpOnClick
Hi Travis,
Thank you for your review. We would be glad to know what other functionality you are looking for. It can be already there or on our TODO list.
HelpOnClick Häufig gestellte Fragen
Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über HelpOnClick.F. Welche Preispläne bietet HelpOnClick an?
HelpOnClick bietet folgende Kostenpläne an:
- Ab: 7,20 $/Monat
- Preismodell: Abonnement
- Gratis Testen: Verfügbar
F. Wer sind die typischen Nutzer von HelpOnClick?
HelpOnClick hat die folgenden typischen Kunden:
Selbstständig, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000
F: Welche Sprachen werden von HelpOnClick unterstützt?
HelpOnClick unterstützt die folgenden Sprachen:
Arabisch, Chinesisch (traditionell), Deutsch, Dänisch, Englisch, Finnisch, Französisch, Hebräisch, Irisch, Italienisch, Japanisch, Niederländisch, Norwegisch, Polnisch, Portugiesisch, Russisch, Schwedisch, Spanisch, Türkisch, Ungarisch
F. Unterstützt HelpOnClick mobile Geräte?
HelpOnClick unterstützt die folgenden Geräte:
Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)
F. Mit welchen anderen Applikationen integriert HelpOnClick?
HelpOnClick kann in folgende Anwendungen integriert werden:
Adobe Commerce, BigCommerce, CS-Cart Store Builder, Desk.com, Drupal, Freshdesk, Gmail, Google Analytics 360, HappyFox Help Desk, HelpOnClick Help Desk Software, Highrise, Joomla, Kentico, LightCMS, Meta for Business, Mojo Helpdesk, Pinnacle Cart, PrestaShop, Salesforce Sales Cloud, Shift4Shop, Shopify, Twitter/X, Volusion, Wix, WooCommerce, WordPress, X-Cart, Zen Cart, Zendesk Suite, Zoho CRM
F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet HelpOnClick an?
HelpOnClick bietet folgende Optionen für Kundensupport:
E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, 24/7 Live-Support, Chat
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