Apptivo

CRM für die Verwaltung von Kundenkonten

4,4 /5 (473 Bewertungen) Eine Bewertung schreiben

Apptivo Übersicht

Was ist Apptivo?

Apptivo ist ein leistungsstarkes Marketingwerkzeug, das die Tools einschließlich Lead-Management, eine Opportunity-Pipeline mit intuitiven Dashboards, Kampagnenmanagement und flexible Workflow-Tools einschließlich Marketing Automation bietet. Alles ist von deinem Android- oder iOS-Gerät aus vollständig zugänglich und in Office 365 und G-Suite integriert.

Das Apptivo CRM beginnt mit einem einfachen Kontaktmanagementsystem mit ausgefeilten Integrationen wie der automatischen Verfolgung von E-Mail-Gesprächen oder der automatischen Anrufprotokollierung. Die Lösung bietet ein komplettes Set von Vertriebswerkzeugen für Lead-Management, Aktivitätsverfolgung, Pipeline-Visualisierung und automatisierten Workflow sowie integrierte Angebotserstellung, um Kostenvoranschläge aus der Pipeline zu generieren und professionell gebrandete PDFs per E-Mail an Kunden zu versenden.

Die Apptivo-Apps umfassen auch integriertes E-Mail-Marketing, um gezielte Kampagnen an Kontaktlisten zu starten und genau zu verfolgen, wer die Nachrichten liest. Implementiere Marketing Automation, um detaillierte Sequenzen zu planen, wann das Team bei Interessenten nachfassen sollte und wann diese personalisierte automatisierte Nachrichten erhalten sollen.

Apptivo bietet viel mehr als nur ein CRM. Die Plattform umfasst Apps, die in allen Geschäftsbereichen wie Helpdesk, Rechnungsstellung, Projektmanagement, Beschaffung und mehr helfen. Alle Apps sind so konzipiert, dass sie sich um das CRM herum auflösen und eine vollständige 360°-Sicht auf jeden Kunden bieten.

Mit Apptivo können die Nutzer ihre Unternehmensgebiete, Märkte und Marktsegmente definieren; jede dieser Eigenschaften kann dann zur Suche und Sortierung von Kundenkonten verwendet werden. Unternehmen können nicht nur festlegen, wer ihr Produkt wo kauft, sondern auch die Branche, zu der das Konto gehört, an einem Ort definieren.

Apptivo Übersicht

Kosten

Beginnt ab
10,00 $/Monat

Preisoptionen

Gratis Testen
Kostenlos
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis

Apptivo Funktionen

Geräte
Unternehmensgröße
K M G
Märkte
Vereinigte Staaten von Amerika, Kanada, Vereinigtes Königreich, Australien, China und 5 weitere , Indien, Japan, Deutschland, Brasilien, Mexiko
Unterstützte Sprachen
Englisch

Medien

Visualize sales funnels with built-in dashboards
Set sales targets and measure performance in real time
Create automated workflows to create activities & send automatic emails
Simple contact profiles that can be configured to store any details
Automatic tracking of all history with a customer, including emails, notes, calls & meetings
Get a 360° of customers by integrating all customer data into one system
Powerful search tools for targeted marketing lists & flexible reporting
Easily browse through results, edit data in bulk, email contacts in bulk, or export any data on the fly
Videos zu Apptivo Apptivo Screenshot: Visualize sales funnels with built-in dashboards Apptivo Screenshot: Set sales targets and measure performance in real time Apptivo Screenshot: Create automated workflows to create activities & send automatic emails Apptivo Screenshot: Simple contact profiles that can be configured to store any details Apptivo Screenshot: Automatic tracking of all history with a customer, including emails, notes, calls & meetings Apptivo Screenshot: Get a 360° of customers by integrating all customer data into one system Apptivo Screenshot: Powerful search tools for targeted marketing lists & flexible reporting Apptivo Screenshot: Easily browse through results, edit data in bulk, email contacts in bulk, or export any data on the fly

Apptivo Bewertungen

Apptivo Bewertungen

Gesamtbewertung
4,4
/
5
Ausgezeichnet
251

Sehr gut
171

Durchschnitt
39

Gering
8

Schlecht
4

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,6
Funktionen
4,2
Bedienkomfort
4,1
Kundenbetreuung
4,7
89% haben diese Anwendung empfohlen
Marisela E.

Customer Support is very Responsive

Our business started Apptivo when we were quite small, and there were several issues with the program when we first began using them. The support at Apptivo is awesome, every time that we have a difficulty using any of the programs feature, they have gotten back to us within hours or sometimes days. The recent issue with using their Ledger App took a bit longer to resolve but we enthusiastically appreciate their dedication to resolving the issues, and how thoroughly they did resolve it.

The features we use most often include: Emailing Invoices and Estimates, keeping track of our Finances with their Ledger App, and keeping track of correspondence with Clients. There are some many other features to the program including tracking Inventory, tracking Accounts with Suppliers, and creating Projects with clients/collaborations with other professionals just to name a few.

I will continue to use and support the Apptivo program. They continue to grow and offer more features, clearer and efficient options for tracking the growth of our business as it continues to grow!


Mit Google übersetzen
Shannon M.

Learning and loving

The more I learn, the more I love it!


Mit Google übersetzen
Sean C.

Decided to switch to something else

Their software is decent, but they really seem to loathe their Starter Plan customers. The way they hack out features that they don't want available is sloppy, and makes it necessary to come up with ways to work around their intentional stumbling blocks.

Apptivo - If you don't want to offer a free product, don't. I got the hint, and I'm setting up PayPal Invoicing tonight.


Mit Google übersetzen
Ted M.

New user that is loving the customization and support

The support team lead by Velu has given me a lot of confidence as a new user. Having access to experts that respond to my inquiries quickly and thoroughly has been very helpful and is the reason I've already been recommending Apptivo to my fellow entrepreneurs.


Mit Google übersetzen
Dawn B.

Wow, what a find!

An absolute pleasure to use the software and the support is fast and efficient ([SENSITIVE CONTENT HIDDEN], thank you). I've juggled and used a few different platforms previously to attain the same result. This one really does seem to be genuinely 'all in one', with little in the way of compromise. T


Mit Google übersetzen
Marisela E.
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Customer Support is very Responsive

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 28.11.2016
Quelle der Bewertung: GetApp

Our business started Apptivo when we were quite small, and there were several issues with the program when we first began using them. The support at Apptivo is awesome, every time that we have a difficulty using any of the programs feature, they have gotten back to us within hours or sometimes days. The recent issue with using their Ledger App took a bit longer to resolve but we enthusiastically appreciate their dedication to resolving the issues, and how thoroughly they did resolve it.

The features we use most often include: Emailing Invoices and Estimates, keeping track of our Finances with their Ledger App, and keeping track of correspondence with Clients. There are some many other features to the program including tracking Inventory, tracking Accounts with Suppliers, and creating Projects with clients/collaborations with other professionals just to name a few.

I will continue to use and support the Apptivo program. They continue to grow and offer more features, clearer and efficient options for tracking the growth of our business as it continues to grow!

Vorteile

Easy to use features - Sending out invoices - Receiving payments and notifications - Receving Emails and Client feedback - Tracking client info - Reviewing, Updating, and tracking Inventory and Accounts Payables. There are many other features but these we use in general.

Nachteile

Some errors with Invoices through paypal that require the client to input the info more than once, especially when there is Updates to the program. This has happened on some occasions, but is no longer an issue that we experience.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Shannon M.
Branche: Maritime Wirtschaft
Untern. Größe: 11-50 Mitarbeiter
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Learning and loving

Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 7.10.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

The more I learn, the more I love it!

Vorteile

I love the automation and how easy it is to communicate with our customers and internal team.

Nachteile

I'm still learning, and although all companies vary in their work flows, I would love to see a more of a road map, as to how apps should relate to one another. Being able to convert an estimate into a quote from the click of a button is great, and the notifications of "who's up next" is great. I guess I just need more time to figure it all out on our end. I know the potential is there, it's a very intuitive product.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Sean C.
Branche: Informationstechnologie & -dienste
Untern. Größe: Selbstständig
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Übersetzen auf: Deutsch

Decided to switch to something else

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 2.4.2019
Quelle der Bewertung: SoftwareAdvice

Their software is decent, but they really seem to loathe their Starter Plan customers. The way they hack out features that they don't want available is sloppy, and makes it necessary to come up with ways to work around their intentional stumbling blocks.

Apptivo - If you don't want to offer a free product, don't. I got the hint, and I'm setting up PayPal Invoicing tonight.

Vorteile

I've been using their "Starter Plan" since 2012. It is good enough to get by, and it is free. I mostly use the invoicing module.

Nachteile

Certain settings in the starter plan don't make sense. For example, the e-mail template includes a link to paying online, but online payments aren't supported in the starter plan. Modifying the e-mail template to take that link out is also not supported in the starter plan. I could deal with all that, but now, after a year of using the recurring invoices feature, they suddenly stop working. The tech support person says I have to upgrade my plan to use that. But the settings pages all work, and my invoices are all just sitting there waiting.

Übersetzen auf: Deutsch

Antwort von Apptivo

Hello Sean,

Thank you so much for taking the time to post this review! We're glad that you enjoyed using Apptivo as a customer for many years. The Starter Plan is generally very limited compared to the other plans. We also upgraded versions since you first created an account with us. This might have caused some unexpected changes. I apologize for the inconvenience caused and will take your feedback to the appropriate teams to help improve our user experience. Thank you again for your feedback!

Team Apptivo

Verteilung der Bewertung

Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 1.0/10

Ted M.
Branche: Bildungsmanagement
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

New user that is loving the customization and support

Täglich für 1-5 Monate genutzt
Bewertet am 6.7.2020
Quelle der Bewertung: SoftwareAdvice

The support team lead by Velu has given me a lot of confidence as a new user. Having access to experts that respond to my inquiries quickly and thoroughly has been very helpful and is the reason I've already been recommending Apptivo to my fellow entrepreneurs.

Vorteile

The support at Apptivo in AMAZING! I worked with a team to import 15K+ contacts and 72K+ emails and notes from another CRM. They have been extremely helpful, responsive, and on top of all the technical challenges I've had along the way with getting started.

I evaluated numerous other CRMs before deciding on Apptivo. I like the ability to customize this CRM to your needs, the price point is fair, and their support team has been extremely helpful with the importing process.

Nachteile

The import process was time-consuming based on the amount of data I had to bring over and the fact that my old CRM didn't provide an SQL file to make it simple. This is no fault of Apptivo.

Features I would like to see:
1. Add email sequences to the Premium plan
2. Fixes are needed for the email sequence, Gmail sidebar, and Triggers (I have put in support requests for these items
3. Add the ability to create simple invoices without having so many required fields. All the required fields in that app make the functionality not work for my business, so I create invoices on another platform

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Dawn B.
Branche: Marketing & Werbung
Untern. Größe: Selbstständig
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Wow, what a find!

Täglich für Kostenlose Testversion genutzt
Bewertet am 13.8.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

An absolute pleasure to use the software and the support is fast and efficient ([SENSITIVE CONTENT HIDDEN], thank you). I've juggled and used a few different platforms previously to attain the same result. This one really does seem to be genuinely 'all in one', with little in the way of compromise. T

Vorteile

What I like most is the way you can build up your own business management system to suit your business which goes well beyond a CRM. Pricing is straightforward and extremely good value. The software has mind-boggling scope with its array of apps that are easy to 'buy' (no hidden extras, all part of the price). It's actually fun to use and is very customisable for an off the shelf package. I like the way you can clear off the stuff you simply don't need - for a custom, uncluttered look.

Nachteile

I'm still relatively new to it but at the moment - absolutely nothing.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Nutzerempfehlung
8,5/10
Basierend auf 473 Benutzerbewertungen
Vergleiche Nutzerempfehlungen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Apptivo Preis

Apptivo Preis

Beginnt ab
10,00 $/Monat
Gratis Testen
Kostenlos
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,6/5
Basierend auf 473 Benutzerbewertungen
Vergleiche das Preis-Leistungs-Verhältnis mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Apptivo Funktionen

Apptivo Funktionen

API
Aktivitäts-Dashboard
Aktivitäts-Verfolgung
Anpassbare Berichterstellung
Anpassbare Vorlagen
Automatische Benachrichtigungen
Benutzerdefinierte Felder
Berichterstattung und Statistik
Daten-Import / -Export
E-Mail-Integration
Echtzeit-Daten
Elektronische Zahlungen
Erinnerungen
Integration von Dritten
Kalenderverwaltung
Kontaktmanagement
Kundendatenbank
Kundenspezifisches Branding
Social-Media-Integration
Umfragen & Feedback
Funktionen
4,2/5
Basierend auf 473 Benutzerbewertungen
Vergleiche Funktionen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Kategorien

Apptivo Häufig gestellte Fragen

Apptivo Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Apptivo.

F. Welche Preispläne bietet Apptivo an?

Apptivo bietet folgende Kostenpläne an:

Beginnt ab: 10,00 $/Monat

Preismodell: Kostenlos, Abonnement

Gratis Testen: Verfügbar

F. Was sind die Hauptfunktionen von Apptivo?

Wir haben keine Informationen über die Funktionen von Apptivo

F. Wer sind die typischen Nutzer von Apptivo?

Apptivo hat die folgenden typischen Kunden:

Kleine Unternehmen, Großunternehmen, Non-Profit, Freie Mitarbeiter, Mittlere Unternehmen

F: Welche Sprachen werden von Apptivo unterstützt?

Apptivo unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

F. Welche Preispläne bietet Apptivo an?

Apptivo hat folgende Preismodelle:

Kostenlos, Abonnement

F. Unterstützt Apptivo mobile Geräte?

Apptivo unterstützt die folgenden Geräte:

Android, iPhone, iPad

F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Apptivo?

Apptivo kann in folgende Anwendungen integriert werden:

ActiveDEMAND, Business Card Reader, Constant Contact, HubSpot CRM, HubSpot Marketing Hub, PieSync, Robly, Wordpress, Wordpress, Xero

F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Apptivo an?

Apptivo bietet folgende Optionen für Kundensupport:

Wissensdatenbank, Online-Support, Telefon-Support, Video-Anleitungen, Häufig gestellte Fragen