
Über Apptivo
Apptivo ist ein leistungsstarkes Marketingwerkzeug, das die Tools einschließlich Lead-Management, eine Opportunity-Pipeline mit intuitiven Dashboards, Kampagnenmanagement und flexible Workflow-Tools einschließlich Marketing Automation bietet. Alles ist von deinem Android- oder iOS-Gerät aus vollständig zugänglich und in Office 365 und G-Suite integriert.
Das Apptivo CRM beginnt mit einem einfachen Kontaktmanagementsystem mit ausgefeilten Integrationen wie der automatischen Verfolgung von E-Mail-Gesprächen oder der automatischen Anrufprotokollierung. Die Lösung bietet ein komplettes Set von Vertriebswerkzeugen für Lead-Management, Aktivitätsverfolgung, Pipeline-Visualisierung und automatisierten Workflow sowie integrierte Angebotserstellung, um Kostenvoranschläge aus der Pipeline zu generieren und professionell gebrandete PDFs per E-Mail an Kunden zu versenden.
Die Apptivo-Apps umfassen auch integriertes E-Mail-Marketing, um gezielte Kampagnen an Kontaktlisten zu starten und genau zu verfolgen, wer die Nachrichten liest. Implementiere Marketing Automation, um detaillierte Sequenzen zu planen, wann das Team bei Interessenten nachfassen sollte und wann diese personalisierte automatisierte Nachrichten erhalten sollen.
Apptivo bietet viel mehr als nur ein CRM. Die Plattform umfasst Apps, die in allen Geschäftsbereichen wie Helpdesk, Rechnungsstellung, Projektmanagement, Beschaffung und mehr helfen. Alle Apps sind so konzipiert, dass sie sich um das CRM herum auflösen und eine vollständige 360°-Sicht auf jeden Kunden bieten.
Mit Apptivo können die Nutzer ihre Unternehmensgebiete, Märkte und Marktsegmente definieren; jede dieser Eigenschaften kann dann zur Suche und Sortierung von Kundenkonten verwendet werden. Unternehmen können nicht nur festlegen, wer ihr Produkt wo kauft, sondern auch die Branche, zu der das Konto gehört, an einem Ort definieren.
Preisoptionen ab:
10,00 $/Monat
- Gratis Testen
- Kostenlose Version
- Abonnement
Vergleich mit beliebten Alternativen
Geräte
Unternehmensgröße
Märkte
Unterstützte Sprachen
Preisoptionen ab:
10,00 $/Monat
- Gratis Testen
- Kostenlose Version
- Abonnement
Vergleich mit beliebten Alternativen
Bilder

















Funktionen
Gesamtzahl der Funktionen von Apptivo: 76
- API
- Abrechnung & Rechnungsstellung
- Aktivitäts-Dashboard
- Aktivitätsmanagement
- Angebote / Schätzungen
- Angebotserstellung
- Anpassbare Berichte
- Anpassbare Felder
- Anpassbare Vorlagen
- Arbeitsauftragsverwaltung
- Audit Trail
- Aufgabenmanagement
- Auftragsmanagement
- Automatische Antworten
- Bestell-Management
- Chancenmanagement
- Daten-Import / -Export
- Dokumentenspeicher
- Drittanbieter-Integration
- E-Mail Marketing
- E-Mail-Management
- E-Mail-Vorlagen
- Erinnerungen
- Gantt-/Zeitstrahlansicht
- Gebietsmanagement
- Hilfe Desk-Management
- Interne Chat-Integration
- Job-Management
- Kalender-/Erinnerungssystem
- Kalender-Synchronisierung
- Kalenderverwaltung
- Konfigurierbarer Workflow
- Kontaktmanagement
- Kostenverfolgung
- Kundenhistorie
- Kundenkonten
- Kundenspezifisches Branding
- Lead-Distribution
- Lead-Erfassung
- Lead-Generierung
- Lead-Qualifizierung
- Leadmanagement
- Lieferanten-Management
- Management von Dienstgütevereinbarungen (SLA)
- Marketing-Automatisierung
- Mehrere Länder
- Mehrere Währungen
- Mischkonzern
- Mobiler Zugriff
- Multichannel-Management
- Pipeline-Berichte
- Pipeline-Management
- Produktkatalog
- Prognose
- Projektmanagement
- Projektzeiterfassung
- Rechnungsmanagement
- Regelbasierter Workflow
- Rollen-basierte Genehmigung
- SSL-Sicherheit
- Sales-Pipeline-Management
- Schätzung
- Segmentierung
- Sichere Datenspeicherung
- Sicheres Login
- Suchen / filtern
- Timesheet Management
- Umsatzentwicklung-Analyse
- Verfolgung von Interaktionen
- Verkaufsberichte
- Volltextsuche
- Web-Formulare
- Webseitenintegration
- Workflow-Management
- Zielsetzung / Nachverfolgung
- Zugriffsquellen-Verfolgung
Alternativen
Zoho CRM

Odoo

Scoro

HarmonyPSA

Nutzerbewertungen
Hast du Apptivo bereits?
Andere Softwarekäufer*innen brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.
Eine Bewertung schreiben- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Customer Support is very Responsive
Bewertet am 28.11.2016
Our business started Apptivo when we were quite small, and there were several issues with the...
Our business started Apptivo when we were quite small, and there were several issues with the program when we first began using them. The support at Apptivo is awesome, every time that we have a difficulty using any of the programs feature, they have gotten back to us within hours or sometimes days. The recent issue with using their Ledger App took a bit longer to resolve but we enthusiastically appreciate their dedication to resolving the issues, and how thoroughly they did resolve it.
The features we use most often include: Emailing Invoices and Estimates, keeping track of our Finances with their Ledger App, and keeping track of correspondence with Clients. There are some many other features to the program including tracking Inventory, tracking Accounts with Suppliers, and creating Projects with clients/collaborations with other professionals just to name a few.
I will continue to use and support the Apptivo program. They continue to grow and offer more features, clearer and efficient options for tracking the growth of our business as it continues to grow!
Vorteile
Easy to use features - Sending out invoices - Receiving payments and notifications - Receving Emails and Client feedback - Tracking client info - Reviewing, Updating, and tracking Inventory and Accounts Payables. There are many other features but these we use in general.
Nachteile
Some errors with Invoices through paypal that require the client to input the info more than once, especially when there is Updates to the program. This has happened on some occasions, but is no longer an issue that we experience.
- Branche: Versicherung
- Untern. Größe: 11-50 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Great CRM software with excellent service
Bewertet am 17.2.2021
As a group insurance provider, Apptivo has met our objectives and continues to service our account...
As a group insurance provider, Apptivo has met our objectives and continues to service our account well. Our overall experience with Apptivo has been excellent.
Vorteile
Our implementation team was great. They spent a lot of time tailoring Apptivo exactly to our business. We did not have to make our business fit their software, they fit Apptivo to our business. The Apptivo team is still available to help, so service is excellent. It is so customizable and easy for our own team make changes to fields, views and screens. Very intuitive. Anything I need help with the Apptivo team is available.
Nachteile
I haven't found anything I don't like yet, because each customization I need, they are able to accommodate.
- Branche: Informationstechnologie & -dienste
- Untern. Größe: Selbstständig
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 1.0 /10
Decided to switch to something else
Bewertet am 2.4.2019
Their software is decent, but they really seem to loathe their Starter Plan customers. The way...
Their software is decent, but they really seem to loathe their Starter Plan customers. The way they hack out features that they don't want available is sloppy, and makes it necessary to come up with ways to work around their intentional stumbling blocks.
Apptivo - If you don't want to offer a free product, don't. I got the hint, and I'm setting up PayPal Invoicing tonight.
Vorteile
I've been using their "Starter Plan" since 2012. It is good enough to get by, and it is free. I mostly use the invoicing module.
Nachteile
Certain settings in the starter plan don't make sense. For example, the e-mail template includes a link to paying online, but online payments aren't supported in the starter plan. Modifying the e-mail template to take that link out is also not supported in the starter plan. I could deal with all that, but now, after a year of using the recurring invoices feature, they suddenly stop working. The tech support person says I have to upgrade my plan to use that. But the settings pages all work, and my invoices are all just sitting there waiting.
Antwort von Apptivo
Hello Sean,
Thank you so much for taking the time to post this review! We're glad that you enjoyed using Apptivo as a customer for many years. The Starter Plan is generally very limited compared to the other plans. We also upgraded versions since you first created an account with us. This might have caused some unexpected changes. I apologize for the inconvenience caused and will take your feedback to the appropriate teams to help improve our user experience. Thank you again for your feedback!
Team Apptivo
- Branche: Non-Profit-Organisation Management
- Untern. Größe: 11-50 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
SDFRA Review of Apptivo
Bewertet am 16.2.2021
The overall experience has been great! By building this project with the Apptivo team, we were able...
The overall experience has been great! By building this project with the Apptivo team, we were able to update our claims system and member database system, which was 12 years old. We can now run reports, track membership dues, grants provided to the members, communicate, document, run checks, etc. This system is very robust, and that is what we asked of the Apptivo team.
We are still working on the project and just launched our "go-live" in-house and are very happy with it so far.
Vorteile
The most impactful feature of the Apptivo app is the administration and membership portal access. We have approximately 1,300 that will be utilizing this application. The membership side product is very straightforward; thank you to the Apptivo team for allowing our team to provide our feedback and fix any issues quickly for us to test. The integration of the new system was very smooth and almost seamless during the transition.
Nachteile
Our system was custom built to meet our needs. We would like to see specific items more automatic, and the Apptivo team is still working on making these features in for us.
- Branche: Verbraucherdienste
- Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Google Contact Replacement
Bewertet am 29.3.2021
We had to keep customizing every time we added a new contact with our old system, here once we...
We had to keep customizing every time we added a new contact with our old system, here once we customized our fields they are set and there every time. We felt as if we had our own software program made just for us, we walked them through on what we needed and they gave us what we needed and more. They have saved us so much time going forward.
Vorteile
We worked with Google Contacts but we ran out of contact space with them, we had to look for a system/software that we could customize contact fields to fit our needs. I searched different programs for several weeks narrowing it down to a handful and after trying out all of them we found that Apptivo was the most user friendly, and the one with all the options for us to customize ALL our contact fields. This is what set it apart from the others and the you can't beat the price!
Nachteile
We are still new to the software, but we have integrated and there is nothing that we don't like about the software. The more we learn about it the more we love it.
Apptivo Häufig gestellte Fragen
Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Apptivo.F. Welche Preispläne bietet Apptivo an?
Apptivo bietet folgende Kostenpläne an:
- Beginnt ab: 10,00 $/Monat
- Preismodell: Kostenlos, Abonnement
- Gratis Testen: Verfügbar
F. Was sind die Hauptfunktionen von Apptivo?
Wir haben keine Informationen über die Funktionen von Apptivo
F. Wer sind die typischen Nutzer von Apptivo?
Apptivo hat die folgenden typischen Kunden:
Selbstständig, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001+
F: Welche Sprachen werden von Apptivo unterstützt?
Apptivo unterstützt die folgenden Sprachen:
Englisch
F. Unterstützt Apptivo mobile Geräte?
Apptivo unterstützt die folgenden Geräte:
Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)
F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Apptivo?
Apptivo kann in folgende Anwendungen integriert werden:
Asterisk, Authorize.Net, Dropbox Business, Gmail, Google Calendar, Google Contacts, Google Drive, Google Forms, Google Workspace, Microsoft 365, Microsoft Outlook, OneDrive, PayPal, PieSync, QuickBooks Online Advanced, Slack, Stripe, WordPress, Xero, Yahoo Small Business
F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Apptivo an?
Apptivo bietet folgende Optionen für Kundensupport:
E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, 24/7 Live-Support, Chat
Ähnliche Kategorien
Sieh alle für Apptivo gefundenen Softwarekategorien an.