SwipedOn

4,7 (298)
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Die intelligente, aber einfache Lösung für das Besuchermanagement.

Über SwipedOn

Erfinde deine Begrüßung mit SwipedOn neu | Besuchermanagement.

Die iPad-optimierte Besuchermanagementlösung wird von großen Unternehmen und kleinen Unternehmen gleichermaßen verwendet. Du und deine Besucher werden von dem benutzerorientierten Ansatz, der einfachen Software und der sicheren Schnittstelle begeistert sein.

SwipedOn verfügt über ein vollständiges Set an Funktionen, darunter: übersichtliche iPad-Benutzeroberfläche, mehrere iPads, Übersicht über das Web-Dashboard, Besucheranmeldung/-abmeldung, Fotoerfassung, benutzerdefiniertes Drucken von Besucherausweisen, Geheimhaltungsverträge/Vertragsunterzeichnung, SMS-/E-Mail-Benachrichtigungen, Notfallberichte, Besucherkategorien, Mitarbeiteranwesenheit und vieles mehr!

Alle Pläne beinhalten alle Funktionen und 24/5-Live-Support. Ab €39 EUR/Monat. Starte deine kostenlose 14-Tage-Testversion und erfinde deine Begrüßung mit SwipedOn noch heute neu.


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Du bist nicht sicher, ob SwipedOn das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

SwipedOn

4,7 (298)
VS.

Startpreis

9,00 €
Monat
0,00 €
Monat

Preisoptionen

Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion

Funktionen

64
194

Integrationen

2
9

Bedienkomfort

4,8 (298)
5,0 (5)

Preis-Leistungs-Verhältnis

4,6 (298)
4,8 (5)

Kundenservice

4,8 (298)
5,0 (5)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Alternativen

anny

5
Nr. 1 Alternative zu SwipedOn
Die flexible Lösung für interne und externe Buchungen. Buche Räume, Arbeitsplätze & mehr. Intuitiv, skalierbar & ideal...

Vizito Besuchermanagement Software

4,7
Nr. 2 Alternative zu SwipedOn
Vizito ist ein anpassbares Besucherregistrierungstool für Unternehmen, um Besucher über einen Front-End-Kiosk für...

TDS Visitor

4,9
Nr. 3 Alternative zu SwipedOn
TDS Visitor ist eine mehrsprachige SaaS-Besucherverwaltungslösung, die den gesamten Besucherlebenszyklus abdeckt, von...

GymMaster

4,7
Nr. 4 Alternative zu SwipedOn
Die GymMaster-Fitness-Software ist ein einfach zu bedienendes System für Fitnessclubs und Sportstudios, dem Tausende...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,7 /5
(298)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,6/5
Funktionen
4,4/5
Bedienkomfort
4,8/5
Kundenbetreuung
4,8/5

Hast du SwipedOn bereits?

Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

Zeigt 5 von 298 Bewertungen
Brad
Gesamtbewertung
  • Branche: Automotive
  • Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Great Asset For Our Business

Bewertet am 8.12.2016

We launched SwipedOn to replace our paper books for tracking employees and visitors when they enter...

We launched SwipedOn to replace our paper books for tracking employees and visitors when they enter and leave our facility. We have around 70 employees using it and have been averaging around 8 visitors per day. The app is incredibly easy to use and offers plenty of opportunities to customize the information that you want to collect. Our EH&S team loves the "Evacuation Mode", which helps quickly identify everyone that is in the building and allows them to be checked in as "Safe" once they have safely evacuated the building in the event of an emergency. Customers and vendors that visit often comment on how easy it is to register as a visitor and get their badge.

Vorteile

Once the initial configuration is setup for the appearance and data collection it just works. No intervention is required to keep it running smoothly.

Nachteile

Email notifications for guest arrival sometimes take a few minutes to be received. Not sure if this is an issue on our end with the threat prevention software that we employ to scan incoming emails.

Antwort von SwipedOn

Thanks Brad!

Really positive review and we're pleased to be improving processes and Hendrickson. Yes, we do pride ourselves on the Evacuation Mode and constantly looking for ways we can improve this area.

Thanks for the kind words around the quick set up too! Our number one goal is to make your lives easier.

With regards to the notifications - I've passed this on to the team and we'll investigate. May well be in bound firewalls? Our SMS notifications will negate this and we're happy to sort you out should you wish. Thanks again for such a great review!

Cheers,

Hadleigh

Daniel
Gesamtbewertung
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

Simple visitor kiosk

Bewertet am 13.11.2019

Vorteile

Simple to use and set up within the browser portal. SMS is nice but costly.
Support is typically able to help but often times their sales department isn't available when needed.

Nachteile

It can get expensive when adding multiple locations, sms purchases, and other options. I have several locations that I use this for.

Also, and I know this isn't necessarily SwipedOn's fault but often times our users get multiple text messages from one visitor. This seems to be an issue with their SMS provider, our cell phone carrier, and being connected to wifi.

We've put in a few requests for updates to fit our needs, but seems they go different routes when some things would make more sense. It'd make a lot more sense if they concentrated on an iphone app not just an ipad app. That way for evacuations, managers can use their iphones to communicate safety between different locations of safety meetup's.

Antwort von SwipedOn

Hi Daniel,

Thanks for your feedback, we'll be sure to pass all the points raised on to our product team. In the meantime, a member of our customer support team will be in contact via email.

Thanks again for choosing SwipedOn!

Kind regards,
Team SwipedOn

Nick
Gesamtbewertung
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 7.0 /10

Hello there

Bewertet am 8.12.2016

Initially we found he software a bit buggy and unreliable. However we gave it some time and it was...

Initially we found he software a bit buggy and unreliable. However we gave it some time and it was good to see the bugs gradually getting ironed out. It would be great if you released an employee in/out board for the iPhone+Android to complement the iPad. We currently have an in-house system on our intranet and people often forget to log in and out. Location based reminders help. If you were to provide a geo-fenced in/out app for the iPhone/Android that would be great.

Antwort von SwipedOn

Hi Nick,
Thank you for the review. We're working hard to ensure SwipedOn runs smoothly and appreciate the feedback. I'll be sure to pass on your suggestions!

Cheers,
Megan

Daniella
Gesamtbewertung
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

Easy way to monitor who is on site

Bewertet am 11.12.2018

A third party safety review of our offices highlighted the need for visitor logging software. It is...

A third party safety review of our offices highlighted the need for visitor logging software. It is great to have SwipedOn to help keep our office secure and safe.

Vorteile

The UI is clean and easy to navigate. The set up is easy with a bulk iport feature, and the design of how the app appears on the iPad is customisable to match our branding.

The visitor and employee log is live and can be viewed from any computer which is handy.

Nachteile

My company holds two accounts for two offices. You cannot use the same email for employees on more than one account, which is a bit annoying. There is a workaround that fixes this issue, but is still a bit inconvenient.

The evacuation feature is ok, but we are based in an earthquake-prone country, and in the past the mobile networks go down when there is a big one. As we would leave the iPad on its mount in the building, we have to carry out the evacuation on our phones. Without a mobile dta network available this feature can't work when we would need it most.

Antwort von SwipedOn

Hi Daniella,

Thank you so much for the review of SwipedOn.
In terms of your comment regarding multiple accounts - early in the new year we are releasing a new feature called Employee Roaming, which will allow your team to easily change their location. Look forward to getting this into your hands!

Thank you,

Ben
Product Manager
SwipedOn

Charles
Gesamtbewertung
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

SwipedOn for Business Solutions

Bewertet am 4.11.2022

SwipedOn was very easy to roll out throughout our company. SwipedOn has been a great help with...

SwipedOn was very easy to roll out throughout our company. SwipedOn has been a great help with reporting on staff timliness for arriving at work. We also use SwipedOn to help with working out the payroll each week. It is a great tool for use in evacuating our premises where the tablet can be taken at time of evacuation and used for roll calling to account for staff.

Vorteile

I really like the Self-Check-in/Check-out feature. We recently did the National Shakedown Evacuation procedure and we used our SwipedOn tablet to do the roll call of staff. It was very effective and outlined which of our staff were off site and those who were on site and who needed to be accounted for.

Nachteile

I would like to see some more features but I'm happy with the system and how it works.

Antwort von SwipedOn

Hi Charles, thanks so much for the review and glad to hear the system helped with your evac drills! Do let me know if you have specific feature requests and i'll make sure these are considered for the roadmap.

5 von 298 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

SwipedOn Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über SwipedOn.

SwipedOn bietet folgende Kostenpläne an:

  • Ab: 9,00 €/Monat
  • Preismodell: Abonnement
  • Gratis Testen: Verfügbar

Lite: €9 /Monat Starter: €29 /Monat Business: €69 /Monat Enterprise: €99 /Monat, pro Standort

SwipedOn hat die folgenden typischen Kunden:

Selbstständig, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000

SwipedOn unterstützt die folgenden Sprachen:

Deutsch, Dänisch, Englisch, Finnisch, Französisch, Niederländisch, Schwedisch, Spanisch

SwipedOn unterstützt die folgenden Geräte:

Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

SwipedOn kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Microsoft Azure, Slack

SwipedOn bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, 24/7 Live-Support, Chat

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