HighQ

Über HighQ

Verwandle mit der intelligenten Lösung von HighQ, die automatisierte Workflows, Dokumentenautomatisierung und sichere Kollaboration kombiniert, die Art und Weise, wie du mit Kunden und Kollegen arbeitest und interagierst.

Verbinde dein Rechtsteam mit einem integrierten digitalen Arbeitsbereich, in dem du die Produktivität steigern, nahtlos mit anderen zusammenarbeiten, wertvolle Erkenntnisse austauschen sowie mit Kunden und Kollegen interagieren kannst, um hervorragende Rechtsdienstleistungen zu erbringen.

Deine Daten und deine Reputation sowie das Vertrauen deiner Kunden haben oberste Priorität. Aus diesem Grund wurde HighQ entwickelt und codiert, um von Anfang bis Ende hochsicher zu sein. Von den physischen Rechenzentren bis hin zur sicherheitscodierten Schnittstelle werden bei jedem Schritt moderne, proprietäre Verteidigungsmaßnahmen ergriffen.

Erfahre, wie HighQ die Art und Weise verändern kann, wie du Dienstleistungen bereitstellst. Fordere eine maßgeschneiderte Demonstration an, um mehr zu erfahren.


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HighQ

4,4 (39)
VS.
Häufig bewertet

Startpreis

Keine Preise gefunden
8,00 €
Monat

Preisoptionen

Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion

Funktionen

155
466

Integrationen

21
34

Bedienkomfort

4,2 (39)
4,5 (4.466)

Preis-Leistungs-Verhältnis

4,3 (39)
4,3 (4.466)

Kundenservice

4,3 (39)
4,5 (4.466)

Alternativen

monday.com

4,6
Nr. 1 Alternative zu HighQ
monday.com ist ein cloudbasiertes Work OS, mit dem Teams Workflow-Anwendungen in wenigen Minuten erstellen können, um...

Wrike

4,3
Nr. 2 Alternative zu HighQ
Wrike ist ein Kollaborations- und Projektmanagement-Tool, das Nutzern hilft, Projekte vom Anfang bis zum Ende zu...

Asana

4,5
Nr. 3 Alternative zu HighQ
Asana ist eine Teamlösung für Work Management, mit der alle Mitarbeiter auf die Unternehmensziele ausgerichtet und die...

DocuSign CLM

4,4
Nr. 4 Alternative zu HighQ
SpringCM ist eine sichere, cloudbasierte Plattform, die jeden dokumentenzentrierten Geschäftsprozess einschließlich...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,4 /5
(39)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,3/5
Funktionen
4,3/5
Bedienkomfort
4,2/5
Kundenbetreuung
4,3/5

Hast du HighQ bereits?

Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

Zeigt 5 von 39 Bewertungen
Chi Wai
Gesamtbewertung
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 7.0 /10

HighQ for Contract Management

Bewertet am 2.11.2022

Please add a tracking feature to notify the expiry date of the contract.Then I will know when to...

Please add a tracking feature to notify the expiry date of the contract.Then I will know when to renew a contract.

Vorteile

Single portal to manage all the contract which provides easier management.

Nachteile

The email notification does not has any value to me. I have no idea what it is for!Please improve the notification with meaningful description and a valid link for me to follow up.

David S
Gesamtbewertung
  • Branche: Rechtsberatung
  • Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

HighQ Collaborate-Exceptional for Internal and External Team Collaboration

Bewertet am 20.12.2021

I can only provide high praise for the solution - which is simple, robust and elegant - and for...

I can only provide high praise for the solution - which is simple, robust and elegant - and for support and client success representatives that we work with.

Vorteile

I and our Firm have used HighQ Collaborate since the fall of 2014 and have found it and the support team behind it to be consistently exceptional. There just isn't any other solution out there that truly measures up for administrators and end-users alike. It is both robust and user friendly. We rarely have to provide end-user training for this solution and have not sacrificed but only gained functionality. Few software solutions measure up to this one.

Nachteile

I promise that I am just a client and am not on the payroll for TR/HighQ. This solution has very few flaws and TR/HighQ support does a fantastic job of listening to their clients and providing regular updates that are based on user community recommendations. They have excellent systems for this which include an online dev community and a solid knowledgebase that can be searched and referenced.

That being said - there is one thing that I still wish they would get right... When creating a "choice list" for an iSheet there isn't an easy way to add a long list of items (something that SharePoint lists do exceptionally well). This would be beneficial if you wanted to create a list of 50 states for a choice list or if you had a client that had 100's of facilities that you wanted to make available in a choice list drop menu. These unfortunately have to be entered individually and manually. Also when adding a new entry (e.g. if a client acquires a new facility) the admin has to add it to the bottom of the list and then manually sort it up to its proper alpha-order spot in the long choice list. These tasks can be time consuming but are usually rare and one-off activities. While they are annoying - they are miniscule concerns and the massive benefits of this tool far outshine these small burrs.

Antwort von Thomson Reuters

Hi David - Thank you for your positive review of HighQ! It's great to hear that our solution is intuitive for your end-users to reduce the need for training. We will pass along your helpful feedback for a more simplified iSheet "choice list" experience to the product team. We appreciate your continued partnership and for being a valued Thomson Reuters HighQ customer.

Anna
Gesamtbewertung
  • Branche: Anwaltskanzlei
  • Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
  • Monatlich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 5.0 /10

easy to use

Bewertet am 30.8.2022

Vorteile

Easy to use once you learn how. Consolidates into one interface.

Nachteile

complicated interface that makes leaning to use it difficult.

Emily
Gesamtbewertung
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 10.000+ Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Can't live without it!

Bewertet am 27.11.2019

Our overall experience has been hugely valuable to our department. It has saved our team hundreds...

Our overall experience has been hugely valuable to our department. It has saved our team hundreds and hundreds of hours over the years and we can't imagine going back to the way we worked before.

Vorteile

We use this software to automate client intake and to generate Official Rules for game promotions. It has enabled our team to handle our large workload in a faster, more efficient, and streamlined way than ever before. We love being able to have a plain-language, easy to understand, questionnaire that still gets us the information we need to populate legal documentation and our clients love it too! Utilizing business rules for different templates allows us to calibrate and spot higher-risk legal issues and ensure we are spending our time on higher business value programs.

Nachteile

We have had a great experience with Contract Express and there really aren't many negatives. To new users, I would say that the coding can take some time to learn if you are going to do it yourself. There are also some limitations in the design/flow/customization of the questionnaire but it's things that would be more "nice to have" and are not a requirement to using this software successfully.

Antwort von Thomson Reuters

Dear Ms. Peck,

Thank you or your glowing review of Contract Express! We are elated to hear the software has enabled greater efficiency for you internally and for your clients as well.

Thank you for being a valued Contract Express customer!

Rachael
Gesamtbewertung
  • Branche: Konsumgüter
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Worth it for small law departments

Bewertet am 2.12.2019

Very positive experience! We are doing work of a senior paralegal/junior attorney through automation...

Very positive experience! We are doing work of a senior paralegal/junior attorney through automation and administration by a legal assistant. Highly efficient and once heavy lifting on automation was complete, easy to implement with users as very user friendly.

Vorteile

I know that the contracts being signed are done properly without attorney oversight. I can spend my time doing actual drafting work vs. more administrative customization work. Made contracting more self-service to the business and will continue to implement this more over time. High version control and easy to update standard language and know the next contract to be signed will include it without version control issues and training the business.

Nachteile

Wish there were more contract management features for organizing and managing existing executed agreements. Had to complete work around through Datasheets.

Antwort von Thomson Reuters

Hi Rachael,

We appreciate you taking the time to write a review for Contract Express! It's fantastic to hear that document automation is freeing up your time for higher value activities and standardizing your document creation process. Thank you for giving the software a try and for being a valued customer! Best Regards.

5 von 39 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

HighQ Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über HighQ.

HighQ bietet folgende Kostenpläne an:

  • Ab:
  • Gratis Testen: Nicht verfügbar

HighQ hat die folgenden typischen Kunden:

11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000

HighQ unterstützt die folgenden Sprachen:

Arabisch, Chinesisch, Chinesisch (traditionell), Deutsch, Dänisch, Englisch, Finnisch, Französisch, Hebräisch, Indonesisch, Irisch, Italienisch, Japanisch, Koreanisch, Niederländisch, Norwegisch, Polnisch, Portugiesisch, Russisch, Schwedisch, Spanisch, Thailändisch, Tschechisch, Türkisch, Ukrainisch, Ungarisch

HighQ unterstützt die folgenden Geräte:

Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

HighQ kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Adobe Acrobat Sign, CMIS, Contract Express, DocuSign, Eigen, Elite 3E, Google Workspace, Kira, Leverton, Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Microsoft PowerPoint, Microsoft SharePoint, Microsoft Teams, Microsoft Word, NetDocuments, Practical Law, Seclore EDRM, Thomson Reuters Legal Tracker, iCalendar, iManage

HighQ bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, 24/7 Live-Support, Chat

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