AgencyBloc AMS+

4,8 (127)
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CRM-/Agenturmanagementsystem für Lebens- und Krankenversicherungsagenturen

Über AgencyBloc AMS+

AgencyBloc wurde entwickelt, um Versicherungspersonal das Leben leichter zu machen. Dieses einfach zu bedienende CRM-/Agentur-Managementsystem erleichtert die Verwaltung von Kundschaft, Interessierten und Agents. AgencyBloc bietet Echtzeit-Updates für das Produkt basierend auf Kundenfeedback. Zu den Funktionen gehören Provisionsverarbeitung, E-Mail-Marketing und Echtzeit-Dashboard-Analysen, mit denen du intelligentere Geschäftsentscheidungen treffen kannst.


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AgencyBloc AMS+

4,8 (127)
VS.
Häufig bewertet

Startpreis

Keine Preise gefunden
25,00 €
Monat

Preisoptionen

Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion

Funktionen

24
194

Integrationen

4
26

Bedienkomfort

4,7 (127)
4,0 (18.353)

Preis-Leistungs-Verhältnis

4,6 (127)
4,0 (18.353)

Kundenservice

4,9 (127)
4,1 (18.353)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Alternativen

Salesforce Sales Cloud

4,4
Nr. 1 Alternative zu AgencyBloc AMS+
Salesforce Sales Cloud bietet neben vollständigem Kontakt-, Lead- und Opportunity-Management unter anderem Marketing...

Zoho CRM

4,3
Nr. 2 Alternative zu AgencyBloc AMS+
Zoho CRM zeichnet alle Kontakt-, Lead- und Kontodaten auf. Darüber hinaus kannst du Aufgaben zuweisen, Workflows und...

NowCerts

4,8
Nr. 3 Alternative zu AgencyBloc AMS+
NowCerts ist ein Versicherungsagentur-Managementsystem (AMS), das entwickelt wurde, um Arbeitsabläufe zu optimieren und...

Salesforce Platform

4,3
Nr. 4 Alternative zu AgencyBloc AMS+
Salesforce App Cloud ist eine Plattform für die Entwicklung von Unternehmens- und kundenorientierten Anwendungen zur...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,8 /5
(127)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,6/5
Funktionen
4,6/5
Bedienkomfort
4,7/5
Kundenbetreuung
4,9/5

Hast du AgencyBloc AMS+ bereits?

Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

Zeigt 5 von 127 Bewertungen
Donita
Gesamtbewertung
  • Branche: Versicherung
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

Commissions Module

Bewertet am 7.1.2022

I can not say enough praise for the AgencyBloc support team. I have had extensive conversations...

I can not say enough praise for the AgencyBloc support team. I have had extensive conversations and had them walk me through how to create work flows, sales pipelines, and reporting. Everyone I have worked with is extremely knowledgeable, patient, and so very helpful.

Vorteile

The commission upload feature is one of my favorite parts of this program. I had spent two years manually calculating for our office. When I called and spoke to the customer service team, they walked me through how to set it up and how to use it and it has saved me a tremendous amount of time. The newest update that allows for keeping statement dates of the reports within the agent report dates was another bonus.

Nachteile

The way that the imports works with the existing policies to match them up can be frustrating at times and I would like to see the option (at some point) to be able to do edits on the policy or be able to control the override of information from the import so eliminate the need to go back in and change information back on the policy detail page.

MIndy
Gesamtbewertung
  • Branche: Versicherung
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

Great for keeping client information all in one place, it is easy to quickly access the data...

Bewertet am 1.5.2018

Being web based, it is easy for our company with several remote offices to all use the same data...

Being web based, it is easy for our company with several remote offices to all use the same data base. It also makes it easy to access information off site as our agents meet with people outside the office on occasion.

Vorteile

It's fairly strait-forward to use. The way everything is labeled, after a small amount of training we are able to keep multiple users consistent with data entry. This enables more accurate reporting, which in turn helps with other aspects of running our company such as marketing.

Nachteile

Duplication of information - Policy detail and coverages share several of the same data points.
I question a bit of the accuracy of reports. Recently I pulled up all active clients and updated missing information. Shortly after that a coworker was pulling up several accounts that had missing information. I have also had a couple of coworkers tell me some attached information had disappeared. This has not happened to me, so I have not been able to determine if it was operator error or the program.

Ronnie
Gesamtbewertung
  • Branche: Versicherung
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 6.0 /10

Agency Bloc is a decent product

Bewertet am 15.9.2019

It has been overall a good experience. I think they are a little on the expensive side for what...

It has been overall a good experience. I think they are a little on the expensive side for what they are. They aren't too much more than a large filing system. We could probably get the same use from Google for a whole lot less.

Vorteile

The system has most of the data that you need frequently available on the first page. It has quick access to policy numbers and contracts if you save it on there.

Nachteile

It is a little obnoxious that it is web based. It takes more than just saving a contract or a guide to a folder. I wish they had a desktop version of this so we could save quickly.

Renee
Gesamtbewertung
  • Branche: Versicherung
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Sales Pipeline

Bewertet am 13.5.2021

We have been very satisfied with Abloc. Even with work arounds it has very much helped us...

We have been very satisfied with Abloc. Even with work arounds it has very much helped us streamline our daily work flows. And now that the Sales Pipeline is available, we are better able to track our leads even better than we had hoped for.

Vorteile

We had been looking for a better way to keep track of any and all actions that had occurred on a client's policy. Abloc gave us the ability to track all activities and have an easy way to find the history for any action taken over time.

Nachteile

Tracking leads was a huge issue for us. We felt hindered on being able to track a lead from first contact to issued policy in a way that worked for us.

Kathy
Gesamtbewertung
  • Branche: Finanzdienstleistungen
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Unique and Timesaving

Bewertet am 27.2.2020

We use it to consolidate our fixed insurance commission reports and pay the advisors. This keeps...

We use it to consolidate our fixed insurance commission reports and pay the advisors. This keeps track of sales, trails and even other expenses that we can manually enter. It has solved a lot of issues in trying to provide statements from our office vs. using Excel and having to keep track of everything we need to add and remember to look up (i.e., older insurance trails, etc.). We revised our workflows to make sure the data is entered accurately up front, and then it's smooth sailing.

Vorteile

The ease of consolidating and reporting information. We replaced our spreadsheets with this and then discovered a lot of additional features that we've gradually started to use as well. This is a great piece of software that's worth every penny... We are small, but the Advisors love the reports compared to what we provided before. And we are no longer spending hours tracking and reporting information for them.

Nachteile

I can't think of anything really. It does a great job at what it's supposed to do. Really it does.

5 von 127 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

AgencyBloc AMS+ Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über AgencyBloc AMS+.

AgencyBloc AMS+ bietet folgende Kostenpläne an:

  • Gratis Testen: Verfügbar

AgencyBloc AMS+ hat die folgenden typischen Kunden:

Selbstständig, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000

AgencyBloc AMS+ unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

AgencyBloc AMS+ unterstützt die folgenden Geräte:

AgencyBloc AMS+ kann in folgende Anwendungen integriert werden:

ClientCircle, Employee Navigator, Five9, Intulse

AgencyBloc AMS+ bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, Chat

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