ServiceTrade Commercial
Kommerzielle Außendienst- und Kundenservice-Anwendung.
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Was ist ServiceTrade Commercial?
ServiceTrade ist eine webbasierte und mobile Außendienstmanagement-Anwendung für Unternehmen in den Bereichen Maschinenbau, HLK, Brandschutz, kommerzielle Lebensmittelausrüstung, Luftkanäle, Küchenabgasreinigung, Druckreinigung und Medizintechnik.
ServiceTrade hilft kommerziellen Dienstleistungsunternehmen dabei, einen hervorragenden Kundenservice zu bieten, der ihrem Unternehmen zu einem Mehrwert verhilft. Die Kundenservice-Funktionen ermöglichen während des gesamten Servicezyklus das Online-Engagement des Kunden, um profitable, langfristige Beziehungen aufzubauen.
Unternehmen erwarten von innovativen Dienstleistungsunternehmen, dass sie ihren Service vor Ort durch Online-Engagement verbessern. Über ServiceTrade erhalten Kunden medienreiche Online-Angebote, After-Service-Berichte mit Fotos von den mobilen Geräten deiner Techniker und ein Online-Portal mit ihrer vollständigen Servicehistorie. Tech-on-the-Way-Benachrichtigungen und die Koordination zwischen Außendiensttechnikern, dem Home-Office und dem Kunden machen jeden Termin professioneller und erfolgreicher. Fotos, Dokumentation und Audionotizen, die mit den Smartphones oder Tablets von Technikern aufgenommen wurden, geben Geschäftsinhabern mehr Informationen über den Status ihrer Systeme.
ServiceTrade rationalisiert Servicevorgänge für einzelne oder mehrere Büros durch die Verwaltung von Arbeitsaufträgen, die Planung von geplanten Diensten und Notfalldiensten und die Integrationsfähigkeit in die meisten Buchhaltungsplattformen, um doppelte Dateneingaben zu vermeiden. Papierlos arbeiten verringert den Zeitaufwand für das Suchen nach Papierdokumenten, sodass Rechnungen schneller an Kunden gestellt werden können.
Die verbesserte Servicebereitstellung von ServiceTrade hinterlässt einen dauerhaften digitalen Eindruck, der die Marke des Auftragnehmers nach dem Serviceanruf lange nicht in Vergessenheit geraten lässt. Kunden erwarten von Service-Auftragnehmern, dass sie sich als vertrauenswürdige Berater verhalten und ihnen zeigen, in welcher Weise sie ihnen helfen, die andere Auftragnehmer nicht anbieten oder anbieten können. Dienstleistungsunternehmen, die keine Technologielösungen für den Kundenservice übernehmen, sind diejenigen, die von denen verdrängt werden, die dies tun. Durch ein erstaunliches Kundenerlebnis ermöglicht ServiceTrade das Unternehmenswachstum, indem neue Interessenten angezogen werden und Kundenbeziehungen über den Servicetermin hinausgehen.
ServiceTrade Commercial Übersicht
Kosten
Preisoptionen
ServiceTrade Commercial Funktionen
Medien
ServiceTrade Commercial Bewertungen
ServiceTrade Commercial Bewertungen
The wind beneath my wings
Clarity in scheduling multiple technicians for multiple stops each and every day. Data and information easily accessible for planning, business development, and more.
ServiceTrade Has Transformed Our Business
Before using ServiceTrade we were using emailing of PDF forms on iPads to manage all our of jobs. Having ServiceTrade took our business to a whole new level and allowed us to expand into multiple offices.
The upload of PDFs is slow
It's efficiency
Service Trade is Easy to Use
I use Service Trade every day to quote, for customer service, for scheduling, for review of jobs, for quality control, etc. It easy to use and you can access it from anywhere. It's great!
Beat the billion dollar bullies
I love all the problems this software was able to solve. I am secure in knowing that customer service will always take care of my issues. I love the fact that training is available as well as a well-regulated wiki.
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The wind beneath my wings
Vorteile
ServiceTrade has been a joy to implement and use everyday. The dev team, and everyone at ServiceTrade, have been absolutely incredible. I cannot recommend this solution enough.
From day one, we had no half measures. We jumped in both feet and never looked back. The scheduling makes planning our technicians days straightforward and clear. I could ramble on for hours about how much I love the search functionality, and the data you can quickly get to really get down into the nitty gritty of whatever you're looking for.
To my experience, any software that claims to do everything, does nothing well. ServiceTrade is near perfectly optimized for the scope it encompasses. Features are being added all the time, and the dev team are always enthusiastic. I foresee this product getting lots of love for years and years to come. This product only gets better and better.
Third party integrations have been a breeze, and a staggering amount of third party applications are available.
Nachteile
Only a couple items come to mind, none are deal breakers. A general timeclock for tracking daily general time would be helpful, however we've found a small third party solution for this. Ability to add non-billable appointments and vendor stops would also be nice, and again not a huge deal. A great unification of built-in app and web features would be a great quality of life improvement, however I have a feeling those sneaky devs are up to something already... they always are.
ServiceTrade Has Transformed Our Business
Before using ServiceTrade we were using emailing of PDF forms on iPads to manage all our of jobs. Having ServiceTrade took our business to a whole new level and allowed us to expand into multiple offices.
Vorteile
ServiceTrade has a great product that is intuitive to use. Since we subscribed 4 years ago they have continued to expand on the capabilities with updates to the software every 2-4 weeks. They are very responsive to requests for features and the customer support is super friendly and helpful. They integrate with key software companies to expand their functionality (like Intacct and Quickbooks) and they have a great API and integration with Zapier.
Nachteile
I hope they can continue to accelerate the addition of new features. There are a lot of companies out there trying to solve the same problems. I haven't seen anyone providing better value yet but I hope ServiceTrade stays ahead of the competition because whoever has the best software to manage their business will hold a significant advantage int he marketplace and we would like to stay with ServiceTrade. Switching software is a pain!
The upload of PDFs is slow
It's efficiency
Vorteile
The maps and the location services are handy. I also like the deficiencies areas, but working for different divisions requires adjusting to different styles by each manager. Some want each difficieny listed individually, which is time consuming, while others like all lumped under one visit which is easier.
Nachteile
The pdf loading is slow and I need to wait and make sure it loads. If signal strength is 2 bars or under the upload will fail. Also one photo at a time can be loaded. Also in defiencies
Service Trade is Easy to Use
I use Service Trade every day to quote, for customer service, for scheduling, for review of jobs, for quality control, etc. It easy to use and you can access it from anywhere. It's great!
Vorteile
How easy it is to use. You can use Service Trade for all aspects of a job, from quoting to job management.
Nachteile
I haven't found a way to have site photos appear on every job created for that site.
Beat the billion dollar bullies
I love all the problems this software was able to solve. I am secure in knowing that customer service will always take care of my issues. I love the fact that training is available as well as a well-regulated wiki.
Vorteile
The customer service and the company that designs and runs the software. I love the fact that I was able to go paperless.
Nachteile
Like any complex software, there is a learning curve when implementing. Also, buying this software does not address every aspect of running a service business. For example, live messaging or phone service.
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ServiceTrade Commercial Preis
ServiceTrade Commercial Preis
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ServiceTrade Commercial Funktionen
ServiceTrade Commercial Funktionen
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Kategorien
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ServiceTrade Commercial Häufig gestellte Fragen
ServiceTrade Commercial Häufig gestellte Fragen
Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über ServiceTrade Commercial.
F. Welche Preispläne bietet ServiceTrade Commercial an?
ServiceTrade Commercial bietet folgende Kostenpläne an:
Beginnt ab: 79,00 $/Monat
Preismodell: Abonnement
Gratis Testen: Verfügbar
F. Was sind die Hauptfunktionen von ServiceTrade Commercial?
Wir haben keine Informationen über die Funktionen von ServiceTrade Commercial
F. Wer sind die typischen Nutzer von ServiceTrade Commercial?
ServiceTrade Commercial hat die folgenden typischen Kunden:
Kleine Unternehmen, Mittlere Unternehmen
F: Welche Sprachen werden von ServiceTrade Commercial unterstützt?
ServiceTrade Commercial unterstützt die folgenden Sprachen:
Englisch
F. Welche Preispläne bietet ServiceTrade Commercial an?
ServiceTrade Commercial hat folgende Preismodelle:
Abonnement
F. Unterstützt ServiceTrade Commercial mobile Geräte?
ServiceTrade Commercial unterstützt die folgenden Geräte:
Android, iPhone, iPad
F. Mit welchen anderen Applikationen integriert ServiceTrade Commercial?
ServiceTrade Commercial kann in folgende Anwendungen integriert werden:
Google Calendar, Microsoft Excel, QuickBooks Online, QuickBooks Online, QuickBooks Online Advanced, Sage 300 Construction, Sage Business Cloud Accounting, Sage Intacct, Wordpress, Zapier
F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet ServiceTrade Commercial an?
ServiceTrade Commercial bietet folgende Optionen für Kundensupport:
Telefon-Support, Online-Support, Wissensdatenbank, Video-Anleitungen
Clarity in scheduling multiple technicians for multiple stops each and every day. Data and information easily accessible for planning, business development, and more.