Marcom Portal

Über Marcom Portal
MarcomCentral Enterprise ist eine cloudbasierte Plattform für das Management digitaler Inhalte und Marken, mit der Nutzer Marketingmaterialien und Markenwerte anpassen und verteilen können, während sie gleichzeitig Zugriff, Markenintegrität und Compliance verwalten. Feldvermarkter, Vertriebsmitarbeiter, Agenten, Franchisenehmer, Broker und Distributoren können online auf anpassbare Materialien zugreifen.
Mit MarcomCentral Enterprise können Benutzer Inhalte aus dem Außendienst mithilfe des webbasierten „Marketing-Intranets“ so anpassen, dass sie von überall auf die Markenwerte zugreifen können. Das Design des Marketingportals kann angepasst werden und Benutzer können verschiedene Ebenen von Zugriffsberechtigungen aktivieren und deaktivieren, um sicherzustellen, dass Personen nur Inhalte bearbeiten und verteilen können, auf die sie Zugriff haben. Personalisierte Inhalte können erstellt werden, einschließlich Vorschlägen, Direct Mail, HTML und Sicherheit, mit Regeln, die sicherstellen, dass eindeutige Inhalte an jeden Empfänger geliefert werden. Mehrere Anzeigengrößen werden automatisch generiert, und Dateien werden automatisch in eine Reihe von Formaten konvertiert, darunter JPEG, PNG, GIF, TIF und PDF.
Zahlungen können über MarcomCentral Enterprise sicher abgewickelt werden und mehrere Vertriebsoptionen sind verfügbar. Das System lässt sich in eine Reihe anderer Geschäftsanwendungen integrieren, einschließlich Salesforce.com, das die dynamische Zusammenführung von Kundendaten in Marketingmaterialien ermöglicht.
Bilder





Du bist nicht sicher, ob Marcom Portal das Richtige ist?
Mit einer beliebten Alternative vergleichen
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Bedienkomfort
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
Alternativen
Salesforce Sales Cloud

monday.com

OnTrack Workflow

Marvia

Nutzerbewertungen
Hast du Marcom Portal bereits?
Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.
- Branche: Verbraucherdienste
- Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
- Wöchentlich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 7.0 /10
The system is slow. The wait time b/w click and next screen is way too long for 2018 tech.
Bewertet am 3.1.2018
We are working on streamlining our marketing collateral communication. This gives us a platform to...
We are working on streamlining our marketing collateral communication. This gives us a platform to do so with our sales team.
Vorteile
The ability to use it as a marketing hub for our collateral. It really allows us to share within the team and without.
Nachteile
The slow response of the system. It is a very rigid system, for something being used to host files it should give a little more flexibility. Also, it is not possible to completely delete anything off the software. You just have to hide it.
Antwort von MarcomCentral
Thank you for your review! We'd love to send you a thank you and discuss your concerns. Could you reach out at your convenience?
- Branche: Non-Profit-Organisation Management
- Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Jim's Reveiw
Bewertet am 5.12.2019
MarcomCentral has really helped me streamline my whole inplant print experience. The automation it...
MarcomCentral has really helped me streamline my whole inplant print experience. The automation it provides me on the back end, helps me produce work faster. The web based store front on the front end help the users quickly and easily place orders.
Vorteile
First, ease of use for the end user. Second, I am able to set up separate catalogs/logins for each of the different departments that use the store. Third, the variable data/Fusion Pro templates really makes it easy to get personalized items out. Lastly, the way the billing is handled makes my administration end easier.
Nachteile
I do not like the way the submit job is handled, especially at the billing end. I do not like there is not a button in the portal that say go to cart.
- Branche: Design
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 7.0 /10
Very good software with a few limataions
Bewertet am 5.12.2019
Overall great experience and we are definitely excited to see what updates come in the future
Overall great experience and we are definitely excited to see what updates come in the future
Vorteile
It changed the way we use and create our collateral! It's much easier to brand out pieces fro clients and have multiple versions of our pieces with different text, Logos, Legal, and even images.
This has made projects that can take a month to create for multiple clients to take less than a week.
Nachteile
The Loading of the website is slow, The use of flash throughout makes it tough for clients to use and understand the piece. there are many extra unnecessary "clicks" that are present like constantly refreshing the piece for updates ( Maybe integrate it into the drop-down where it refreshes when you click a new selection in the drop-down.
- Weitere für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
Marcom has been enjoyable to work with and has really focused on improving the relationship...
Bewertet am 4.1.2018
Vorteile
Marcom's print-on-demand functionality is fantastic. There are so many possibilities that we are just beginning to explore. There are some integration hiccups but mostly on our end, and Marcom has worked to help us through those as best as they can. Also, they have been very open in discussing improvements that we are looking for and keeping us up to date on the progress of those updates within their own development schedule. The depth of this software is extensive and their customer support personnel are always very friendly and helpful.
Nachteile
I would say the limited variability on the front end UI, without excessive amounts of Dev hours from Marcom or our internal IT team, is a bit of a downside. It did not seem that this was the case during the initial proposal, and we felt a bit misled during the beginning of our relationship with Marcom. However, they have worked with us extensively to mitigate any of the frustrations or concerns we had and continue moving towards a great relationship, and a great overall system. The system is complex, and the organization of the options could use a bit of work, but once you spend some time in the admin portal you are able to get a fairly good grasp of what all of your options are and where everything is located. If you have questions, Marcom's team is always willing to help answer questions or guide you through a process.
- Branche: Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen
- Unternehmensgröße: 10.000+ Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Marcom review
Bewertet am 6.10.2016
We have had nothing but great experiences with Marcom. This technology has helped us remove...
We have had nothing but great experiences with Marcom. This technology has helped us remove production time from the marketing department and allowing us to work on other projects instead. This self-serve tool has allowed our users to utilize the functionality at its fullest. The only issue we have come across is within the Business Intelligence system, which has had some hiccups that haven't allowed us to pull precise reporting. We have not been able to produce reports that can support the complete utilization. We believe once these are corrected we will have everything we need from Marcom and it's system. However, overall this system has been excellent for our company and has been accepted by the majority of our users.
Vorteile
The customization capabilities overall.
Nachteile
The low functionality of the rich text editor
Antwort von MarcomCentral
Zach,
Thank you so much for your positive review. We will work closely with Birst to get these hiccups resolved for your integration, and we are so pleased to hear that the tool overall has been helping you and your company.
Thanks again!
The MarcomCentral Team
Marcom Portal Häufig gestellte Fragen
Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Marcom Portal.F. Welche Preispläne bietet Marcom Portal an?
Marcom Portal bietet folgende Kostenpläne an:
- Ab: 250,00 $/Monat
- Preismodell: Abonnement
- Gratis Testen: Verfügbar
F. Wer sind die typischen Nutzer von Marcom Portal?
Marcom Portal hat die folgenden typischen Kunden:
51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000
F: Welche Sprachen werden von Marcom Portal unterstützt?
Marcom Portal unterstützt die folgenden Sprachen:
Englisch
F. Unterstützt Marcom Portal mobile Geräte?
Marcom Portal unterstützt die folgenden Geräte:
F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Marcom Portal?
Marcom Portal kann in folgende Anwendungen integriert werden:
Adobe Acrobat, Infor OS, Marketo Engage, Microsoft PowerPoint, Oracle Eloqua Marketing Automation, Salesforce Marketing Cloud
F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Marcom Portal an?
Marcom Portal bietet folgende Optionen für Kundensupport:
E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Telefon-Support, Chat
Ähnliche Kategorien
Sieh alle für Marcom Portal gefundenen Softwarekategorien an.