Fresha

4,9 (1.394)
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Online-Buchungen für Kosmetik & Wellness

Über Fresha

Fresha ist die weltweit einzige kostenfreie Online-Buchungsplattform für Beauty- und Wellness-Unternehmen. Melde dich kostenlos an und verwalte alle deine Termine, Standorte und Teammitglieder bequem mit unserem Online-Kalender. Bring dein Geschäft voran und gewinne neue Kunden, indem du Online-Buchungen auf deinen Facebook- und Instagram-Seiten, deiner Google-Reservierungsseite und deiner Website akzeptierst. Bleib mit Hilfe von Marketingtools in Kontakt mit Kunden. Diese Tools wurden speziell dafür entwickelt, um Buchung zu erleichtern. Sie bieten E-Mails, Textnachrichten und Updates innerhalb der mobilen App. Kein Vertrag oder monatliche Gebühren – nur optionale kostenpflichtige Features, einschließlich Zahlungsabwicklung zum wettbewerbsfähigsten Tarif der Branche.


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Fresha

4,9 (1.394)
VS.
Häufig bewertet

Startpreis

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Preisoptionen

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Kostenlose Testversion
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Funktionen

84
87

Integrationen

1
205

Bedienkomfort

4,9 (1.394)
4,4 (4.152)

Preis-Leistungs-Verhältnis

4,8 (1.394)
4,3 (4.152)

Kundenservice

4,8 (1.394)
4,4 (4.152)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Alternativen

HubSpot CRM

4,5
Nr. 1 Alternative zu Fresha
Spare wertvolle Verkaufszeit mit HubSpot CRM, das sich um all die kleinen Details von der Anrufaufnahme, dem Protokollie...

Acuity Scheduling

4,8
Nr. 2 Alternative zu Fresha
Ermögliche deinen Kunden, Termine, Sitzungen oder Pakete zu buchen, Registrierungsformulare auszufüllen, Termine zu...

DaySmart Salon

4,4
Nr. 3 Alternative zu Fresha
Hervorragende Salon-Management-Software mit Fokus auf Online-Terminplanung, automatisierter Kundenkommunikation,...

Kitomba Salon and Spa Software

4,4
Nr. 4 Alternative zu Fresha
Kitomba ist ein Salon- und Spa-Managementsystem, das dein Unternehmen erfolgreicher macht. Vollgepackt mit Funktionen...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,9 /5
(1.394)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,8/5
Funktionen
4,7/5
Bedienkomfort
4,9/5
Kundenbetreuung
4,8/5

Hast du Fresha bereits?

Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

Zeigt 5 von 1.394 Bewertungen
EDUARDO
EDUARDO
Gesamtbewertung
  • Branche: Gesundheit, Wellness & Fitness
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Easy to use, reliable and very robust.

Bewertet am 6.1.2020

This platform has allowed us to expand considerably thanks to the marketing campaigns that we can...

This platform has allowed us to expand considerably thanks to the marketing campaigns that we can do through our website and facebook pages integrated into this application,
in addition to allowing us to make reservations online, another highlight is the inventory control that we have been able to make with this tool, in addition to payments, is a very comprehensive program that offers great functionality, facilitating and optimizing the management of the business, so the team will improve their productivity and efficiency, thanks to the commands made in Shedul. Thanks to this tool our business has grown rapidly and has managed to consolidate in the market and earn the trust and satisfaction of our customers.

Vorteile

Shedul is a web platform that has a mobile application (iOs and Android), has a very friendly interface, does not require learning curve, its design is very effective and elegant, allows to centralize all aspects related to the administration of a beauty salon, integrates features such as web site customization, booking appointments and recurring appointments, management of employees, inventories....
This efficient tool is accessible from any device, anywhere and at any time via the Internet. In addition, it has a very complete free version and more functional business plans.

Nachteile

There is nothing I dislike about this program is very robust, complete and effective, has a high rate of customization, is well structured and offers excellent results.

Sarah
Gesamtbewertung
  • Branche: Kosmetik
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Fresha Review

Bewertet am 23.3.2021

Fresha has been very easy for us to use since the day we set up, [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] has...

Fresha has been very easy for us to use since the day we set up, [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] has been so helpful with any queries we have had and been a massive help in implementing the software for our salon. We moved over from another booking system and find that for what we use the software for, Fresha has been much better value for money

Vorteile

It was very easy to set up and navigate. Capturing client details is very beneficial to us and I’m sure this has contributed to our lack of no shows. There are so many options to chose from making it fully customisable to each salon. We can run two salons from the same software which saves a lot of time and clients also find it simple to navigate and book themselves in.

Nachteile

Consultation forms is a huge part of our job and it’s great to be able to send to clients ahead of their appointment, however a lot of clients do not fill these out, even after being reminded, so it would be beneficial to have a feature which enables us to have the client fill out their form on the spot in the salon from our own iPad.

When clients book themselves online we have had a few instances of people thinking they have already paid for their appointment as they put their card details in. It would be great if it was explained to them that we only capture these details in case of cancellation or no show.

Mary
Mary
Gesamtbewertung
  • Branche: Verbraucherdienste
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 0.0 /10

Not Recommended if you want to receive your funds

Bewertet am 13.1.2020

Honestly, I could deal with the cons and find suitable alternatives because it was so easy to use....

Honestly, I could deal with the cons and find suitable alternatives because it was so easy to use. Analytics were great and my staff loved the system. The turning point occurred when I enrolled in their payment processing. I submitted all required information and received a message that everything had been verified. Payouts began the next day and were deposited into my bank account without issue. A month later I received an email saying they couldn’t verify my account and were holding my funds. Almost a month later and after submitting and resubmitting at least 5 times, they still say they can’t verify the information. My bank has no idea what the issue could be. Bottom line: if you want to receive the money you worked to earn, do not enroll in their payment processing system. I’ve gone back to my previous system and am receiving my payouts with no issues whatsoever.

Vorteile

Very easy and intuitive to implement and use on a daily basis.

Nachteile

Unable to create and send client intake forms or customize client confirmations or rescheduling of appointments, thank you’s, marketing texts etc.

Antwort von Fresha

Hey Mary, so sorry to see this review but pleased to see you're still using Shedul. I can see that you've passed all of the essential security checks so we can continue with regular payouts and payment processing.

Verification checks are legal security requirements rather than Shedul's requirements but it's ultimately better to be safe. Now that you've passed, you can process payments as usual :)

We're sorry it took longer than expected but we would appreciate it if you would update this review to reflect how you've used all of Shedul's features for the last 2 years and continue to do so.

Thank you for all of your support and feedback

Jess
Gesamtbewertung
  • Branche: Kosmetik
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Review

Bewertet am 19.5.2023

Vorteile

Honestly the customer servicethey reply quickly with screen captures so I actually know what I am doing

Nachteile

Things changed and I wasn't sure where to find the features where they used to be

In Betracht gezogene Alternativen

Acuity Scheduling

Gründe für den Wechsel zu Fresha

it was back in 2016 im not sure to be honest but as the needs of my business grew fresha was able to accommodate , its nice the debit system ties right into my booking
Andrea
Gesamtbewertung
  • Branche: Einzelhandel
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Great addition to my business

Bewertet am 30.9.2019

LOVE

LOVE

Vorteile

It is extremely user friendly for both myself and my clients. It updates me immediately when someone books an appointment. I researched several different applications before I decided on this one. After using it for a while I feel like I have definitely made the right choice. I have already recommended this product too many of my colleagues and plan to do so in the future. It's a great addition that makes my job much easier.

Nachteile

Some of my clients like text message reminders when it's time for their hair cut. This way they do not have to think about it and I make sure they are in on time. I would love 4 to 6 week automatic reminders for certain clients. Honestly, this would be my only suggestion. Everything else is well-thought-out and thorough. This company has literally thought of everything.

In Betracht gezogene Alternativen

Vagaro und Mindbody

Gründe für den Wechsel zu Fresha

They were quick to respond and seemed to be extremely organized.
5 von 1.394 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

Fresha Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Fresha.

Fresha bietet folgende Kostenpläne an:

  • Preismodell: Kostenlose Version
  • Gratis Testen: Nicht verfügbar

Fresha hat die folgenden typischen Kunden:

Selbstständig, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000

Fresha unterstützt die folgenden Sprachen:

Bulgarisch, Deutsch, Dänisch, Englisch, Finnisch, Französisch, Griechisch, Italienisch, Kroatisch, Litauisch, Niederländisch, Norwegisch, Polnisch, Portugiesisch, Portugiesisch, Portugiesisch, Rumänisch, Russisch, Schwedisch, Slowenisch, Spanisch, Tschechisch, Ukrainisch, Ungarisch

Fresha unterstützt die folgenden Geräte:

Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Fresha kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Meta for Business

Fresha bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, 24/7 Live-Support, Chat

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