Über Apptivo

Apptivo ist ein leistungsstarkes Marketingwerkzeug, das die Tools einschließlich Lead-Management, eine Opportunity-Pipeline mit intuitiven Dashboards, Kampagnenmanagement und flexible Workflow-Tools einschließlich Marketing Automation bietet. Alles ist von deinem Android- oder iOS-Gerät aus vollständig zugänglich und in Office 365 und G-Suite integriert.

Das Apptivo CRM beginnt mit einem einfachen Kontaktmanagementsystem mit ausgefeilten Integrationen wie der automatischen Verfolgung von E-Mail-Gesprächen oder der automatischen Anrufprotokollierung. Die Lösung bietet ein komplettes Set von Vertriebswerkzeugen für Lead-Management, Aktivitätsverfolgung, Pipeline-Visualisierung und automatisierten Workflow sowie integrierte Angebotserstellung, um Kostenvoranschläge aus der Pipeline zu generieren und professionell gebrandete PDFs per E-Mail an Kunden zu versenden.

Die Apptivo-Apps umfassen auch integriertes E-Mail-Marketing, um gezielte Kampagnen an Kontaktlisten zu starten und genau zu verfolgen, wer die Nachrichten liest. Implementiere Marketing Automation, um detaillierte Sequenzen zu planen, wann das Team bei Interessenten nachfassen sollte und wann diese personalisierte automatisierte Nachrichten erhalten sollen.

Apptivo bietet viel mehr als nur ein CRM. Die Plattform umfasst Apps, die in allen Geschäftsbereichen wie Helpdesk, Rechnungsstellung, Projektmanagement, Beschaffung und mehr helfen. Alle Apps sind so konzipiert, dass sie sich um das CRM herum auflösen und eine vollständige 360°-Sicht auf jeden Kunden bieten.

Mit Apptivo können die Nutzer ihre Unternehmensgebiete, Märkte und Marktsegmente definieren; jede dieser Eigenschaften kann dann zur Suche und Sortierung von Kundenkonten verwendet werden. Unternehmen können nicht nur festlegen, wer ihr Produkt wo kauft, sondern auch die Branche, zu der das Konto gehört, an einem Ort definieren.

Preisoptionen ab:

10,00 $/Monat

  • Gratis Testen
  • Kostenlose Version
  • Abonnement

Geräte

Unternehmensgröße

K M G

Märkte

Australien, Brasilien, Kanada, China, Deutschland und 5 weitere , Vereinigtes Königreich, Indien, Japan, Mexiko, Vereinigte Staaten

Unterstützte Sprachen

Englisch

Preisoptionen ab:

10,00 $/Monat

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Bilder

Visualize sales funnels with built-in dashboards
Set sales targets and measure performance in real time
Create automated workflows to create activities & send automatic emails
Simple contact profiles that can be configured to store any details
Automatic tracking of all history with a customer, including emails, notes, calls & meetings
Get a 360° of customers by integrating all customer data into one system
Powerful search tools for targeted marketing lists & flexible reporting
Easily browse through results, edit data in bulk, email contacts in bulk, or export any data on the fly
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Videos zu Apptivo
Apptivo Screenshot: Visualize sales funnels with built-in dashboards Apptivo Screenshot: Set sales targets and measure performance in real time Apptivo Screenshot: Create automated workflows to create activities & send automatic emails Apptivo Screenshot: Simple contact profiles that can be configured to store any details Apptivo Screenshot: Automatic tracking of all history with a customer, including emails, notes, calls & meetings Apptivo Screenshot: Get a 360° of customers by integrating all customer data into one system Apptivo Screenshot: Powerful search tools for targeted marketing lists & flexible reporting Apptivo Screenshot: Easily browse through results, edit data in bulk, email contacts in bulk, or export any data on the fly

Funktionen

Gesamtzahl der Funktionen von Apptivo: 76

  • API
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Aktivitätsmanagement
  • Angebote / Schätzungen
  • Angebotserstellung
  • Anpassbare Berichte
  • Anpassbare Felder
  • Anpassbare Vorlagen
  • Arbeitsauftragsverwaltung
  • Audit Trail
  • Aufgabenmanagement
  • Auftragsmanagement
  • Automatische Antworten
  • Bestell-Management
  • Chancenmanagement
  • Daten-Import / -Export
  • Dokumentenspeicher
  • Drittanbieter-Integration
  • E-Mail Marketing
  • E-Mail-Management
  • E-Mail-Vorlagen
  • Erinnerungen
  • Gantt-/Zeitstrahlansicht
  • Gebietsmanagement
  • Hilfe Desk-Management
  • Interne Chat-Integration
  • Job-Management
  • Kalender-/Erinnerungssystem
  • Kalender-Synchronisierung
  • Kalenderverwaltung
  • Konfigurierbarer Workflow
  • Kontaktmanagement
  • Kostenverfolgung
  • Kundenhistorie
  • Kundenkonten
  • Kundenspezifisches Branding
  • Lead-Distribution
  • Lead-Erfassung
  • Lead-Generierung
  • Lead-Qualifizierung
  • Leadmanagement
  • Lieferanten-Management
  • Management von Dienstgütevereinbarungen (SLA)
  • Marketing-Automatisierung
  • Mehrere Länder
  • Mehrere Währungen
  • Mischkonzern
  • Mobiler Zugriff
  • Multichannel-Management
  • Pipeline-Berichte
  • Pipeline-Management
  • Produktkatalog
  • Prognose
  • Projektmanagement
  • Projektzeiterfassung
  • Rechnungsmanagement
  • Regelbasierter Workflow
  • Rollen-basierte Genehmigung
  • SSL-Sicherheit
  • Sales-Pipeline-Management
  • Schätzung
  • Segmentierung
  • Sichere Datenspeicherung
  • Sicheres Login
  • Suchen / filtern
  • Timesheet Management
  • Umsatzentwicklung-Analyse
  • Verfolgung von Interaktionen
  • Verkaufsberichte
  • Volltextsuche
  • Web-Formulare
  • Webseitenintegration
  • Workflow-Management
  • Zielsetzung / Nachverfolgung
  • Zugriffsquellen-Verfolgung

Alternativen

Zoho CRM

4,2
Alternative Nr. 1 zu Apptivo
Zoho CRM ist eine web-basierte CRM-Anwendung, die Benutzern eine 360-Grad-Übersicht über Vertrieb, Marketing, Inventar,...

Odoo

4,2
Alternative Nr. 2 zu Apptivo
Verfolge alle Interaktionen mit Deinen potentiellen und bestehenden Kunden und steigere Deinen Vertriebszyklus mit Odoo...

Scoro

4,6
Alternative Nr. 3 zu Apptivo
Scoro ist eine cloudbasierte Business-Managementsoftware, die Projekt- und Arbeitsmanagement, CRM, Angebotserstellung,...

HarmonyPSA

4,5
Alternative Nr. 4 zu Apptivo
HarmonyPSA unterstützt den gesamten Business-Lebenszyklus, von der Lead-Generierung zur Vertragsverlängerung. Speziell...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,4 /5
(541)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,7/5
Funktionen
4,3/5
Bedienkomfort
4,2/5
Kundenbetreuung
4,7/5

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5 von 541 Bewertungen angezeigt
Marisela E.
Gesamtbewertung
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Customer Support is very Responsive

Bewertet am 28.11.2016

Our business started Apptivo when we were quite small, and there were several issues with the...

Our business started Apptivo when we were quite small, and there were several issues with the program when we first began using them. The support at Apptivo is awesome, every time that we have a difficulty using any of the programs feature, they have gotten back to us within hours or sometimes days. The recent issue with using their Ledger App took a bit longer to resolve but we enthusiastically appreciate their dedication to resolving the issues, and how thoroughly they did resolve it.

The features we use most often include: Emailing Invoices and Estimates, keeping track of our Finances with their Ledger App, and keeping track of correspondence with Clients. There are some many other features to the program including tracking Inventory, tracking Accounts with Suppliers, and creating Projects with clients/collaborations with other professionals just to name a few.

I will continue to use and support the Apptivo program. They continue to grow and offer more features, clearer and efficient options for tracking the growth of our business as it continues to grow!

Vorteile

Easy to use features - Sending out invoices - Receiving payments and notifications - Receving Emails and Client feedback - Tracking client info - Reviewing, Updating, and tracking Inventory and Accounts Payables. There are many other features but these we use in general.

Nachteile

Some errors with Invoices through paypal that require the client to input the info more than once, especially when there is Updates to the program. This has happened on some occasions, but is no longer an issue that we experience.

Mark P.
Gesamtbewertung
  • Branche: Versicherung
  • Untern. Größe: 11-50 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Great CRM software with excellent service

Bewertet am 17.2.2021

As a group insurance provider, Apptivo has met our objectives and continues to service our account...

As a group insurance provider, Apptivo has met our objectives and continues to service our account well. Our overall experience with Apptivo has been excellent.

Vorteile

Our implementation team was great. They spent a lot of time tailoring Apptivo exactly to our business. We did not have to make our business fit their software, they fit Apptivo to our business. The Apptivo team is still available to help, so service is excellent. It is so customizable and easy for our own team make changes to fields, views and screens. Very intuitive. Anything I need help with the Apptivo team is available.

Nachteile

I haven't found anything I don't like yet, because each customization I need, they are able to accommodate.

Sean C.
Gesamtbewertung
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Untern. Größe: Selbstständig
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 1.0 /10

Decided to switch to something else

Bewertet am 2.4.2019

Their software is decent, but they really seem to loathe their Starter Plan customers. The way...

Their software is decent, but they really seem to loathe their Starter Plan customers. The way they hack out features that they don't want available is sloppy, and makes it necessary to come up with ways to work around their intentional stumbling blocks.

Apptivo - If you don't want to offer a free product, don't. I got the hint, and I'm setting up PayPal Invoicing tonight.

Vorteile

I've been using their "Starter Plan" since 2012. It is good enough to get by, and it is free. I mostly use the invoicing module.

Nachteile

Certain settings in the starter plan don't make sense. For example, the e-mail template includes a link to paying online, but online payments aren't supported in the starter plan. Modifying the e-mail template to take that link out is also not supported in the starter plan. I could deal with all that, but now, after a year of using the recurring invoices feature, they suddenly stop working. The tech support person says I have to upgrade my plan to use that. But the settings pages all work, and my invoices are all just sitting there waiting.

Antwort von Apptivo

Hello Sean,

Thank you so much for taking the time to post this review! We're glad that you enjoyed using Apptivo as a customer for many years. The Starter Plan is generally very limited compared to the other plans. We also upgraded versions since you first created an account with us. This might have caused some unexpected changes. I apologize for the inconvenience caused and will take your feedback to the appropriate teams to help improve our user experience. Thank you again for your feedback!

Team Apptivo

Marisa N.
Gesamtbewertung
  • Branche: Non-Profit-Organisation Management
  • Untern. Größe: 11-50 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

SDFRA Review of Apptivo

Bewertet am 16.2.2021

The overall experience has been great! By building this project with the Apptivo team, we were able...

The overall experience has been great! By building this project with the Apptivo team, we were able to update our claims system and member database system, which was 12 years old. We can now run reports, track membership dues, grants provided to the members, communicate, document, run checks, etc. This system is very robust, and that is what we asked of the Apptivo team.

We are still working on the project and just launched our "go-live" in-house and are very happy with it so far.

Vorteile

The most impactful feature of the Apptivo app is the administration and membership portal access. We have approximately 1,300 that will be utilizing this application. The membership side product is very straightforward; thank you to the Apptivo team for allowing our team to provide our feedback and fix any issues quickly for us to test. The integration of the new system was very smooth and almost seamless during the transition.

Nachteile

Our system was custom built to meet our needs. We would like to see specific items more automatic, and the Apptivo team is still working on making these features in for us.

Gabriel V.
Gesamtbewertung
  • Branche: Verbraucherdienste
  • Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Google Contact Replacement

Bewertet am 29.3.2021

We had to keep customizing every time we added a new contact with our old system, here once we...

We had to keep customizing every time we added a new contact with our old system, here once we customized our fields they are set and there every time. We felt as if we had our own software program made just for us, we walked them through on what we needed and they gave us what we needed and more. They have saved us so much time going forward.

Vorteile

We worked with Google Contacts but we ran out of contact space with them, we had to look for a system/software that we could customize contact fields to fit our needs. I searched different programs for several weeks narrowing it down to a handful and after trying out all of them we found that Apptivo was the most user friendly, and the one with all the options for us to customize ALL our contact fields. This is what set it apart from the others and the you can't beat the price!

Nachteile

We are still new to the software, but we have integrated and there is nothing that we don't like about the software. The more we learn about it the more we love it.

5 von 541 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

Apptivo Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Apptivo.

Apptivo bietet folgende Kostenpläne an:

  • Beginnt ab: 10,00 $/Monat
  • Preismodell: Kostenlos, Abonnement
  • Gratis Testen: Verfügbar

Wir haben keine Informationen über die Funktionen von Apptivo

Apptivo hat die folgenden typischen Kunden:

Selbstständig, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001+

Apptivo unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

Apptivo unterstützt die folgenden Geräte:

Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Apptivo kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Asterisk, Authorize.Net, Dropbox Business, Gmail, Google Calendar, Google Contacts, Google Drive, Google Forms, Google Workspace, Microsoft 365, Microsoft Outlook, OneDrive, PayPal, PieSync, QuickBooks Online Advanced, Slack, Stripe, WordPress, Xero, Yahoo Small Business

Apptivo bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, 24/7 Live-Support, Chat

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