Tidio

Tidio

Kommunikator für Unternehmen. Live-Chat, Messenger und E-Mail.

4.7/5 (105 Bewertungen)

Tidio Übersicht

Was ist Tidio?

Tidio Chat ist eine webbasierte Livechat-Software, die Nachrichten von E-Mails, Facebook Messenger und Website-Chat-Widgets in einer einheitlichen Oberfläche kombiniert. Dadurch können Vertreter alle Kundennachrichten gleichzeitig mit den gleichen Tools bearbeiten, ganz unabhängig von ihrer Quelle. Tidio Chat bietet vielfältige Livechat-Optionen: Die Nutzer können aus individuell anpassbaren Chat-Widgets, Seitenleisten und speziellen Chatseiten auswählen. Drei Chat-Widget-Stile (klassisch, modern und geschäftlich) stehen zur Verfügung und die Nutzer können die Farbe, die Schaltflächenpositionen und Statusmeldungen des Popup anpassen. Die Chatseiten können auch mit verschiedenen Hintergrundbildern und Begrüßungsnachrichten angepasst werden. Zudem können Nutzer eine individuelle Umfrage hinzufügen, um die Namen, Telefonnummern und E-Mail-Adressen der Besucher zu ermitteln, bevor ein Chat gestartet wird. Bei Tidio Chat können Nutzer verschiedene automatische Funktionen einrichten, um voreingestellte Aktionen auszulösen, wenn eine bestimmte Bedingung erfüllt ist. Beispiele für Auslöser: Ein Websitebesucher öffnet eine neue Seite, besucht die Website zum ersten Mal, kehrt nach einem vorherigen Besuch zur Website zurück oder verbringt eine bestimmte Zeit auf einer bestimmten Seite. Zu den auslösbaren Aktionen zählt das Senden von Chatnachrichten oder E-Mails sowie das Hinzufügen von Tags zu Kundenprofilen oder das Entfernen von diesen. Die automatischen Funktionen von Tidio Chat erkennen, wenn Kunden Probleme beim Anmelden, beim Ausfüllen von Formularen oder bei der Zahlung haben und reagieren, bevor der Kunde die Website verlässt.

Tidio Übersicht

Preis

Beginnt ab
15,00 $/Jahr

Preisoptionen

Gratis Testen
Kostenlos
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis

Tidio Funktionen

Geräte
Unternehmensgröße
K M G
Märkte
Asien, Australien, Brasilien, Kanada, China und 5 weitere , Europa, Deutschland, Indien, Japan, Lateinamerika
Unterstützte Sprachen
Niederländisch, Englisch, Französisch, Deutsch, Italienisch und 3 weitere , Portugiesisch, Russisch, Spanisch

Screenshots

Tidio Screenshot: A customizable chat popup can be displayed on users' websites with Tidio Chat
Tidio Screenshot: A customizable chat popup can be displayed on users' websites with Tidio Chat Tidio Screenshot: The chat widget can be customized with different themes, colors, and button positions Tidio Screenshot: Pre-chat surveys can be displayed to collect customer information before a chat begins Tidio Screenshot: Visitors' details are presented alongside the chat window, including their location, email address, and phone number Tidio Screenshot: Users can set their opening hours, so that chat can be displayed as 'offline' outside of work hours Tidio Screenshot: Automations can be created for a number of triggers Tidio Screenshot: A range of automation actions are available Tidio Screenshot: Different permissions can be set for different user roles, with options for operators, moderators, and administrators Tidio Screenshot: Operator actions can be tracked, showing any changes made to the settings or chat widgets Tidio Screenshot: Tidio Chat creates daily reports on the number of chats and messages

Tidio Bewertungen

Tidio Bewertungen

Gesamtbewertung
4.7
/
5 105 Nutzerbewertungen
Ausgezeichnet
77

Sehr gut
22

Durchschnitt
5

Gering
1

Schlecht
0

Preis-Leistungs-Verhältnis
4.6
Funktionen
4.5
Bedienkomfort
4.5
Kundenbetreuung
4.7
94% haben diese Anwendung empfohlen
Stuart G.

Want leads - Ultimate Support Get Tidio

We have been a conversion by conversation company since the get-go. Tidio has been our latest secret weapon to talk and help more. Support is incredible the app is lightweight and available on desktop and mobile. We just can't fault it - don't just read this ... go get it! https://www.ckpcreative.com.au/get-tidio


Mit Google übersetzen
Seth H.

An unbelievable blend of ease, style, features and price

We run an overnight summer camp and connecting with parents (our customers) is of top importance to us to establish that we care and answer questions. Even as I was writing this review, I had the opportunity to answer a parents questions on Tidio.
There are lots of options out there : Olark, Zoho, Zendesk etc. I found Tidio to be not only the most affordable, but also the highest functioning.


Mit Google übersetzen
Tanya T.

Tidio for online support

Tidio helped us to engage with our customers and to answer their question which led to more sales.


Mit Google übersetzen
Verifizierter Rezensent

Excellent value for money!


Mit Google übersetzen
Dominick P.

Looks great on the outside but features not fully completed


Mit Google übersetzen
Stuart G.
Branche: Marketing & Werbung
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
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Want leads - Ultimate Support Get Tidio

Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 28.5.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

We have been a conversion by conversation company since the get-go. Tidio has been our latest secret weapon to talk and help more. Support is incredible the app is lightweight and available on desktop and mobile. We just can't fault it - don't just read this ... go get it! https://www.ckpcreative.com.au/get-tidio

Vorteile

Our Tidio salesperson minds the shop while we get on with running the company... if there is a question beyond our get in touch, we can then fully engage with the site visitor! Or you can have a staff member right there on hand to start that incredible customer experience journey...

Great coms = even better client experiences. Turn visitors to clients by asking all the right questions - and yes it even has BOTS waaahgt!

So, get cracking download tidio for free here -> https://www.ckpcreative.com.au/get-tidio

Nachteile

I can find anything to complain about it apart from not having it for the last 10 years

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Antwort von Tidio

Wow! Thank you so much, we're really proud!

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Seth H.
Branche: Non-Profit-Organisation Management
Untern. Größe: 13-50 Mitarbeiter
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An unbelievable blend of ease, style, features and price

Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 8.1.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

We run an overnight summer camp and connecting with parents (our customers) is of top importance to us to establish that we care and answer questions. Even as I was writing this review, I had the opportunity to answer a parents questions on Tidio.
There are lots of options out there : Olark, Zoho, Zendesk etc. I found Tidio to be not only the most affordable, but also the highest functioning.

Vorteile

I love how easy it is to use. It's easy to use for both the customer and for the client on the website. Their app is fantastic for both android and IOS.

Nachteile

Honestly, I love everything about it. There are a few features that I would use on a higher tiered paid version, but I love it!

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Antwort von Tidio

Hi there Seth,

Thank you for an exquisite review. I'm thrilled that you found Tidio so useful for your business. If you have any questions regarding Tidio - don't hesitate to reach out to our Support team at support@tidio.net or via our live chat on www.tidio.com. We would love to get the perfect score here and change the "unspecified" rate to 5 stars :-)

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Tanya T.
Branche: Eventservice
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
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Tidio for online support

Weitere für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 29.7.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

Tidio helped us to engage with our customers and to answer their question which led to more sales.

Vorteile

It is easy to install and use, fast customer support helps to deal with your problems quickly. Pricing is also reasonable compared with other software.

Nachteile

Some features are free in different chats but paid in Tidio. Users have to enter their emails which sometimes prevents them to ask any question.

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Antwort von Tidio

Thank you very much for the review!
You can turn off the Pre Chat Survey in the Channels section of your Tidio panel, and your visitors won't have to put in their email address :-)
Have a great day!

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 7.0/10

Verifizierter Rezensent
Branche: Computer-Software
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
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Excellent value for money!

Täglich für 1-5 Monate genutzt
Bewertet am 15.10.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

Vorteile

We care so much about the chat widget design and our customer have the best experience when talking to us using Tidio. We can fully customize our widget with our platform colors and the operators photos provide a reliable way to our customers contact us. Also the Mac/Web app have just the right tools we need to provide our support service.

Nachteile

I wish Tidio to have more reports options and a more accurate way to customers rate the conversation (not only "like" or "dislike", but a score from 1 to 5 to help us calculate NPS). Also split chats from the same person in separate conversations to help us to calculate satisfaction scores and response times.

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Antwort von Tidio

Hi there,

Thank you very much for the review. I will surely pass your feedback on to our Product Team. We are a data-driven company - and I'm sure they will agree that measuring statistics is one of the most important things in running a business.

Thank you for helping us grow!

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Dominick P.
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Looks great on the outside but features not fully completed

Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 12.12.2017
Quelle der Bewertung: Capterra

Vorteile

The app looks great on the outside: email, chat, Facebook messenger, integrations. But once you fully test the product you notice the many flaws.

Nachteile

1. When a user leaves your page and an operator responds the user will not be notified.
2. The message box is only refreshed when the page is open, so if a visitor is using multiple tabs they will not receive replies.
3. Integrations are all manual, which means. You have to reopen all conversations, open the user profile, press the preferences and send the log to the integration. Imagine doing that to your crm, sync app and maybe email list.
4. I was mainly interested in Helpscout integration, and integration to integrate Facebook messenger with the app I use to manage several email accounts. Turns out, tidio created the integration but they decided not to integrate the mailbox feature. Which means if I send a chat log to help scout it be be places in a random mailbox because their app doesn't specify the mailbox. Explain this to support but got the responds: we're not looking to change integrations.
5. Validation messages aren't accurate. Sometimes you will get the message 'Saved to integration' or 'Message send' but an error prevented this from completion. I contacted support about this and time and time again there was an excuse but its my believe that I shouldn't have gotten a succes validation message, right. Support simply didn't respond to my question.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Nutzerempfehlung
9/10
Basierend auf 105 Benutzerbewertungen
Vergleiche Nutzerempfehlungen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Tidio Preis

Tidio Preis

Beginnt ab
15,00 $/Jahr
Gratis Testen
Kostenlos
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis
Preis-Leistungs-Verhältnis
4.6/5
Basierend auf 105 Benutzerbewertungen
Vergleiche das Preis-Leistungs-Verhältnis mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Tidio Funktionen

Tidio Funktionen

API
Aktivitäts-Dashboard
Automatische Benachrichtigungen
Berichterstattung und Statistik
CRM-Integration
Chat
E-Mail-Integration
Echtzeitüberwachung
Integration von Dritten
Kontakt-Historie
Kundenspezifisches Branding
Multi-Channel-Kommunikation
Self-Service Portal
Social-Media-Integration
Sofortnachrichten
Support Ticket Management
Umfragen & Feedback
Wissensbasis-Management
Workflow-Management
Überwachung
Funktionen
4.5/5
Basierend auf 105 Benutzerbewertungen
Vergleiche Funktionen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Kategorien

Videos und Anleitungen

Videos und Anleitungen

Tidio Häufig gestellte Fragen

Tidio Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Tidio.

F. Welche Preispläne bietet Tidio an?

Tidio bietet folgende Kostenpläne an:

Beginnt ab: 15,00 $/Jahr

Preismodell: Kostenlos, Abonnement

Gratis Testen: Verfügbar

F. Was sind die Hauptfunktionen von Tidio?

Wir haben keine Informationen über die Funktionen von Tidio

F. Wer sind die typischen Nutzer von Tidio?

Tidio hat die folgenden typischen Kunden:

Großunternehmen, Mittlere Unternehmen, Kleine Unternehmen

F: Welche Sprachen werden von Tidio unterstützt?

Tidio unterstützt die folgenden Sprachen:

Niederländisch, Englisch, Französisch, Deutsch, Italienisch, Portugiesisch, Russisch, Spanisch

F. Welche Preispläne bietet Tidio an?

Tidio hat folgende Preismodelle:

Kostenlos, Abonnement

F. Unterstützt Tidio mobile Geräte?

Tidio unterstützt die folgenden Geräte:

Android, iPhone, iPad

F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Tidio?

Tidio kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Agile CRM, BoomTown, Capsule, ProProfs Knowledge Base, SITE123, Weebly, Wix, Wordpress, Zendesk Sell, amoCRM

F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Tidio an?

Tidio bietet folgende Optionen für Kundensupport:

Wissensdatenbank, Online-Support