Über Maintenance Connection

Maintenance Connection bietet eine computergestützte Wartungsmanagementsoftware (CMMS) für Unternehmen aller Größen auf der ganzen Welt. Die Lösung unterstützt verschiedene Branchen wie Energie, Fertigung, Gesundheitswesen, Gebäudemanagement, Behörden, Freizeit, Bergbau und Transport.

Maintenance Connection hilft bei der Verwaltung von Assets und Inventar, bei der Verfolgung von Bestellungen, bei der präventiven Wartung und bei der Verwaltung von Serviceanfragen. Nutzer können eine Asset-Hierarchie einschließlich der Standorte von Assets innerhalb eines Unternehmens erstellen. Mit dem Modul für präventive Wartung können Nutzer Wartungspläne automatisch in verschiedenen Abständen generieren. Die Software kann in andere Systeme, z. B. Enterprise Resource Planning, Echtzeit-Ortungssysteme, Finanzen, Zeiterfassung und viele mehr, integriert werden.

Maintenance Connection unterstützt 10 bis 10.000 Nutzer, wobei drei Kaufmodelle verfügbar sind: Cloud, Cloud-Hybrid und On-Premise. Die Lösungen sind aus der Ferne über einen Webbrowser und eine mobile Anwendung zugänglich. Die Software verfügt über 7 Sicherheitsarchitekturschichten und Module.


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Maintenance Connection

4,5 (290)
VS.
Häufig bewertet

Startpreis

110,00 $
Monat
45,00 $
Monat

Preisoptionen

Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion

Funktionen

65
185

Integrationen

2
24

Bedienkomfort

4,3 (290)
4,6 (1.328)

Preis-Leistungs-Verhältnis

4,3 (290)
4,6 (1.328)

Kundenservice

4,6 (290)
4,7 (1.328)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Alternativen

UpKeep

4,6
Nr. 1 Alternative zu Maintenance Connection
UpKeep ist eine mobile, computergestützte Wartungsmanagement-Software (CMMS), mit der Benutzer ihr Team verwalten,...

eWorkOrders CMMS

4,9
Nr. 2 Alternative zu Maintenance Connection
eWorkOrders ist ein webbasiertes CMMS für kleine und mittlere Unternehmen sowie Einzelpersonen zur Verwaltung von...

Aladdin

4,3
Nr. 3 Alternative zu Maintenance Connection
Aladdin ist eine Asset-Lifecycle-Management-Software, mit der du deine Geschäftsprozesse verbessern und den ROI...

Prometheus Platform

4,4
Nr. 4 Alternative zu Maintenance Connection
Prometheus Platform ist eine cloudbasierte Asset-Management-Lösung, die Unternehmen bei Prozessen im Zusammenhang mit...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,5 /5
(290)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,3/5
Funktionen
4,4/5
Bedienkomfort
4,3/5
Kundenbetreuung
4,6/5

Hast du Maintenance Connection bereits?

Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

Zeigt 5 von 290 Bewertungen
Paul
Paul
Gesamtbewertung
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung

Great functionality and ease of customization for tracking asset maintenance.

Bewertet am 10.4.2018

Vorteile

It is very simple and easy to customize, hide, add additional fields specific to our operation. Very user friendly and intuitive to use for many employees. Easy one button clicks and drop downs to reduce confusion and inconsistent information being input into the system. Reporting can be customized and used to edit, open, manage records.

Nachteile

Custom and advanced features can be tricky sometimes, but customer support is always there free of charge to come to my aid when I am stuck. And helps to teach as well.

Lisa
Gesamtbewertung
  • Branche: Grundschul- & Sekundarbildung
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Maintenance Connection is by far the top of line in support, functionality, ease of use, and...

Bewertet am 7.10.2016

As the software analyst for Facilities and Services, my first task was to upgrade the current...

As the software analyst for Facilities and Services, my first task was to upgrade the current system to a web version. The upgrade went fairly well until we moved to paperless, which included ipads for technicians. We found many limitations that were put on the software and I was forced to make work arounds in order to operate. After a year of frustration and complaints not only by our department but, by users putting in requests, I was given the task of researching other software vendors. We looked at many of the top ten facilities management software packages. Some vendors even came on campus to demo their product. The minute we looked at maintenance connection, we were sold. Here are some of the key points that we found different about maintenance connection. First thing that caught my attention was the fact that there are demo's and how to's on you tube. They are out there for everyone to see. It's not a secret. This told me they are open and not one of those companies that wants you to pay them just to show you functionality. The next selling point was the fact that the requestor can put in a request from any device. They can log into the requestor on their cell phone, ipad, chrome book.... There is not extra module to buy for that. Once I found these items, I set up a demo with them. The person that did the demo was amazing. He wasn't just a salesman, he knew the software and could answer questions about it. This is something I had never seen before. When he demo'd the calendar function (you can assign techs on a calendar), the maintenance manager got very excited. When he showed how easy it was to change a field name just by right clicking on it. I shed a tear. I couldn't help it. I was in front of all my coworkers and didn't want to show emotion but, I was overwhelmed by just how easy everything is. This software is a system admin dream. Six of us went to the user conference this week and all six of us came back with very happy faces and so much excitement. I could go on and on about how wonderful this software is. If you have struggled with your facilities management software, just look up maintenance connection on you tube. If that doesn't convince you, let them demo the software for you. You will be truly amazed!!!!!

Hossein
Gesamtbewertung
  • Branche: Öl & Energie
  • Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 2.0 /10

Not god for big company

Bewertet am 10.9.2017

MC ( Maintenance Connection) not good for big company because it's a cloud base CMMS software and I...

MC ( Maintenance Connection) not good for big company because it's a cloud base CMMS software and I think this is the MC weakness because after a short time of use, the browser cash is full and the software can't work correctly, after this the value will show in MC-CMMS is not correct and finally you can't log-in in the software befor you clear the browser cash and history.

Vorteile

It,s easy to use in home page and Most feature Accessible in home page. It's fast to login and loading.

Nachteile

You can login with one user in multi system, but not support remote assistant. Good for small company.

Patrick
Gesamtbewertung
  • Branche: Versorgungsunternehmen
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Great Product / Excellent Support

Bewertet am 22.3.2017

Maintenance Connection has given us the ability to progressively change much of our maintenance...

Maintenance Connection has given us the ability to progressively change much of our maintenance culture from reactive to preventative. It is an excellent tool that provides our teams the means to better troubleshooting and preparedness, leading directly to increased efficiency. Having the flexibility to form this product to our work flow and process is invaluable.

Vorteile

Ability to adapt to our maintenance needs.

Nachteile

Waiting for product suggestions to materialize. Would like it to completely integrate with our financial system

Antwort von Accruent

Thank you for your comments Patrick! It's great to hear that Maintenance Connection's software has had such a positive impact on your organizations maintenance processes. We take our customer's product suggestions seriously and our Product Development team considers each one carefully. As far as integration with financial system's, we currently provide integration options via our Web API and Project Development Services. Our customer success team will be in touch soon to further discuss your comments.

Chris
Gesamtbewertung
  • Branche: Metallabbau
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Great user friendly product!

Bewertet am 25.9.2019

Uptime on equipment has improved, we are able to track the work and expense on our assets better to...

Uptime on equipment has improved, we are able to track the work and expense on our assets better to make more informed decisions on whether to upgrade or replace certain items. When I went to analyze the business needs and searched for a vendor to partner with to help with our maintenance tracking needs, Maintenance Connection was their from the beginning and still to this day help with any needs that we may need, our rep even just checks in to see how things are going and if we need anything. This kind of customer service is dwindling

Vorteile

1. Customer service is fantastic
2. User friendly
3. Easy to manipulate the data
4. Reporting is great, lots of options
5. Customizable to the user
6. Mobile friendly application

Nachteile

N/A Really have no complaints. I just hope that the company that bought them does not deviate from the high level of service that we have experienced since purchasing the software.

5 von 290 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

Maintenance Connection Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Maintenance Connection.

Maintenance Connection bietet folgende Kostenpläne an:

  • Ab: 110,00 $/Monat
  • Preismodell: Abonnement
  • Gratis Testen: Verfügbar

Maintenance Connection hat die folgenden typischen Kunden:

11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000

Maintenance Connection unterstützt die folgenden Sprachen:

Deutsch, Englisch, Französisch, Portugiesisch, Portugiesisch, Spanisch

Maintenance Connection unterstützt die folgenden Geräte:

Android (mobil), iPhone (mobil)

Maintenance Connection kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Meridian, SCADA

Maintenance Connection bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, Chat

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