GrowthZone

4,4 (202)
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Vollständiges Assoziationsmanagement mit integriertem Verkaufstrichter-Management

Über GrowthZone

GrowthZone ist eine Mitgliederverwaltungssoftware, die auf die täglichen Bedürfnisse von Organisationen und Verbänden mit auf Mitgliedschaft basierenden Kundengemeinschaften ausgerichtet ist. Der Einsatz erfolgt in der Cloud und besteht im Wesentlichen aus einer Datenbank und einer intuitiven Online-Benutzeroberfläche. Administratoren können jederzeit über das Internet und browserfähige Geräte darauf zugreifen. Von hier aus können alle zugehörigen Daten zu Mitgliedern verfolgt und zusammengefasst werden, um sicherzustellen, dass die Datensätze sicher gespeichert werden, wobei das Hinzufügen oder Migrieren von Informationen einfach bleibt. Zu den wichtigsten Funktionen von GrowthZone zählen die Möglichkeit, Online-Antragsformulare für die Aufnahme neuer Mitglieder, die Integration mit vorhandenen Websites und die Synchronisierung mit Online-Verzeichnissen, Veranstaltungskalendern sowie Drittanbietern bereitzustellen, um wiederholte Dateneingaben zu vermeiden. Das Support-Team von GrowthZone unterstützt dich bei der Datenkonvertierung als Teil des Service, indem Projektmanager und ein Senior Account Manager (SAM) für die Schulung von Kunden ernannt werden.

Die nachfolgenden Funktionen umfassen auch benutzerdefinierte Berichte mit Dashboard-basierten Erkenntnissen, integrierte Abrechnung und Zahlungsverarbeitung sowie eine Reihe von Optionen für Verzeichnis- und Netzwerkmarketing. Ein Ereignismodul ermöglicht die vollständige Registrierung und das Tracking von Teilnehmern, während Kommunikation und Gruppen Anrufprotokollierung, E-Mail-Synchronisierung und Push-Benachrichtigungen zu einer Reihe mobiler GrowthZone-Anwendungen hinzufügen.


Bilder

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GrowthZone

4,4 (202)
VS.
Häufig bewertet

Startpreis

3.900,00 $
Jahr
25,00 €
Monat

Preisoptionen

Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion

Funktionen

54
194

Integrationen

10
26

Bedienkomfort

4,2 (202)
4,0 (18.402)

Preis-Leistungs-Verhältnis

4,4 (202)
4,0 (18.402)

Kundenservice

4,4 (202)
4,1 (18.402)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Alternativen

Salesforce Sales Cloud

4,4
Nr. 1 Alternative zu GrowthZone
Salesforce Sales Cloud ist eine cloudbasierte CRM-Anwendung von Salesforce. Sales Cloud hilft Vertriebsteams, Deals...

MemberLeap

4,8
Nr. 2 Alternative zu GrowthZone
MemberLeap ist eine Vereinsmanagementlösung, die mitgliederbasierten Organisationen die erforderlichen Tools zur...

Squarespace

4,6
Nr. 3 Alternative zu GrowthZone
Squarespace eignet sich für alle, die sich mit einer eigenen Website abheben und online erfolgreich sein wollen. Egal...

ClubExpress

4,2
Nr. 4 Alternative zu GrowthZone
ClubExpress bietet Clubs und Verbänden eine SaaS-Plattform zur Verwaltung von Front- und Back-Office-Vorgängen,...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,4 /5
(202)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,4/5
Funktionen
4,2/5
Bedienkomfort
4,2/5
Kundenbetreuung
4,4/5

Hast du GrowthZone bereits?

Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

Zeigt 5 von 202 Bewertungen
Susan
Gesamtbewertung
  • Branche: Immobilien
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

GrowthZone Works

Bewertet am 8.11.2021

Vorteile

GrowthZone is so much better than the last management system we had to offer. We love it!

Nachteile

We wish the integration with Quickbooks was better. We have more duplication of work in our accounting department.

In Betracht gezogene Alternativen

Ramco ERP

Gründe für den Wechsel zu GrowthZone

Recommendation from a friend in the real estate industry that used GrowthZone.
Nicole
Gesamtbewertung
  • Branche: Non-Profit-Organisation Management
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

The best investment of time, energy, and money we have made!

Bewertet am 25.8.2023

GrowthZone has been a huge learning curve, but a fascinating one. It has made things so much easier...

GrowthZone has been a huge learning curve, but a fascinating one. It has made things so much easier on the back end of all of our processes. I just said today that if I had the time I could dive in to GrowthZone and spend hours making our systems even better. There are so many options and abilities to streamline work with this system.

Vorteile

So many things! They are hard to name. See the previous page for specific comments.

Nachteile

We would like to see the events area improved some. The exhibitors section does not jive well with the sponsors. Our sponsors get free event tickets and the ability to exhibit as well. Also, the event emails show the sponsor logos looking jumbled and mismatched so we were not able to show our sponsors when using that function. (I used the email designer when we needed to show our sponsors.) The sponsor logos also look different on the event page vs. the registration page. We much prefer the format used on the registration page. Finally, it would be awesome to be able to create a landing page for an event. We tried to use the event page for that purpose, but it was hard because the description box is not like the website tool, it is very 'old school' to do graphics and text in. For our next conference we will build a web page to have it look more professional.

Arlene
Gesamtbewertung
  • Branche: Non-Profit-Organisation Management
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Monatlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 1.0 /10

Small Non Profit still searching for the right software...

Bewertet am 29.10.2018

Every time I've called their customer service, I've been helped thru the problem that I'm trying to...

Every time I've called their customer service, I've been helped thru the problem that I'm trying to deal with, but sometimes I've been handed over thru several different people on just one phone call. It's very time consuming so mostly I don't bother calling with questions unless I'm desperate. The online video tutorials are not very helpful for specific questions or problems. It's buggy. I still don't totally understand why so many of our members have trouble accessing their member hub pages and aren't able to update outdated info on their own.

Vorteile

Helps us track our 3 levels of membership and collect dues. We've had some success enrolling members into workshops with the option to pay online.

Nachteile

Where to begin...Back end is not at all intuitive with lists and committees that need to be populated in a separate setup in order to be functional.
We tried using their "event management" to sell and track ticket sales to a festival, which is our number one fundraiser for our non-profit of the year. It was near disastrous because GZ assumes your event is a business conference. We sold 2,000 tickets and had so many confused customers emailing us and calling asking whether or not they had actually purchased tickets. Many people said they never received any confirmation especially if they signed up on their phones. We will only use their event tool for in-house member workshops going forward and never again for a public event. We'll have to use Eventbrite or Brown Paper Tickets instead.
The Member Hub is clunky and not one of our 70 + members actually uses it. There is no cloud storage included so the only items we can upload to the member hub to share with our members are text forms. It's OK for meeting minutes, but if we really want to share ideas and interactions between members, this is not the place to do it.
The fees that GZ (or Stripe, which they partner with) takes out of online credit and debit payments are not clearly communicated. So for instance, the festival that we sold over 2,000 tickets for online...accounting for the money is a nightmare because there is no flat rate. The average rate was really high like over 5%!

Antwort von GrowthZone

We are sorry about your frustrations and challenges. We hope you will take us up on our previous requests to schedule a 1-to-1 database readiness and review session, as most of the issues you list here can be easily resolved.

Catherine
Gesamtbewertung
  • Branche: Non-Profit-Organisation Management
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 7.0 /10

Overall, a really good membership management tool for Chambers

Bewertet am 3.11.2021

We appreciate the customer service that we receive from Growthzone, considering the major time...

We appreciate the customer service that we receive from Growthzone, considering the major time differences between Guam and your support staffs' locations. They are always pleasant and supportive.

Vorteile

Overall, we are very pleased with Growthzone as a membership management software. This has been a challenge for us in the past. We really like that everything we input about the membership in the back end integrates with the website and that we have control of managing our site. Web site templates are pleasing and up to date. Members like having access to their information and updating at their convenience.

Nachteile

We would greatly appreciate any support from Growthzone to integrate with Quickbooks. Having our membership information align with our accounting would be a dream. Right now we export with excel but we are still having to work out discrepancies between the two platforms. We also request that Growthzone works with other credit card application software such as Paypal. Right now our members cannot pay on-demand as many would like. We would work with Stripe but this program will not work with us in Guam, even if Guam is a U.S. Territory. Any support Growthzone can provide in this area would be greatly appreciated.

Ashlyn
Gesamtbewertung
  • Branche: Bürgerliche & soziale Einrichtungen
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

GrowthZone Review

Bewertet am 18.3.2021

GrowthZone has amazing customer service, who is always willing to answer questions and provide...

GrowthZone has amazing customer service, who is always willing to answer questions and provide training materials. It's not the most modern software, but it's a place to organize all your company's functions.

Vorteile

I like that GrowthZone is the hub for the majority of our organization's functions. Keeping everything in one place makes it easier to manage, organize, and train.

Nachteile

The design seems outdated. Especially when directing our clients to the ChamberMaster Member Center, I wish there was a sleeker, more modern look. We also have not integrated our billing systems and manually updating everything so that the software communicates with other programs is a pain.

5 von 202 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

GrowthZone Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über GrowthZone.

GrowthZone bietet folgende Kostenpläne an:

  • Ab: 3.900,00 $/Jahr
  • Preismodell: Abonnement
  • Gratis Testen: Nicht verfügbar

GrowthZone hat die folgenden typischen Kunden:

Selbstständig, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000

GrowthZone unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

GrowthZone unterstützt die folgenden Geräte:

Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

GrowthZone kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Constant Contact, Mailchimp, Meta for Business, Microsoft Outlook, PayPal, QuickBooks Online Advanced, Stripe, Twitter/X, WordPress, authorize.net

GrowthZone bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, Chat

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