Über User.com

Die Plattform wurde entwickelt, um moderne und nutzerfreundliche Lösungen für Unternehmen bereitzustellen – eine einzige Schnittstelle für das gesamte Unternehmen. Marketing-, Vertriebs- und Kundenserviceteams auf der ganzen Welt nutzen diese Software, um:

- Einblicke in Website-Besuchende zu erhalten
- Mehr Leads zu generieren
- Den Umsatz zu steigern
- Interne Prozesse zu optimieren

Interessiert an Marketing Automation? Kostenlose Testversion anfordern. Besuche die Unternehmenswebsite (keine Kreditkarte erforderlich).


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User.com

4,6 (36)
VS.
Häufig bewertet

Startpreis

Keine Preise gefunden
15,00 €
Monat

Preisoptionen

Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion

Funktionen

182
133

Integrationen

43
28

Bedienkomfort

4,2 (36)
4,5 (573)

Preis-Leistungs-Verhältnis

4,6 (36)
4,4 (573)

Kundenservice

4,8 (36)
4,6 (573)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Alternativen

Freshservice

4,5
Nr. 1 Alternative zu User.com
Freshservice ist ein Online-ITIL-Service-Desk (IT Infrastructure Library) mit Funktionen für Ticketing und Asset-Managem...

HubSpot CRM

4,5
Nr. 2 Alternative zu User.com
Spare wertvolle Verkaufszeit mit HubSpot CRM, das sich um all die kleinen Details von der Anrufaufnahme, dem Protokollie...

GetResponse

4,2
Nr. 3 Alternative zu User.com
Sende ansprechende und responsive E-Mails. Steigere deinen Umsatz und das Engagement deiner Abonnenten durch umfassende...

Drift

4,5
Nr. 4 Alternative zu User.com
Drift ist eine cloudbasierte Live-Chat-Lösung für Vertriebs- und Marketingteams, die auch einen KI-basierten Chat Bot,...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,6 /5
(36)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,6/5
Funktionen
4,4/5
Bedienkomfort
4,2/5
Kundenbetreuung
4,8/5

Hast du User.com bereits?

Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

Zeigt 5 von 36 Bewertungen
Izabela
Izabela
Gesamtbewertung
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Great all-in-one sales and marketing automation tool

Bewertet am 11.12.2020

We are using User.com to welcome, onboard, support and reengage our users and customers.

It's...

We are using User.com to welcome, onboard, support and reengage our users and customers.

It's pretty easy-to-use, therefore we were able to save up time to do other tasks.

I am amazed by the fact, that this tool was able to help us simplify our daily task enormously.

Vorteile

I just simply love tools that make my life easier! And user.com is definitely one of them! I have everything that I need in one place, and that allows our team to be more organized and user-oriented. We can now focus our energy and resources on our customers, instead of running between different tools and trying to find data. I can definitely recommend this to any sales/marketing/customer success teams - user.com is safe, gdpr compliant, affordable and easy to learn and to use.

Nachteile

Just two extra features in 'Conversations' and it would be ideal:

- possibility to search previous chats by keywords

- would be great if Grammarly could work in the chat (to prevent mistypes in real-time)

In Betracht gezogene Alternativen

Intercom

Gründe für den Wechsel zu User.com

Transparent pricing and full GDPR compliance

Antwort von User.com

Thanks so much for your thoughts and review Isabela! It's an absolute pleasure to have you as a customer and work together with you and your team at Bouncer!

Jakub
Jakub
Gesamtbewertung
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 7.0 /10

Magnificent support, and a good product

Bewertet am 11.3.2021

I was truly satisfied we chose User.com. It wasn't easy to learn, but it was a profitable investment...

I was truly satisfied we chose User.com. It wasn't easy to learn, but it was a profitable investment. Make sure you share your know-how with your team so that you're not the only one who understands what's going on under the hood.

Vorteile

Well, it's their support. I had to spend dozens of hours configuring it and creating well-working automation rules. At that time, I had lots of questions. Too often I heard "it's not possible at the moment", but many times I got five-star assistance, including some extra debugging and programming tips.
But in fact, the tool itself does its job very well and if I had to choose the app for marketing automation, I would probably pick User.com again. It has many useful features, they are working perfectly.

Nachteile

It has a quite steep learning curve, so you need to invest some time first to learn what you can and what you can't do. It lacks of some basic functions, like subscription management for email subscribers; it also does not let you copy and paste automation blocks, so you often have click, and click, and click…

In Betracht gezogene Alternativen

ActiveCampaign

Warum User.com gewählt wurde

We needed something more focused on marketing automation. We also wanted to be able to send web push notifications.

Zuvor genutzte Software

GetResponse

Gründe für den Wechsel zu User.com

We got convinced by pricing and the set of functions.
Eldar
Eldar
Gesamtbewertung
  • Branche: Computer-Software
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 0.0 /10

Why Our Team Had to Say Goodbye to User.com

Bewertet am 14.4.2023

Vorteile

It is an all-in-one solution so you don't have to use many other tools. Also, it has an amazing customer support team.

Nachteile

Our team of 100 people has been using User.com for 5 months now. We spent a lot of time and resources integrating User.com with our process and tools. But we had to move away from User.com. That's why:- UX is terrible, even for experienced support people it's hard to navigate or find something, yes we used Intercom and Zendesk so we can easily compare them;- complicates very simple processes, so we always had to look for ways to overcome them or spend much more time solving them, instead of focusing on providing excellent support to our customers;- it provides so many features, but they are all basic or limited, so we usually had to think about how to create another workaround for the missing thing in User.com instead of doing our job;- hidden charges for attached files in letters/chats, this information is not on their pricing page. It is possible to pay an additional $1,000 per year, but if it costs $4,000 per year and that amount increases every month, we cannot accept it;- they are totally unfair or flexible, on the first day of the month we deleted our account but they charged us for the whole month. We do not use their tool, why is it so difficult to return the money?

Verifizierter Rezensent
Gesamtbewertung
  • Branche: Buchhaltung
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Great software with excellent customer service

Bewertet am 20.7.2021

I'm really content with using User.com, marketing automation and email marketing work really well....

I'm really content with using User.com, marketing automation and email marketing work really well. Software is easy to use, but if you can't do something by yourself their customer service is always happy to help.

Vorteile

User.com is really easy to use and have a lot of features. Marketing automation works really well and have great capabilities. Implementation is really easy and onboarding is great.

Nachteile

There could be more nice-looking templates to build emails and pop-ups.

In Betracht gezogene Alternativen

Freshservice, ActiveCampaign und HubSpot CRM

Warum User.com gewählt wurde

Because marketing automation works better in User.com

Zuvor genutzte Software

ActiveCampaign

Gründe für den Wechsel zu User.com

I think it's the best price-quality ratio.
Kyrylo
Gesamtbewertung
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 6.0 /10

Proactive support team

Bewertet am 23.10.2020

Vorteile

Feature-rich software with great automation potential and superb support team. I was impressed when their customer success officer noticed a technical mistake in my automation setup, notified me, and fixed the issue before it messed up my email campaign.

Nachteile

User.com automation may be difficult to configure as you need to plan the whole flow ahead. It's not as intuitive as on Intercom, but it can automate more processes in your team and provide you with more insight into the relations with your customers and users.

Antwort von User.com

Highly appreciate your review and your thoughts about our product Kyrylo including working together on a case study!

It has been fantastic to hear your thoughts and feedback about how you're able to use the platform to save so much time!

5 von 36 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

User.com Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über User.com.

User.com bietet folgende Kostenpläne an:

  • Preismodell: Kostenlose Version, Abonnement
  • Gratis Testen: Verfügbar

User.com hat die folgenden typischen Kunden:

Selbstständig, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000

User.com unterstützt die folgenden Sprachen:

Arabisch, Chinesisch, Deutsch, Dänisch, Englisch, Finnisch, Französisch, Hebräisch, Indonesisch, Italienisch, Japanisch, Koreanisch, Niederländisch, Norwegisch, Polnisch, Portugiesisch, Russisch, Schwedisch, Spanisch, Thailändisch, Tschechisch, Türkisch, Ukrainisch, Ungarisch

User.com unterstützt die folgenden Geräte:

Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

User.com kann in folgende Anwendungen integriert werden:

1ShoppingCart, Adobe Commerce, Airtable, Asgard Scheduling Software, BigCommerce, Calendly, CoreCommerce, Drupal, FreshMail, FullContact, Gmail, Google Analytics 360, Google Calendar, Google Drive, Google Forms, Google Workspace, Instapage, Intercom, Joomla, Kajabi, Mailchimp, Meta for Business, Pinnacle Cart, PrestaShop, Salesforce Sales Cloud, Segment, Shift4Shop, Shopify, Slack, Squarespace, Stripe, Stripe Billing, Trello, Twilio, Twitter/X, Typeform, Weebly, Wix, Woodpecker, WordPress, Zapier, Zoom Workplace, ekmPowershop

User.com bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, Chat

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