WebRezPro
Über WebRezPro
WebRezPro ist ein webbasiertes Hausverwaltungssystem, das für unabhängige Hotels und Hotelketten, Hostels, Campingplätze und Ferienwohnungen entwickelt wurde. Es bietet ein Online-Buchungssystem und mehrere Integrationen und Partnerschaften von Drittanbietern.
Das integrierte Online-Reservierungssystem von WebRezPro ermöglicht es den Nutzern, Sondertarife für Reisebüros, Firmenkunden oder bevorzugte Gäste anzubieten, kurzfristige Zimmerverkäufe zu bewerben, Reservierungspakete zu erstellen und Räume mit Touren oder Aktivitäten zu bündeln. Ermäßigte Preise können auch für Gruppen wie Senioren, Automobilclub-Mitglieder und mehr angeboten werden. Integrationen mit FlipKey, InnLink, SynXis, Genares und anderen ermöglichen eine bidirektionale Schnittstelle zwischen WebRezPro und dem Global Distribution System (GDS) sowie Links zu Booking.com und Expedia QuickConnect.
WebRezPro kann verwendet werden, um Räume für Gruppen, besondere Veranstaltungen oder Reiseveranstalter zu reservieren, mit Sonderpreisen und der Möglichkeit, Freigabedaten festzulegen, nach denen ungenutzte Zuteilungen an das Inventar zurückgegeben werden. Die Gebühren für Gruppenbuchungen können Master- oder Einzelrechnungen zugeordnet werden und Zahlungen können entweder für die Gruppenbuchung oder für einzelne Reservierungen verwendet werden. Stündliche Buchungen können ebenfalls aktiviert werden, sodass mehrere Buchungen an einem Tag an einen einzelnen Raum, z. B. einen Konferenzraum, geknüpft werden können.
WebRezPro kann auch in Hostels, bei Ferienvermietungen und Campingplätzen eingesetzt werden, mit anpassbaren Einheitstypen für Campingplätze, einschließlich Hütten, Zeltplätzen und Wohnmobilstellplätzen, privaten Zimmern und Schlafsälen in Hostels. Hier gibt es die Möglichkeit, die Schlafsäle als rein männlich, weiblich, oder gemischt zuzuweisen und es gibt einen elektronischen Signatur Check-in und Auszahlungsmöglichkeiten für Eigentümer der Ferienwohnungen.
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- Branche: Gastgewerbe
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Could not live without WebRezPro
Bewertet am 9.5.2019
I could not imaging doing our business without WebRezPro. Discovering them was the best gift I...
I could not imaging doing our business without WebRezPro. Discovering them was the best gift I could offer myself. Of course there is the pain of setting everything up and learning how it works, but man o man, what a difference it made in my life. It keeps much more order in my daily routine, eliminated the double bookings, creates email templates sent it automatic to guest without having to remember to send them manually, processing credit cards and so much more. It allowed me to grow to a point that 5 yrs ago I could not even dream of.
I can never say enough about the support team, they are exceptional. At a few occasions, I brought up a few ideas of functions that were not available, but could benefits of it, if it was something they could do. The team gladly looked it over and saw the potential of how this could also benefits other customer, and made these options available.
There is no double, that they are there for their customer and they are always looking at ways to improve. I have now worked with WRP for 6 yrs going in to my 7th, and I can never say enough of how much I love this software, but most importantly the support team that stand behind it. It would not be the same without you. Thank you WRP.
Vorteile
Everything from it's functionality, to the endless resources that is offered to us. It makes our job much easier, but most of all the team and support. That is by far what makes this software so valuable, is real people giving support that care about their customers.
And it is a Canadian base company :)
Nachteile
Calendar upload time: My calendar is very slow to download, it may have something to do with the number of properties we have. But I am sure this can be fix when I take the time to bring it up to the team.
Phone support: Is on week days only, and on (Central Standard Time) which is a bit early for us on the west coast (Pacific Standard Time) . It would be nice to have the hours extended and adding weekends too. But on the other hand, we are not left empty handed, as they do offer email support on weekends and after hours, that is monitored very closely.
- Branche: Gastgewerbe
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
Good property software for a seasonal business.
Bewertet am 4.2.2021
Very good so far in our 3rd year using this software. The employees are still happy.
Very good so far in our 3rd year using this software. The employees are still happy.
Vorteile
Offers an offseason discount on the subscription and the customer service is outstanding. Native English speakers (Canadians) that are very easy to understand.
Nachteile
There are things that other programs have but this surprisingly still does not have. They take suggestions on improvements and some customer service employees comment that it is a really good idea but, the changes are slow or do not happen often enough.
In Betracht gezogene Alternativen
roomMasterWarum WebRezPro gewählt wurde
Cost and the product we had was not being supported any longer.Zuvor genutzte Software
roomMasterGründe für den Wechsel zu WebRezPro
Seasonal rate offered and unlimited customer service calls are included with the monthly rate.- Branche: Gastgewerbe
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 4.0 /10
Easy to use Software
Bewertet am 7.11.2022
Vorteile
Its easy to set up. There is Interface with the CHannel Manager to get an overall snapshot of the room calender. It is also Easy to Check In and Check out guests.
Nachteile
If all rooms are occupied, for me to swap rooms, I will need to do a temporary change of stay date to free up one room, for the move. This creates an extra step. I hope the Development team will provide a 'temporary' unallocated room status for the clerk to temporarily place a room.I also need to Add Credit Card as a Payment type, without having to know the 16 digits to key in. THis is because the guests gives us the physical card to charge. Once we return the physical card back, the print out does not show the full 16 digits. Although we have used Credit Card, we are unable to fill the digits in the system.
- Branche: Gastgewerbe
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Phenomenal customer service!
Bewertet am 18.7.2024
Great! Any issues are always solved quickly and the system has been very reliable. I use it all...
Great! Any issues are always solved quickly and the system has been very reliable. I use it all day almost everyday, especially in the summer and an outage would wreck my business so I appreciate their website always being accessible. Hopefully an app or more mobile friendly website becomes available soon.
Vorteile
The customer service! I love the ability to email a question at anytime and get a response in the same day. I also like that WebRezPro is pretty good at continuously adding new helpful features. Also, the payment integration with authorize.net has been a game changer!
Nachteile
It's not mobile friendly. I prefer the interactive calendar and it's not an option on an iPad or iPhone. I would also like an easier way to switch people around from room to room.
- Branche: Freizeit, Reisen & Tourismus
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
WebRezPro PMS Review
Bewertet am 6.3.2020
Before WebRezPro we were a mess. We used another reservation software company that was a big let...
Before WebRezPro we were a mess. We used another reservation software company that was a big let down for us. What I mentioned about everything I liked most about WebRezPro was everything we didn't have with our former reservation software company. And the biggest and most crucial piece of WebRezPro that makes me push this company to others in the travel industry, is the customer support. I have never called for support (during working hours of course) and had no one answer. You all rock! From [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] (our sales consultant) to [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] (my implementation coach), and support staff team members like [SENSITIVE CONTENT HIDDEN]...you make my life so much easier!!
Vorteile
I love everything about the software! It is so user-friendly that even this "old school" lady can use it. The first part for me was making the reservations online and off. It is desk-clerk friendly and traveler-friendly which ultimately makes it easier for my staff and customers. The second part has to be the email set-up for constant communication with my travelers. And the third, but not the last nor least, would be the integration of OTAs. All of this makes my life so much easier, and I finally sleep through the night without worry about my properties!
Nachteile
The only thing would be the integration with HomeAway, but I can do without for what I am getting upfront with your system.
WebRezPro Häufig gestellte Fragen
Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über WebRezPro.F. Welche Preispläne bietet WebRezPro an?
WebRezPro bietet folgende Kostenpläne an:
- Gratis Testen: Nicht verfügbar
F. Wer sind die typischen Nutzer von WebRezPro?
WebRezPro hat die folgenden typischen Kunden:
Selbstständig, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000
F: Welche Sprachen werden von WebRezPro unterstützt?
WebRezPro unterstützt die folgenden Sprachen:
Englisch
F. Unterstützt WebRezPro mobile Geräte?
WebRezPro unterstützt die folgenden Geräte:
Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)
F. Mit welchen anderen Applikationen integriert WebRezPro?
WebRezPro kann in folgende Anwendungen integriert werden:
ALICE, Airbnb Clone, Aireus, Akia, Avaya Experience Platform, Birdeye, BluePay, Book4Time, BookingPal, Braintree, Breezeway, Call recording for BroadSoft, Canary, Cendyn Arcaneo, Clover, Constant Contact, Duve, GuestCentric, Hapi, Heartland Payments+, Heartland Restaurant, HelloShift, HiJiffy, Hotelitix, IVY, Inntopia Commerce, Intellinote, Intello, Ivy Experience Suite, Kipsu, Lightspeed, Lightspeed Golf, Lightspeed POS, Lightspeed Retail, Lynx, M3, M3 solutions, MRI Software, Maitre'D, MiContact Center Business, Mitel Business Phones, Mitel Virtual Solutions, NAVIS Suite, NCR Aloha, Novera, Nuvola, OpenKey Front Desk, Operto Teams, Ordyx, PAR PixelPoint POS, PayPal, PixelPoint, Preferred Patron Loyalty, Pricepoint, QuickBooks, QuickBooks Online, QuickBooks Online Advanced, Revinate, SALTO KS, Sage Intacct, Salesforce Sales Cloud, SiteMinder, Stripe, SuiteCRM Twilio SMS Service, The Channel Manager by SiteMinder, Track Vacation Rental PMS, Tripleseat, Twilio, Voila, Vrbo, Whistle, Whistle Messaging, Windstream Virtual PBX VoIP, Worldline, Xero, Zenya, authorize.net, toast CRM
F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet WebRezPro an?
WebRezPro bietet folgende Optionen für Kundensupport:
E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, Chat
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