DocuVantage OnDemand

DocuVantage OnDemand

Cloudbasierte Dokumentenverwaltung und Workflowautomatisierung.

4,5/5 (10 Bewertungen)

DocuVantage OnDemand Übersicht

Was ist DocuVantage OnDemand?

DocuVantage OnDemand ist eine Dokumentenmanagementlösung zum organisationsübergreifenden Erfassen, Verteilen, Speichern, Verwalten und Zusammenarbeiten von/an Dokumenten. Mit dem cloudbasierten Tool können Unternehmen auch nutzerdefinierte Workflows erstellen, Governance und Datensätze verwalten sowie E-Mails und Fax integrieren. Als Online-Plattform für das elektronische Dokumentenmanagement ermöglicht DocuVantage OnDemand Unternehmen aller Art, Dokumente in der Cloud gemeinsam zu nutzen und an ihnen zusammenzuarbeiten, die Sicherheit und Auffindbarkeit aller Dokumente zu gewährleisten und papierlose Workflows zu unterstützen.

Mit DocuVantage OnDemand haben die Geschäftsbelegschaft und alle Partner oder Kunden mit Berechtigungen mit einer Internetverbindung sofortigen Zugriff auf Unternehmensdokumente von überall aus. Dokumente können gescannt, importiert, erfasst und in Büros und mit der Remote-Belegschaft geteilt werden, um den Versand von Papierdokumenten zu vermeiden. DocuVantage erleichtert den Batchimport zum Hochladen und Freigeben großer Mengen von Dokumenten für Projekte. Die Berechtigungen können für einzelne Dokumente oder Kategorien verwaltet werden, um zu steuern, wer Zugriff auf welche Inhalte hat. Mit der Volltextsuchfunktion können Nutzer nach bestimmten Dokumenten mithilfe von Stichwörtern suchen und Dokumente basierend auf ihrem Thema oder Inhalt finden.

Dokumente können mit den Versionierungstools von DocuVantage OnDemand verwaltet und bearbeitet werden, einschließlich Bemerkungen, Kommentaren, Hervorhebungen und Bearbeitungen mit vollständigem Revisionsverlauf, um einen Einblick zu erhalten, wer die Änderungen vorgenommen hat. Bestimmten Nutzern kann die Berechtigung erteilt werden, Änderungen an Dokumenten vorzunehmen. Die für jedes Dokument Verantwortlichen werden per E-Mail benachrichtigt, wenn Personen mit Berechtigungen Änderungen an einem Dokument vornehmen oder es vollständig löschen. DocuVantage OnDemand unterstützt die Kollaboration, indem es Nutzern ermöglicht, Notizen zu Dokumenten hinzuzufügen, verschiedene Versionen zu speichern, Dokumentlinks an Teammitglieder zu senden, die mit jedem Dokument verknüpfte Kommunikation zu speichern und vieles mehr.

DocuVantage OnDemand Übersicht

Kosten

Beginnt ab
40,00 $/Monat

Preisoptionen

Gratis Testen
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis

DocuVantage OnDemand Funktionen

Geräte
Unternehmensgröße
K M G
Märkte
Kanada, Vereinigtes Königreich, Vereinigte Staaten von Amerika
Unterstützte Sprachen
Englisch

Screenshots

DocuVantage OnDemand Screenshot: Store, edit, share, and manage documents online with DocuVantage
DocuVantage OnDemand Screenshot: Store, edit, share, and manage documents online with DocuVantage DocuVantage OnDemand Screenshot: Add notes and annotations to documents in order to collaborate effectively with others

DocuVantage OnDemand Bewertungen

DocuVantage OnDemand Bewertungen

Gesamtbewertung
4,5
/
5
Ausgezeichnet
5

Sehr gut
5

Durchschnitt
0

Gering
0

Schlecht
0

Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
4,7
Bedienkomfort
4,5
Kundenbetreuung
4,9
100% haben diese Anwendung empfohlen
Jessica H.

Highly Recommend!

From the very beginning (my initial inquiry), through setup, and now well into usage of DocuVantage - I have been thoroughly impressed with the customer service and experience that comes along with this product. You don't just pay for the software and have to figure it out - they have helped me along the way with setup, customization, and any questions or concerns I've had.


Mit Google übersetzen
Lindagay G.

Office Administrator

The set up and training of the program was straightforward. The functionality of the program performs as explained.


Mit Google übersetzen
Jeremy S.

very positive

Great product. With the help of the programers, it does everything we need.

The look and pages could be a little more user friendly. Icons seem to look very similar and we often click on the wrong icons. Also, it could be more intuitive; sometimes having to adjust information, actions, fields, user groups, etc gets confusing, where other systems may nbea little more self-explanatory and easy to navigate.

However, over all, it is very flexible and a great benefit.


Mit Google übersetzen
Debbie B.

YMCA of Metropolitan Dallas Human Resources Department

The HR department went online with DocuVantage in 2016. DocuVantage worked with us to help us get everything set up and they are there anytime we need assistance. the HR Department has NO paper files any longer. Everything is on DocuVantage. We LOVE it.
Dave Wiggins is our contact and he is AWESOME. thank you very much. I am still working on our Accounting Department to convince them to scan everything.


Mit Google übersetzen
Robert G.

Docuvantage Review

Has been a positive addition, of value...to our business. The initialization and customization of the product were important to us. We created a unique, telecommunications application that has been a true innovation and delineating factor in our business.


Mit Google übersetzen
Jessica H.
Branche: Informationstechnologie & -dienste
Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Highly Recommend!

Täglich für 6-12 Monate genutzt
Bewertet am 21.9.2016
Quelle der Bewertung: Capterra

From the very beginning (my initial inquiry), through setup, and now well into usage of DocuVantage - I have been thoroughly impressed with the customer service and experience that comes along with this product. You don't just pay for the software and have to figure it out - they have helped me along the way with setup, customization, and any questions or concerns I've had.

Vorteile

I love how easy it is to customize this software to fit what the company / organizational need is.

Nachteile

I have had a few situations where just changing something simple led to what some would refer to as a 'bug' - but once I called the rep that works with me, it was taken care of within minutes.

Übersetzen auf: Deutsch

Antwort von Document Advantage

Dear Jessica,

Thank you for taking the time out of your busy schedule to review DocuVantage OnDemand online and the great team you are working with. We are so appreciative.
Our goal to set us apart from other products is to not only give our clients a product that works for their individual needs but also immediate access to our team so that not only does the software help your organization, but our team wants to help make your day easier as well. Thank you for recognizing both.
I will be sure to share your kind review. They love knowing they are appreciated!

Please tell your friends about us since referrals make up so much of our business and Like us on Facebook and Follow us on Twitter. Have a wonderful day and thank you again!

Best regards,
Jana Wiggins, CEO

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Lindagay G.
Branche: Gesundheit, Wellness & Fitness
Untern. Größe: 201-500 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Office Administrator

Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 21.9.2016
Quelle der Bewertung: Capterra

The set up and training of the program was straightforward. The functionality of the program performs as explained.

Vorteile

The ease of storing, sorting, and searching for documents. No more file cabinets full of folders.

Nachteile

I haven't experienced any negatives.

Übersetzen auf: Deutsch

Antwort von Document Advantage

Dear Linda,
Thank you so much for taking time out of your busy day to provide an online review. We know how busy you must be. We are so happy that DocuVantage OnDemand is meeting your needs and making life easier! Please tell your friends - we love referrals! You can also Like us on Facebook and Follow us on Twitter.

Have a wonderful day and many thanks from the team at DocuVantage!

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Jeremy S.
Übersetzen auf: Deutsch

very positive

Bewertet am 4.4.2016
Quelle der Bewertung: Capterra

Great product. With the help of the programers, it does everything we need.

The look and pages could be a little more user friendly. Icons seem to look very similar and we often click on the wrong icons. Also, it could be more intuitive; sometimes having to adjust information, actions, fields, user groups, etc gets confusing, where other systems may nbea little more self-explanatory and easy to navigate.

However, over all, it is very flexible and a great benefit.

Übersetzen auf: Deutsch

Antwort von Document Advantage

Hello Jeremy,

Apologies for just seeing this. Thank you for taking time out of your busy day to post an online review. It is much appreciated. So glad to hear the platform is doing everything you need! Thank you for letting us know about the icons. It's tough in an app that has so much functionality to squeeze icons that look very different, all related to documents, in a small area. But if you hover over the icons it will tell you what function it performs and by now hopefully it has become second nature. If not please let our team know :-)

Thank you again for such a nice review and have a wonderful day. Please tell your friends - we love referrals and you can Like us on Facebook and Follow us on Twitter.

Many thanks from the team at DocuVantage!

Verteilung der Bewertung

Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Debbie B.
Branche: Non-Profit-Organisation Management
Untern. Größe: 1.001-5.000 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

YMCA of Metropolitan Dallas Human Resources Department

Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 6.1.2017
Quelle der Bewertung: Capterra

The HR department went online with DocuVantage in 2016. DocuVantage worked with us to help us get everything set up and they are there anytime we need assistance. the HR Department has NO paper files any longer. Everything is on DocuVantage. We LOVE it.
Dave Wiggins is our contact and he is AWESOME. thank you very much. I am still working on our Accounting Department to convince them to scan everything.

Vorteile

all good

Nachteile

nothing bad

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Robert G.
Branche: Telekommunikation
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Docuvantage Review

Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 21.9.2016
Quelle der Bewertung: Capterra

Has been a positive addition, of value...to our business. The initialization and customization of the product were important to us. We created a unique, telecommunications application that has been a true innovation and delineating factor in our business.

Vorteile

The customer service, support...is extraordinary, led by Dave Wiggins.

Nachteile

Difficult to get software not to open when computer is started.

Übersetzen auf: Deutsch

Antwort von Document Advantage

Dear Robert,

Thank you for taking the time out of your busy schedule to review DocuVantage OnDemand. We are very appreciative and happy that it has added great value to Commtrol and that our team has been extraordinary. Please tell your friends since we love referrals! You can also Like us on Facebook and Follow us on Twitter. Have a great day!

Many thanks from the Team at DocuVantage!

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Nutzerempfehlung
9,8/10
Basierend auf 10 Benutzerbewertungen
Vergleiche Nutzerempfehlungen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

DocuVantage OnDemand Preis

DocuVantage OnDemand Preis

Beginnt ab
40,00 $/Monat
Gratis Testen
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis
Preis-Leistungs-Verhältnis
5/5
Basierend auf 10 Benutzerbewertungen
Vergleiche das Preis-Leistungs-Verhältnis mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

DocuVantage OnDemand Funktionen

DocuVantage OnDemand Funktionen

API
Aktivitäts-Dashboard
Aktivitäts-Verfolgung
Automatische Benachrichtigungen
Berichterstattung und Statistik
Chat
Datei-Verwaltung
Dokumentenmanagement
Dokumentenspeicher
Drag-and-Drop-Oberfläche
Gemeinsamer Arbeitsbereich
Genehmigungs-Management
Integration von Dritten
Kommentieren
Kundenspezifisches Branding
Prognosen
Suchfunktion
Werkzeuge zur Zusammenarbeit
Workflow-Management
Zugriffskontrolle
Funktionen
4,7/5
Basierend auf 10 Benutzerbewertungen
Vergleiche Funktionen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Kategorien

Videos und Anleitungen

Videos und Anleitungen

DocuVantage OnDemand Häufig gestellte Fragen

DocuVantage OnDemand Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über DocuVantage OnDemand.

F. Welche Preispläne bietet DocuVantage OnDemand an?

DocuVantage OnDemand bietet folgende Kostenpläne an:

Beginnt ab: 40,00 $/Monat

Preismodell: Abonnement

Gratis Testen: Verfügbar

F. Was sind die Hauptfunktionen von DocuVantage OnDemand?

Wir haben keine Informationen über die Funktionen von DocuVantage OnDemand

F. Wer sind die typischen Nutzer von DocuVantage OnDemand?

DocuVantage OnDemand hat die folgenden typischen Kunden:

Großunternehmen, Öffentliche Verwaltung, Kleine Unternehmen

F: Welche Sprachen werden von DocuVantage OnDemand unterstützt?

DocuVantage OnDemand unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

F. Welche Preispläne bietet DocuVantage OnDemand an?

DocuVantage OnDemand hat folgende Preismodelle:

Abonnement

F. Unterstützt DocuVantage OnDemand mobile Geräte?

DocuVantage OnDemand unterstützt die folgenden Geräte:

Android

F. Mit welchen anderen Applikationen integriert DocuVantage OnDemand?

Wir haben keine Informationen darüber, welche Integrationen DocuVantage OnDemand hat

F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet DocuVantage OnDemand an?

DocuVantage OnDemand bietet folgende Optionen für Kundensupport:

Häufig gestellte Fragen, Wissensdatenbank, Online-Support, Telefon-Support, Video-Anleitungen