Über Tokeet
Toket ist eine webbasierte Software für das Vermietungsmanagement, die einen Marketing-Channel-Manager, einen Reservierungsmanager, einen Automationsmanager und einen Website-Builder umfasst. Tokeet wurde für Kurzzeit-Verleihunternehmen aller Größen entwickelt und ermöglicht es Benutzern, Anfragen für mehrere Kanäle zu verwalten, Tarife festzulegen, Kalender zu synchronisieren, Gästen Rechnungen zu stellen, Online-Zahlungen zu akzeptieren und vieles mehr.
Tokeet integriert sich in eine Reihe von Marketing-Kanälen, darunter Booking.com, Airbnb, Expedia, VRBO, Flipkey und HolidayLettings. So können Nutzer die Verfügbarkeit von Immobilien über mehrere Kanäle synchronisieren, mit Buchungsbenachrichtigungen und dem automatischen Import von Buchungsdetails in Tokeet über API-Integrationen Airbnb, Expedia und Booking.com. Erweiterte Funktionen für das Ratenmanagement ermöglichen es Nutzern, verschiedene Tarife für jeden Kanal zu verwenden und saisonale, sowie minimale und maximale Aufenthalte, sowie Tarife für Übernachtungen, Wochenenden und Wochen- oder Monatsbuchungen festzulegen. Alle Reservierungsanfragen werden in einem einzigen Posteingang mit konsistenter Formatierung empfangen, unabhängig davon, aus welchem Kanal sie kommen. Ein anpassbares Widget kann auch in die eigenen Webseiten der Nutzer eingebettet werden, sodass Anfragen direkt getätigt werden können.
Tokeet ermöglicht die Erstellung mehrerer Benutzer mit unterschiedlichen Zugriffsberechtigungen, wodurch Eigentümern, Managern oder Mitarbeitern der Zugriff gewährt wird, während der Zugriff auf die einzelnen Anmietungen eingeschränkt wird. Gäste können sich auch anmelden, um ihre Buchungsinformationen über ein Online-Gästeportal zu verwalten. Die Ausgaben für jede Anmietung können nachverfolgt werden, und Aufgaben können erstellt und Benutzern zugewiesen werden, mit automatischen Benachrichtigungen über Aufgabenabschlüsse und verpasste Fälligkeitsdaten. Rechnungen können mit einem einzigen Klick aus den Buchungsdetails erstellt und für die zukünftige Zustellung automatisiert werden. Stripe- und PayPal-Integrationen ermöglichen es Benutzern, Zahlungen online zu akzeptieren, und Benachrichtigungen werden automatisch für Rechnungen generiert, die fällig, überfällig oder bezahlt sind.
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- Branche: Hochschulbildung
- Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
This app makes my life easier in a daily basis
Bewertet am 15.1.2018
Vorteile
- The graphics interface is great.
- Customer support is very responsive and helpful. Very good library of how-tos.
- The relation price-quality is excellent. At a very minimum price, it easily maintains my propriety synched across 6 platforms
- Reports are very useful, and the fact that not only it includes revenue but also expenses gives a great overview of how your propriety is performing.
- It seems that there is a continuous development of the app, based on the input of users, which is great because more functions can be antecipated.
Nachteile
The cons are details, in view of my overall experience, but here are some improvement points:
- When submitting expenses, the system should allow registering pdf of the bills and not only jpg, as most bills are nowadays sent by email in pdf format
- When entering reservations from the calendar screen, the "back" button directs to inquiries and not back to the calendar (where I actually was)
- Given that so much information is collected regarding guests, it would be great that reporting had a section where the audience is analysed (to help understand who is the audience, based on nationality, age groups, etc).
- it's a pity that the full synchronization (via API) only works for Airbnb, booking and expedia. It would be great to add more API connection possibilities with other popular channels.
- It would be awesome to add more functionality to the app, for example, seeing reportings and being able to check-in and check-out guests.
- Branche: Gastgewerbe
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 6.0 /10
Good But need to merge functions
Bewertet am 10.8.2022
Good; i like and use it for a while.
Good; i like and use it for a while.
Vorteile
I like you have all that you need but you need to be an expert to understand all the different features.
Nachteile
Too many different integrations, they have to merge them all into a single dashboard.
Warum Tokeet gewählt wurde
price and friendly dashboardZuvor genutzte Software
SmoobuAntwort von Tokeet
We do our best to provide good help documentation, videos, and 24/7 chat/e-mail customer support. We also offer free webinar training for every product and onboarding sessions for new customers.
Having said that, I have seen some problems arising from incorrect configurations which means our process and UI are not yet perfect. But we do have an ethic of continuous improvement that as a software veteran, I find impressive.
- Branche: Gastgewerbe
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 0.0 /10
Horrible Customer Support
Bewertet am 13.9.2018
Vorteile
Tokeet does one thing well (not great) that is calendar synchronization.
The other pro would be that the pricing is flat and reasonable for what it is, an online calendar that syncs.
The API works consistently and if you go into this assuming that you are just paying for a calendar sync functionality and you can make everything else work with your own code, this could be a good choice.
Nachteile
Customer support is completely useless. Any question that they can't answer copying and pasting from their help documents gets sent to a secondary tier of customer support. In nearly a year of use none of the many questions I've made that have been sent to this secondary tier of support have been answered.
Nothing else besides the calendar works reliably.
Once a booking is made you can't change the price in the system, it always defaults to the price you set when first creating the inquiry.
Data feeds are a mess, with some of them being totally useless because of the bugs. The data feed help documents are plain wrong. I've found many mistakes in them.
Reports cant handle reservations that go in between months. So if a reservation is from the 27/08 till 4/09 when you look at September those few days figure unoccupied and August shows up with something like 110%. All of the reports are broke, I will avoid further examples.
Its not coded in UTF-8 so anything besides the English alphabet breaks their chat features.
The clocks think the first hour of the day is 24:00 rather than 00:00. (I am not making this up)
The mobile app takes a year to load even in an IphoneX or a pixel 2. There are other issues with the app.
No bug fixing, none. They said they were going to post an update with bug fixes every Wednesday. It lasted a whole 2 weeks before they missed one.
One of the shadier things they do is they don't allow anyone to comment on their blog so you cant see any kind of discussion around their software.
Avoid unless you are very hands on and like to code.
- Branche: Gastgewerbe
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Good system overall. Lots of features. Customizable
Bewertet am 9.6.2022
Good overall. Other than a lack of API connections.
Good overall. Other than a lack of API connections.
Vorteile
The fact that it is customizable with different apps so you can Taylor it to your needs.
Nachteile
Not enough API channel connections. They seem to put more emphasis on developing relationships with third party systems than on API connections which is what we get channel managers for.
Antwort von Tokeet
Thanks for the detailed response, Martin. We'd like to point out that we *do* have API connections to the following channels:
AirBNB
Booking.com
Agoda
Expedia
VRBO
Marriott (HVMI)
We are also deep into development with:
Rentals United (which accesses others)
Holidu
Home2Go
Furthermore, we are working on our integration with Google's new Vacation Rentals program so that we can help our customers' web sites be found with organic searches.
- Branche: Freizeit, Reisen & Tourismus
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
Review
Bewertet am 8.6.2020
I have worked 1.5 years with them and I am staying with them. Compared with other channel managers...
I have worked 1.5 years with them and I am staying with them. Compared with other channel managers they have a better princing
Vorteile
They answer fast to any question and they help you solve problems fast and easy
Nachteile
There are some features missing. Like new things about airbnb promotions and some connections with booking. But you get used to it.
Antwort von Tokeet
Hi Ana, thanks for your review. If you'd like to reply to me, I'd love to have a detailed conversation about what you think is missing.
Tokeet Häufig gestellte Fragen
Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Tokeet.F. Welche Preispläne bietet Tokeet an?
Tokeet bietet folgende Kostenpläne an:
- Ab: 9,99 $/Monat
- Preismodell: Kostenlose Version, Abonnement
- Gratis Testen: Verfügbar
F. Wer sind die typischen Nutzer von Tokeet?
Tokeet hat die folgenden typischen Kunden:
Selbstständig, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000
F: Welche Sprachen werden von Tokeet unterstützt?
Tokeet unterstützt die folgenden Sprachen:
Englisch
F. Unterstützt Tokeet mobile Geräte?
Tokeet unterstützt die folgenden Geräte:
Android (mobil), iPhone (mobil)
F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Tokeet?
Tokeet kann in folgende Anwendungen integriert werden:
PayPal, Stripe, Zapier
F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Tokeet an?
Tokeet bietet folgende Optionen für Kundensupport:
E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, 24/7 Live-Support, Chat
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