myphoner

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Lead-Management für Kaltakquise-Anrufe

4.6/5 (71 Bewertungen)

myphoner Übersicht

Myphoner ist eine Cloud-basierte Lösung für Lead-Management, Lead-Pflege und Lead-Verfolgung für freie Mitarbeiter und Teams, die B2B-Kaltakquise-Anrufe tätigen

Preis

Beginnt ab
14,00 $/Monat
Preisoptionen
Kostenlose Testversion
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis

Geräte

Unternehmensgröße

K
M
G

Märkte

Asien, Australien, Kanada, Europa, Lateinamerika und 3 weitere , Mittlerer Osten und Afrika, Vereinigtes Königreich, Vereinigte Staaten von Amerika

Unterstützte Sprachen

Englisch

myphoner Bewertungen

Gesamtbewertung
4.6/5
100% Positive Bewertungen
45
Ausgezeichnet
26
Sehr gut
0
Durchschnitt
0
Gering
0
Schlecht
Tyler J.
Mit Google übersetzen

Best Cold Calling Software For Scorching Through Leads

Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 17.9.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

The speed at which my cold callers are able to call is my primary concern. Optimizing their time by having them go through more dials on a daily basis was a HUGE selling point when we considered MyPhoner.

Vorteile

My favorite pro about this software is that it makes it easy for a team of 10 cold callers to all work out of the same pipeline without stepping on each other's toes. The way the software feeds ANY caller the next due prospect in the list makes it better for each other caller - no callers need to worry about exhausting the same lead too many times without making contact with the prospect.

Nachteile

My only complaint would be the call tracking analytics - they seem to always be slightly off from our internal phone software's tracking analytics.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote

10.0/10
Jimmie N.
Mit Google übersetzen

Why you should use myphoner as a budding insurance agent

Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 12.4.2018
Quelle der Bewertung: SoftwareAdvice

If you are starting any type of calling business it is a simple click to dial, web based program that you can use to call leads without burning up a lot of money. It integrates with Zapier so you can actually find an inexpensive CRM and move your newly found prospect over automatically. I think the low price combined with the usability of this software makes it a winner for anyone starting out in telemarketing or appointment setting.

Vorteile

Myphoner is an easy to use click to call system that will allow you to manage leads while you make them into customers. It is not a full CRM - it is a focused list calling program. Once you reach a lead and turn them into a prospect, then you can add them to your CRM. You can import leads from all kinds of lists or formats, you can dedupe and you can try free! It is also configurable to show the information most relevant to your needs. I find it handy for calling old leads, stale leads and just random leads that you add to a list. It is rather inexpensive for calling software if you want to add some email integration it is only some dollars a month per user. If you just want to smile and dial it is some dollars monthly and of course, there is a free version to test with limited features but not limited calling.

Nachteile

If you are looking for a major predictive dialer this is not for you. This is a click to call dialer (which I prefer) and you need to get used to setting how you want to go through and dump leads, or put leads off or dead vs archive (I would think they would be the same).

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote

10.0/10
Tayler U.
Mit Google übersetzen

Great system for business development teams

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 27.6.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

Myphoner allows our business development team to reach out to many prospects in a short period of time. Helps the team be proactive in following up with prospects.

We have looked at many cold calling systems and this one wins in almost every category. Our team loves it.

Vorteile

1) ease of use
2) highly customizable
3) makes calling cold leads a breeze
4) their team has a hands on approach to help make the software work for you.

Nachteile

1)they had no phone dialer..but have now included it.
2) integrations with other crms

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote

10.0/10
Colin W.
Mit Google übersetzen

Straightforward, Easy to Use, Great Support

Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 27.6.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

We needed a system which allowed a small telesales team to work on the same data lists simultaneously with each able to make notes against leads which can be shared, and also to claim a lead once specific discussions/negotiations are taking place. myPhoner does this really well.

In addition, on the odd occasion we have had any queries about use or functionality, the support has been second to none - fast, friendly and really helpful.

Vorteile

Allows sharing of sales prospect list among team; individual leads can be claimed by users for follow-up; allows multiple lists to be worked on; allows status tracking easily; virtually no training required for users - simple, intuitive, does just what is needed.

Nachteile

Not a con of the system (as it does everything that it says it does) but it would be useful if there was a straightforward way of competing after-sales processes within the system, but appreciate this is more of a CRM function than a sales database function. No other disadvantages as the system does everything that we expected it to do.

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Antwort von myphoner

Hi Colin, thanks for the kind words - really appreciated!

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote

8.0/10
Roxanne S.
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Great sales software

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 27.6.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

Easy to use and a great software program I use every day.

Vorteile

Keeping track of new contacts easier until they buy our products and become customers.

Nachteile

It does say actual date of my call back. It would also be nicer to be able to print reports on my calls as a sales person and sort say buy state or country. Also if they are not ready to buy you must pick they are a loser- maybe there should be another choice for the ones that could be future potenial.

Mit Google übersetzen

Antwort von myphoner

Hi Roxanne, thanks a lot for your review and feedback!

With regards to lost leads that you want to follow up on, you can still set a follow up time on those, and then you can move them to the call back state later using a migration. If you only want to follow up on specific lost leads, you can create a category under lost (e.g. "follow up later") and only move the lost leads with that particular category back to call backs.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote

8.0/10

myphoner Preis

Beginnt ab
14,00 $/Monat
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Kostenlose Testversion
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis

myphoner Funktionen

  • API
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Automatische Benachrichtigungen
  • Suchfunktion
  • Verkaufsberichterstattung

  • Anpassbare Vorlagen
  • Berichterstattung und Statistik
  • CRM-Integration
  • Daten-Import / -Export
  • E-Mail-Integration
  • Echtzeit-Daten
  • Integration von Dritten
  • Kontakt-Datenbank
  • Kontaktmanagement
  • Leadmanagement
  • Verkaufsanalyse
  • Verkäufe nachverfolgen
  • Werkzeuge zur Zusammenarbeit
  • Überwachung

Zusätzliche Informationen für myphoner

Schlüssel-Features von myphoner

  • Aktivitätsverfolgung
  • Anrufberichte
  • Anrufergebnisse
  • Anruflistenverwaltung
  • Automatische Lead-Verteilung
  • Automatisierte Verfolgungsplanung
  • Benachrichtigungen
  • Kampagnensegmentierung
  • Lead-Distribution
  • Lead-Erfassung
  • Lead-Warteschlangen
  • Lead-Zuordnung
  • Personalisiertes Kampagnen-Dashboard
  • Suchfunktion
  • Verfolgen von Anrufen und Anrufnotizen
  • Verkaufsberichtserstattung

myphoner Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über myphoner.

F. Welche Preispläne bietet myphoner an?

myphoner bietet folgende Kostenpläne an:

Beginnt ab: 14,00 $/Monat

Preismodell: Abonnement

Kostenlose Testversion: Verfügbar

F. Was sind die Hauptfunktionen von myphoner?

myphoner bietet die folgenden Funktionen:

  • Aktivitätsverfolgung
  • Automatisierte Verfolgungsplanung
  • Automatische Lead-Verteilung
  • Anruflistenverwaltung
  • Anrufberichte
  • Anrufergebnisse
  • Verfolgen von Anrufen und Anrufnotizen
  • Kampagnensegmentierung
  • Lead-Zuordnung
  • Lead-Erfassung
  • Lead-Distribution
  • Lead-Warteschlangen
  • Benachrichtigungen
  • Personalisiertes Kampagnen-Dashboard
  • Verkaufsberichtserstattung
  • Suchfunktion

F. Wer sind die typischen Nutzer von myphoner?

myphoner hat die folgenden typischen Kunden:

Freie Mitarbeiter, Mittlere Unternehmen, Kleine Unternehmen

F: Welche Sprachen werden von myphoner unterstützt?

myphoner unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

F. Welche Preispläne bietet myphoner an?

myphoner hat folgende Preismodelle:

Abonnement

F. Unterstützt myphoner mobile Geräte?

Wir haben keine Informationen darüber, welche Geräte myphoner unterstützt

F. Mit welchen anderen Applikationen integriert myphoner?

myphoner kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Campaign Monitor, HubSpot CRM, HubSpot Marketing, Insightly, Mailchimp, PieSync, Robly, SharpSpring, Teamleader, VisitorTrack

F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet myphoner an?

myphoner bietet folgende Optionen für Kundensupport:

Häufig gestellte Fragen, Online-Support, Video-Anleitungen