Dialpad

4,3 (521)
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Cloud-Kommunikationsplattform für Unternehmen.

Über Dialpad

Dialpad ist ein modernes Cloud-Kommunikationssystem, das Sprach-, Messaging-, Video- und Besprechungsfunktionen in einer einzigen Plattform vereint, auf die von jedem internetfähigen Gerät aus zugegriffen werden kann. Es verfügt über die neueste Cloud-Telefonietechnologie, einschließlich WebRTC und Opus-Codec, um ein hohes Maß an VoIP-Anrufsicherheit zu bieten.

Das System umfasst moderne Unternehmensfunktionen wie gleichzeitiges Klingeln, Übertragung von Live-Anrufen und leistungsstarke Analysen sowie eine Reihe von Standardgeschäftsfunktionen. Dank leistungsstarker Integrationen mit G Suite, Office 365, Salesforce, Zendesk, Okta und anderen Lösungen wird sichergestellt, dass Nutzer Zugriff auf die nötige Technologie haben, um ihre Aufgaben in einer einzigen benutzerfreundlichen Lösung zu erledigen.


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Dialpad

4,3 (521)
VS.
Häufig bewertet

Startpreis

15,00 $
Monat
25,00 €
Monat

Preisoptionen

Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion

Funktionen

83
194

Integrationen

51
26

Bedienkomfort

4,4 (521)
4,0 (18.352)

Preis-Leistungs-Verhältnis

4,2 (521)
4,0 (18.352)

Kundenservice

4,1 (521)
4,1 (18.352)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Alternativen

Salesforce Sales Cloud

4,4
Nr. 1 Alternative zu Dialpad
Salesforce Sales Cloud ist eine cloudbasierte CRM-Anwendung von Salesforce. Sales Cloud hilft Vertriebsteams, Deals...

Line2 Pro

3,6
Nr. 2 Alternative zu Dialpad
Line2 ist eine cloudbasierte Kommunikationsplattform, mit der kleine Unternehmen über ein virtuelles Telefonsystem mit...

Zoom Workplace

4,6
Nr. 3 Alternative zu Dialpad
Zoom ist eine skalierbare, cloud-basierte Videokonferenz- und Webkonferenzplattform, die Online-Meetings, Webinare,...

Twilio

4,5
Nr. 4 Alternative zu Dialpad
Twilio bietet Entwicklern eine leistungsfähige API für Telefondienste, die das Tätigen und den Empfang von Telefonanrufe...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,3 /5
(521)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,2/5
Funktionen
4,2/5
Bedienkomfort
4,4/5
Kundenbetreuung
4,1/5

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Zeigt 5 von 521 Bewertungen
Steven
Steven
Gesamtbewertung
  • Branche: Versicherung
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

End-all for hosted phone / fax

Bewertet am 19.11.2018

Overall, it's the most progressive VOIP option with the most current and cutting edge features....

Overall, it's the most progressive VOIP option with the most current and cutting edge features. It's also less expensive than the competition. I won't switch to another provider for the forseeable future.

Vorteile

Dialpad is one of the newest VOIP providers and feels that way- their design and feature set always seem to be a couple steps ahead of their competition. They pushed the softphone-forward model from launch, making deskphones a less preferred option. They integrate messaging fairly well into the app, and include all their features at one pricing tier instead of nickel and diming for upgrades.

The app is upgraded at least weekly with tweaks or new features.

Nachteile

The interface still needs a little work; it's hard to tell when new text messages come in and there's no way to filter/sort/search in an efficient manner. Same goes for voicemails. The internal contact directory is helpful but not able to be "managed" in terms of combining dupes or bulk editing.

Ian
Gesamtbewertung
  • Branche: Logistik & Lieferkette
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 7.0 /10

Great interface but could improve integrations

Bewertet am 30.7.2020

It is a great tool for handling calls and texts, but the lack of integrations may end up becoming a...

It is a great tool for handling calls and texts, but the lack of integrations may end up becoming a dealbreaker as we consolidate and streamline our tools if we can find something that will better integrate with Front.

Vorteile

The interface is very user friendly and easy to learn. Great feed of recorded calls and texts to see communication history with contacts.

Nachteile

Number one biggest issue is that text messages cannot integrate into Front to be handled there. Better Front integration for that specifically and in general would be a game changer for us. Would be great if names would update in Dialpad for the contact center from the Hubspot integration as well. Finally, it also often defaults to personal contacts over contact center contacts, which can make team collaboration more difficult.

In Betracht gezogene Alternativen

RingCentral Contact Center

Warum Dialpad gewählt wurde

Grasshopper's features were not up to large team collaboration.

Zuvor genutzte Software

Grasshopper

Gründe für den Wechsel zu Dialpad

The startup discount was a big factor for us.
Harry
Gesamtbewertung
  • Branche: Gesundheit, Wellness & Fitness
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 6.0 /10

good value but buggy.

Bewertet am 23.7.2018

As primary business phone line, Dialpad fits the bill. I can make and receive calls for my business...

As primary business phone line, Dialpad fits the bill. I can make and receive calls for my business on my personal phone without revealing my personal number, and I can maintain a minimalist customer list. As a mobile-only (not an enterprise) user, there’s a lot that the app can do which I don’t need. Dialpad appears to have capabilities that can support my business growth (additional users and physical locations), but I’ll be wary of whether their inconsistent iOS interface is an indication of spotty development overall.

Vorteile

Note: Dialpad offered gift certificates to reviewers. I think that’s shady. But I have used the app 2+ years.
Best: I am a sole proprietor (single user) & love that this app gives me a business phone number that rings to my personal device. That’s genius, a good value, and worth all interface hassles. Also, support has improved a lot. I get timely, thorough responses to issues: there’s a star-rating requested every outgoing call, and when I have reported issues (rare, such as one-way audio), they’ve sent detailed analysis explaining what happened. At least one bug I reported (an issue where the keyboard covered most of the comment field on a feedback window, with no scrolling) has recently been fixed.

Nachteile

Dialpad scores terribly on its interface and on interoperability with other apps. The contacts-search function won’t access iOS Contacts (even with access granted in Settings): type a name in search, and it will sit & spin all day. It doesn’t even time out. The app provides a skeleton contacts function (name, phone numbers, emails, company, and title—that’s it), so I lose a lot of functionality that’s essential for a communications app. Similar fail when sharing a picture from Photos: tap Share, select Dialpad, and the app will open to the eternal spinner (yet the app will acceess Camera and Photos the other way around). Also, unlike iOS Messages, when I start a text in Dialpad and need switch screens or apps, the draft text goes away. Lost time & effort. These issues are all long term, so clearly, the development team just has not prioritized basic functionality in their phone app.

Bryan
Gesamtbewertung
  • Branche: Hausmeisterservice
  • Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Onboarding/Migrating

Bewertet am 30.7.2020

Onboarding was smooth. We transitioned from Mitel with 60 lines. Because the porting was so smooth,...

Onboarding was smooth. We transitioned from Mitel with 60 lines. Because the porting was so smooth, I was thanked for how well it went. We are so thankful to be out of Mitel services and into one system.

Vorteile

Mobile/Desk/Web-app allows me to switch between device seamlessly without the caller knowing.
The call transcriptions and recording is great to review calls. I really like the Google integration as well.

Nachteile

I would like the API to provide call transcripts with Zapier. This will allow me to create a webhook I can then pass to my CRM to create a case if needed.

Sometimes my mobile app on Android when my screen is locked and the device rings through Dialpad the app hides. I have to unlock the phone and by then the caller hangs up.

In Betracht gezogene Alternativen

RingEX und Zoom Workplace

Warum Dialpad gewählt wurde

We had too many moving parts and needed vendor support.

Gründe für den Wechsel zu Dialpad

Integration and features.
Erin
Gesamtbewertung
  • Branche: Bildungsmanagement
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

Easy Transition. Great Ongoing

Bewertet am 15.12.2020

Consolidation of products- we don't need a separate conference call plan or a separate text...

Consolidation of products- we don't need a separate conference call plan or a separate text platform.

Vorteile

With a sudden switch to remote offices we needed a system with direct lines, ability to transfer calls, video conferencing and FERRPA compliant texting. DialPad had everything we needed. Customer service was there at every turn to help us set up and even import or address book. We have had no issues with the calls, VM or video conference.

Nachteile

When you are receiving a call you must press 1 to prove you are not a VM. It increases the time the caller waits.

In Betracht gezogene Alternativen

RingEX, Zoom Workplace und GoTo Connect

Gründe für den Wechsel zu Dialpad

DialPad had good reviews online. We did a trial period and liked the features. Customer Service was outstanding
5 von 521 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

Dialpad Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Dialpad.

Dialpad bietet folgende Kostenpläne an:

  • Ab: 15,00 $/Monat
  • Preismodell: Abonnement
  • Gratis Testen: Verfügbar

Dialpad hat die folgenden typischen Kunden:

Selbstständig, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000

Dialpad unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch, Japanisch

Dialpad unterstützt die folgenden Geräte:

Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Dialpad kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Abstrakt, Alexa, AzureDesk, Bubble, Bullhorn ATS & CRM, CEIPAL ATS, CEIPAL Workforce, Ceipal Procurewise, Chorus, Clio, Cloze, Convin, Copper, DataGrail, Dialpad Ai Contact Center, Domo, Forethought, Gong.io, Google Workspace, HappyFox Assist AI, HappyFox Workflows, Helpwise, HubSpot CRM, Intercom, Jiminny, KIZEN, Kustomer, LawGro, LinkedIn for Business, Microsoft 365, Microsoft Outlook, Microsoft Teams, Mindtickle, Miro, Mixmax, Okta, OneLogin, OutreachCRM, Playvox, Prodoscore, Recruitly, Rippling, Salesforce Sales Cloud, Salesmate, ServiceNow, Slack, Theta Lake Compliance Suite, Tray.io, Zapier, Zendesk Suite, Zoho CRM

Dialpad bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, 24/7 Live-Support, Chat

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