Über Fresha
Fresha ist die weltweit einzige kostenfreie Online-Buchungsplattform für Beauty- und Wellness-Unternehmen. Melde dich kostenlos an und verwalte alle deine Termine, Standorte und Teammitglieder bequem mit unserem Online-Kalender. Bring dein Geschäft voran und gewinne neue Kunden, indem du Online-Buchungen auf deinen Facebook- und Instagram-Seiten, deiner Google-Reservierungsseite und deiner Website akzeptierst. Bleib mit Hilfe von Marketingtools in Kontakt mit Kunden. Diese Tools wurden speziell dafür entwickelt, um Buchung zu erleichtern. Sie bieten E-Mails, Textnachrichten und Updates innerhalb der mobilen App. Kein Vertrag oder monatliche Gebühren – nur optionale kostenpflichtige Features, einschließlich Zahlungsabwicklung zum wettbewerbsfähigsten Tarif der Branche.
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- Branche: Gesundheit, Wellness & Fitness
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
A great experience so far...
Bewertet am 15.3.2021
Vorteile
We switched from Booker, who we had been with for 8 years, and so far the experience has been great. I love that Fresha works great on all devices and that our customers can do pretty much anything from their phones, including make and amend bookings, complete consultation forms, add payment cards, see their history etc. It's easy for our customers to book and check availability with their favourite therapist in a few clicks. The integrated payment system is good value and Fresha provide everything .. so no separate card processing, payment gateways or machine rental charges. The UK support is helpful and friendly and there are lots of articles, videos etc to help you get set up.
Nachteile
New features are being added all the time (you can see what's planned on their community pages). Features not currently available but in an ideal world I would like are, the migration of appointment history and existing gift vouchers, discount codes that can be promoted to clients and entered online and more options for sending out emails along the lines of MailChimp. Some of these are planned so it's still a great choice.
- Branche: Verbraucherdienste
- Unternehmensgröße: Selbstständig
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
The best software for business owners
Bewertet am 7.8.2023
Love it.
Love it.
Vorteile
The fact that its so easy to use and modify menu for specials. Its simple and easy to the eye. The customer service is excellent they are super responsive with me since I started with them when they were shedul. Love this app.
Nachteile
I haven't quite figures out how to transfer all my great reviews into google reviews. Google is a big thing for consumers so its important to have a link where this transfers or they automatically load into google is huge.
- Branche: Gesundheit, Wellness & Fitness
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 0.0 /10
Scammed by Fresha
Bewertet am 5.2.2024
Fresha is taking over a fifth of our earnings and not responding to our messages.
Fresha is taking over a fifth of our earnings and not responding to our messages.
Vorteile
System is pretty easy to use however Fresha has scammed us by placing a book now button on our website which sends customers to fresha.com marketplace to create a Fresha account and take more than a fifth of our earnings. Fresha is not replying to our messages.
Nachteile
Fresha put a 'Book Now' button on our website that directs customers to Fresha com marketplace. This means every new client we get, which is most of them being in a tourist place, have to create a Fresha account and we get charged 20%. In effect Fresha is taking more than a fifth of our earnings! They are yet to respond to our messages.
- Branche: Medizinische Praxis
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
My experience with Fresha
Bewertet am 2.10.2024
super easy to setup and edit. nice and clean and not confusin.
super easy to setup and edit. nice and clean and not confusin.
Vorteile
I like the ability to be able to schedule different providers and then be able to specify how long the appointments for. Also like client history so i can look at notes and such if and when needed.
Nachteile
I wish it was more medical per say and would like to be able to have a section where i can put individual notes on clients and have Doctor sign off on note and or order.
Antwort von Fresha
Hi Brooke,
Thanks for your review, we're always delighted to hear from our Partners who love Fresha as much as we do!
Kindest regards,
The Fresha Team
- Branche: Landwirtschaft
- Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
- Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Making your everyday the best with Fresha.
Bewertet am 14.10.2023
This is the most affordable and secure software for getting clients or marketing my medical work on...
This is the most affordable and secure software for getting clients or marketing my medical work on my farm.It is easy to use and understand.
Vorteile
Have been using it to get unlimited bookings for my farm medical services.Fresha has really boosted my sales and have used it to attract more customers through online bookings.It zero monthly fees making it affordable for everyone.Have been updating my clients via automated texts.
Nachteile
No Cons about this amazing software.Has really helped me in strategizing my company.
Fresha Häufig gestellte Fragen
Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Fresha.F. Welche Preispläne bietet Fresha an?
Fresha bietet folgende Kostenpläne an:
- Ab: 0,00 €
- Preismodell: Kostenlose Version
- Gratis Testen: Nicht verfügbar
F. Wer sind die typischen Nutzer von Fresha?
Fresha hat die folgenden typischen Kunden:
Selbstständig, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000
F: Welche Sprachen werden von Fresha unterstützt?
Fresha unterstützt die folgenden Sprachen:
Bulgarisch, Deutsch, Dänisch, Englisch, Finnisch, Französisch, Griechisch, Italienisch, Kroatisch, Litauisch, Niederländisch, Norwegisch, Polnisch, Portugiesisch, Portugiesisch, Portugiesisch, Rumänisch, Russisch, Schwedisch, Slowenisch, Spanisch, Tschechisch, Ukrainisch, Ungarisch
F. Unterstützt Fresha mobile Geräte?
Fresha unterstützt die folgenden Geräte:
Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)
F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Fresha?
Fresha kann in folgende Anwendungen integriert werden:
Meta for Business
F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Fresha an?
Fresha bietet folgende Optionen für Kundensupport:
E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, 24/7 Live-Support, Chat
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