Skedda

Skedda

Online-Buchung und -planung für Veranstaltungsorte.

4.7/5 (134 Bewertungen)

Skedda Übersicht

Was ist Skedda?

Skedda ist ein Onlinebuchungs- und Planungssystem für Veranstaltungsorte. Ein Veranstaltungsort kann ein Gericht, ein Studio, ein Tagungsraum, ein Klassenzimmer, ein Hot-Desk oder sogar gemeinsam genutzte Geräte darstellen.

Der Skedda-Planer verfügt über eine Tages-, Monats- und Listenansicht mit Optionen für den schreibgeschützten Zugriff durch Nutzer, eingeladene Bucher und die Öffentlichkeit. Der Planer für einen Veranstaltungsort wird über eine eindeutige Subdomain mit erzwungenem SSL (HTTPS) aufgerufen und bei Google, Facebook, Twitter und Microsoft steht Single Sign-On zur Verfügung.

Administratoren von Veranstaltungsorten können Buchungs- und Preiskonditionen pro Ort sowie Regeln für gemeinsame Nutzung und Abhängigkeit erstellen. Zu den Einstellungen für Veranstaltungsorte gehören Buchungs- und Stornierungsfenster, die Möglichkeit, Nutzungsbedingungen hinzuzufügen, benutzerdefinierte Buchungsinformationen und die Integration mit vielen Anwendungen über Zapier. Skedda lässt sich ausschließlich in Stripe Payments integrieren und bietet die Möglichkeit zu Sofortzahlungen und späterer Bezahlung. Buchungsdaten können exportiert werden.

Die Skedda-Plattform ist für Mobilgeräte optimiert und bei vorhandener Internetverbindung über jeden Webbrowser zugänglich.

Skedda Übersicht

Preis

Beginnt ab
5,00 $/Monat

Preisoptionen

Gratis Testen
Kostenlos
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis

Skedda Funktionen

Geräte
Unternehmensgröße
K M G
Märkte
Asien, Australien, Brasilien, Kanada, China und 5 weitere , Europa, Deutschland, Indien, Japan, Lateinamerika
Unterstützte Sprachen
Englisch

Screenshots

Skedda Screenshot:
Skedda Screenshot: Skedda Screenshot: Skedda Screenshot:

Skedda Bewertungen

Skedda Bewertungen

Gesamtbewertung
4.7
/
5 134 Nutzerbewertungen
Ausgezeichnet
108

Sehr gut
23

Durchschnitt
0

Gering
1

Schlecht
2

Preis-Leistungs-Verhältnis
4.9
Funktionen
4.5
Bedienkomfort
4.8
Kundenbetreuung
4.8
98% haben diese Anwendung empfohlen
Paul B.

Simple interface, intuitive to use, flexible under the hood and great support.

We use the free version of Skedda to control access to our three counselling rooms in our not-for-profit organisation. It is used by about 30 quite mature and technically challenged personnel who have had very few problems with the simple interface. It did most of what we wanted from day one but Skedda have responded to requests for changes and it now fits all our needs. It has always been reliable and glitch-free and is quite a flexible well thought-out platform. I've been particularly impressed by their helpful and fast response to our enquiries, especially since we are not fee paying customers!


Mit Google übersetzen
Trish O.

Skedda is an excellent, extremely user friend, online booking and scheduling system for our...

We are a busy community centre that caters to a diverse range of services and events. We needed a system that would allow us book out rooms for varying times and reoccurences. Previously we had used excel spreadsheet but this was hugely time consuming and required lots of human resource hours to set up and maintain. Skedda is so easy to use, bookings, cancellations and rescheduling are made in seconds. The ability to book rooms for daily, weekly or monthly events and choose an end date is a huge plus.


Mit Google übersetzen
Leigh P.

Skedda is everything you want plus some!

Before deciding on which "booking" software to go with, I did a lot of research and tried several "free trials". Most of which left me lacking. None could provide the simplicity of "booking" for my more technically challenged users, combined with the complexity of managing multiple spaces, and even spaces within those spaces; except Skedda! Skedda does it all! And they have a very responsive customer service team that answers any questions that you may have in seconds, not days!


Mit Google übersetzen
Tyler B.

Easy to organize your space bookings

It has eliminated double (and triple!) bookings, that we use to run into regularly, and has reduced the amount of time that we need to deal with this kind of meeting room scheduling.


Mit Google übersetzen
Satoko S.

No customer service

They provided no customer service when I had trouble with the system.
Automatic reply said that they will come back after 1 hour, but they didn't.
So I ask the status. Message was seen but no reply.


Mit Google übersetzen
Paul B.
Translate to Deutsch

Simple interface, intuitive to use, flexible under the hood and great support.

Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 1.3.2017
Quelle der Bewertung: GetApp

We use the free version of Skedda to control access to our three counselling rooms in our not-for-profit organisation. It is used by about 30 quite mature and technically challenged personnel who have had very few problems with the simple interface. It did most of what we wanted from day one but Skedda have responded to requests for changes and it now fits all our needs. It has always been reliable and glitch-free and is quite a flexible well thought-out platform. I've been particularly impressed by their helpful and fast response to our enquiries, especially since we are not fee paying customers!

Vorteile

Reliable, simple interface, but flexible set-up. Perfect support. Has to be the best out there. A very good free service.

Nachteile

Free or expensive pricing structure. We'd happily pay if there was a low tier pricing step.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Trish O.
Branche: Einzel- & Familiendienstleistungen
Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
Translate to Deutsch

Skedda is an excellent, extremely user friend, online booking and scheduling system for our venue

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 6.10.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

We are a busy community centre that caters to a diverse range of services and events. We needed a system that would allow us book out rooms for varying times and reoccurences. Previously we had used excel spreadsheet but this was hugely time consuming and required lots of human resource hours to set up and maintain. Skedda is so easy to use, bookings, cancellations and rescheduling are made in seconds. The ability to book rooms for daily, weekly or monthly events and choose an end date is a huge plus.

Vorteile

We have a large organisation comprising of personnel with different IT skills and capacities. It has a large functionality system whilst at the same time being very user friendly so that those with little or not IT skills can easily navigate the system - booking and scheduling room use.

Nachteile

I cannot think of anything we like least about this software.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Leigh P.
Branche: Grundschul- & Sekundarbildung
Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
Translate to Deutsch

Skedda is everything you want plus some!

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 13.1.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

Before deciding on which "booking" software to go with, I did a lot of research and tried several "free trials". Most of which left me lacking. None could provide the simplicity of "booking" for my more technically challenged users, combined with the complexity of managing multiple spaces, and even spaces within those spaces; except Skedda! Skedda does it all! And they have a very responsive customer service team that answers any questions that you may have in seconds, not days!

Vorteile

Before deciding on which "booking" software to go with, I did a lot of research and tried several "free trials". Most of which left me lacking. None could provide the simplicity of "booking" for my more technically challenged users, combined with the complexity of managing multiple spaces, and even spaces within those spaces; except Skedda! Skedda does it all! And they have a very responsive customer service team that answers any questions that you may have in seconds, not days!

Nachteile

I have yet to find something about the Skedda software that I don't like.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Tyler B.
Branche: Non-Profit-Organisation Management
Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
Translate to Deutsch

Easy to organize your space bookings

Wöchentlich für 6-12 Monate genutzt
Bewertet am 5.2.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

It has eliminated double (and triple!) bookings, that we use to run into regularly, and has reduced the amount of time that we need to deal with this kind of meeting room scheduling.

Vorteile

Skedda is an easy way for us to keep track of who has booked our (limited) meeting room space. It's the most elegant solution we have found to date, and, it's free! It's also reliable and responsive. Great tool.

Nachteile

There are no major cons from what we've seen, yet. We're still using the free version and there are some things that we would like to have access to (ability to see who has booked a room for example), but we just need to make the jump. I imagine that once we do, and little gripes we have right now will disappear.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 8.0/10

Satoko S.
Branche: Bau
Untern. Größe: 201-500 Mitarbeiter
Translate to Deutsch

No customer service

Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 20.12.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

They provided no customer service when I had trouble with the system.
Automatic reply said that they will come back after 1 hour, but they didn't.
So I ask the status. Message was seen but no reply.

Vorteile

Great system which can use for fee with some limitation.

Nachteile

They change the system without notification.

Translate to Deutsch

Antwort von Skedda

Hi Satoko,

Many thanks for your review. We're sorry that you weren't satisfied with our support on December 20. For reference we've included the response times for your messages over the years below.

We're proud to be able to provide non-paying customers with support as well. Our auto-reply message aims to give an estimate for when our team begins to process customer inquiries. If faster responses are critical for your business, we recommend the Pro Pack which includes priority support (https://www.skedda.com/home/pricing). Thanks for highlighting that this was perhaps ambiguous for you.

News about system changes are published in-app and at https://updates.skedda.com.

Please feel free to reach out to us at info@skedda.com if you have additional feedback.

We wish you all the best for the start of 2019!

Thanks,
Sam at Skedda

Email 24/5/2017: 3h 22m
Email 18/7/2018: 51m
In-app message 10/7/2018: 17m
Email 20/12/2018: 47m
In-app message 20/12/2018: 2h 43m

Verteilung der Bewertung

Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 5.0/10

Nutzerempfehlung
9.4/10
Basierend auf 134 Benutzerbewertungen
Vergleiche Nutzerempfehlungen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Skedda Preis

Skedda Preis

Beginnt ab
5,00 $/Monat
Gratis Testen
Kostenlos
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis
Preis-Leistungs-Verhältnis
4.9/5
Basierend auf 134 Benutzerbewertungen
Vergleiche das Preis-Leistungs-Verhältnis mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Skedda Funktionen

Skedda Funktionen

API
Aktivitäts-Dashboard
Aktivitäts-Verfolgung
Anpassbare Berichterstellung
Anpassbare Vorlagen
Automatische Benachrichtigungen
Benutzerdefinierte Felder
Berichterstattung und Statistik
CRM-Integration
Daten-Import / -Export
E-Mail-Integration
Echtzeit-Daten
Elektronische Zahlungen
Erinnerungen
Integration von Dritten
Kalenderverwaltung
Kundendatenbank
Kundenspezifisches Branding
Social-Media-Integration
Umfragen & Feedback
Funktionen
4.5/5
Basierend auf 134 Benutzerbewertungen
Vergleiche Funktionen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Kategorien

Skedda Häufig gestellte Fragen

Skedda Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Skedda.

F. Welche Preispläne bietet Skedda an?

Skedda bietet folgende Kostenpläne an:

Beginnt ab: 5,00 $/Monat

Preismodell: Kostenlos, Abonnement

Gratis Testen: Verfügbar

F. Was sind die Hauptfunktionen von Skedda?

Wir haben keine Informationen über die Funktionen von Skedda

F. Wer sind die typischen Nutzer von Skedda?

Skedda hat die folgenden typischen Kunden:

Freie Mitarbeiter, Großunternehmen, Mittlere Unternehmen, Non-Profit, Öffentliche Verwaltung, Kleine Unternehmen

F: Welche Sprachen werden von Skedda unterstützt?

Skedda unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

F. Welche Preispläne bietet Skedda an?

Skedda hat folgende Preismodelle:

Kostenlos, Abonnement

F. Unterstützt Skedda mobile Geräte?

Wir haben keine Informationen darüber, welche Geräte Skedda unterstützt

F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Skedda?

Skedda kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Evernote, FreshBooks, Google Docs, Highrise CRM, Mailchimp, Maintenance Care, Stripe, Trello, Wordpress, Xero

F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Skedda an?

Skedda bietet folgende Optionen für Kundensupport:

Häufig gestellte Fragen, Wissensdatenbank, Online-Support, Telefon-Support, Video-Anleitungen