Über Starboard Suite

Starboard Suite ist das erste Reservierungssystem, das speziell für Betreiber von Passagierschiffen und Wassersportgeräten entwickelt wurde. Mobilfreundliche Online-Reservierungen sind nahtlos in deine Telefon- und Vor-Ort-Buchungen integriert, sodass du dein gesamtes Unternehmen von einem einzigen Dashboard aus verwalten kannst. Unterstützung für elektronische Check-ins, Geschenkgutscheine, Mitarbeitereinsatzplanung und vieles mehr. Anpassung, Schulung und Support sind inbegriffen, ebenso kostenlose Updates, so lange du Kunde bist.

Geräte

Unternehmensgröße

K M G

Märkte

Vereinigte Staaten von Amerika

Unterstützte Sprachen

Englisch

Bilder

Starboard Suite – Create and display event booking slots
Starboard Suite – Create booking/reservation forms
Starboard Suite – Print bills
Starboard Suite – Accept online payments
Starboard Suite – Generate boarding pass and share with customers
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Videos zu Starboard Suite
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Funktionen

Gesamtzahl der Funktionen von Starboard Suite: 34

  • API
  • Ad-hoc-Berichterstattung
  • Aktivitätsmanagement
  • Angebotsmanagement
  • Daten-Import / -Export
  • Datenfilterung
  • E-Commerce-Integration
  • E-Mail-Vorlagen
  • Echtzeit-Analytik
  • Echtzeit-Berichterstattung
  • Echtzeit-Updates
  • Einkaufswagen
  • Elektronische Zahlungen
  • Eventplanung
  • Feedback-Automatisierung
  • Feedback-Management
  • Geschenkkarten-System
  • Geschäftsanalysen
  • Integration von Dritten
  • Kalenderverwaltung
  • Kommunikationsmanagement
  • Kreditkartenbearbeitung
  • Kundenspezifisches Branding
  • Mitarbeitermanagement
  • Preismanagement
  • Ressourcenmanagement
  • SEO-Management
  • Social-Media-Integration
  • Statusverfolgung
  • Verfügbarkeit-Management
  • Verkaufsberichterstattung
  • Webseitenintegration
  • Zugriffskontrolle
  • Überwachung

Alternativen

Acuity Scheduling

4,8
Alternative Nr. 1 zu Starboard Suite
Acuity ist eine Online-Terminplanungssoftware, die es Kunden ermöglicht, Termine online zu planen, benutzerdefinierte...

Eventbrite

4,6
Alternative Nr. 2 zu Starboard Suite
Eventbrite ist eine Event-Management-Lösung, die Unternehmen bei der Planung, Verwaltung und dem Ausbau von...

Mindbody

4
Alternative Nr. 3 zu Starboard Suite
Business-Management-Software für Studios, Salons, Fitnessstudios, Wellness-Anbieter und andere auf Klassen und Terminen...

FareHarbor

4,8
Alternative Nr. 4 zu Starboard Suite
Leistungsstarke Buchungssoftware für Tour-, Aktivitäts- und Mietunternehmen, die Onlinereservierungen besser verwalten...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,8 /5
(153)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,7/5
Funktionen
4,6/5
Bedienkomfort
4,7/5
Kundenbetreuung
4,8/5

Hast du Starboard Suite bereits?

Andere Softwarekäufer*innen brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

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5 von 153 Bewertungen angezeigt
Jason L.
Gesamtbewertung
  • Branche: Freizeit, Reisen & Tourismus
  • Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Easy to use

Bewertet am 4.9.2018

Starboard has been a blessing for work. It allows multiple people to see the same thing and make...

Starboard has been a blessing for work. It allows multiple people to see the same thing and make adjustments if needed, either at our kiosk or while out away from work. This is one of the easiest applications I have ever used. I highly recommend this to business owners.

Vorteile

I’m able to view and adjust multiple options while dealing with customers.

Nachteile

The only think I don’t like about Starboard is that it logs me out, but it’s not a con....it’s a security feature and it’s really beneficial.

Antwort von Starboard Suite

Hi Jason,

Thanks for taking the time to write a review!

I'm glad to hear that our software is working out so well for you. We're thrilled to have you on-board, and looking forward to helping with your reservations for many years to come.

Wishing you all the best,

Charles

Ashley K.
Gesamtbewertung
  • Branche: Maritime Wirtschaft
  • Untern. Größe: 11-50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Well worth the switch

Bewertet am 26.7.2020

It is always a difficult decision to switch to a new reservation system. It was no different for us...

It is always a difficult decision to switch to a new reservation system. It was no different for us but we knew when we chose Starboard, we'd made the right call. The staff have been incredibly helpful. Every time we come up with an idea that would make the reservation system better for us, they are willing to listen and try to create that functionality for us.

Vorteile

There are many great features but one of the things we found most valuable was the willingness to create functions that would work well for our business.

Nachteile

One thing I would really like to see is a way to check in parts of a group. Some people book as a group but don't arrive at the same time. It would be nice to check them in as they show up.

Antwort von Starboard Suite

Hi Ashley,

Thanks for taking the time to write a review!

We're thrilled to have your team on board, and I'm really glad to hear that Starboard has worked out so well for you!

Regarding check-ins, I wanted to make sure you know there's a Live Manifest for each event that you can use to keep track of the actual number of individuals from each group.

We also recently added Today's Manifests that shows a full day of event manifests on a single screen.

And, our Ticket Scanner app is connected to the manifests, so that could be an option for you to track individuals boarding as well.

If you'd like more info on any of these options, please don't hesitate to reach out.

Wishing you all the best!

Luke M.
Gesamtbewertung
  • Branche: Unterhaltung
  • Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

Great customer service

Bewertet am 14.1.2021

Great customer service.

Great customer service.

Vorteile

I liked best being able to reach out to [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] et al. frequently and have them get back to me fast. And not only fast but [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] and the team was very willing to implement new things particular to my business that helped me out.

Nachteile

I would like the interface to be a little less cluttered. Maybe there's a way for me to make it look nicer to customers but with the two boats currently we charter having the double schedules can be a little much for the customer.

Antwort von Starboard Suite

Thanks for writing a review!

We're thrilled that Starboard is working out so well for you.

If you'd prefer to separate your 2 boats into separate calendars that's definitely doable -- feel free to reach out to our support team if you'd like some assistance with that.

Michael A.
Gesamtbewertung
  • Branche: Freizeit, Reisen & Tourismus
  • Untern. Größe: 11-50 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 2.0 /10

Alright, but definitely could use updates

Bewertet am 17.9.2016

I have found that overall the product is too simple for online booking. It doesn't give enough...

I have found that overall the product is too simple for online booking. It doesn't give enough options for controlling bookings and scheduling of employees.

Vorteile

It is easy to use

Nachteile

As I said before it is too basic

Antwort von Starboard Suite

Hi Michael,

Thanks for taking the time to write a review.

I'd love to chat with you in more detail at your convenience. It sounds like there are some features that we could help you take better advantage of with a quick training session.

I'll follow up directly to coordinate a time.

Thanks again!

Lesley S.
Gesamtbewertung
  • Branche: Gastgewerbe
  • Untern. Größe: 11-50 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Great ticketing solution for tour company

Bewertet am 17.1.2021

I would definitely recommend to others.

I would definitely recommend to others.

Vorteile

I like working with smaller companies that have excellent customer service. I was tired of having to explain my business and needs over and over again to account reps, which is not Starboard’s business model. Starboard markets to boat tour companies, which is not what my tour company does, but it has everything I need. I’m grateful to have found a ticketing home here. Nice, thoughtful people and robust updates. And at a lower price that doesn’t worry me when passing along ticket costs along to customers.

Nachteile

Starboard is a hands off system in terms of setup, so doing this during low season is key.

Antwort von Starboard Suite

Lesley,

Thanks for writing a review!

We're thrilled that Starboard is working out so well for you, and looking forward to helping you with your reservations for many years to come :)

5 von 153 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

Starboard Suite Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Starboard Suite.

Starboard Suite bietet folgende Kostenpläne an:

  • Preismodell: Abonnement
  • Gratis Testen: Nicht verfügbar

Wir haben keine Informationen über die Funktionen von Starboard Suite

Starboard Suite hat die folgenden typischen Kunden:

Kleine Unternehmen, Großunternehmen, Non-Profit, Mittlere Unternehmen

Starboard Suite unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

Wir haben keine Informationen darüber, welche Geräte Starboard Suite unterstützt

Starboard Suite kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Authorize.net, Constant Contact, Facebook, Google Analytics, Mailchimp, Smartwaiver, Square Point of Sale, Stripe, When I Work, Wordpress

Starboard Suite bietet folgende Optionen für Kundensupport:

Video-Anleitungen, Telefon-Support, Online-Support, Häufig gestellte Fragen, Wissensdatenbank

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