AudienceView

4,6 (40)
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Meistere das Geschäft der Live-Unterhaltung.

Über AudienceView

OvationTix ist eine cloudbasierte Ticketing-Software, die für darstellende Künste entwickelt wurde, und sowohl für gemeinnützige als auch für kommerzielle Zwecke geeignet ist, darunter kleine und große Theater, Zentren für darstellende Künste, Museen, Musikveranstaltungsorte Festivals, Veranstaltungen und Ausstellungen. Nutzer können Ticketpreise verwalten, einzelne Eventtickets, Abonnements und Mitgliedschaften verkaufen, einmalige und wiederkehrende Spenden erhalten, E-Mail-Updates an Teilnehmende senden, die Tätigkeiten von Schirmherren verfolgen und analysieren, Berichte erstellen und vieles mehr.

OvationTix bietet dynamische Preisfunktionen, mit denen Nutzer Ticketpreise für verschiedene Veranstaltungen, Sitzbereiche und einzelne Sitzplätze festlegen können. Sitzplätze können verschoben werden und Ticketpreise können auch dann geändert werden, wenn Tickets für die Show im Angebot sind. Tickets können online über anpassbare Webseiten oder über das interne Callcenter von OvationTix verkauft werden. Nutzer können ihre Ticketingseite mit eigenem Branding, Layout und Text anpassen und ihre eigenen Ticket-Layouts und Belege entwerfen. Kunden können zahlreiche Abonnement- und Mitgliedschaftspakete mit unterschiedlicher Flexibilität angeboten werden. Über einer bestimmten Grenze können kostenlose oder ermäßigte Tickets für Spenden angeboten werden. Spender können einmalige Spenden und monatliche, vierteljährliche oder jährlich wiederkehrende Spenden vornehmen, die automatisch vom integrierten automatisierten Abrechnungssystem erfasst werden.

OvationTix enthält ein vollständig integriertes CRM, mit dem Nutzer Daten erfassen und aufzeichnen können, einschließlich Anwesenheit, demografischer Daten, Spender-, Mitglieder- und Abonnentenverläufen, Aufgaben, Notizen und mehr. Segmentierte Listen können für Fundraising, Kommunikation und Marketing erstellt werden. Automatisierte E-Mails vor und nach Shows können mit maßgeschneiderten Nachrichten gesendet werden, um Schirmherren auf dem Laufenden zu halten und Beziehungen zu pflegen. Konversionen und die Kapitalrendite können in Echtzeit verfolgt werden, und Nutzer können einzelne Verkaufsberichte erstellen und Verkaufstrends im Laufe der Zeit analysieren.


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AudienceView

4,6 (40)
VS.
Häufig bewertet

Startpreis

1,00 $
Monat
99,00 $
Monat

Preisoptionen

Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion

Funktionen

73
84

Integrationen

7
12

Bedienkomfort

4,4 (40)
4,3 (1.075)

Preis-Leistungs-Verhältnis

4,5 (40)
4,5 (1.075)

Kundenservice

4,7 (40)
4,7 (1.075)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Alternativen

DonorPerfect

4,6
Nr. 1 Alternative zu AudienceView
Tausende von Non-Profit-Organisationen jeder Art nutzen DonorPerfect, um unbegrenzte Daten zur Spendenbeschaffung,...

Blackbaud CRM

3,6
Nr. 2 Alternative zu AudienceView
Blackbaud CRM – Bringe branchenführende Spendenaktionen, Online-Anwendungen, umsetzbare Prospektforschung und -analyse...

Eventbrite

4,6
Nr. 3 Alternative zu AudienceView
Mehr Informationen bekommst Du auf der Webseite des Herstellers, wenn du auf Ticket Verkauf klickst.

Brown Paper Tickets

3,7
Nr. 4 Alternative zu AudienceView
Brown Paper Tickets ist eine Ticketing- und Registrierungsplattform für Veranstaltungsproduzenten, Organisatoren und...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,6 /5
(40)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,5/5
Funktionen
4,4/5
Bedienkomfort
4,4/5
Kundenbetreuung
4,7/5

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Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

Zeigt 5 von 40 Bewertungen
Hillary
Hillary
Gesamtbewertung
  • Branche: Darstellende Künste
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Bedienkomfort
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

an excellent box office with expanding development tools

Bewertet am 7.8.2019

Everyone has been very open to feedback and notify users right away when new features roll out. For...

Everyone has been very open to feedback and notify users right away when new features roll out. For example, I was thrilled when Development Notes were added to report output.

Vorteile

I appreciate how easy it is to set up, manage, and follow up on our events throughout the season. It is especially powerful to be able to track an audience member's 360* participation from first RSVP, to package buyer, to donor.

Nachteile

The "Communications" functions, which essentially track appeals sent, are not as searchable and report-friendly as I would like.

In Betracht gezogene Alternativen

Brown Paper Tickets, Spektrix und Eventbrite

Warum AudienceView gewählt wurde

We were establishing our first box office.

Gründe für den Wechsel zu AudienceView

We wanted something "industry standard" that new job applicants might already know, and something that could grow with us.

Antwort von AudienceView

Hi Hillary,

Thank you so much for the review and for the feedback about the Communications Tool. That is definitely a feature that we are looking to improve so I will share your feedback with our product team.

Thanks again!

Penn
Gesamtbewertung
  • Branche: Kunst & Handwerk
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Vineyard Theatre OvationTix review

Bewertet am 19.8.2019

The Vineyard uses OvationTix for both our ticketing functions as well as a fundraising and donor...

The Vineyard uses OvationTix for both our ticketing functions as well as a fundraising and donor database platform. For an organization our size with a lot of users who need different things from the software, it's a very good system.

Vorteile

The software is super easy to use and, for the most part, logically/intuitively organized.

Nachteile

The reporting functions exist in two different locations, and it's not always obvious where I should start when looking for specific information.

In Betracht gezogene Alternativen

DonorPerfect

Gründe für den Wechsel zu AudienceView

Primarily cost and ease of use. DonorPerfect doesn't offer ticketing support.

Antwort von AudienceView

Hi Penn, thanks so much for your feedback about OvationTix. We are glad to hear that it's a good fit for The Vineyard! We are constantly striving to improve our functionality, and that includes reporting - so be on the lookout for updates there soon :)

Lisa
Gesamtbewertung
  • Branche: Unterhaltung
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Monatlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 0.0 /10

This service is horrible

Bewertet am 21.8.2019

Not very good.

Not very good.

Vorteile

Nothing. And the fact that I wrote that and this survey won't allow me to submit unless I say one good thing. So here is the one thing I like, It's easy to get onto the website.

Nachteile

That if there are any issues and if someone where new to this software they have no clue who to call for technical issues. You do not have it on your page where it is right there for someone to find should they need assistance right away. Added a row of seats on the website which put us over capacity in our theatre. It is a fire code violation and we can get fined.

Antwort von AudienceView

Hi Lisa. We're sorry to hear you haven't been having a great experience with OvationTix. We'd like to try to make things better! Your Customer Success Manager will be reaching out to you shortly.

Meredith
Gesamtbewertung
  • Branche: Unterhaltung
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Great Service for Patrons and Companies Alike!

Bewertet am 21.9.2016

We've been using OvationTix since its inception. With dozens of shows throughout the year,...

We've been using OvationTix since its inception. With dozens of shows throughout the year, including many for which we function purely as Presenters, the functionality of OvationTix has been crucial to our success. Our presented productions can monitor and see the success of their shows, and we can manage the overall process. We enjoy working with OvationTix so much that we began using it to track all of our donations years ago.

Vorteile

- Sales Format is customizable to match your website, so customers don't know they're going off-site to purchase their tickets
- Easy to add packages, products and donations to the offerings
- Easy to set up numerous shows and events throughout the year and share access to box office information to select individuals for select productions
- Ability to track all donor activity, including donations, attendance at shows, and product purchases (such as Auction wins or merchandise sales)
- Ability to sort donors by category or campaign
- Ability to have multiple donor campaigns for multiple projects
- The online format allows our Development Staff to work remotely when necessary because all donor information is on the cloud

Nachteile

The ability to track pledges and offset them with donations is still in development. We'd like to be able to track a donation for its intended fiscal year, but that feature is not currently available. It would also be nice to be able to track Grant Deadlines and activity, as one can do with some of the more expensive programs.

Antwort von AudienceView

You're taking full advantage of our fundraising and ticketing functions! We're continuing to work on enhancements to both. The new "Donor Profile" view may be of interest to you and yes, continued development on pledges and fiscal year changes is in process. If she hasn't been in touch already, Melissa, your account executive, will be in touch with you shortly to demonstrate some new pledge functionality that might address your current need. Please keep checking your email for the newsletter as these enhancements will keep rolling out for you and all of our nonprofit partners.

Ann
Gesamtbewertung
  • Branche: Darstellende Künste
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Right size, right price, excellent customer service

Bewertet am 7.8.2019

OvationTix is the right-sized software for our medium-sized theatre. We are working in a new...

OvationTix is the right-sized software for our medium-sized theatre. We are working in a new model, and we needed a consortium-style box office that wouldn't break the bank. We wanted to be able to sell tickets across several companies without compromising the data or independence among the companies. OT could help us with this odd model, at a reasonable price that even the smaller companies could afford. In addition, we needed something we could train rotating apprentices to use, so we needed it to be simple. And the OT team has been so responsive to every issue we've had. I also like that they are still clearly working on the software - this isn't a product that they've set and won't change. They add new things and listen to our requests.

Vorteile

Easy to use and train others to use;
Customer service is super-responsive and they talk to you like human beings;
One piece of software for both ticketing and development;
It's built for my industry, instead of being a generic piece of software with performance and development laid on top of it;
Clear, easy reports that you can save and/or automate;
OvationTix is willing to work with us to create new solutions for our unique business model.

Nachteile

We've had some hiccups with customer service over terminology;
The transition was complicated because OvationTix and our previous software used exact opposite categories to sort, etc.
I wish the automated receipts and acknowledgements for patrons were a little prettier.

Antwort von AudienceView

Ann, thank you so much for this feedback! We are so happy to hear that OvationTix serves your theatre well. We look forward to growing and improving with you!

5 von 40 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

AudienceView Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über AudienceView.

AudienceView bietet folgende Kostenpläne an:

  • Ab: 1,00 $/Monat
  • Preismodell: Kostenlose Version, Abonnement
  • Gratis Testen: Verfügbar

AudienceView hat die folgenden typischen Kunden:

Selbstständig, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500

AudienceView unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

AudienceView unterstützt die folgenden Geräte:

Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

AudienceView kann in folgende Anwendungen integriert werden:

CardConnect, Constant Contact, Cybba, Google Analytics 360, Google Tag Manager 360, Mailchimp, authorize.net

AudienceView bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, Chat

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