Jolt

4,7 (295)
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Betriebsplattform für kleine und mittlere Unternehmen sowie Franchise-Unternehmen.

Über Jolt

Ops-Plattform für Mitarbeitermanagement und Einhaltung der Lebensmittelsicherheit. Checklisten, Audits, Temperaturprotokolle, Kennzeichnung, Schulung, Terminplanung und Teilnahme aus einer Hand. Echtzeit-Berichterstattung und Warnungen ermöglichen Betreibern, Managern und FBCs auch außerhalb der Betriebsräumlichkeiten auf dem Laufenden zu bleiben. Senkung der Arbeitskosten und Verbesserung der Zuständigkeiten, der Produktivität und der Effizienz der Mitarbeiter. Unsere Etikettierlösung beträgt ¼ der üblichen Etikettierungskosten und Hunderttausende von Nutzern haben Abermillionen von Aufgaben erledigt.


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Jolt

4,7 (295)
VS.
Häufig bewertet

Startpreis

89,99 $
Monat
61,00 €
Monat

Preisoptionen

Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion

Funktionen

109
456

Integrationen

3
48

Bedienkomfort

4,5 (295)
4,0 (921)

Preis-Leistungs-Verhältnis

4,6 (295)
4,2 (921)

Kundenservice

4,7 (295)
4,0 (921)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Alternativen

Bitrix24

4,2
Nr. 1 Alternative zu Jolt
Bitrix24 ist eine kostenlose Cloud- und Open-Source-Kollaborationsplattform, die Tools für CRM, Aufgabenstellung sowie...

monday.com

4,6
Nr. 2 Alternative zu Jolt
monday.com ist ein cloudbasiertes Work OS, mit dem Teams Workflow-Anwendungen in wenigen Minuten erstellen können, um...

WhenToWork

4,5
Nr. 3 Alternative zu Jolt
WhenToWork ist eine Online-Scheduling-Lösung für Mitarbeiter mit mobilen Apps, mit der Mitarbeiter Zeitpläne überprüfen,...

Snap Schedule

4,4
Nr. 4 Alternative zu Jolt
Snap Schedule ist eine Lösung zur Verwaltung von Mitarbeitereinsatzplänen. Generiere, verwalte, verfolge und analysiere...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,7 /5
(295)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,6/5
Funktionen
4,5/5
Bedienkomfort
4,5/5
Kundenbetreuung
4,7/5

Hast du Jolt bereits?

Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

Zeigt 5 von 295 Bewertungen
Agnes Serwaa
Agnes Serwaa
Gesamtbewertung
  • Branche: Immobilien
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

Boost your business performance with Jolt!

Bewertet am 20.3.2023

Jolt is a great and makes works simpler, easier and faster

Jolt is a great and makes works simpler, easier and faster

Vorteile

I find the option of using Jolt as a centralized platform for communicating and collaborating with employees, reducing the need for phone calls, emails, or in-person meetings very beneficial

Nachteile

I found the learning curve a quite steep in the initial stages and the initial cost of investment is a bit on the higher side

Antwort von Jolt

Hi Agnes, thank you for your honest review of Jolt. We appreciate your feedback and understand your concerns about the initial learning curve and cost of investment. We strive to provide exceptional customer service and offer various resources to help make the transition to Jolt as smooth as possible. Our team is always available to assist with any questions or concerns you may have. We're thrilled to hear that you find Jolt beneficial for your business and hope you continue to enjoy its features. Thank you for choosing Jolt as your centralized platform for communication and collaboration with employees.

Jaime
Gesamtbewertung
  • Branche: Restaurants
  • Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Great Support from CSM

Bewertet am 24.5.2022

Jolt has been great so far! Everyone has been super helpful and very accommodating. [SENSITIVE...

Jolt has been great so far! Everyone has been super helpful and very accommodating. [SENSITIVE CONTENT]

has been doing implementation with me and he is a ROCK STAR. He always makes time for a Zoom when I need it. He has great knowledge and is absolutely a delight to work with.

Vorteile

We LOVE the lists! We love the LOG BOOK! We LOVE the information library. With a few tweaks, scheduling could be outstanding as well.

Nachteile

Scheduling performance. I have provided requests to help make it better.

Antwort von Jolt

Hi Jaime,
Thank you for reviewing Jolt on Capterra! We sincerely appreciate your feedback and value you as a Jolt customer.

rodney
Gesamtbewertung
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
  • Monatlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 0.0 /10

this is an unscrupulous company .. stay away!

Bewertet am 11.10.2021

terrible! any company that makes it so hard to cancel a subscription has no faith in their product....

terrible! any company that makes it so hard to cancel a subscription has no faith in their product. It is a billing scam!

Vorteile

we never used the software and tried to cancel the initial free subscription. They make it virtually impossible to cancel once you are signed up! after repeated attempts to send email on they're site with nor response we disputed the charges. No one ever responded or called back. any company that makes it so difficult to cancel a subscription is a good reason to stay away. they rely on you singing up for free trial and then never being able to get ahold of any to cancel. why would they not have any way to cancel your subscription online. High pressure sales and borderline criminal! stay away!

Nachteile

we never used the software and tried to cancel the initial free subscription. They make it virtually impossible to cancel once you are signed up! after repeated attempts to send email on they're site with nor response we disputed the charges. No one ever responded or called back. any company that makes it so difficult to cancel a subscription is a good reason to stay away. they rely on you singing up for free trial and then never being able to get ahold of any to cancel. why would they not have any way to cancel your subscription online. High pressure sales and borderline criminal! stay away!

Antwort von Jolt

Hi Rodney,

We thank you for your feedback and take your comments very seriously, as our goal is to make every Jolt customer a raving fan. Please feel free to reach out to support@jolt.com with any further comments, concerns, or suggestions you wish to share.

Michael
Gesamtbewertung
  • Branche: Essen & Trinken
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Great software for scheduling, food & beverage companies

Bewertet am 11.11.2019

I have cut my time that is spent making the schedule down from the previous program I used.

I have cut my time that is spent making the schedule down from the previous program I used.

Vorteile

I have the ability to schedule as many positions to multiple employees for our Renaissance faire food and beverage staff..this is crucial when I need to have an employee work in multiple locations through out the day.

Nachteile

I am unable to send the schedule to just a select employee or employees. Currently I have to send it to the entire staff.

Traci
Gesamtbewertung
  • Branche: Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

Pretty good for the cost.

Bewertet am 4.9.2019

Overall, I am happy with the experience. There are some options that I would like to have added,...

Overall, I am happy with the experience. There are some options that I would like to have added, but it is saving me some time.

Vorteile

The cost and the function that allows team members to edit their own punches. Huge time saver for me.

Nachteile

I would like to see integration of Paid Time Off / Vacation hours. We have a set schedule in our clinic, so the scheduling function is a little cumbersome. I understand this approach for restaurants or other types of businesses, but the ability to track / enter Paid time off would be very helpful. I also would like the report option to be different. I would like a report that gave daily, weekly and pay period totals per employee. I have to manually adjust the excel sheet to figure overtime hours.

5 von 295 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

Jolt Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Jolt.

Jolt bietet folgende Kostenpläne an:

  • Ab: 89,99 $/Monat
  • Preismodell: Abonnement
  • Gratis Testen: Nicht verfügbar

Jolt hat die folgenden typischen Kunden:

Selbstständig, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000

Jolt unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch, Spanisch

Jolt unterstützt die folgenden Geräte:

Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Jolt kann in folgende Anwendungen integriert werden:

PAR POS, Wobot VMS, Zapier

Jolt bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, Chat

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