Über Skedda

Skedda ist ein Onlinebuchungs- und Planungssystem für Veranstaltungsorte. Ein Veranstaltungsort kann ein Gericht, ein Studio, ein Tagungsraum, ein Klassenzimmer, ein Hot-Desk oder sogar gemeinsam genutzte Geräte darstellen.

Der Skedda-Planer verfügt über eine Tages-, Monats- und Listenansicht mit Optionen für den schreibgeschützten Zugriff durch Nutzer, eingeladene Bucher und die Öffentlichkeit. Der Planer für einen Veranstaltungsort wird über eine eindeutige Subdomain mit erzwungenem SSL (HTTPS) aufgerufen und bei Google, Facebook, Twitter und Microsoft steht Single Sign-On zur Verfügung.

Administratoren von Veranstaltungsorten können Buchungs- und Preiskonditionen pro Ort sowie Regeln für gemeinsame Nutzung und Abhängigkeit erstellen. Zu den Einstellungen für Veranstaltungsorte gehören Buchungs- und Stornierungsfenster, die Möglichkeit, Nutzungsbedingungen hinzuzufügen, benutzerdefinierte Buchungsinformationen und die Integration mit vielen Anwendungen über Zapier. Skedda lässt sich ausschließlich in Stripe Payments integrieren und bietet die Möglichkeit zu Sofortzahlungen und späterer Bezahlung. Buchungsdaten können exportiert werden.

Die Skedda-Plattform ist für Mobilgeräte optimiert und bei vorhandener Internetverbindung über jeden Webbrowser zugänglich.

Preisoptionen ab:

5,00 $/Monat

  • Kostenlose Version
  • Gratis Testen
  • Abonnement

Die 5 Top-Alternativen zu Skedda

Geräte

Unternehmensgröße

S M L

Märkte

Australien, Brasilien, Kanada, China, Deutschland und 7 weitere , Vereinigtes Königreich, Irland, Indien, Japan, Mexiko, Neuseeland, Vereinigte Staaten

Unterstützte Sprachen

Englisch

Preisoptionen ab:

5,00 $/Monat

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  • Abonnement

Die 5 Top-Alternativen zu Skedda

Bilder

Skedda Software - 1
Skedda Software - 2
Skedda Software - 3
Skedda Software - 4
Skedda Software - 5
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Videos zu Skedda
Skedda Software - 1 Skedda Software - 2 Skedda Software - 3 Skedda Software - 4 Skedda Software - 5

Funktionen

Gesamtzahl der Funktionen von Skedda: 87

  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Ad-hoc-Berichterstattung
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Anpassbare Berichte
  • Anpassbare Felder
  • Anpassbare Formulare
  • Arbeitsauftragsverwaltung
  • Automatisierte Terminplanung
  • Belegmanagement
  • Belegungsmanagement
  • Benutzer-Management
  • Berichterstattung / Analyse
  • Berichterstattung und Statistik
  • Besucherregistrierung
  • Daten-Import / -Export
  • Drag-and-Drop
  • Drittanbieter-Integration
  • Drittpartei-Buchung
  • Echtzeit-Aktualisierungen
  • Echtzeit-Benachrichtigungen
  • Echtzeit-Berichterstattung
  • Echtzeit-Daten
  • Echtzeit-Planung
  • Echtzeitüberwachung
  • Einmalige Anmeldung
  • Elektronische Zahlungen
  • Email-Einladungen und Erinnerungen
  • Erinnerungen
  • Ertragsmanagement
  • Etikettierung
  • Eventplanung
  • Formularverwaltung
  • Für Büros
  • Grundrisse und Karten
  • Gruppen-Terminplanung
  • Historische Berichte
  • Integration des aktiven Verzeichnisses (AD)
  • Interne Sitzungen
  • Kalender-Synchronisierung
  • Kalenderverwaltung
  • Kategorisierung / Gruppierung
  • Klassen-Management
  • Klassenterminplanung
  • Kontaktmanagement
  • Kreditkartenbearbeitung
  • Kreditplanung
  • Kundendatenbank
  • Kundenhistorie
  • Kundenmanagement
  • Kundenspezifisches Branding
  • Mehrere Standorte
  • Mehrere Standorte
  • Microsoft-Outlook-Integration
  • Mobiler Zugriff
  • Nutzungsberichte
  • Nutzungsverfolgung/-analyse
  • Online-Buchung
  • Online-Zahlungen
  • Parkzonenmanagement
  • Platzreservierung
  • Preis- / Margen-Management
  • Raumverfügbarkeitsplanung
  • Raumverwaltung
  • Registrierungs-Management
  • Reservierung-Management
  • Reservierungs-Management
  • Ressourcen-Planung
  • Ressourcenmanagement
  • Ressourcenzuordnung und -planung
  • SMS-Nachrichtenversand
  • SSL-Sicherheit
  • Self-Service Portal
  • Social-Media-Integration
  • Suchen / filtern
  • Terminplanung
  • Veranstaltungskalender
  • Veranstaltungsmanagement
  • Verfügbarkeit-Management
  • Verfügbarkeitsanzeige
  • Zahlungsabwicklung
  • Zimmer-Planung
  • Zimmerbuchung
  • Zugriffskontrollen / Berechtigungen
  • iCalendar-Support
  • Überwachung

Alternativen

QReserve

4,9
Nr. 1 Alternative zu Skedda
QReserve is a scheduling application for complex structured resources and workflows. It can manage office demands for...

WorkInSync

4,7
Nr. 2 Alternative zu Skedda
Eine SaaS-Lösung, die es Unternehmen ermöglicht, hybride Arbeitsplätze einzurichten und für eine sichere Rückkehr der...

Pronestor

5
Nr. 3 Alternative zu Skedda
We provide software solutions for managing meetings, desks and visitors. It's all integrated in one, simplified flow.

Appspace

4,7
Nr. 4 Alternative zu Skedda
Appspace is a workplace platform designed to help businesses keep employees engaged and connected. Created for the...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,8 /5
(158)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,9/5
Funktionen
4,5/5
Bedienkomfort
4,7/5
Kundenbetreuung
4,8/5

Hast du Skedda bereits?

Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

Eine Bewertung schreiben
5 von 158 Bewertungen angezeigt
Paul B.
Gesamtbewertung
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Simple interface, intuitive to use, flexible under the hood and great support.

Bewertet am 1.3.2017

We use the free version of Skedda to control access to our three counselling rooms in our not-for-pr...

We use the free version of Skedda to control access to our three counselling rooms in our not-for-profit organisation. It is used by about 30 quite mature and technically challenged personnel who have had very few problems with the simple interface. It did most of what we wanted from day one but Skedda have responded to requests for changes and it now fits all our needs. It has always been reliable and glitch-free and is quite a flexible well thought-out platform. I've been particularly impressed by their helpful and fast response to our enquiries, especially since we are not fee paying customers!

Vorteile

Reliable, simple interface, but flexible set-up. Perfect support. Has to be the best out there. A very good free service.

Nachteile

Free or expensive pricing structure. We'd happily pay if there was a low tier pricing step.

Brian W.
Gesamtbewertung
  • Branche: Musik
  • Untern. Größe: Selbstständig
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

The ONLY scheduling software that works perfectly for my band rehearsal/recording studio.

Bewertet am 18.8.2020

I have tried about 15 different scheduling apps, but I kept coming back to Skedda. It just works...

I have tried about 15 different scheduling apps, but I kept coming back to Skedda. It just works for my needs PERFECTLY!! Other app were missing this feature or that feature but Skedda had them all. End of story!

Vorteile

There are so many interesting and versatile features embedded within this software. The most impactful features that excites me the most in selecting this software is the ability for the customer to book their band for a specific studio package all within a comfortable and easy interface. Skedda is so VERY versatile to work exactly as I plan it to. I chose to automatically block off booked times slots so that no double bookings are possible. I chose to automatically add up the total rate for multiple hourly block sessions. I also chose to not allow the customer to book multiples of various packages withing the booking. For example: If the customer chooses 4 hours of 'STUDIO + PA SYSTEM PACKAGE' @ $25/ hr., he or she cannot book 'STUDIO + DRUMKIT' @ $22/hr. within that same time slot. Avoiding any chance of a confusing situation. I LOVE this!!

Nachteile

It costs a bit more that other apps, but for the additional options and features, that is to be expected. There is a learning curve that is involved with figuring out the 'Space Sharing' aspect of skedda, but the customer support was the best!! With an app this versatile, it is expected to be difficult to figure some aspects out but they instantly replied to my chat requests with a friendly response to all my questions and walked me through my struggles in an easy to understand step by step explanation. I had it all figured out within minutes thanks to their experienced and knowledgeable staff. Thank you guys!!

After I got skedda set up exactly the way I needed, the integration into my Wordpress website was easy and works flawless!

In Betracht gezogene Alternativen

Acuity Scheduling

Warum Skedda gewählt wurde

Other apps were missing the clean, intuitive customer interface and features that I needed.

Zuvor genutzte Software

Acuity Scheduling
Satoko S.
Gesamtbewertung
  • Branche: Bau
  • Untern. Größe: 201-500 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 5.0 /10

No customer service

Bewertet am 20.12.2018

They provided no customer service when I had trouble with the system.
Automatic reply said that...

They provided no customer service when I had trouble with the system.
Automatic reply said that they will come back after 1 hour, but they didn't.
So I ask the status. Message was seen but no reply.

Vorteile

Great system which can use for fee with some limitation.

Nachteile

They change the system without notification.

Antwort von Skedda

Hi Satoko,

Many thanks for your review. We're sorry that you weren't satisfied with our support on December 20. For reference we've included the response times for your messages over the years below.

We're proud to be able to provide non-paying customers with support as well. Our auto-reply message aims to give an estimate for when our team begins to process customer inquiries. If faster responses are critical for your business, we recommend the Pro Pack which includes priority support (https://www.skedda.com/home/pricing). Thanks for highlighting that this was perhaps ambiguous for you.

News about system changes are published in-app and at https://updates.skedda.com.

Please feel free to reach out to us at info@skedda.com if you have additional feedback.

We wish you all the best for the start of 2019!

Thanks,
Sam at Skedda

Email 24/5/2017: 3h 22m
Email 18/7/2018: 51m
In-app message 10/7/2018: 17m
Email 20/12/2018: 47m
In-app message 20/12/2018: 2h 43m

Cara T.
Gesamtbewertung
  • Branche: Hausmeisterservice
  • Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

This does what no other software can do.

Bewertet am 26.5.2020

Brilliant. Wonderful customer service. Great knowledge. Proactive. Exceptionally communicative (I...

Brilliant. Wonderful customer service. Great knowledge. Proactive. Exceptionally communicative (I even received a personally recorded video to outline the different options I could use with a fiddly setup wishlist).

Vorteile

I liked the sense of it - simple on / off type functioning. Our pricing structure is complex and I investigated over 30 products. This was by far the best. The support is exceptional. We've had to pivot in a Covid-19 world and they have been amazing (and charming) - even though we are in New Zealand - literally the other side of the world and time-zone inconvenient.

Nachteile

We'd love to see a last minute option where if people book within 24hours, they get an additional discount - but hey, it's still the best!

In Betracht gezogene Alternativen

Calendly, Squarespace, OfficeRnD Flex und Acuity Scheduling

Warum Skedda gewählt wurde

We've tried a few different coworking products but they tended to be either membership driven or resource driven - we struggled to find one that could block book for some people and give greater flexibility to others for the same bookable resource. The team at Skedda really did give us the best option. Price isn't bad either. ;-)

Gründe für den Wechsel zu Skedda

Outstanding customer service. Far more flexible product.
Rodney J.
Gesamtbewertung
  • Branche: Immobilien
  • Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Great Software! Easy to use! Simple and Functional !

Bewertet am 9.8.2019

Excellent. Great customer service. Responsive and friendly

Excellent. Great customer service. Responsive and friendly

Vorteile

ease of use. functional. very user friendly. obvious and clear.

Nachteile

does not have certain features like setting quotas on usage

Antwort von Skedda

Thanks for the great review! And some good news, we launched booking quotas 2 weeks ago. As a much-requested feature, we're delighted to now offer quotas, configurable by time, bookable space and user tag!

5 von 158 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

Skedda Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Skedda.

Skedda bietet folgende Kostenpläne an:

  • Beginnt ab: 5,00 $/Monat
  • Preismodell: Kostenlose Version, Abonnement
  • Gratis Testen: Verfügbar

Skedda hat die folgenden typischen Kunden:

Selbstständig, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001+

Skedda unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

Skedda unterstützt die folgenden Geräte:

Skedda kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Airtable, Basecamp, Constant Contact, Evernote Teams, Facebook for Business, FreshBooks, Gmail, Google Calendar, Google Docs, Google Sheets, HubSpot CRM, Invoice Ninja, Mailchimp, Microsoft 365, Microsoft Outlook, QuickBooks Online Advanced, Slack, Stripe, Trello, WordPress, Xero, Zapier, Zendesk

Skedda bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, 24/7 Live-Support, Chat

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