GrowthZone

Vollständiges Assoziationsmanagement mit integriertem Verkaufstrichter-Management

Über GrowthZone

GrowthZone ist eine Mitgliederverwaltungssoftware, die auf die täglichen Bedürfnisse von Organisationen und Verbänden mit auf Mitgliedschaft basierenden Kundengemeinschaften ausgerichtet ist. Der Einsatz erfolgt in der Cloud und besteht im Wesentlichen aus einer Datenbank und einer intuitiven Online-Benutzeroberfläche. Administratoren können jederzeit über das Internet und browserfähige Geräte darauf zugreifen. Von hier aus können alle zugehörigen Daten zu Mitgliedern verfolgt und zusammengefasst werden, um sicherzustellen, dass die Datensätze sicher gespeichert werden, wobei das Hinzufügen oder Migrieren von Informationen einfach bleibt. Zu den wichtigsten Funktionen von GrowthZone zählen die Möglichkeit, Online-Antragsformulare für die Aufnahme neuer Mitglieder, die Integration mit vorhandenen Websites und die Synchronisierung mit Online-Verzeichnissen, Veranstaltungskalendern sowie Drittanbietern bereitzustellen, um wiederholte Dateneingaben zu vermeiden. Das Support-Team von GrowthZone unterstützt dich bei der Datenkonvertierung als Teil des Service, indem Projektmanager und ein Senior Account Manager (SAM) für die Schulung von Kunden ernannt werden.

Die nachfolgenden Funktionen umfassen auch benutzerdefinierte Berichte mit Dashboard-basierten Erkenntnissen, integrierte Abrechnung und Zahlungsverarbeitung sowie eine Reihe von Optionen für Verzeichnis- und Netzwerkmarketing. Ein Ereignismodul ermöglicht die vollständige Registrierung und das Tracking von Teilnehmern, während Kommunikation und Gruppen Anrufprotokollierung, E-Mail-Synchronisierung und Push-Benachrichtigungen zu einer Reihe mobiler GrowthZone-Anwendungen hinzufügen.


Bilder

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GrowthZone

4,4 (202)
VS.

Startpreis

Keine Preise gefunden
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Preisoptionen

Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion

Funktionen

54
80

Integrationen

10
8

Bedienkomfort

4,2 (202)
4,6 (81)

Preis-Leistungs-Verhältnis

4,4 (202)
4,8 (81)

Kundenservice

4,4 (202)
4,9 (81)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Alternativen

MemberLeap

4,8
Nr. 1 Alternative zu GrowthZone
MemberLeap ist eine Vereinsmanagementlösung, die mitgliederbasierten Organisationen die erforderlichen Tools zur...

Salesforce Sales Cloud

4,4
Nr. 2 Alternative zu GrowthZone
Salesforce Sales Cloud ist eine cloudbasierte CRM-Anwendung von Salesforce. Sales Cloud hilft Vertriebsteams, Deals...

Squarespace

4,6
Nr. 3 Alternative zu GrowthZone
Squarespace eignet sich für alle, die sich mit einer eigenen Website abheben und online erfolgreich sein wollen. Egal...

ClubExpress

4,2
Nr. 4 Alternative zu GrowthZone
ClubExpress bietet Clubs und Verbänden eine SaaS-Plattform zur Verwaltung von Front- und Back-Office-Vorgängen,...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,4 /5
(202)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,4/5
Funktionen
4,2/5
Bedienkomfort
4,2/5
Kundenbetreuung
4,4/5

Hast du GrowthZone bereits?

Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

Zeigt 5 von 202 Bewertungen
Tina
Gesamtbewertung
  • Branche: Informationsdienst
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Why GrowthZone is my perfect parnter

Bewertet am 18.3.2021

GrowthZone allows me to communicate effortlessly with my members, staff, and the public. It covers...

GrowthZone allows me to communicate effortlessly with my members, staff, and the public. It covers project planning that the whole team can stay on track. We can offer our advertisers great looking reports on the performance of their ads. We can easily track data to make informed decisions. We can quickly get answers for our Board through the reports function as well and the dashboard let's us know exactly where we are and what we need to focus on in the next quarter.

Vorteile

Capacity is key in any business. If a business does not have the capacity to fulfill its mission, it dies. Operating a small, rural chamber with big goals and a staff of 4 to manage 470 members without GrowthZone would be a nightmare. From the internal management to the member benefits, GrowthZone allows us to stand out in our community as their advocate and partner in growing their business. The customer service and technical service is above the bar in knowledge and attentiveness. They allow us a to operate at a more professional and top-tier level than other member-based organizations without this service.

Nachteile

There are only a few cons which pertain to technical features for the back-of-the-house users such as not being able to preview blog posts prior to publishing and having different banner size options for our sponsors.

Yvonne
Gesamtbewertung
  • Branche: Non-Profit-Organisation Management
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

My Happy Experience

Bewertet am 18.3.2021

My overall experience with this software has been better than I could have imagined. It is a...

My overall experience with this software has been better than I could have imagined. It is a continue learning process.

Vorteile

I've used ChamberMaster for years and the continue upgrades and how they listen to their customers is one reason I continue to recommend them to our Board and other Chambers. The Support team not only knows the software, they are patient and kind when I've called them. It is user friendly and I can edit, correct or change the website myself without having to call, email, or make a ticket for everything. When I do make a ticket or call, they are quick to reply and correct the issues.

Nachteile

I really cannot say I dislike anything. Just this last couple of weeks, I've learned something new. The event tab has been wonderful and I learned how to improve it but with that improvement I also learned that it changes other areas in the software that I was not aware of until I was using it. It worked out, it just made more steps to complete my task.

Arlene
Gesamtbewertung
  • Branche: Non-Profit-Organisation Management
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Monatlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 1.0 /10

Small Non Profit still searching for the right software...

Bewertet am 29.10.2018

Every time I've called their customer service, I've been helped thru the problem that I'm trying to...

Every time I've called their customer service, I've been helped thru the problem that I'm trying to deal with, but sometimes I've been handed over thru several different people on just one phone call. It's very time consuming so mostly I don't bother calling with questions unless I'm desperate. The online video tutorials are not very helpful for specific questions or problems. It's buggy. I still don't totally understand why so many of our members have trouble accessing their member hub pages and aren't able to update outdated info on their own.

Vorteile

Helps us track our 3 levels of membership and collect dues. We've had some success enrolling members into workshops with the option to pay online.

Nachteile

Where to begin...Back end is not at all intuitive with lists and committees that need to be populated in a separate setup in order to be functional.
We tried using their "event management" to sell and track ticket sales to a festival, which is our number one fundraiser for our non-profit of the year. It was near disastrous because GZ assumes your event is a business conference. We sold 2,000 tickets and had so many confused customers emailing us and calling asking whether or not they had actually purchased tickets. Many people said they never received any confirmation especially if they signed up on their phones. We will only use their event tool for in-house member workshops going forward and never again for a public event. We'll have to use Eventbrite or Brown Paper Tickets instead.
The Member Hub is clunky and not one of our 70 + members actually uses it. There is no cloud storage included so the only items we can upload to the member hub to share with our members are text forms. It's OK for meeting minutes, but if we really want to share ideas and interactions between members, this is not the place to do it.
The fees that GZ (or Stripe, which they partner with) takes out of online credit and debit payments are not clearly communicated. So for instance, the festival that we sold over 2,000 tickets for online...accounting for the money is a nightmare because there is no flat rate. The average rate was really high like over 5%!

Antwort von GrowthZone

We are sorry about your frustrations and challenges. We hope you will take us up on our previous requests to schedule a 1-to-1 database readiness and review session, as most of the issues you list here can be easily resolved.

Lisa
Gesamtbewertung
  • Branche: Non-Profit-Organisation Management
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Growthzone Management System Has It All!

Bewertet am 19.3.2021

GrowthZone has enabled our organization to effectively manage our database, reporting, event...

GrowthZone has enabled our organization to effectively manage our database, reporting, event registration, accounting and website. The system is extremely user-friendly for both management and users.

Vorteile

Switching from one system to another is never easy, but GrowthZone made it a smooth transition, from decision to launch! The entire process took us about 9 months to design and implement both a management system as well as website. All tools are easy to use and reporting is effortless!

I appreciate that GZ takes user recommendations into consideration (voting process) and offer ongoing development!

GZ customer support is fantastic!

Nachteile

GZ has great report templates, but sometimes I need to report on something not available. I wish we could create our own queries/reports without needing GZ to do this for us.

I wish GrowthZone would integrate directly with QuickBooks. To continue utilizing this accounting software, it requires manually updating QB with deposit summaries vs. automatic batches.

Karl
Gesamtbewertung
  • Branche: Non-Profit-Organisation Management
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

ChamberMaster GrowthZone

Bewertet am 6.8.2019

It has allowed us to stay in contact with our members in a way that wasn't possible previously. The...

It has allowed us to stay in contact with our members in a way that wasn't possible previously. The billing software is easy to use and learn. The other big benefit is in event tracking. The things that were once accomplished by spreadsheets are now integrated with calendars and social media and available through the Internet.

Vorteile

Ease of use and ease of training. Training is very simple and employees can continue to learn more through tutorials and webinars. Support has also been excellent with little down time despite the fact it is Internet based. It is flexible for me to be able to use my membership software and make updates from home or on the road. Having so much information about your members and multiple ways to contact and interact with them through the software has made a huge difference that has been noted by our members.

Nachteile

The website module saves time and allows us to keep our website content fresh. I wish it was a little more adaptable within the templates.

5 von 202 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

GrowthZone Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über GrowthZone.

GrowthZone bietet folgende Kostenpläne an:

  • Preismodell: Abonnement
  • Gratis Testen: Nicht verfügbar

GrowthZone hat die folgenden typischen Kunden:

Selbstständig, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000

GrowthZone unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

GrowthZone unterstützt die folgenden Geräte:

Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

GrowthZone kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Constant Contact, Mailchimp, Meta for Business, Microsoft Outlook, PayPal, QuickBooks Online Advanced, Stripe, Twitter/X, WordPress, authorize.net

GrowthZone bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, Chat

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