Über Ad Orbit

MagHub ist die komplette Softwarelösung für jedes Medienverlagsgeschäft. Egal ob der Verlag 5 oder 100 Nutzer hat, MagHub stellt den größten Funktionssatz unter den verfügbaren Medienveröffentlichungstool bereit. Zu den Funktionen gehören Ad Sales, CRM, Auftragsmanagement, Anbieter-/Freiberufler-Management, Marketing-Tools wie eine eingebaute Automatisierungs-Engine, ähnlich der größeren Workflow/Automatisierung zu einem Bruchteil der Kosten, die direkt in das System integriert sind, Abonnement-Management mit anpassbarem Branding und Themen für die Portale, Verteilung, Layout und Produktion und vieles mehr. Das Basispaket bietet alles, was ein Verlag braucht, um in diesem Geschäftsbereich loszulegen, und wenn sie wachsen, wächst MagHub mit ihnen.

Was unterscheidet MagHub von Mitbewerbern? MagHub hat ein zu 100 % US-basiertes Personal, die Entwicklung erfolgt täglich in Ann Arbor, MI. MagHub wird bereits seit der Entwicklung am zweiten Dienstag jedes Monats aktualisiert. MagHub hat eines der bestbewertesten Support-/Onboarding-Teams. Mit Technologien wie Live-Chat, Pendo-Integration, Support-Ticketing, Onsite-Training, kostenlosem Training im Büro, Videos, Webinaren, Champion-Kanälen und mehr stellt MagHub sicher, dass die Kundenseite einsatzbereit ist, wenn sie live geht.

Die oben genannten Funktionen sind nur eine kleine Anzahl von Funktionen, die MagHub-Kunden für die Verwendung mit monatlichen Updates zur Verfügung stehen, und diese Inhalte müssen bis zum zweiten Dienstag des nächsten Monats aktualisiert werden. Es ist einfacher, mehr über MagHub zu erfahren, indem du dich über die Website an das Unternehmen wendest.


Bilder

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Du bist nicht sicher, ob Ad Orbit das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Ad Orbit

4,5 (102)
VS.
Häufig bewertet

Startpreis

61,00 $
Monat
25,00 €
Monat

Preisoptionen

Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion

Funktionen

90
199

Integrationen

36
22

Bedienkomfort

4,3 (102)
4,1 (754)

Preis-Leistungs-Verhältnis

4,6 (102)
4,1 (754)

Kundenservice

4,7 (102)
4,2 (754)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Alternativen

Salesforce Service Cloud

4,4
Nr. 1 Alternative zu Ad Orbit
Treffe dich mit deinen Kunden, wann und wo sie sind. Stelle Service über jeden Kanal und über jedes Gerät bereit....

Zoho CRM

4,3
Nr. 2 Alternative zu Ad Orbit
Zoho CRM ist eine cloudbasierte CRM-Software, mit der Unternehmen jeder Größe Geschäfte intelligenter, besser und...

Salesforce Sales Cloud

4,4
Nr. 3 Alternative zu Ad Orbit
Salesforce Sales Cloud ist eine cloudbasierte CRM-Anwendung von Salesforce. Sales Cloud hilft Vertriebsteams, Deals...

Dynamics 365

4,4
Nr. 4 Alternative zu Ad Orbit
Microsoft Dynamics AX ist eine mehrsprachige und in mehreren Währungen verfügbare Software zur Ressourcenplanung von...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,5 /5
(102)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,6/5
Funktionen
4,3/5
Bedienkomfort
4,3/5
Kundenbetreuung
4,7/5

Hast du Ad Orbit bereits?

Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

Zeigt 5 von 102 Bewertungen
Andrew
Andrew
Gesamtbewertung
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

Has worked very well for us as a small community newspaper.

Bewertet am 20.3.2018

Vorteile

The number of features it offers for the monthly fee. Comparable software was coming in multiple times more expensive. The clean integration with QBO for my accounting needs. The constant improvement that MagHub is doing to keep the software up-to-date and relevant to the industry. Extremely responsive to customer feedback.

Nachteile

There is an initially steep learning curve to this software but the support team is there to get you started and help you along the way. Also wish the subscriber invoice data would integrate with QBO (though I'm told the next integration update will include this)

Antwort von Aysling

Good afternoon Andrew,

Thank you for your review of MagHub. We are glad you found value in our platform, and the integrations only we offer. Our Support Staff is always available to assist with on-boarding new employees, new features, updates, releases, etc.

MagHub Marketing Team

Dawn
Gesamtbewertung
  • Branche: Verlagswesen
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Happy with MagHub

Bewertet am 14.12.2020

Vorteile

Great platform covers contacts, proposals, sales and production for our magazine and online digital products. MagHub is constantly improving their product and each release brings something that enhances our use of the software.

Nachteile

Creating custom "on the fly" reporting for detailed sales analysis was effortless in salesforce. In MagHub, it requires an additional fee for access to the data warehouse as well as a basic technical understanding of SQL in order to configure the data.

In Betracht gezogene Alternativen

The Magazine Manager

Warum Ad Orbit gewählt wurde

Primarily cost.

Zuvor genutzte Software

Salesforce Service Cloud

Antwort von Aysling

Thank you for your review of MagHub, we would recommend that you learn about our Metabase integration as it's free for any publisher who has a DataWarehouse, and it allows you to create custom reporting, without SQL knowledge/experience!

Alyssa
Gesamtbewertung
  • Branche: Luft- & Raumfahrt
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 6.0 /10

A Positive CRM System

Bewertet am 10.11.2020

My overall experience with Maghub is positive. I do not mind navigating through the platform and...

My overall experience with Maghub is positive. I do not mind navigating through the platform and think there are many helpful features for a successful sales process.

Vorteile

I like most about maghub how easy it is to navigate client accounts.

Nachteile

The formatting limits within insertion orders, templates.

Antwort von Aysling

Thank you for your review of MagHub, we are glad it is easy to navigate for you and your team. Thank you also for your feedback regarding our templates, we are constantly updating and adding new features to allow more flexibility. Be sure to follow our Release Webinars each month!

John
Gesamtbewertung
  • Branche: Medienproduktion
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

MagHub product review

Bewertet am 6.3.2020

MagHub solves the co-ordination of the publishing business. Each step of the process integrates...

MagHub solves the co-ordination of the publishing business. Each step of the process integrates smoothly, almost without human intervention. From drip e-mail campaigns to prospecting to sales to invoicing to production and distribution, there is no wasted time with duplication, or finding the information that documents what other staff have done on behalf of the client.

Vorteile

MagHub takes the randomness out of the sales process. By following the call lists, no prospect falls between the cracks and no client gets left behind. The product is easy to use and is intuitive for what a publisher needs. We have been able to customize it to our specific needs. The learning curve is relatively easy compared to other software products we've looked at.

Nachteile

The only thing on my wish list is that MagHub would integrate with Quick Books desktop version. Currently MagHub integrates with Quick Books Online. We use the desktop version of Quick Books, and my bookkeeper will not change.

Antwort von Aysling

Thank you for your review of MagHub! We appreciate the thoroughness, and are glad you found the system easy to utilize with your business.

Poppy
Gesamtbewertung
  • Branche: Verlagswesen
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Changing to the MagHub platform is the best thing we have ever done for our publishing...

Bewertet am 27.3.2018

In addition to everything already stated, the switch to MagHub has helped us to cut the costs...

In addition to everything already stated, the switch to MagHub has helped us to cut the costs associated with using two different programs. It has also become a huge time saver for our accounting department.

Vorteile

Ease of use and having everything in one database is wonderful; the fact that we have combined what we previously had with Pre1 and QuickFill has streamlined the process and made it extremely efficient. Above all, being able to access circulation and advertising info in one place is key for me as a publisher. And I can count on the info being right with MagHub.

On the circulation side of the business, renewals have become easier with MagHub. Tracking and handling group subscriptions is also a big plus for us now since it was very difficult to handle these subscribers with our old system. We are able to easily see our print vs. digital subscribers, and comp subscriptions for our prime advertisers are now also easy to track as well.

Billing advertisers through MagHub is also a big plus for us. Whereas our accounting department previously had to use a separate accounting system to manually bill and send invoices with the USPS, we can now upload ads into MagBuilder and email them out to clients. This has been an incredible time saver!

The biggest plus for us has been customer support! With MagHub we are never left hanging for days or weeks to resolve an issue. Live Chat is wonderful. And if for some reason they cannot answer our question immediately, it is kicked up to a higher level and we have a response within 24 hours.

Moreover, the MagHub team was able to customize a lot of the initial setup for us which was a big factor in making this change.

Nachteile

There have been very few negative issues with making the move to MagHub. Our biggest challenge was that we sell many books, articles, and other specialty items on our website. While there was no way to handle these sales initially, MagHub was able to set up a great system for us whereby we can now track everything we sell and who we sell it to.

Antwort von Aysling

Good afternoon Poppy,

Thank you for your expansive review of MagHub! Also, we are glad that MagHub was able to fit your unique needs of books, articles, and other specialty items; as we always tell our clients, MagHub is made by you, for you.

MagHub Marketing Team

5 von 102 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

Ad Orbit Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Ad Orbit.

Ad Orbit bietet folgende Kostenpläne an:

  • Ab: 61,00 $/Monat
  • Preismodell: Abonnement
  • Gratis Testen: Nicht verfügbar

Ad Orbit hat die folgenden typischen Kunden:

2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000

Ad Orbit unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

Ad Orbit unterstützt die folgenden Geräte:

Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Ad Orbit kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Adobe InDesign, Broadstreet, CardConnect, Constant Contact, DoubleClick for Publishers, Dropbox Business, Dynamics 365 Business Central, Gmail, Google Maps, Google Workspace, HubSpot CRM, HubSpot Marketing Hub, Issuu, LinkedIn for Business, Mailchimp, Mailchimp Transactional Email, MediaRadar, Meta for Business, Metabase, Microsoft 365, Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Microsoft Teams, Omeda, PayPal, Peachtree by Sage, Pendo, QuickBooks Online, QuickBooks Online Advanced, Sage Intacct, Slack, Stripe, Twilio, Twitter/X, Zapier, authorize.net

Ad Orbit bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, Chat

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