Über Skedda

Skedda ist ein Onlinebuchungs- und Planungssystem für Veranstaltungsorte. Ein Veranstaltungsort kann ein Gericht, ein Studio, ein Tagungsraum, ein Klassenzimmer, ein Hot-Desk oder sogar gemeinsam genutzte Geräte darstellen.

Der Skedda-Planer verfügt über eine Tages-, Monats- und Listenansicht mit Optionen für den schreibgeschützten Zugriff durch Nutzer, eingeladene Bucher und die Öffentlichkeit. Der Planer für einen Veranstaltungsort wird über eine eindeutige Subdomain mit erzwungenem SSL (HTTPS) aufgerufen und bei Google, Facebook, Twitter und Microsoft steht Single Sign-On zur Verfügung.

Administratoren von Veranstaltungsorten können Buchungs- und Preiskonditionen pro Ort sowie Regeln für gemeinsame Nutzung und Abhängigkeit erstellen. Zu den Einstellungen für Veranstaltungsorte gehören Buchungs- und Stornierungsfenster, die Möglichkeit, Nutzungsbedingungen hinzuzufügen, benutzerdefinierte Buchungsinformationen und die Integration mit vielen Anwendungen über Zapier. Skedda lässt sich ausschließlich in Stripe Payments integrieren und bietet die Möglichkeit zu Sofortzahlungen und späterer Bezahlung. Buchungsdaten können exportiert werden.

Die Skedda-Plattform ist für Mobilgeräte optimiert und bei vorhandener Internetverbindung über jeden Webbrowser zugänglich.


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Skedda

4,8 (218)
VS.
Häufig bewertet

Startpreis

99,00 $
Monat
16,00 $
Monat

Preisoptionen

Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion

Funktionen

118
118

Integrationen

25
49

Bedienkomfort

4,8 (218)
4,6 (5.575)

Preis-Leistungs-Verhältnis

4,8 (218)
4,7 (5.575)

Kundenservice

4,8 (218)
4,7 (5.575)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Alternativen

Acuity Scheduling

4,8
Nr. 1 Alternative zu Skedda
Acuity ist eine 24/7-Online-Terminplanungssoftware, mit der Kunden Termine oder Kurse online selbst buchen, nutzerdefini...

EMS

4,3
Nr. 2 Alternative zu Skedda
Die EMS (Event Management Software) von Accruent zur Raum-, Veranstaltungs- und Schreibtischbuchung vereinfacht die...

EZFacility

4,5
Nr. 3 Alternative zu Skedda
EZFacility ist eine webbasierte Lösung für Sport- und Fitnessanbieter, mit der sie ihre Abläufe rationalisieren und...

Squarespace

4,6
Nr. 4 Alternative zu Skedda
Squarespace eignet sich für alle, die sich mit einer eigenen Website abheben und online erfolgreich sein wollen. Egal...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,8 /5
(218)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,8/5
Funktionen
4,6/5
Bedienkomfort
4,8/5
Kundenbetreuung
4,8/5

Hast du Skedda bereits?

Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

Zeigt 5 von 218 Bewertungen
Trish
Gesamtbewertung
  • Branche: Einzel- & Familiendienstleistungen
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Skedda is an excellent, extremely user friend, online booking and scheduling system for our...

Bewertet am 6.10.2019

We are a busy community centre that caters to a diverse range of services and events. We needed...

We are a busy community centre that caters to a diverse range of services and events. We needed a system that would allow us book out rooms for varying times and reoccurences. Previously we had used excel spreadsheet but this was hugely time consuming and required lots of human resource hours to set up and maintain. Skedda is so easy to use, bookings, cancellations and rescheduling are made in seconds. The ability to book rooms for daily, weekly or monthly events and choose an end date is a huge plus.

Vorteile

We have a large organisation comprising of personnel with different IT skills and capacities. It has a large functionality system whilst at the same time being very user friendly so that those with little or not IT skills can easily navigate the system - booking and scheduling room use.

Nachteile

I cannot think of anything we like least about this software.

Monique
Gesamtbewertung
  • Branche: Bibliotheken
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Easy scheduling for library meeting rooms

Bewertet am 14.1.2022

We worked with the free version for a while (only entering half of our rooms) to test the functional...

We worked with the free version for a while (only entering half of our rooms) to test the functionality. I was very impressed with the support we received as I tried to figure out how to apply their system to our setting. The ease of use, price point, and great support made this a wonderful option for us.

Vorteile

Skedda provides an easy to use interface for our staff to schedule meeting rooms and for the public to be able to see events and availability. The cloud hosted option removes a lot of the headaches we had with our previous software. And the support has been great for helping us find ways to make the product work for our needs.

Nachteile

Public libraries are different than business settings in that everything we offer is essentially free and we have to track a lot of different statistics (monthly room usage broken down by type of meeting). There are features related to charging for room use that it would be nice to be able to disable. And the reporting isn't as robust as would be ideal. But it's easy to ignore the fee sections and the ability to export the stats to Excel gives us all the info we need with just a little manipulation.

In Betracht gezogene Alternativen

EMS

Gründe für den Wechsel zu Skedda

Price. We are not big enough to need a lot of bells and whistles, but you still have to pay for all of that whether you use them or not with systems like EMS. Skedda gives us the essential functionality we need for an excellent price.

Antwort von Skedda

Hi there, Monique!

Thanks very much for taking the time to leave such a great review of Skedda! We're so glad that we've been able to assist with your library's meeting rooms, and look forward to continuing in this regard into the future!

All the best,
The Skedda Team.

Madi
Gesamtbewertung
  • Branche: Sport
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 5.0 /10

Simple!

Bewertet am 2.6.2023

Vorteile

We liked the simplicity of Skedda and how easy it was to use.

Nachteile

That it did not integrate well with our system. Added an extra step onto all registrations.

Mary Jo
Gesamtbewertung
  • Branche: Hausmeisterservice
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Does All The Work For You

Bewertet am 15.12.2021

Skedda allows our members (in a pandemic world) to check availability before coming in. It also...

Skedda allows our members (in a pandemic world) to check availability before coming in. It also helps them organize their weeks by planning in advance and knowing they have all the space amenities they need to be productive.

Vorteile

Skedda is easy to navigate and very intuitive. Being a Coworking space we add users daily. I only need to send them an invitation and they are good to go. I also appreciate being able to search by user, space and/or time frame.

Nachteile

Being a Coworking Space, I wish I could load all my spaces and have an ‘enable switch’. This way I could only be charged for my active spaces but could keep an accurate historical record of attendees. Right now once a desk is occupied (for long term use) I remove it from the calendar so as not to confuse others who are booking. But that also erases the history. So if I search a month back, all my reservations for that desk before the full time person came are gone.

Antwort von Skedda

Hi there, Mary Jo!

Thanks so much for your amazing review! We so appreciate that you took the time to share your thoughts on Skedda with the world.

We hope that we can continue building the platform in ways that add value to your processes, and look forward to managing your spaces into 2022!

All the best,
The Skedda Team

Tomas
Gesamtbewertung
  • Branche: Sport
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Cricket Club Net Booking System

Bewertet am 7.4.2022

Fantastic!

Fantastic!

Vorteile

We can create a number of different user types using the "tags" system to allow parents and juniors artificial net opportunities and senior players nets in the middle. Recurring bookings are used for club training nights. We can limit the number of nets a user can book and the levels of flexibility to support our head coach with his personal 1:1s makes this a vital club tool. The ability to remove billing details over the winter and the platform sit dormant (with all the setup remaining intact) is hugely advantageous for us.

Nachteile

The unique link that is sent for registration carries the user "tags". If a member chooses to use that link in the future to book this removes those tags. We have got around this by providing "first registration" and "ongoing" booking instructions but it has caused inbound queries from members. As a volunteer-led organisation these types of chats would be great to avoid to save people's time.

Antwort von Skedda

Hi Tomas,

Wow - thanks so much for leaving such a great review of the Skedda system! We're so glad to be helping you out with the scheduling and booking of your cricket club's nets.

Wishing you all the best in your space-scheduling endeavors with us, and we hope to continue impressing you with the Skedda system well into the future!

All the best,
The Skedda Team

5 von 218 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

Skedda Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Skedda.

Skedda bietet folgende Kostenpläne an:

  • Ab: 99,00 $/Monat
  • Preismodell: Abonnement
  • Gratis Testen: Nicht verfügbar

Skedda hat die folgenden typischen Kunden:

51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000

Skedda unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

Skedda unterstützt die folgenden Geräte:

Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Skedda kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Airtable, Basecamp, Constant Contact, Evernote Teams, FreshBooks, Gmail, Google Calendar, Google Docs, Google Sheets, Google Workspace, HubSpot CRM, Invoice Ninja, Mailchimp, Meta for Business, Microsoft 365, Microsoft Outlook, Microsoft Teams, QuickBooks Online Advanced, Slack, Stripe, Trello, WordPress, Xero, Zapier, Zendesk Suite

Skedda bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, 24/7 Live-Support, Chat

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