
Über iR*EDI
iR*EDI ist eine Business-to-Business-Lösung für elektronische Datenaustausch für Unternehmen in den Bereichen Fertigung, Einzelhandel und Automobilindustrie. Das cloudbasierte B2B-EDI automatisiert und rationalisiert Prozesse und trägt dazu bei, die Anforderungen von Handelspartnern und die Einhaltung von Lieferanten und/oder Kunden sicherzustellen. Nutzer können die Module, Dienste und Bereitstellungsmethoden wählen, die zum Typ oder zur Größe der Organisation passen.
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Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

- Branche: Automotive
- Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
EDI for Enterprise
Bewertet am 9.4.2020
We've been working with Radley for long time, and in general we have a good experience with them....
We've been working with Radley for long time, and in general we have a good experience with them. They have a very professional team and are able to help any time.
Vorteile
The technical support is really good. They keep in touch with you fast and can resolve problems. They customer experience is really good with Radley.
Nachteile
It's expensive. There are many other options in the market for much less money, but the service and support is really good.
- Branche: Automotive
- Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 5.0 /10
Generally working service - Trouble with changes
Bewertet am 28.3.2019
Overall, we have been okay with the general use of Radley's iCARaS, and the Support Team is good at...
Overall, we have been okay with the general use of Radley's iCARaS, and the Support Team is good at their job, but Development leaves a lot to be desired.
Vorteile
It works the way it is setup to work. If you set it up to be very restrictive, and can run like that, Radley's iCARaS will work well for you.
Nachteile
Loosening up restrictions leads to mistakes, but shipping to OEMs like Honda and Nissan require some adjustments. Those adjustments opened us up to errors. And correcting those errors requires support from Radley's Development Team, which has no strict schedule for producing fixes. There have been months when we never heard back from the Development Team.
Antwort von CAI Software
We appreciate the feedback and will be following up with ROKI America. Recent updates to the customer portal give customers visibility to their issues in the development queue without calling for a status update.
- Branche: Lagerung
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 1.0 /10
Radley Review 2+ years of use
Bewertet am 26.3.2019
I works for the small project we are doing for Honda. I would not recommend this system for anyone...
I works for the small project we are doing for Honda. I would not recommend this system for anyone wanting to run a full Operation with this system.
Vorteile
None. I am not a Fan of this system at all, Not user friendly. I started working in Warehousing in 1992 and this is by far the worst system I have ever used.
Nachteile
No book or sop. Just basically the sales book they gave us. No how to on every function possible. I should not have to call Radley to be able to be (walked through to get it) because no instruction book available.
Antwort von CAI Software
Thank you for providing this feedback. We will follow up with GERHART on any concerns and provide a copy of the training guide. Also, we will provide assistance in accessing the standard documentation embedded in the product.
- Branche: Maschinenbau oder Wirtschaftsingenieurwesen
- Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Best EDI Software Around
Bewertet am 26.3.2019
I have been using iCARaS from Radley since it was just CARaS. For over 20 years and I have not...
I have been using iCARaS from Radley since it was just CARaS. For over 20 years and I have not been disappointed with the software at all. The cost of the software maintenance is well worth it! I have had nothing but positives with every aspect of Radley software and the company!
Vorteile
I like that Radley out of the box works with our Syteline software we have in our 2 Mexico facilities and that I was able to custom write programs to use the files we export to also import the data into our Vantage software. The setting up of a new trading partner is very simple as well as the support we get from the Radley techs. I also like that the software just RUNS and patching is very easy!!!
Nachteile
There is nothing negative to say about the software
- Branche: Militär
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
Dependable Solution for Small to Medium Sized Business
Bewertet am 26.3.2019
Overall we have had a very positive relationship with Radley for the 10+ years we've been partnered...
Overall we have had a very positive relationship with Radley for the 10+ years we've been partnered with them.
Vorteile
The software overall is intuitive to use. Reliability is a strength of Radley, as is the quality of service provided by the folks in customer support.
Nachteile
Nothing stands out as needing to change to make the software more desirable. A facelift of the interface could make the software more cosmetically consistent with other web 2.0 softwares.
Antwort von CAI Software
We always like to hear positive input from our long time users, thank you for your feedback and high ratings of our customer service. Updates to the user interface are an important topic and are currently being addressed for future development.
iR*EDI Häufig gestellte Fragen
Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über iR*EDI.F. Wer sind die typischen Nutzer von iR*EDI?
iR*EDI hat die folgenden typischen Kunden:
201–500, 501–1.000, 1.001–5.000
F: Welche Sprachen werden von iR*EDI unterstützt?
iR*EDI unterstützt die folgenden Sprachen:
Englisch
F. Unterstützt iR*EDI mobile Geräte?
iR*EDI unterstützt die folgenden Geräte:
F. Mit welchen anderen Applikationen integriert iR*EDI?
Wir haben keine Informationen darüber, welche Integrationen iR*EDI hat
F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet iR*EDI an?
iR*EDI bietet folgende Optionen für Kundensupport:
E-Mail/Helpdesk, Telefon-Support
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