Frontdesk Anywhere

Komplette cloudbasierte Hotelmanagementlösung für Hoteliers

4,4 /5 (121 Bewertungen) Eine Bewertung schreiben

Frontdesk Anywhere Übersicht

Was ist Frontdesk Anywhere?

Frontdesk Anywhere ist ein webbasiertes Hotelmanagementsystem, das für unabhängige Hotels, Motels, Resorts und Managementgruppen entwickelt wurde. Dazu gehören Tools für Reservierungsmanagement, Gruppenbuchungen und Ertragsmanagement sowie eine gebührenfreie Online-Buchungs-Engine, Kreditkartenintegration und Zwei-Wege-Integration in über 250 Vertriebskanälen neben dem GDS (globales Vertriebssystem).

Mit dem Hotel PMS von Frontdesk Anywhere können Nutzer Zimmerverfügbarkeit und -preise überprüfen, Reservierungen vornehmen und ändern sowie Gästezahlungen entgegennehmen. Gruppen- und Firmenbuchungen werden mit anpassbaren Zahlungsregeln unterstützt und Buchungen werden automatisch in den Online-Verfügbarkeitskalender eingegeben. Nutzer können Informationen von Gästen, Unternehmen und Reisebüros in personalisierten Profilen sammeln und diese Informationen zur Durchführung gezielter Marketingkampagnen exportieren. Angepasste betriebliche Checklisten können auch verwendet werden, um das Einchecken und Auschecken von Gästen zu optimieren.

Frontdesk Anywhere aktualisiert die Verfügbarkeit und Tarife automatisch über Websites und Buchungskanäle in Echtzeit und bietet eine Online-Buchungs-Engine, mit der Buchungen über die Websites der Nutzer und Facebook-Seiten akzeptiert werden können. Die Buchungs-Engine ist für Mobilgeräte geeignet, sodass Gäste Reservierungen von jedem Gerät aus vornehmen können, und kann mit verschiedenen Design-Themen angepasst werden. Frontdesk Anywhere lässt sich auch in über 250 Vertriebskanäle integrieren, darunter Agoda, Expedia und Booking.com, und Nutzer können auch Räume an große GDS-Anbieter senden, einschließlich Amadeus, Galileo, Sabre und Worldspan.

Frontdesk Anywhere Übersicht

Kosten

Beginnt ab
100,00 $/Monat

Preisoptionen

Gratis Testen
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis

Frontdesk Anywhere Funktionen

Geräte
Unternehmensgröße
K M G
Märkte
Vereinigte Staaten von Amerika, Kanada
Unterstützte Sprachen
Englisch, Französisch, Thai

Medien

Frontdesk Anywhere offers users a customizable booking engine which can be used on their website and Facebook page
Users can control availability, optimize room rates, and set up advanced pricing strategies in Frontdesk Anywhere
Frontdesk Anywhere also includes a reputation dashboard where users can view aggregated guest reviews
Frontdesk Anywhere can be used across a range of devices, enabling users to manage their property on the go
Frontdesk Anywhere Screenshot: Frontdesk Anywhere offers users a customizable booking engine which can be used on their website and Facebook page Frontdesk Anywhere Screenshot: Users can control availability, optimize room rates, and set up advanced pricing strategies in Frontdesk Anywhere Frontdesk Anywhere Screenshot: Frontdesk Anywhere also includes a reputation dashboard where users can view aggregated guest reviews Frontdesk Anywhere Screenshot: Frontdesk Anywhere can be used across a range of devices, enabling users to manage their property on the go

Frontdesk Anywhere Bewertungen

Frontdesk Anywhere Bewertungen

Gesamtbewertung
4,4
/
5
Ausgezeichnet
75

Sehr gut
33

Durchschnitt
8

Gering
3

Schlecht
2

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,4
Funktionen
4,3
Bedienkomfort
4,5
Kundenbetreuung
4,5
89% haben diese Anwendung empfohlen
Verifizierter Rezensent

Host Team for Del Webb at Dove Mountain

I am grateful for the technical support provided by India. She was patient and understood how to listen and help me make multiple rate adjustments from 2018-2019 and rally saved the Dove Mountain Hostess Team a lot of time. I wish all your technicians a "Happy New Year!" Enjoy the holidays with your families.


Mit Google übersetzen
Dorn K.

Best and very flexible

This system is adapted to the new technologies and productivity.


Mit Google übersetzen
Nicki H.

Has great potential

I was in immediate need for a new PMS system when my hard drive crashed and the current Software I was using was not being supported outside of the UK.
I decided on FDA. The sales team was helpful. I found it simple to use although I do think there is a lot of unnecessary "clicking" that goes on in order to complete certain transactions. I like that I could integrate with all of the OTA's I used and could manage the rates from one site. It did not take me long to get up and running and my staff caught on to the system quickly. Customer service responds quickly but I do feel like other reviewers that my issues are never resolved. Or they are resolved with the promise that they are "on it" or "looking into it".
I still cannot use the Work Order function. It will not let me update the status of a work order and then archive it.
I wish they had a "Today" button that would just take you back to the day you are on when you are processing future reservations.
I wish you could see your check outs for the day from the "reservation tape" view. Right now you either have to select the previous day or use the check out options. This could be solved by extending reservation out halfway through to the next day. This way you could see the check out and check in on the same day.
The reporting is terrible. Lodging Statistics Report doesn't even load. My bookkeeper can't ever reconcile as the number on the Trial Balance Report changes for the month she thought she already balanced. The last row of this report does not print out all on one sheet.
I am told there is new version of FDA but every time I have inquired about it the question virtually gets ignored. If there is....I want it. But I read in a response to another reviewer that there is one but it is only available to new customers??!!! This would be extremely disappointing. Why would you treat your new customers better than your existing ones. I'm ok with paying more for a PMS where I can utilize all of its functions.
It is also not compatible with my NEC phone system so I am losing out on telephone revenue. I can install the phone software and then flip flop between the reservation system and the phone software and add the phone revenue but things always get missed and its very time consuming and not efficient.
Ultimately I just want to be able to use all the functions. If its there and I can see it it should work. Its like providing a lamp with no bulb to my customers.


Mit Google übersetzen
Sarah B.

Stop hunting, and make the switch today!

We found that with other platforms, customer service was not always available (half-way around the world!), or not easily accessible. With FDA our personal contact is always available and helps solve issues practically immediately. FDA nearly eliminated repetitive and duplicate tasks across many platforms, freeing up literally hours of time for more important tasks. We love it!


Mit Google übersetzen
Amu D.

Great PMS


Mit Google übersetzen
Verifizierter Rezensent
Branche: Bau
Untern. Größe: 1.001-5.000 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Host Team for Del Webb at Dove Mountain

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 18.12.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

I am grateful for the technical support provided by India. She was patient and understood how to listen and help me make multiple rate adjustments from 2018-2019 and rally saved the Dove Mountain Hostess Team a lot of time. I wish all your technicians a "Happy New Year!" Enjoy the holidays with your families.

Vorteile

Front Desk Anywhere is an efficient and user friendly software. I appreciate the technical support.
The more familiar one is with the software the easier it is to make adjustments. Your technicians are most appreciated for their depth of knowledge of how the software works.

Nachteile

I have no complaints to make. I look forward to the up-dated software.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Dorn K.
Branche: Gastgewerbe
Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Best and very flexible

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 24.2.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

This system is adapted to the new technologies and productivity.

Vorteile

I could work anywhere and anytime. Help to reduce human work and more productive.

Nachteile

Some functions not full and delays some of hotel required to changed

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Nicki H.
Branche: Gastgewerbe
Untern. Größe: 11-50 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Has great potential

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 24.2.2017
Quelle der Bewertung: Capterra

I was in immediate need for a new PMS system when my hard drive crashed and the current Software I was using was not being supported outside of the UK.
I decided on FDA. The sales team was helpful. I found it simple to use although I do think there is a lot of unnecessary "clicking" that goes on in order to complete certain transactions. I like that I could integrate with all of the OTA's I used and could manage the rates from one site. It did not take me long to get up and running and my staff caught on to the system quickly. Customer service responds quickly but I do feel like other reviewers that my issues are never resolved. Or they are resolved with the promise that they are "on it" or "looking into it".
I still cannot use the Work Order function. It will not let me update the status of a work order and then archive it.
I wish they had a "Today" button that would just take you back to the day you are on when you are processing future reservations.
I wish you could see your check outs for the day from the "reservation tape" view. Right now you either have to select the previous day or use the check out options. This could be solved by extending reservation out halfway through to the next day. This way you could see the check out and check in on the same day.
The reporting is terrible. Lodging Statistics Report doesn't even load. My bookkeeper can't ever reconcile as the number on the Trial Balance Report changes for the month she thought she already balanced. The last row of this report does not print out all on one sheet.
I am told there is new version of FDA but every time I have inquired about it the question virtually gets ignored. If there is....I want it. But I read in a response to another reviewer that there is one but it is only available to new customers??!!! This would be extremely disappointing. Why would you treat your new customers better than your existing ones. I'm ok with paying more for a PMS where I can utilize all of its functions.
It is also not compatible with my NEC phone system so I am losing out on telephone revenue. I can install the phone software and then flip flop between the reservation system and the phone software and add the phone revenue but things always get missed and its very time consuming and not efficient.
Ultimately I just want to be able to use all the functions. If its there and I can see it it should work. Its like providing a lamp with no bulb to my customers.

Vorteile

User friendly, customer service is friendly and quick to respond, I can integrate it with all of the OTA's and manage rates from one site.

Nachteile

Many functions don't work. The Work Order, Lodging Statistics Report and Trial Balance Report. If I see the report or the function it should work.
Apparently updated version is not available to existing customers. Please allow for telephone integration for in room phones!!!!

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 7.0/10

Sarah B.
Branche: Gastgewerbe
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Stop hunting, and make the switch today!

Täglich für 1-5 Monate genutzt
Bewertet am 3.8.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

We found that with other platforms, customer service was not always available (half-way around the world!), or not easily accessible. With FDA our personal contact is always available and helps solve issues practically immediately. FDA nearly eliminated repetitive and duplicate tasks across many platforms, freeing up literally hours of time for more important tasks. We love it!

Vorteile

Front Desk Anywhere (FDA) is simple, easy to use, and has all the pro features you are looking for to manage a vacation rental business of any size or shape. Features are extensive; reports will give you everything you are looking for and then some. FDA seamlessly and easily integrates with other booking platforms. Access can be granted in various capacities for employees, etc. FDA simply revolutionized our business, pulling everything together in a single platform. Customer service is impeccable, reliable and relatively immediate. Highly recommended!

Nachteile

Set up can be a little cumbersome, but that was simply due to now knowing what to ask. Our personal contact was available to assist with every step of setup, and any questions ongoing. There is a bit of a learning curve with all the features, but lots of resources are provided.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Amu D.
Branche: Gastgewerbe
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Great PMS

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 30.3.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

Vorteile

It is intuitive easy to use and has everything I need.

Nachteile

The online booking engine is perfectly fine but it could be better

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Nutzerempfehlung
8,6/10
Basierend auf 121 Benutzerbewertungen
Vergleiche Nutzerempfehlungen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Frontdesk Anywhere Preis

Frontdesk Anywhere Preis

Beginnt ab
100,00 $/Monat
Gratis Testen
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,4/5
Basierend auf 121 Benutzerbewertungen
Vergleiche das Preis-Leistungs-Verhältnis mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Frontdesk Anywhere Funktionen

Frontdesk Anywhere Funktionen

API
Abrechnung & Rechnungsstellung
Aktivitäts-Dashboard
Angebotsmanagement
Automatische Benachrichtigungen
Berichterstattung und Statistik
Elektronische Zahlungen
Integration von Dritten
Inventarverwaltung
Kalenderverwaltung
Kanalmanagement
Kreditkartenbearbeitung
Online-Buchungsintegration
Preismanagement
Rabattmanagement
Rechnungsmanagement
Reservierung-Management
Reservierungs-Management
Verfügbarkeit-Management
Zimmerbuchung
Funktionen
4,3/5
Basierend auf 121 Benutzerbewertungen
Vergleiche Funktionen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Kategorien

Frontdesk Anywhere Häufig gestellte Fragen

Frontdesk Anywhere Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Frontdesk Anywhere.

F. Welche Preispläne bietet Frontdesk Anywhere an?

Frontdesk Anywhere bietet folgende Kostenpläne an:

Beginnt ab: 100,00 $/Monat

Preismodell: Abonnement

Gratis Testen: Verfügbar

F. Was sind die Hauptfunktionen von Frontdesk Anywhere?

Wir haben keine Informationen über die Funktionen von Frontdesk Anywhere

F. Wer sind die typischen Nutzer von Frontdesk Anywhere?

Frontdesk Anywhere hat die folgenden typischen Kunden:

Kleine Unternehmen, Mittlere Unternehmen

F: Welche Sprachen werden von Frontdesk Anywhere unterstützt?

Frontdesk Anywhere unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch, Französisch, Thai

F. Welche Preispläne bietet Frontdesk Anywhere an?

Frontdesk Anywhere hat folgende Preismodelle:

Abonnement

F. Unterstützt Frontdesk Anywhere mobile Geräte?

Wir haben keine Informationen darüber, welche Geräte Frontdesk Anywhere unterstützt

F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Frontdesk Anywhere?

Frontdesk Anywhere kann in folgende Anwendungen integriert werden:

CartStack, Ordyx, ReviewPro

F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Frontdesk Anywhere an?

Frontdesk Anywhere bietet folgende Optionen für Kundensupport:

Häufig gestellte Fragen, Wissensdatenbank, Online-Support, Telefon-Support, Video-Anleitungen