FlexBooker

Onlinebasierte Terminplanung und Buchung/Kundenverwaltung.

4,8 /5 (25 Bewertungen) Eine Bewertung schreiben

FlexBooker Übersicht

Was ist FlexBooker?

FlexBooker ist ein Online-Buchungssystem, mit dem Veranstalter oder Dienstleister Reservierungen über bestehende Websites annehmen können. Mit einem Buchungs-Widget, das schnell und einfach installiert werden kann, oder einer anpassbaren Buchungsseite, die bei Bedarf bereitgestellt wird, können Kunden mit beliebigen Geräten Reservierungen tätigen. Die Terminplanung erfolgt über eine intuitive, farbcodierte Kalenderansicht, die rund um die Uhr im browserbasierten Administrator-Dashboard verfügbar ist. Plane eine beliebige Anzahl von Terminarten und -zeiten in wiederkehrenden Zeitplänen, die du nach der Bereitstellung im Detail bearbeiten kannst.

FlexBooker automatisiert den weiteren Verlauf dieser Buchungen und informiert Kunden ggf. über Planänderungen. Das System kann so eingerichtet werden, dass E-Mail- und SMS-Erinnerungen zu ausstehenden Buchungen abgesendet werden, um Terminversäumnisse zu vermeiden, während Kunden die Möglichkeit haben, bei Bedarf Termine zu ändern oder zu stornieren. Die einzigartige SMS-basierte automatisierte Warteliste benachrichtigt auch Personen über frei werdende Plätze, damit sie diese schnell übernehmen können. Zu den weiteren wichtigen Funktionen gehören die Autorisierung und Annahme von Kreditkartenzahlungen, gegebenenfalls die Erhebung von Gebühren für Terminversäumnisse sowie eine Reihe von Kundenverwaltungstools zur Verfolgung der wichtigsten Kennzahlen.

FlexBooker Übersicht

Kosten

Beginnt ab
39,00 $/Monat

Preisoptionen

Gratis Testen
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis

FlexBooker Funktionen

Geräte
Unternehmensgröße
K M G
Märkte
Vereinigte Staaten von Amerika, Kanada, Vereinigtes Königreich, Australien, China und 5 weitere , Indien, Japan, Deutschland, Brasilien, Mexiko
Unterstützte Sprachen
Englisch

Medien

FlexBooker showing custom message editing on laptop device
FlexBooker showing easy scheduling features on iMac desktop
Allow customers to place themselves on a waiting list and be notified if a space becomes available
Allow customers to place themselves on a waiting list and be notified if a space becomes available
FlexBooker's day schedule view
FlexBooker Screenshot: FlexBooker showing custom message editing on laptop device FlexBooker Screenshot: FlexBooker showing easy scheduling features on iMac desktop FlexBooker Screenshot: Allow customers to place themselves on a waiting list and be notified if a space becomes available FlexBooker Screenshot: Allow customers to place themselves on a waiting list and be notified if a space becomes available FlexBooker Screenshot: FlexBooker's day schedule view

FlexBooker Bewertungen

FlexBooker Bewertungen

Gesamtbewertung
4,8
/
5
Ausgezeichnet
22

Sehr gut
2

Durchschnitt
1

Gering
0

Schlecht
0

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,8
Funktionen
4,5
Bedienkomfort
4,8
Kundenbetreuung
5
96% haben diese Anwendung empfohlen
Aaminah B.

Just The Thing We Needed

Flexbooker was the center of our daily operations at one point, but as we've grown, we've tweaked our operations so scheduling is no longer a necessity. However, we still use Flexbooker for phone consultation scheduling purposes. The customer support is exceptional. We were able to tweak & edit some of the options. We will remain faithful customers unless it becomes absolutely necessary to operate without Flexbooker.


Mit Google übersetzen
Jeff R.

Live Support that made for a smooth transition

Timely response, helpful staff, and a solid product that makes this part of my business much easier to manage. I look forward to working with this team for a long time to come!


Mit Google übersetzen
Elizabeth S.

Flexbooker has been great with helping customize the scheduling experience for our company.

There are more aesthetically pleasing platforms out there from both a user and customer perspective (but not for this price!).


Mit Google übersetzen
James B.

I highly recommend FlexBooker!

I have 2 different locations as a massage therapist and I also do mobile massage. I have different prices for days and evenings. That created some scheduling issues. I couldn't figure out how a program was going to help me do everything I was requiring.


Mit Google übersetzen
Bruce J.

Very impressive set of features with excellent customer support

Our non-profit American Space Museum decided to re-open after temporary closure for COVID-19. We wanted to start out slowly by requiring reservations and also limiting the number of tours and guests per tour. After evaluating a number of competing services, we settled on FlexBooker. We are very pleased with how it meets our needs!

One feature that we really needed was the ability for one person to book multiple guests all at once and for that guest count to apply toward any maximum guests per tour limit we had set. (A number of other products did not have that feature and required you to loop through the booking process for each person.)

The integration with Google Calendar was so incredibly easy to set up. Now anyone in the office can see booked museum tours right in our shared Google Calendar without having to open our FlexBooker management page.

SUPPORT: If you need an actual person, the Chat built into the Management page is well integrated with email support. The response time to both is impressive. I can't say enough about the support I received during setup and evaluation. (Special thanks to Nicole!)


Mit Google übersetzen
Aaminah B.
Branche: Verbraucherdienste
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Just The Thing We Needed

Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 6.6.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

Flexbooker was the center of our daily operations at one point, but as we've grown, we've tweaked our operations so scheduling is no longer a necessity. However, we still use Flexbooker for phone consultation scheduling purposes. The customer support is exceptional. We were able to tweak & edit some of the options. We will remain faithful customers unless it becomes absolutely necessary to operate without Flexbooker.

Vorteile

Customer support is phenomenal, easy to use.

Nachteile

I have no complaints. Flexbooker is great!

Übersetzen auf: Deutsch

Antwort von FlexBooker

Thanks Aaminah! Awesome to hear we were such an integral part of your business, and remain a necessity!

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Jeff R.
Branche: Verbraucherdienste
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Live Support that made for a smooth transition

Täglich für 1-5 Monate genutzt
Bewertet am 16.11.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

Timely response, helpful staff, and a solid product that makes this part of my business much easier to manage. I look forward to working with this team for a long time to come!

Vorteile

This software can do everything my business needs without having to adapt my business model to the rules or limitations of the software. The support staff went above and beyond to make the setup and transition smooth and prompt. I couldn't be happier with the process of getting started!

Nachteile

There are minor areas where the software seems 'clunky' or a little lacking in the UI, but these are minor inconveniences ... nothing that makes me dislike the overall platform. (For example - an admin should be able to click on an appointment on the calendar and drag it to a new day / time. At this point, it appears that the only way to reschedule is to click on the appointment and fill out a form with the new date & time.)

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Antwort von FlexBooker

Hi Jeff! Thanks for the insightful review. We're so glad you appreciate our amazing support team - we do too! Sneak preview: updating the calendar drag and drop functionality is on our roadmap, so get excited :D

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Elizabeth S.
Übersetzen auf: Deutsch
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Flexbooker has been great with helping customize the scheduling experience for our company.

Täglich für 6-12 Monate genutzt
Bewertet am 15.1.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

There are more aesthetically pleasing platforms out there from both a user and customer perspective (but not for this price!).

Vorteile

Flexbooker listens to our scheduling problems and finding innovative ways to fix them. Their team is very accessible and responsive.

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Antwort von FlexBooker

Appreciate the review Elizabeth! I'm so glad we're able to help Chipotle find innovative solutions to your scheduling needs. Hope you've appreciated the updates we've made to our customer and admin-facing program designs!

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

James B.
Branche: Gesundheit, Wellness & Fitness
Untern. Größe: Selbstständig
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I highly recommend FlexBooker!

Täglich für Kostenlose Testversion genutzt
Bewertet am 13.1.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

I have 2 different locations as a massage therapist and I also do mobile massage. I have different prices for days and evenings. That created some scheduling issues. I couldn't figure out how a program was going to help me do everything I was requiring.

Vorteile

I tried so many different programs, eight to be exact. None of them could help me with my various locations, times available, and price changes. I finally made contact with [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] at FlexBooker, who really made all my dreams come true. I cannot begin to express my relief. I began to wonder if there really was a software scheduling program that would be able to help us. Within minute [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] had done the complicated scheduling for me. I am very thankful.

Nachteile

So far, nothing negative to say about this software

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Antwort von FlexBooker

Hey James! So great to hear you found the right program with FlexBooker. Multiple locations and schedules can be tricky, so it's wonderful we were able to help. Know you can always reach out with any questions!

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Bruce J.
Branche: Museen & Institutionen
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Very impressive set of features with excellent customer support

Täglich für 1-5 Monate genutzt
Bewertet am 29.9.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

Our non-profit American Space Museum decided to re-open after temporary closure for COVID-19. We wanted to start out slowly by requiring reservations and also limiting the number of tours and guests per tour. After evaluating a number of competing services, we settled on FlexBooker. We are very pleased with how it meets our needs!

One feature that we really needed was the ability for one person to book multiple guests all at once and for that guest count to apply toward any maximum guests per tour limit we had set. (A number of other products did not have that feature and required you to loop through the booking process for each person.)

The integration with Google Calendar was so incredibly easy to set up. Now anyone in the office can see booked museum tours right in our shared Google Calendar without having to open our FlexBooker management page.

SUPPORT: If you need an actual person, the Chat built into the Management page is well integrated with email support. The response time to both is impressive. I can't say enough about the support I received during setup and evaluation. (Special thanks to Nicole!)

Vorteile

- The ability for one person to book multiple guests ALL AT ONCE and for that guest count to apply toward any maximum guests per tour limit we had set. No need to "loop".
- Typical customer is NOT required to create an account. (Who wants to create an account for a single visit!)
- Confirmation emails contain a link to change or cancel the booking WITHOUT having to sign into an account.
- Confirmation and other emails very customizable but defaults are good.
- Forms are customizable, including custom fields.
- Forms can be standalone, modal pop-up on your site, or embedded in your site's page.
- Impressive how well the sizing of forms adapts to the display size, whether on desktop or mobile and whether standalone, modal pop-up, or embedded. When you create the form, it gives you the basic code for the embed.
- Integration with Google Calendar was incredibly easy to set up
- Extensive reporting
- Fairly good Mobile app for FlexBooker Management.
- Booking forms can be standard or custom. Custom fields are easily added.
- FlexBooker Management phone apps for Android and iPhone are available.
- Excellent and easily accessible support via integrated chat and email! They also welcome suggestions.

Nachteile

Did not have the ability to book multiple people with a different price for some of the people i.e. Adult, Senior, Child. However, support tells me they are looking at possibly adding that option.

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Antwort von FlexBooker

Bruce, what a wonderful review :D We are so pleased you've had such a great experience with FlexBooker! So glad we could help The American Space Museum and Walk of Fame reopen with ease. Thanks for being a great client!

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Nutzerempfehlung
9,8/10
Basierend auf 25 Benutzerbewertungen
Vergleiche Nutzerempfehlungen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

FlexBooker Preis

FlexBooker Preis

Beginnt ab
39,00 $/Monat
Gratis Testen
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,8/5
Basierend auf 25 Benutzerbewertungen
Vergleiche das Preis-Leistungs-Verhältnis mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

FlexBooker Funktionen

FlexBooker Funktionen

API
Aktivitäts-Dashboard
Aktivitäts-Verfolgung
Anpassbare Berichterstellung
Anpassbare Vorlagen
Automatische Benachrichtigungen
Benutzerdefinierte Felder
Berichterstattung und Statistik
Daten-Import / -Export
E-Mail-Integration
Echtzeit-Daten
Elektronische Zahlungen
Erinnerungen
Integration von Dritten
Kalenderverwaltung
Kontaktmanagement
Kundendatenbank
Kundenspezifisches Branding
Social-Media-Integration
Umfragen & Feedback
Funktionen
4,5/5
Basierend auf 25 Benutzerbewertungen
Vergleiche Funktionen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Kategorien

FlexBooker Häufig gestellte Fragen

FlexBooker Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über FlexBooker.

F. Welche Preispläne bietet FlexBooker an?

FlexBooker bietet folgende Kostenpläne an:

Beginnt ab: 39,00 $/Monat

Preismodell: Abonnement

Gratis Testen: Verfügbar

F. Was sind die Hauptfunktionen von FlexBooker?

Wir haben keine Informationen über die Funktionen von FlexBooker

F. Wer sind die typischen Nutzer von FlexBooker?

FlexBooker hat die folgenden typischen Kunden:

Kleine Unternehmen, Großunternehmen, Öffentliche Verwaltung, Non-Profit, Freie Mitarbeiter, Mittlere Unternehmen

F: Welche Sprachen werden von FlexBooker unterstützt?

FlexBooker unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

F. Unterstützt FlexBooker mobile Geräte?

FlexBooker unterstützt die folgenden Geräte:

Android, iPhone

F. Mit welchen anderen Applikationen integriert FlexBooker?

FlexBooker kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Braintree, Facebook, Google Analytics, Google Calendar, Mailchimp, Microsoft 365, Microsoft Outlook, PayPal, Stripe, Zapier

F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet FlexBooker an?

FlexBooker bietet folgende Optionen für Kundensupport:

Online-Support, Video-Anleitungen, Häufig gestellte Fragen, Telefon-Support, Wissensdatenbank