Über Skedda

Skedda ist ein Onlinebuchungs- und Planungssystem für Veranstaltungsorte. Ein Veranstaltungsort kann ein Gericht, ein Studio, ein Tagungsraum, ein Klassenzimmer, ein Hot-Desk oder sogar gemeinsam genutzte Geräte darstellen.

Der Skedda-Planer verfügt über eine Tages-, Monats- und Listenansicht mit Optionen für den schreibgeschützten Zugriff durch Nutzer, eingeladene Bucher und die Öffentlichkeit. Der Planer für einen Veranstaltungsort wird über eine eindeutige Subdomain mit erzwungenem SSL (HTTPS) aufgerufen und bei Google, Facebook, Twitter und Microsoft steht Single Sign-On zur Verfügung.

Administratoren von Veranstaltungsorten können Buchungs- und Preiskonditionen pro Ort sowie Regeln für gemeinsame Nutzung und Abhängigkeit erstellen. Zu den Einstellungen für Veranstaltungsorte gehören Buchungs- und Stornierungsfenster, die Möglichkeit, Nutzungsbedingungen hinzuzufügen, benutzerdefinierte Buchungsinformationen und die Integration mit vielen Anwendungen über Zapier. Skedda lässt sich ausschließlich in Stripe Payments integrieren und bietet die Möglichkeit zu Sofortzahlungen und späterer Bezahlung. Buchungsdaten können exportiert werden.

Die Skedda-Plattform ist für Mobilgeräte optimiert und bei vorhandener Internetverbindung über jeden Webbrowser zugänglich.

Geräte

Unternehmensgröße

K M G

Märkte

Australien, Brasilien, Kanada, China, Deutschland und 5 weitere , Vereinigtes Königreich, Indien, Japan, Mexiko, Vereinigte Staaten

Unterstützte Sprachen

Englisch

Bilder

Interactive floorplans and maps. See your floor plan live on the platform.
8 weitere anzeigen
Videos zu Skedda
Skedda Screenshot: Skedda Screenshot: Interactive floorplans and maps. See your floor plan live on the platform. Skedda Screenshot: Skedda Screenshot: Skedda Screenshot: Skedda Screenshot: Skedda Screenshot:

Funktionen

Gesamtzahl der Funktionen von Skedda: 70

  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Anpassbare Berichte
  • Anpassbare Formulare
  • Anpassbare Fragen
  • Arbeitsauftragsverwaltung
  • Automatisierte Terminplanung
  • Belegungsmanagement
  • Benutzer-Management
  • Berichterstattung / Analyse
  • Berichterstattung und Statistik
  • Daten-Import / -Export
  • Drag-and-Drop
  • Drittpartei-Buchung
  • E-Mail-Benachrichtigungen
  • E-Mail-Management
  • Echtzeit-Aktualisierungen
  • Echtzeit-Planung
  • Elektronische Zahlungen
  • Eventplanung
  • Für Büros
  • Grundrisse und Karten
  • Gruppen-Terminplanung
  • Hot Desking (flexible Arbeitsplatzzuteilung)
  • Interne Sitzungen
  • Kalender-Synchronisierung
  • Kalenderverwaltung
  • Klassen-Management
  • Klassenterminplanung
  • Konditionale Logik
  • Kontingentmanagement
  • Kreditkartenbearbeitung
  • Kreditplanung
  • Kundenaktivitäts-Tracking
  • Kundenmanagement
  • Kundenspezifisches Branding
  • Mehrere Standorte
  • Mehrere Standorte
  • Microsoft-Outlook-Integration
  • Mobiler Zugriff
  • Nutzungsberichte
  • Nutzungsverfolgung/-analyse
  • Online-Buchung
  • Online-Zahlungen
  • Platzreservierung
  • Preis- / Margen-Management
  • Raumverfügbarkeitsplanung
  • Raumverwaltung
  • Reservierung-Management
  • Reservierungs-Management
  • Ressourcen-Planung
  • Ressourcenmanagement
  • SMS-Nachrichtenversand
  • Selbsteinschreibung
  • Self-Service Portal
  • Social-Media-Integration
  • Statusverfolgung
  • Terminplanung
  • URL-Anpassung
  • Veranstaltungsmanagement
  • Verfügbarkeit-Management
  • Verfügbarkeitsanzeige
  • Web-Formulare
  • Zahlungsabwicklung
  • Zimmer-Planung
  • Zimmerbuchung
  • Zugriffskontrollen/Berechtigungen
  • iCalendar-Support

Alternativen

SimplyBook.me

4,6
Alternative Nr. 1 zu Skedda
SimplyBook.me ist ein Online-Planungssoftwaresystem für kleine bis mittlere Unternehmen in allen...

Event Booking Engines

4,7
Alternative Nr. 2 zu Skedda
Event Booking Engines ist eine cloudbasierte Event-Management-Lösung, die Veranstaltern, Restaurants und Gruppen aus...

SuperSaaS

4,6
Alternative Nr. 3 zu Skedda
Die SuperSaaS Online-Terminreservierungs-Software wurde für Dein Unternehmen und Deine Kunden entwickelt. Dein...

FlexBooker

4,9
Alternative Nr. 4 zu Skedda
FlexBooker ist eine Onlineplattform für die Terminplanung und Buchung, die Kunden nutzen können, um über ein...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,8 /5
(151)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,9/5
Funktionen
4,5/5
Bedienkomfort
4,8/5
Kundenbetreuung
4,8/5

Hast du Skedda bereits?

Andere Softwarekäufer*innen brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

Eine Bewertung schreiben
5 von 151 Bewertungen angezeigt
Paul B.
Gesamtbewertung
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Simple interface, intuitive to use, flexible under the hood and great support.

Bewertet am 1.3.2017

We use the free version of Skedda to control access to our three counselling rooms in our...

We use the free version of Skedda to control access to our three counselling rooms in our not-for-profit organisation. It is used by about 30 quite mature and technically challenged personnel who have had very few problems with the simple interface. It did most of what we wanted from day one but Skedda have responded to requests for changes and it now fits all our needs. It has always been reliable and glitch-free and is quite a flexible well thought-out platform. I've been particularly impressed by their helpful and fast response to our enquiries, especially since we are not fee paying customers!

Vorteile

Reliable, simple interface, but flexible set-up. Perfect support. Has to be the best out there. A very good free service.

Nachteile

Free or expensive pricing structure. We'd happily pay if there was a low tier pricing step.

Brian W.
Gesamtbewertung
  • Branche: Musik
  • Untern. Größe: Selbstständig
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

The ONLY scheduling software that works perfectly for my band rehearsal/recording studio.

Bewertet am 18.8.2020

I have tried about 15 different scheduling apps, but I kept coming back to Skedda. It just works...

I have tried about 15 different scheduling apps, but I kept coming back to Skedda. It just works for my needs PERFECTLY!! Other app were missing this feature or that feature but Skedda had them all. End of story!

Vorteile

There are so many interesting and versatile features embedded within this software. The most impactful features that excites me the most in selecting this software is the ability for the customer to book their band for a specific studio package all within a comfortable and easy interface. Skedda is so VERY versatile to work exactly as I plan it to. I chose to automatically block off booked times slots so that no double bookings are possible. I chose to automatically add up the total rate for multiple hourly block sessions. I also chose to not allow the customer to book multiples of various packages withing the booking. For example: If the customer chooses 4 hours of 'STUDIO + PA SYSTEM PACKAGE' @ $25/ hr., he or she cannot book 'STUDIO + DRUMKIT' @ $22/hr. within that same time slot. Avoiding any chance of a confusing situation. I LOVE this!!

Nachteile

It costs a bit more that other apps, but for the additional options and features, that is to be expected. There is a learning curve that is involved with figuring out the 'Space Sharing' aspect of skedda, but the customer support was the best!! With an app this versatile, it is expected to be difficult to figure some aspects out but they instantly replied to my chat requests with a friendly response to all my questions and walked me through my struggles in an easy to understand step by step explanation. I had it all figured out within minutes thanks to their experienced and knowledgeable staff. Thank you guys!!

After I got skedda set up exactly the way I needed, the integration into my Wordpress website was easy and works flawless!

Becky B.
Gesamtbewertung
  • Branche: Darstellende Künste
  • Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

5 Star Customer Service & Practical Set-Up Tools

Bewertet am 6.4.2021

Overall it's the customer service that have stood out! The team, especially [SENSITIVE CONTENT...

Overall it's the customer service that have stood out! The team, especially [SENSITIVE CONTENT HIDDEN], have been amazingly supportive! Checking in when they knew we were launching the system, on hand to help with any problems / when things needed explaining to me, helping us make the most of what Skedda had to offer in order to meet our needs AND help with that to work with our budget... Brilliant, lovely customer service! AND a useful, practical product!

Vorteile

The rules that could be changed down to very specific details to really make the system work according to our own (very particular!) needs.
The User Tags / Labels come in very useful! As do the way members can sign up, admins can also do bookings for members (or to block out spaces if they are unavailable for any reason)...
It is easy to integrate into our website and to set up online payments.
Compared to lots of other options I looked into, Skedda ticks the most boxes for what we needed!

Nachteile

I suppose the way 'spaces' work, but this is something we were still able to work around, with thanks to the great support from the Skedda team.
We would like for there to be an option for a member to book 1 space and pay a different price depending on the booking is for 1 person, or up to 4 people... (But this hasn't been an easy thing to set up with any other booking system unless it's a bespoke booking system built especially... but that's far beyond our budget).

Satoko S.
Gesamtbewertung
  • Branche: Bau
  • Untern. Größe: 201-500 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 5.0 /10

No customer service

Bewertet am 20.12.2018

They provided no customer service when I had trouble with the system.
Automatic reply said that...

They provided no customer service when I had trouble with the system.
Automatic reply said that they will come back after 1 hour, but they didn't.
So I ask the status. Message was seen but no reply.

Vorteile

Great system which can use for fee with some limitation.

Nachteile

They change the system without notification.

Antwort von Skedda

Hi Satoko,

Many thanks for your review. We're sorry that you weren't satisfied with our support on December 20. For reference we've included the response times for your messages over the years below.

We're proud to be able to provide non-paying customers with support as well. Our auto-reply message aims to give an estimate for when our team begins to process customer inquiries. If faster responses are critical for your business, we recommend the Pro Pack which includes priority support (https://www.skedda.com/home/pricing). Thanks for highlighting that this was perhaps ambiguous for you.

News about system changes are published in-app and at https://updates.skedda.com.

Please feel free to reach out to us at info@skedda.com if you have additional feedback.

We wish you all the best for the start of 2019!

Thanks,
Sam at Skedda

Email 24/5/2017: 3h 22m
Email 18/7/2018: 51m
In-app message 10/7/2018: 17m
Email 20/12/2018: 47m
In-app message 20/12/2018: 2h 43m

Tricia R.
Gesamtbewertung
  • Branche: Erholungseinrichtungen & -dienstleistungen
  • Untern. Größe: 501-1.000 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Very easy and customizable

Bewertet am 26.2.2021

The combination of great customer service and a good product make it an excellent choice.

The combination of great customer service and a good product make it an excellent choice.

Vorteile

User information for people who have booked spaces can be hidden. The rules are very comprehensive for setting up your spaces just like you want them.

Nachteile

I would like them to add a feature that shows the current time on the calendar. Anything I had trouble with I just asked customer support and they were FAST to respond and always answered my questions.

5 von 151 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

Skedda Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Skedda.

Skedda bietet folgende Kostenpläne an:

  • Beginnt ab: 5,00 $/Monat
  • Preismodell: Kostenlos, Abonnement
  • Gratis Testen: Verfügbar

Wir haben keine Informationen über die Funktionen von Skedda

Skedda hat die folgenden typischen Kunden:

Selbstständig, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001+

Skedda unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

Skedda unterstützt die folgenden Geräte:

Skedda kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Airtable, Basecamp, Constant Contact, Evernote Business, Facebook, FreshBooks, Gmail, Google Calendar, Google Docs, Google Sheets, HubSpot CRM, Invoice Ninja, Mailchimp, Microsoft 365, Microsoft Outlook, QuickBooks Online Advanced, Slack, Stripe, Trello, WordPress, Xero, Zapier, Zendesk

Skedda bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, 24/7 Live-Support, Chat

Ähnliche Kategorien

Sieh alle für Skedda gefundenen Softwarekategorien an.