Easy Storage Solutions

Easy Storage Solutions

4,8 (705)
Eine Bewertung schreiben
Self-Storage-Lösungen für kleine und mittelgroße Unternehmen

Über Easy Storage Solutions

Easy Storage Solutions ist eine webbasierte Software für kleine und mittlere Unternehmen in der Self-Storage-Industrie. Die Software umfasst eine integrierte Website, die Online-Buchungen, Zahlungen und Kreditkarten verarbeitet.

Mit Easy Storage Solutions können Einrichtungen auch E-Mails und Textnachrichten mit Zahlungserinnerungen an Mieter zu senden. Die Softwareanbieter bieten einen lebenslangen Kundendienst und Software-Upgrades sind kostenlos.


Bilder

Easy Storage Solutions Software - 1
Easy Storage Solutions Software - 2
Easy Storage Solutions Software - 3
Easy Storage Solutions Software - 4
Easy Storage Solutions Software - 5
Easy Storage Solutions Software - 6
Easy Storage Solutions Software - 7
8 weitere anzeigen
Videos zu Easy Storage Solutions
Easy Storage Solutions Software - 1
Easy Storage Solutions Software - 2
Easy Storage Solutions Software - 3
Easy Storage Solutions Software - 4
Easy Storage Solutions Software - 5
Easy Storage Solutions Software - 6
Easy Storage Solutions Software - 7

Du bist nicht sicher, ob Easy Storage Solutions das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Easy Storage Solutions

4,8 (705)
VS.

Startpreis

90,00 $
Monat
80,00 $
Monat

Preisoptionen

Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion

Funktionen

39
25

Integrationen

1
7

Bedienkomfort

4,7 (705)
4,1 (17)

Preis-Leistungs-Verhältnis

4,8 (705)
4,0 (17)

Kundenservice

4,9 (705)
4,1 (17)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Alternativen

Storage Commander Cloud

4,2
Nr. 1 Alternative zu Easy Storage Solutions
Storage Commander ist eine skalierbare, cloudbasierte Facility-Management-Plattform für Self-Storage-Zentren mit...

6Storage

4,7
Nr. 2 Alternative zu Easy Storage Solutions
6Storage ist eine cloudbasierte Self-Storage-Managementsoftware, die kleinen und mittleren Unternehmen sowie Self-Storag...

SiteLink Web Edition

4,7
Nr. 3 Alternative zu Easy Storage Solutions
SiteLink Web Edition ist eine cloudbasierte Self-Storage-Management-Software für Einzel- und Multishop-Betreiber, die...

QuickBooks Enterprise

4,5
Nr. 4 Alternative zu Easy Storage Solutions
QuickBooks Enterprise ist eine Buchhaltungssoftware für kleine Unternehmen, die Nutzern Echtzeit-Zugriff auf Kunden-,...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,8 /5
(705)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,8/5
Funktionen
4,6/5
Bedienkomfort
4,7/5
Kundenbetreuung
4,9/5

Hast du Easy Storage Solutions bereits?

Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

Zeigt 5 von 705 Bewertungen
Verifizierter Rezensent
Gesamtbewertung
  • Branche: Gastgewerbe
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung

Set it and forget it technology

Bewertet am 29.1.2018

Vorteile

Once set up, the software requires very little effort to keep the site updated and working. Making changes to information is simple, and while we don't use all the functionality, none of the tools we don't use get in the way of using the ones we do use. The support is also fantastic - rarely does it take more than a single 15 minute call or quick email to have our issues resolved.

Nachteile

I could use a more customizable reporting format instead of using the predefined reports. We often have to merge the data from a couple reports into a single report to create the picture we need, but don't expect they could build reports for every business format, so a simple data export tool that allows user selection would save us a little time. Pretty minor though...

Verifizierter Rezensent
Gesamtbewertung
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 7.0 /10

Great for my customers, but not quite there yet for me (still learning).

Bewertet am 23.1.2018

ESS has made my customers happier with dealing online with us. It keeps my customers on my website...

ESS has made my customers happier with dealing online with us. It keeps my customers on my website and the customer support here at least listens and considers potential upgrades and helps work through any challenges in a friendly way.

Vorteile

ESS makes things so much easier for my customers. They love the ease of paying online and I like that they never leave my website to do it. I like the ability to send texts to my customers. The customer support team really works hard to help when there is a problem and they are usually very quick to respond!

Nachteile

The QuickBooks integration for desk top users doesn't work well for me. I'd prefer to be able to download iff. files that have been linked with my various QB accounts that will help me to track and categorize individually, security deposits paid, security deposit refunds, sales tax, retail sales, insurance, insurance fees rent, and fees. As it stands now I have to make monthly GL entries for each of these where I didn't need to with my prior software. I don't like the multiple payment buttons in the payment screen. They are confusing to me and my customers. When trying to pre pay a customer with multiple units and one check I have to enter the payment multiple times, this again make added work for me. Auto payment texts, I discovered the hard way, are not good as they come at crazy hours that woke up several of my customers (I wish I had known this before it happened). I'm in Texas and like to use the TSSA rental agreement, but it's so frustrating they should really let folks know the system does not work well with Blue Moon. If you decide to continue with TSSA contracts and Blue Moon you will be doubling your workload.

Kelly
Gesamtbewertung
  • Branche: Verbraucherdienste
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 2.0 /10

Disappointing

Bewertet am 14.7.2018

I do not recommend this company. However, it is slightly better than our previous home-grown...

I do not recommend this company. However, it is slightly better than our previous home-grown system.

Vorteile

The map of units is the best feature and is very useful. The system has a lot of functionality, although we don't use much of it.

Nachteile

The invoices are confusing to clients. When I signed up, they specified that I could export my data at any time. This turned out to be untrue - I have since asked for my data and they do not make it available, making it difficult to change providers. They frequently make unwanted and poorly planned updates to the functionality (one update basically reset our external-facing website with no prior notice, but luckily I don't use the external facing website because the user interface is not very user-friendly and I am embarrassed to give clients access to it). You can only use one credit card processor.

Verifizierter Rezensent
Gesamtbewertung
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung

Very glad we switched and have been happy with the services provided.

Bewertet am 5.2.2018

Vorteile

Easy to use software allows you to navigate thru the system quickly. Able to handle our large number of facilities. Website and software are linked and allow customers to see up to date information and access their accounts.

Nachteile

Limited capabilities in some areas, but anytime a suggestion is offered, they look into seeing if it can be implemented into their software.

Antwort von Easy Storage Solutions

Thank you for the review. We're happy to take any suggestions from you and our clients to make our software better every day!

Verifizierter Rezensent
Gesamtbewertung
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Absolute "Must Have" for any Self Storage owner

Bewertet am 23.1.2018

This software is my most valuable "employee", simply could not run my business without them.

This software is my most valuable "employee", simply could not run my business without them.

Vorteile

I simply could not run my business without Easy Storage Solutions. The features and ease of use are ideal, service is exceptional and the team is constantly releasing updates to make the program more intuitive and improve functionality. Exceptional software at Any price....and affordable enough for even the smallest "Mom and Pop" operation.

5 von 705 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

Easy Storage Solutions Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Easy Storage Solutions.

Easy Storage Solutions bietet folgende Kostenpläne an:

  • Ab: 90,00 $/Monat
  • Preismodell: Abonnement
  • Gratis Testen: Verfügbar

Easy Storage Solutions hat die folgenden typischen Kunden:

Selbstständig, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500

Easy Storage Solutions unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

Easy Storage Solutions unterstützt die folgenden Geräte:

Easy Storage Solutions kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Feedback Lite

Easy Storage Solutions bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, Chat

Ähnliche Kategorien

Sieh alle für Easy Storage Solutions gefundenen Softwarekategorien an.